Oktoberstopsters '08 deel 2! Al 2 zwanger!!!

Deel 2! Klets maar lekker verder dames!!



Ons lijstje:









Ons showforum vind je hier



Voor wijzigingen in het lijstje kun je mij pb’en!

Dat is mooi!



Eén maandje voor deeltje 1, hoe snel gaan we deze volkletsen? :mrgreen:

Meld :angel:



Elize, super, weer een nieuw deeltje! :thumbup:



Zit me ff af te vragen hoe het nu met Newbe is… wanneer kreeg je nou de uitslag van het prikken van maandag?



Ik ga maar eens wat eten, begin wel trek te krijgen…



xHeske

Moet sneller kunnen dan een maand toch :mrgreen:

Enne Memmie, hoe is het nu met jou? Nog geen duivels? Als ze dit weekend wegblijven, ga je dan nog een testje doen? :pray:

Hm, ik denk al, stil op Oktoberstopsters, was ik dus even vergeten dat je bij een nieuw deeltje ook opnieuw moet “abonneren” :lol:



Maarre, ik denk dat het nu ook sneller moet kunnen dan een maandje, we zijn nu in ieder geval goed op stoom :wink:



Hoe lang kan/mag een deeltje eigenlijk duren (ik zie ze ook van 80 pagina’s?!), want dan kunnen we ook doen dat we elke 1ste van de maand een nieuw deeltje doen :smiley:

Ik weet eigenlijk niet precies hoe lang een deel mag/moet zijn. Geloof dat het redelijk gebruikelijk is om met een pagina of 40 (ofzo :? ) een nieuw deeltje te openen… :think:

Hoi lieve meiden,



Ik heb het vorige deeltje nog niet uitgelezen maar meld me wel ff vast;)



Ik krijg dinsdag de uitslag. Hoop echt dat het goed is maar heb toch het idee van niet… Dus afwachten voor mij.



Ik duim ook verder voor jullie :thumbup: :thumbdown: :thumbup:



Liefs

Newbe, is er een reden dat je denkt dat het niet goed is, of is dat gewoon een gevoel? Heb je geen last van spotting meer gehad? Ik blijf voor je duimen meis!

En wat nou als de uitslag niet goed is? Is het dan gewoon ‘pech gehad en door naar de volgende ronde’ of is er wat aan te doen? En kunnen ze aan die test ook zien of je zwanger bent, of gaat het daar nou juist om? Sorry dat ik zoveel vraag hoor :oops: , maar weet er niet zoveel van…



Pffff, ik heb een beetje een rotdag. Ik ben echt mega moe (als ik niet beter wist dan zou ik haast denken dat ik zwanger was :lol: , maar goed ben natuurlijk nog aan het ontzwangeren, dus wie weet komt het daar ook nog door. En Sterre werkt natuurlijk ook niet mee, met dat genachtbraak :roll: ) en Sterre is niet in haar hum. Ze is strontverkouden en heeft een akelig hoestje. Volgens mij ook pijn in haar keeltje, want ze wil steeds wel eten, maar na 2 happen niet meer. Maar goed, ziekig kind en oververmoeide mama… dat gaat niet echt lekker samen :roll: We zijn net lekker ff een half uur in bad geweest en nu heb ik haar maar ff voor de tv gezet. Hoop dat Tjip op tijd thuis komt, maar zal wel niet, want hij had al gewaarschuwd dat hij het druk had vandaag…



xHeske

Ik meld me ook hier, kan alleen nu even niet meekletsen. We zijn vandaag een dagje uit geweest en net thuis. We hebben frietjes gehaald, maar de bestelling klopt niet, dus mijn man is nu even terug met mijn zwager.



Ik heb net weer een test gedaan en volgens mij is het streepje nog steeds niets noemenswaardig. Ik weet toch eigenlijk wel bijna zeker dat ik nu mijn eisprong heb. Sinds vanavond heb ik lichte constante pijntjes onderin mijn buik. Dit heb ik altijd, dus waarom zou het nu niet zo zijn. Kan het niet zo zijn dat die test paars wordt als je eisprong al is geweest?

Of er zitten minder dagen tussen mijn eisprong en de eerste dag van de nieuwe cyclus, zou dat nog kunnen? We wachten maar af en wij klussen gewoon vrolijk verder.

