Goeeeeeeeeeedemorgen!
Heske, ik heb inderdaad de ovulatietesten even opzij gelegd. We wachten deze maand even af en dan begin ik de volgende cyclus ook eens met temperaturen. Een kijken of ik daar meer aan heb. Gebruiken jullie een ouderwetse thermometer of zo’n oording?
Sarah, joehoe waar ben je? Geen bericht, goed bericht? Of toch niet?
Hope, ik gebruik zo’n ouderwetse thermometer, want de batterijen van de oorthermometer zijn leeg :lol: Vorige cyclus wel met dat oording, en toen sprong m’n temperatuur alle kanten op… vraag me nu dus af of dat nu aan die thermometer lag of aan mijn verstoorde cyclus… Maar ik zou dus zo’n gewone gebruiken. Gewoon onder je oksel, werkt bij mij perfect, temperatuur is echt elke ochtend hetzelfde, en vanmorgen dus duidelijk hoger. Klopt bji mij dus toch precies met de ovutesten. :thumbup: Ik merk alleen dus wel dat het héél veel scheelt als je een keer vroeger of later temperatuurt, of als je al naar de wc bent geweest ofzo.
:shifty: :shifty: :shifty: Nog steeds geen nieuws van Sarah? :shifty: :shifty: :shifty:
SAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH
Ze moest werken toch? Maar als hij positief was geweest dan had ze dat meteen gepost denk ik…ooohww
JA DOEI HESKE!! Je stuurt me maar een sms vanuit Londen!
En neem je testen idd maar mee :mrgreen:
Memmie, nog steeds geen duiveltjes op bezoek?? Jij gaat vanavond testen he? Die dingen kunnen trouwens gewoon door je brievenbus ideaal!
Hope, je hebt gelijk hoor. Gebruik trouwens maar geen oording, die zit er standaard vaak wat naast. Gewoon een thermometer en dan rectaal. (Is het beste)
Ha die Miek! Fijn je weer te lezen :lol: Ik lees lekker aan de klus :mrgreen: Jeetje die mannen die kunnen hun lol niet op hier…
Vanmiddag een vergadering en veder een rustig dagje…
SAAARRRAAAHHHH
:o Ze zou toch niet gewoon zijn gaan werken zonder ons op de hoogte te stellen… Huh… maar Sarah werkt toch niet? Of was dat iemand anders :shifty: Nou weet ik het niet meer hoor…
SAAAAAAAAARRRRRAAAAAAHHHH!!!
Enne… JA DOEI MIEKJE! Je bent veel te nieuwsgierig! (ik niet natuurlijk :liar: ).
Nou, mocht ik voor die tijd nog geen duidelijkheid hebben dan wil ik best wat smsjes versturen vanuit Londen hoor, maar dat zien we dan wel weer. (alleen wil ik het dan wel zelf hier vertellen , of het nu raak is of niet…)
Hm, Sterre is een beetje ziekig, geloof ik. Al een paar dagen erg verkouden, rottig hoestje, en nu ook wat koortsig… :? Hoop niet dat het doorzet :?
Ik zat daar ook aan te denken Heske, stuur maar een sms, maar inderdaad. Al zijn wij nog zo nieuwsgierig, het is leuker om het zelf te vertellen!
Sarah werkt niet, ik zal eens kijken of ze op msn is… saraaaaaaaaaah waar blijf je nou?
Miekje, ben je ook op je werk?
Ik vond gisteren nog een ouderwetse thermometer en zal eens kijken of die het nog doet. Wij hebben ook zo’n oording, maar die vertrouw ik ook niet. Het is net als mijn weegschaal, het ene moment is het dit en 2 seconden later geeft die weer iets anders aan :roll:
@~Hope~ wrote:
Sarah werkt niet, ik zal eens kijken of ze op msn is… saraaaaaaaaaah waar blijf je nou?
Ze is er niet :?
Huh hoe kom ik daar nou bij dan? Dat ze werkt :think:
heske, je hebt gelijk hoor
Wat heerlijk trouwens een weekendje weg!
Hope, nee ben thuis, moet alleen van 1 tot 4 naar school vandaag.
Ik moet echt drastisch het huishouden doen, maar heb helemaal geen zin
Sarah waar ben je nou??
Ja waar is Sarah nou, ze is er altijd 's ochtends :think:
ik goed nieuws…
Ja dat huishouden ken ik Miekje, heb er zelf ook wat last van :oops:
Jane :lol: lekker is dat he? En zolang ik het niet doe zit het me dwars!
Newbe, ik duim vandaag voor een goede uitslag!!
