Oktoberstopsters '08 deel 2! Al 2 zwanger!!!

JE BENT ZWANGEEERRRR!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

JAAAAAAAAAAAAA IK ZIE EEN STREEP!!! Oké, heeeel dun nog, maar dan is je nod misschien toch later, moet je nog ff wat meer hcg aanmaken, maar meis, volgens mij ben je ZWANGER!!! :dance: :dance: :dance:

Whahaha nee als hij negatief is komt er helemaal niets (zag ik zelf gisteren) Je bent hartstikke zwanger meid! :-* :-* Gefeliciteerd!! De eerste van ons!!

Wijziging: De 2e van ons!!! ( :wall: Sorry Elize)

breekt weer even in

@Ke wrote:

Ik heb iig wel goed nieuws (denk ik :shifty: ), m’n temperatuur was gestegen van 35.7 naar 36.0, dus denk dat ik er nu wel echt vanuit kan gaan dat m’n eisprong geweest is. Dus dan is m’n nod de 17e

Zie je wel!!! En nu gaan de duimen in de turbostand voor jullie!!! Enne sms je zondag de 16e even als wij met alle septembermama’s voor je zitten te duimen?

Enne nog even over tempen. Beste is om met gewone thermometer rectaal te tempen. ELke morgen voordat je opstaat en als het kan rond dezelfde tijd. Zo krijg je het best beeld

breekt weer uit

JAAAAAAAAAAA SARAH!!! ik zie ook een streep!!

Gefeliciteerd!! :clap: :clap: :dance: :dance: :dance: :dance:

(eigenlijk de 2e he, Elize was ook heel even zwanger…)

Maarre… klopt hoor, wat Miekje zegt, ik heb ook een test gedaan (dezelfde) om te kijken of het hcg van de vorige zwangerschap helemaal weg zou zijn, en zelfs met alle fantasie van de wereld kon ik daar geen tweede lijntje ontdekken, dus je mag er echt vanuit gaan dat je zwanger bent!!! :dance:

Chantal :-*

En ja, ik zal de 16e wel ff smsen hoor, dan stuur ik ook wel een sms naar de nieuwsgierige oktoberstoppers, de augustus2007-stoppers en de juli2006-mama’s, is gelijk iedereen op de hoogte :lol:

@Ke wrote:

(eigenlijk de 2e he, Elize was ook heel even zwanger…)

:oops: Oh ja sorry ik heb dat niet echt meegekregen omdat ik hier toen nog niet schreef , sorry :oops:

Knientje ik had toch die papiertjes erbij gedaan, daar staat ook een heel licht streepje = zwanger! Heb je je mannetje al gebeld??

Oh nee, tuurlijk, jij kwam pas wat later… nou ja, ze neemt het je vast niet kwalijk hoor :wink:

He, zijn jullie nu ook helemaal in jubelstemming? Stom he, dat je zo blij kan worden van iemand die je eigenlijk helemaal niet echt kent :doh: :smiley:

Haha echt wel, je had Emma en Wouter moeten zien, WIE is er dan zwanger mama en WAT IS zwanger (blijkbaar heb ik het hardop geroepen)

Nou Memmie! Jij bent de volgende :smiley:

Whaaaaaaaaaaaaaaaaa Sarah, ik zie toch ook wel een licht streepje. Volgens mij is het echt raak hoor! Koop anders vandaag even een digitale clearblue dan weet je het helemaal zeker! Oh meid, ik ben helemaal happy voor jullie!!!

Zo zagen de laatste 2 ovulatietesten er van mij nu ook uit. Daar heb ik toch niks aan, ze werden echt niet donker. Dus of ze werken bij mij niet, of ik heb geen LH piek en dus geen eisprong

Lieve meiden, ik had ook zoiets van, dat móet toch een streep (en een streep is een streep :wink: ) zijn.

Maar goed, ik moest nog een beetje bevestiging hebben :oops:

Ik vind het echt cool dat jullie zo blij zitten te zijn, ik weet hoe het voelt, ik had het bij Elize ook :wink:

Maar goed, ik ben er eigenlijk alleen maar zenuwlappiger op geworden.

Ik heb (zoals jullie waarschijnlijk wel weten) vóór Leon 2 miskramen gehad.

Daarbij waren de streepjes ook heel licht, vlak voor en vlak na de NOD.

Ik hoop van harte dat mijn NOD dus inderdaad vrijdag is.