Hey kletsmajoren! Deeltje 2 alweer!!!

Hier nog geen :twisted: , spannend dus… Al heb ik het gevoel dat ze wel in aantocht zijn. Heb al een paar dagen wat buikpijn en heb verder niet echt andere kwaaltjes/klachten. Ik heb gisteren weer nieuwe testen besteld, dus die zal ik maandag of dinsdag wel in huis hebben en als ik dan nog niet ongi ben dan test ik zeker weer! het weekend zit er tussen dus duurt het wat langer…geduld dussss…EN DAT HEB IK NIET! Als ik er meer thuis had, had ik allang weer eentje gedaan! Was vandaag werkzaam als vrijwilliger in het streekmuseum en heb geen tijd gehad om een test te kopen dus wordt mijn geduld op de proef gesteld :wink:



Meiden, ik duim voor super positieve ovu. en zwa. testen, uitslagen en natuurlijk voor de klussers! hopelijk snel positief nieuws hier!



xxx

Heske, Ze hebben getest op progesteron omdat vorige cyclus had ik wel een ei (met clomid) maar had al heel gauw spotting. Dus dan kan het zijn dat progesteron te laag is en dan is je 2e fase niet goed.

Deze cyclus hebben ze dus geprikt en de 1e keer was hij zo laag dat er geen ei geweest kan zijn. Misschien dat deze dus iets later is geweest en dan is de uitslag van dinsdag wel positief. Ik heb zelf alleen niet het idee dat mijn ei later is geweest… En dan zou ik morgen ongi moeten worden…dat idee heb ik al helemaal niet.



Dus even afwachten tot dinsdag. Als het niet goed is moet ik dus weer naar de gyn…zullen ze medicatie wel gaan ophogen en ik denk dat ze dan ook follikel (ei) metingen gaan doen. Om te kijken of dat dan wel goed gaat…



Heel verhaal… het is wel echt klote ik dacht dat het nu eidelijk wel goed zou zijn omdat ik vorige keer wel ei had maar nu dus waarschijlijk niet…



Sorry voor ego bericht! :-*



Liefs

Is geen ego-bericht meis, ik wilde toch weten hoe het zat? :wink: Maar duidelijk uitgelegd. Meis, ik hoop echt dat de uitslag van de 2e keer prikken wél goed en dat je bovendien morgen níet ongi gaat worden, en dan dus voorlopig de komende maanden ook niet meer. Het is ook niet eerlijk he, dat de één zo makkelijk zwanger is, en dat het bij de ander maar niet wil lukken terwijl de wens zo enorm groot is :hug: Ik duim voor je!!! :pray:



Memmie, jammer dat je geen testen meer in huis hebt, ik ben heeeeeeeel nieuwsgierig!!



Nou, Miekje had gelijk: mijn test was vandaag positief!!! Een dikke vette paarse streep. Of ja, 2 dus, maar de teststreep was echt duidelijk paarser dan de controlestreep, dus hartstikke positief. Enne Hope, mijn temperatuur was weer laag, dus die test wordt wel echt al vóór je eisprong positief… Ik vind het wel grappig dat je lijf het eigenlijk zo duidelijk aangeeft. Ik heb sinds vannacht al die typische steekjes in mijn buik, sinds vandaag ook dat je aan cervixslijm kan zien dat eisprong eraan komt… Ben dus benieuwd, denk dat morgen dan m’n eisprong is, aangezien de test bij Miekje ook een paar dagen positief was en dat cervixslijm sinds vandaag pas anders is, dus dan zou dinsdag mijn temperatuur ook hoger moeten zijn.

Hoop iig dat m’n ei nu niet té snel gaat springen, want gisteren niet geklust, we waren allebei veel te moe :oops:



Vandaag wel een heerlijk begin van de dag hoor. Tjip is er om half 6 uit gegaan met Sterre, en ik heb lekker uitgeslapen. Om half 9 stonden Sterre en Tjip voor m’n neus met ontbijt op bed, inclusief vers geperste jus en een gekookt eitje :inlove: Nou ja, en daarna dus die positieve ovu-test, dus mijn dag kan niet meer stuk :dance:



Miekje, hoe was het bij je client gisteren? En lekker gegeten?



xHeske

Heske, super hé! Ik hoop dat je die positieve ovu test ook goed gaat benutten! Veel klusplezier!!!