Miekje, volgens mij haal je het in de war met Memmie, die moet ook testen vandaag ( ) en die moest wel eerst werken…
Ja, ik heb zoooo’n zin in ons weekendje Londen! Was een verrassing van Tjip. Na het overlijden van Lente* zijn we eerst een weekend naar Zeeland geweest, daarna een weekje naar Limburg en nu dus nog naar Londen. Hebben we echt even nodig nu, om er helemaal uit te zijn. Vind het wel spannend, voor het eerst zonder Sterre een paar dagen weg. Denk dat ik haar ontzettend zal missen, maar dat het aan de andere kant ook wel ff lekker is om écht tijd voor elkaar te hebben.
Ik denk trouwens dat ik wel gewoon voor de gok de donderdag voor we weggaan vast een test doe hoor, en als die negatief is neem ik voldoende testjes mee naar Londen. Oooh, ik hoop zo dat ie dan positief is! Het zou zo bijzonder zijn om weer op dezelfde dag uitgerekend te zijn als bij Sterre en om in Londen een positieve test te hebben
Maar durf er niet teveel vanuit te gaan, dan is het zo’n domper als die duivels komen…
Hier ook huishouden op het programma vandaag. Zou eigenlijk naar mijn zusje gaan, lekker shoppen in Utrecht, maar ik denk dat dat niet echt handig is met een half ziek kind. Ze ligt nu in bed, en als er in de tussentijd een wonder gebeurt en ze straks helemaal fit wakker wordt dan ga ik alsnog, maar ik reken er maar niet op…
Nou, ik ga ff afleiding zoeken hoor, anders duurt het veel te lang voordat Sarah ons uit de spanning komt halen :roll: :lol:
Oja, Newbe kreeg de uitslag vandaag! Spannend, ik duim mee!!!
Sarah ik zie je!! En en en en ??
Huh, waar? :shifty:
Ja heerlijk, maar zit me toch ook wel dwars als ik het laat liggen, wil het ook wel weer gedaan hebben. Maar laatste paar dagen iets te druk gehad daarvoor :oops:
Hoe gaat het met je Miekje?
Hier gaat het alweer wat beter, afgelopen dagen ook nog wat last gehad van mijn kies, ofja daaronder leek het ontstoken, nu begint het weer weg te trekken…
SAAAAARAAAAAAHHH waar ben je!!??? Ik ben geduldig hoor :liar:
Oh, ik zie het ook… in de lijst met mensen die online zijn natuurlijk :doh:
Oh Heske, ik hoop dat je meisje niet echt ziek gaat worden!!
Utrecht is zo een heerlijke shopstad! Mijn opleiding zit daar, moest altijd in het weekend naar school (bijna altijd) heerlijk!
(beetje jammer dat ik nooit geld had whahaha)
Ja dat zou echt bijzonder zijn Heske! Maar idd pin je er niet aan vast, dan is de eventuele teleurstelling zo groot… (gaan we vanuit van niet natuurlijk)
Jane, gaat goed hier hoor. De drukke dagen komen er weer aan. Leuk kerst! En de Sint natuurlijk. Verder heb ik het erg druk, maar nooit te druk om hier te hangen :oops: :mrgreen:
Ben blij dat het wat beter met je gaat! Balen van die kies, is het nu over?
Hahahah, jullie zijn echt errug!! :lol: :mrgreen:
Sorry, sorry, sorry dat ik jullie zo lang in spanning heb gelaten :oops:
Ik heb pas om 9 uur getest, toen ik wakker werd (om even na 6en) moest mijn man al bijna weg, en ach, ik had er toch niet echt een goed gevoel over.
En ik mag van mezelf niet eerder de pc aandoen dan dat Leon netjes aangekleed beneden zit en hij heeft gegeten en gedronken :oops:
Dus, getest, resultaat staat in de spoiler;
Nou, zeg het maar, wat maken jullie ervan?
Controlestreep vind ik niet echt heel duidelijk maar goed.
D’r kwam echt eerst maar 1 streep en een schaduwlijntje.
Een paar minuutjes later dacht ik toch iets te zien.
En na 11 minuten (ik was eerst naar boven gegaan) was het resultaat dus dat van de foto’s, en da’s nu nog steeds hetzelfde.
Zeggen jullie het maar.
Miekje, als hij negatief is komt er ook écht helemaal geen lijntje?
Ik hoop het ook niet :?
Ja Utrecht is heerlijk om te winkelen. Al is het met mijn zusje wel altijd lastig, want die is heeeeeeel anders dan ik, dus we willen altijd naar andere winkels. Mijn zusje woont in Utrecht, dus dat is wel handig, als ik met haar afspreek gaan we altijd lekker de stad in. :thumbup:
Heej nu is ze weg!
Heske, ik zie jou trouwens nooit online staan! :think: Als je “gestopt met” aanklikt zie ik altijd meteen wie er van ons is hebben jullie dat ook?