Ik had nog gelezen dat in de eerste ronde na de pil de kwaliteit van de eicel minder kan zijn en dat bij overgewicht (hubbie en ik allebei :oops: ) de kwaliteit van ei en zaadjes ook minder kan zijn, wat kan resulteren in een miskraam.

Ik ga, als er niks veranderd in mijn temperatuur (vanochtend was ie trouwens 37.0), morgen of overmorgen even een paar testen halen bij Kruidvat.

Als ik vrijdag nog geen duivels heb gezien, ga ik nog eens testen en zou de test natuurlijk beduidend donkerder moeten zijn.

Ik juich dus nog niet :oops:

Nou ja, wel een heel klein beetje :mrgreen: :wink:

Zo, nu ga ik mijn 2e broodje appelstroop eten, door jullie heb ik daar helemaal geen tijd voor :lol:

Ja, idd, nu Memmie! Maar die ging pas vanavond testen he… hm, jammer, ik heb nu de smaak wel te pakken eigenlijk, vind het wel leuk zo’n positieve test.

Hahaha, Emma en Wouter snappen er helemaal niks van natuurlijk! :lol:

Sarah als je het echt zeker wilt weten zou ik als ik jou was test kopen van clear blue…die digitale. Daar staat zwanger of niet zwanger dan hoef je niet meer te twijfelen!

Alvast GEFELICITEERD!!!

Mee eens, ik zou ook de digitale kopen, overtuigender kan niet. En ooooh, het is zo leuk om daar het woordje ‘zwanger’ te zien staan :mrgreen:

Kan me wel voorstellen dat je heel bang bent voor een mk, maar meis, probeer de moed erin te houden, het gaat nog steeds vaker goed dan mis. Maar ik snap het wel, ik was na mijn mk in het begin van de volgende zwangerschap ook zo onzeker (had ook veel bloedverlies toen), en nu wordt een volgende zwangerschap voor mij helemaal drama, 9 maanden lang onzeker… Maar meis, ik denk echt dat je gewoon erg vroeg bent met testen en dat eind van deze week je hcg flink toegenomen is, en je wel een dikke positieve test hebt.

Oja Miekje, dat je mijn naam niet ziet staan in het lijstje, komt doordat ik dat uitgeschakeld heb. Niet iedereen hoeft te weten dat ik de hele dag hier rondhang en dus blijkbaar niets beters te doen heb :oops: :lol:

Heske, nee nou ja ze begrijpen dat een babytje in de buik van de mama zit voordat het geboren wordt en dat je dan een dikke buik krijgt, maar zeggen bijv ook dat ze ook een baby in hun buik willen hebben. Als ik dan zeg dat ze daar te klein voor zijn (ik citeer Wouter) “Oh ja, dan val ik om van de buik, die is dan te groot, ik moet eerst zo een grote buik hebben als jij he mama” " :oops: :? eh ja bedankt Wouter"

Meiden ik ga me even nuttig maken hier, Sarah je hebt er een mooie dag van gemaakt hoor! En ja…ik snap wel dat je er zo over denkt :hug: Ik heb trouwens al een paar x gelezen dat die testen van het kruidvat goed en snel testen. (2 voor 4 zoveel geloof ik)

Maar het komt vast helemaal goed! Die digitale testen, daar moet je echt overtijd voor zijn toch? Kan je doen na je NOD (staat zo cool “Zwanger”, ook leuk om te bewaren)

Dit is een speciale test die je 4 dagen voor je NOD kunt doen. Hoe dichter je bij je NOD komt, hoe donkerder natuurlijk. Hij zal idd wel vrijdag zijn.

:-* Ben hartstikke blij voor je!!

Je memmie test vanavond. Die was idd werken ja :doh:

Dat zou leuk zijn, 2 positieve testen op 1 dag en dan nog een goede uitslag van Newbe!

Hope, mijn ovulatietesten zagen er ook zo uit, (1x iets donkerder) een dag op 5 en ineens uit het niets was hij toen knalpaars. Misschien heb je hem net gemist? En was je NOD eerder? (of later)

Heske wat leuk dat je zus in Utrecht woont zeg! En inderdaad lekker met z’n 2e weg is heerlijk. Je gaat haar vast missen, maar hebt we even heerlijk de tijd voor elkaar en jezelf! Jorik is helemaal weg van Londen. Ik ben er nog nooit geweest, maar wil het wel graag. Geniet er straks maar lekker van, verdienen jullie dubbel en dwars

Ok nu ga ik echt iets doen!

Oh hoe doe je dat Heske?

Oh zie het al :mrgreen:

Tot later meiden!!