Newbe, ik vind het ook geen ego stukje hoor! Ik snap dat het moeilijk voor je is! Ik hoop van harte dat je dinsdag een hele goede en mooie uitslag krijgt, dat je ei idd later was zoals je zelf denkt! Ik duim voor je meis!



Vandaag mijn NOD! Nog geen :twisted: te bekennen! Maar kan ook niet zeggen da’k me zwanger voel… Afwachten dusssss!



Ps hebben jullie ook dat de teksten niet in de breedte van jullie scherm past? Ik moet dan steeds met de muis op het balkje eronder schuiven…lastig!!! Kun je dat anders instellen?



Meiden, geniet nog maar ff lekker van de laatste dag van het weekend!

xxx

Memmie, bij mij passen ze wel in het scherm :think: Heb je dat altijd, of alleen op deze pagina? Zou aan de afmeting van het lijstje kunnen liggen, dan zou het op de volgende pagina beter moeten zijn. Geen idee of je dat verder op je pc nog anders in kan stellen :think:



Goh, ik loop me hier toch dom te grijnzen de hele dag (Tjip waarschuwde al dat hij voor straf níet mee gaat klussen vandaag als ik die grijns niet van m’n smoel haal :eh: ), ben zó blij met die positieve test. Ik was na het overlijden van Lente* het vertrouwen in mijn lijf helemaal kwijt, maar dat komt wel weer een beetje terug nu mijn cyclus al zo snel weer normaal is :dance:



Wij gaan vanmiddag nog ff de stad in. Tjip moet een nieuwe winterjas hebben, en misschien kijken we meteen ff voor sintcadeautjes voor m’n neefjes. Voor Sterre zijn we klaar, hebben we net besloten. Ze krijgt dat keukentje (inclusief een pannetjes ed), houten groente en fruit, en een stofzuigertje van ons, en daarnaast krijgt ze ook nog een hoop van de familie. Iig dat dienblad met theeservies en taart van mijn ouders, een kinderlaptop (waarschijnlijk) van mijn schoonouders, schort en koksmuts en een paraplu van mijn schoonzusje… Verder weet ik het niet, maar mijn zussen en Tjip z’n broer kopen ook altijd nog wat, dus het is wel mooi zo. Met kerst krijgt ze dan van ons nog wat van Duplo, en dan kan ze mooi weer tot haar verjaardag vooruit :wink:



Nou, ik ga ff werken (ja fijn he, zo’n eigen zaak :roll: Maar 't is m’n eigen schuld, ik heb afgelopen week teveel hier lopen hangen en te weinig gewerkt… :oops: )



xHeske

JAHOOEEE :dance: :dance: Heske een positieve test! :dance: Te gek meid! Ik zei het je toch! Ben super blij voor je!

Snap er geen fuck (sorry :oops: ) van mijn test is nog steeds positief, wel duidelijk wat lichter, maar wel positief :eh: :think:

Ben echt heel blij voor je!! :dance: (val in herhaling :roll: )



Memmie…oh meid wat spannend! Zal jij de eerste zijn?? :pray: :pray: duimen draaien hier :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: Hoe voel je je?



Newbe, jeetje meis bij jou blijft het zo spannend…maar het zou dus kunnen zijn dat je ei later was… Hoe voel je je nu? Al tekenen van de :twisted: ? Ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: ook heel erg voor een hele positieve uitslag dinsdag. Dikke :-*



Jane, hoe is het met jou meis?



Hope, ik had iets van 4 a 5 dagen een licht streepje (daarvoor niets) en ineens heel donker. Missen kan bijna niet, want hij is zeker 24 uur donker. En sommige vrouwen hebben hun ei sprong later dan rond 14 dagen voor je NOD (of eerder) terwijl ze wel steeds op dezelfde dag hun NOD hebben. (dus bijv 28 dagen)



Sarah, hoe gaat het met je vandaag? Ook nog geen tekenen van je NOD?! :pray:



Ik ga weer even opnieuw alles doorlezen, ben de helft kwijt. Ik snap niets van mijn ovulatietesten hoor… :think:

@Ke wrote:



Wij gaan vanmiddag nog ff de stad in. Tjip moet een nieuwe winterjas hebben, en misschien kijken we meteen ff voor sintcadeautjes voor m’n neefjes. Voor Sterre zijn we klaar, hebben we net besloten. Ze krijgt dat keukentje (inclusief een pannetjes ed), houten groente en fruit, en een stofzuigertje van ons, en daarnaast krijgt ze ook nog een hoop van de familie. Iig dat dienblad met theeservies en taart van mijn ouders, een kinderlaptop (waarschijnlijk) van mijn schoonouders, schort en koksmuts en een paraplu van mijn schoonzusje… Verder weet ik het niet, maar mijn zussen en Tjip z’n broer kopen ook altijd nog wat, dus het is wel mooi zo. Met kerst krijgt ze dan van ons nog wat van Duplo, en dan kan ze mooi weer tot haar verjaardag vooruit :wink:


Wat een heerlijke verwennerij allemaal! Wat zal ze blij zijn zeg!

En ik zie jou al lopen met die grijns :lol: :lol:

Trouwens ze zouden een klussmile moeten verzinnen!

Memmie, kan je inderdaad instellen, ik heb er geen verstand van, maar zal het zo even aan Jorik vragen voor je.

Hihi, jou zou leuk zijn, een klussmile :lol:



Wat vaag dat je test nog steeds positief is :think: Ik geloof dat ik ook nog maar ff trouw blijf temperaturen, dan weet ik tenminste zeker wanneer m’n eisprong geweest is. Anders is Tjip straks helemaal uitgeput tegen de tijd dat die test weer negatief is :lol:



Volgens mij is mama straks blijer dan Sterre hoor, met al dat speelgoed :lol: Ik vind vooral dat keukentje zoooooo leuk! Zou soms willen dat ik zelf nog 2 was :lol:



Ja, Sarah, kom je eens even melden meid, ik ben ook benieuwd!



Zo, rekening zijn weer betaald, nu de rest van de administratie nog :roll:



xHeske

WHAHAHA Zegt Jorik net (ik liet hem die test zien) WAAR HEB JIJ DIE RODE STIFT!?!? :lol: :lol: :angel:

Hij zegt ook dat het streepje wel echt lichter is. (dat is ook zo) maar hoe weet ik nou of mijn ei is geweest?



Gisteren nog heerlijk gegeten, :drool: veel te veel ook, had me toch een pijn in mijn buik! :shifty:



Oh mijn client was echt een heel lief meisje. Ze is geen 20, maar net 19 geworden. Een surinaams meisje. Heel aardig en erg verlegen. Ze is erg blij dat ze mij erbij heeft en dat vind ik zo een geweldig compliment. Dus we gaan samen voor een prachtige (thuis!) bevalling.



Heske, hou op, ik ken dat. Soms loop ik in de speelgoed winkel en dan zie ik al die dingen die ik vroeger ook had willen hebben. “Mooi he Emma, kijk eens hoe leuk!” (en dan maar hopen dat ze het ook geweldig vindt en ik het mee kan nemen onder het mom “Ja ze was er zo weg van, ik kon het echt niet laten liggen!”)

:lol: :lol: :lol: Mooie opmerking van Jorik :lol: :lol: :lol: (mannen :roll: :wink: :lol: )

Denk dat je eisprong dan wel al geweest is hoor, als het streepje nu lichter is. Zal je iig laten weten hoe het bij mij gaat, want ik kan dan aan m’n temperatuur als het goed is wel duidelijk zien wanneer m’n eisprong is geweest, en als mijn test dan ook een paar dagen positief blijft, kun je dat mooi vergelijken (en tot die tijd… vrolijk doorklussen dus! :lol: )



Nou ja, dat is dus net zo met dat keukentje. Dat wilde ik vroeger zoooooo graag hebben, maar mijn ouders zagen het al voor zich, met 3 dochters, straks 3 keukentjes in de woonkamer :lol: Maar ik weet dat Sterre er op het kdv ook veel mee speelt, dus ik bestel het nu niet alléén voor mezelf :mrgreen: :angel:



Oh, wat leuk dat je client zo blij met je was. Wat jong nog he… :o



Hm, sjips, Sterre is wakker (veel te vroeg :? ). Nu heb ik nóg m’n werk niet af… Kijken of Tjip haar zo ff bezig kan houden :shifty: Zal hem maar niet vertellen dat ik weer hier ben geweest :oops: