Oktoberstopsters '08 deel 2! Al 2 zwanger!!!

Het is bekend dat ze meerdere dagen positief kunnen blijven. Ik raad je aan op dezelfde tijden te testen en de tijd en dag erop te zetten en ze dan te vergelijken met elkaar. Zolang er een LHpiek inje urine aan te tonen is, ben je meest vruchtbaar. De eisprong zal dan nog komen of net onderweg zijn. Als de streep minder wordt dan is hij inmiddels gesprongen.



Dit vond ik op internet, ga er dan maar vanuit dat mijn ei gesprongen is…

Denk dat je eisprong dan wel al geweest is hoor, als het streepje nu lichter is. Zal je iig laten weten hoe het bij mij gaat, want ik kan dan aan m’n temperatuur als het goed is wel duidelijk zien wanneer m’n eisprong is geweest, en als mijn test dan ook een paar dagen positief blijft, kun je dat mooi vergelijken



Ja graag, denk dat hij wel al is geweest idd. Dan is dat temp. toch wel handig!



:naughty: En nu aan het werk jij! Ik ga me klaarmaken, mijn schoonouders komen zo de kids droppen, gaan we ff de stad in :slight_smile:

Meld!



Ik was er al hoor, was alleen ff op i-net aan het strunen en de was aan het doen (opvouwen, opruimen, sorteren, enz.)

Ik ben een beetje ziek :frowning:



Werd gisteren al wakker met een beetje keelpijn. En daar begint een flinke verkoudheid bij mij altijd mee.

Vannacht werd ik wakker en weer keelpijn, vanochtend nog steeds, en suizende oren en verstopte holtes :frowning:



Manlief en Leon zijn nu dus samen naar mijn schoonouders, we gaan daar altijd zondags koffiedrinken (ikke thee :wink: ), maar ik had nu echt ff geen zin.



Ik weet nog niet of we vanavond wel gaan wokken, ligt er even aan hoe ik me dan voel (nu gaat het wel redelijk), ik heb mijn vriendinnetje en haar vriend er al wel een beetje op voorbereid dat ik misschien niet ga.



We hebben gisteren wel een leuke middag gehad.

Dus lekker met vriendinnetje en haar zoontje naar de kinderboerderij en speeltuin geweest. Ik heb niet echt oude kleren voor Leon, dus ik vond het helemaal geweldig ( :roll: ) toen hij regelrecht de blubber/koeienpoep inrende, vast bleef zitten, op z’n knieen viel, opstond en net zo hard weer op zijn billen viel (yeg!).

Maar oh wat had het kind een lol daar :inlove:



Na de kinderboerderij de speeltuin nog maar even in, Leon was helemaal weg van de (wel hele hoge) glijbaan, ik moest op den duur voor de trap gaan staan anders klom hij er steeds weer op.

Om 17.00 maar op huis aan, net op tijd want toen ging het regenen.

Bij vriendinnetje thuis eerst Leon maar even schone kleren aangedaan en een beetje gewassen, pff, zelfs z’n romper zat onder de koeienpoep!

Patatjes gegeten (pff, Leon heeft zich ook weer flink misdragen, vreetbeestje!! :evil: 8) :inlove: ) en om 18.00 waren onze mannen er ook weer.

Om 19.30 naar huis, Leon lekker op bed gegooid, en we zijn zelf om 21.30 naar boven vertrokken, we waren allebei bekaf (tv gekeken en om 22.30 gaan slapen).



Ik zal eens even kijken of ik nog wat leuke foto’s heb kunnen maken met mijn bejaarde fotocamera!





Goed, nu even zwanger-worden-talk;



Ik weet het niet hoor, wat ik moet verwachten.

Tot nu toe nog geen spoor van duivels (temp. was nog hoog, 36.8 en daarna 36.9). Maar dinsdag is ook op zijn vroegst mijn NOD pas.

Ik heb alwéér zo’n zeurende ongipijn (al sinds de dag waarvan ik denk dat ik m’n eisprong had).

Mijn (.)(.) zijn af en toe wat gevoelig aan de zijkanten. En ik kán me vergissen maar volgens mij hangen ( :oops: ) ze nu ineens iets minder dan dat ze deden :lol:



Maar goed, dat kan vanalles betekenen omdat ik nog aan het ontpillen ben, en als je leest wat voor kwaaltjes en symptomen je dáár van kunt krijgen :roll:



Mijn temp. is naar mijn idee niet hoog genoeg voor een zwangerschap, en ik heb ook geen 2e stijging gehad.

Maar ik heb hier nog een oud grafiekje (van voor Leon dus) en daar is mijn temp hoger, én had ik een 2e stijging, maar werd ik wel gewoon ongesteld (de maand erop was het wel raak :wink: ). Dus dat zegt dan eigenlijk ook weer niks :roll: :eh: .



Dit is trouwens mijn lijstje tot nu toe; brand maar los, als je denkt dat je er iets in ziet :lol: ;



(die van vandaag kan dus ook nog 36.9 zijn, ik had 2 keer getempt :wink: )



't Is ook een beetje lastig dat ik niet weet wanneer mijn NOD is, ja, ergens tussen dinsdag en vrijdag, maar ja, vrijdag is nog zo ver weg :mrgreen:

Misschien eerder deze week al testen? Miekje mag zeggen wanneer, aangezien dat mijn test-donateur is (thanks meis :wink: :-* ), die is nog ongeduldiger dan ikke volgens mij :lol:

Newbe; níemand is hier ego! We zijn hier allemaal om ons verhaal te kunnen delen met iemand! Dus ga vooral lekker door met je angsten/twijfels enz. hier te schrijven :hug:



Ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: heeel hard dat je uitslag toch goed is en dat je snel zwanger bent.



Heske; lekker dat je weet dat je cyclus weer op orde is en dat je mooi op de goede tijd kan klussen, ik ben benieuwd of het zijn vruchten gaat afwerpen :wink:



Memmie; spannend zeg!!

Jammer dat je geen test meer hebt!

Ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: voor je dat de volgende test hartstikke positief is!



Miekje; ik dacht dat het met die ovu-testen juist makkelijker hoorde te zijn :lol: , maar het kan dus zo zijn dat het net zo lekker duidelijk (not) is als dat temperaturen van mij :stuck_out_tongue:



Maar goed, als je in deze periode braaf om de dag klust dan zit je altijd goed :smiley:



Veel plezier in de stad! Ik wilde ff naar de Hornbach voor materiaal voor de badkamer en naar de stad voor schoenen (en laarzen, voor op de kinderboerderij :lol: ) voor Leon, maar ja, ik voel me nou niet echt lekker…



Heske; als je dit leest vlak nadat ik het geschreven heb; foei! :naughty: , aan je werk jij :lol:



Veel plezier iedereen vandaag, en tot later! :wink:

Hey ladies,



Wat gaan jullie snel, een nieuw deeltje al weer.

Ben even een stuk minder online geweest omdat ik het heel erg druk heb en daarnaast door wat persoonlijke tegenslag, niet bij mezelf hoor, maar in mijn omgeving, maar heb behoorlijk meegeleefd en in de stress gezeten en er zijn heel wat tissues doorheen gegaan. Gelukkig gaat het de goede kant op. Klinkt misschien allemaal een beetje vaag, maar helaas kan ik niet meer details geven, sorry :oops:.



Had gehoopt de eerste zwangere dames aan te treffen. Die laten nog even op zich wachten zo te lezen, ben benieuwd wie de eerste is.



Mijn NOD moet denk ik verplaatst naar 21 nov :? De calculator heeft de dag van mijn vorige ongesteldheid een dag naar achteren gegooid (dus eerder) op de een of andere manier. Ik kan het ook wel met de hand uit gaan rekenen, maar ben daar even te lui voor 8).

In ieder geval wordt de aankomende week de grote klusweek van deze maand :P.



Wil verder nog even kwijt dat ik het super vind dat vriendlief ook helemaal into baby is en het net zo graag wil als ik, van de week heb ik een nieuwe broek gekocht, waarop het meteen was; misschien kun je die maar een paar maanden aan, besef je dat wel (ja, maar dan zie ik er tenminste in die tussentijd nog lekker uit :mrgreen:). En het leek hem niet verstandig de nieuwe catalogus van de H&M leeg te bestellen aan voorjaarsmode :slight_smile: En de box kan wel daar staan. En wat nu in de toekomstige babykamer staat moeten we maar daar en daar neer zetten. Het schatje :-*



Miekje: ik hoop dat het gelukt is

Heske; veel plezier

Sarah; beterschap, ben benieuwd, het grafiekje zegt mij niets (voel me nu ook wel erg dom.)

Newbe; sterkte

Sarah, een klein uur erna is niet te vroeg toch :angel: Heb ondertussen Sterre uit bed gehaald, in bad gedaan en aangekleed, dus mag nu wel weer ff :wink:



Ik ben niet zo heel erg thuis in die grafiekjes van FF, weet niet wat al die dingen daaronder betekenen, maar aan je temperatuur te zien zou je iig denken dat je de 19e je eisprong hebt gehad en dat je nod dan vandaag al is :think:



Dusse… ff oproep aan Miekje: zeg eens tegen Sarah dat ze uiterlijk morgen een test moet doen!!! (of heb je 'm dan nog niet?)



Geloof dat de combinatie van ovulatietesten en temperaturen mij iig wel bevalt. Mijn temperatuur is op die ene uitschieter van gisteren heel gelijkmatig, en de ovutest doet het tot nu toe ook prima. Maar moet dus even afwachten of m’n temperatuur nu ook gaat stijgen op het moment dat de ovutest lichter wordt, dan weet ik het pas echt zeker.



Oh, en dat om de dag klussen, doen jullie dat? Ik ben zo’n muts dat ik geen dag over wil slaan, bang om een kans te missen. Tjip vindt het niet erg :lol: , maar ja… Nou ja, gisteren een keertje overgeslagen en waarschijnlijk vandaag m’n vruchtbaarste dag, dus dan zou het eigenlijk precies goed moeten zijn, toch?



(En ik blijf er maar aan denken dat ik dan op dezelfde dag uitgerekend ben als bij Sterre, en dat dat nog op Tjip z’n verjaardag is ook… Het zou wel heel bijzonder zijn he :shifty: )



Kittycat, fijn dat je er weer bent!



xHeske

Oh, hahaha, zie nu dat ik je grafiek compleet verkeerd zit te lezen. Bedoel dus dat je ei op dag 19 van je cyclus geweest zou zijn… en dan is je nod dus idd wat later :think:

Oh, enne… beterschap!!! :hug:



Ga nu ff stofzuigen :roll: Tjip heeft net z’n broer en schoonzus uitgenodigd om te komen eten… Op zich heel gezellig, maar ik kan er altijd zo slecht tegen als hij dat doet zonder ff met mij te overleggen. Ik heb hem wel gezegd dat hij ze op tijd naar huis moet sturen, want we hebben werk te doen vanavond :slight_smile:

Hallo allemaal,



Jeetje weer genoeg te lezen, wel gezellig! :slight_smile:

Maar ik heb nog niet alles gelezen.



Miekje: Hoe gaat het met jou? :thumbup: die positieve test :slight_smile:

Met mij gaat het wel… goed, heb beetje opdonder gehad, had die ongi niet verwacht. Heel stom maarja toch.

Nadat mijn vriend thuis was en we goed geknuffeld hadden ging het alweer iets beter.



Heb daardoor ook veel minder gelezen hier, maar kom binnenkort weer alles nalezen!!

De dagen gaan ineens veel sneller, ben alweer 4 dagen ongi, erg lang voor mij normaal ben ik na 4/5 dagen alweer helemaal klaar, maar nu toch veel meer dan normaal.



Iedereen succes!! en hoop dat er voor anderen binnenkort wel positieve testen komen!! :pray: :pray:

@Jane_S wrote:

Met mij gaat het wel… goed, heb beetje opdonder gehad, had die ongi niet verwacht. Heel stom maarja toch.

Heb daardoor ook veel minder gelezen hier, maar kom binnenkort weer alles nalezen!!




Jane… :hug: zo’n gevoel had ik al… Dat is ook echt een teleurstelling, want je hoopt er toch op. Nog een weekje en dan aan de klus. Ga je gewoon voor de volgende ronde. :-*



Sarah, krijg jij maandag post? Dan heb je de test morgen. Het is handig om je ochtendurine even op te vangen (kun je gewoon in de koelkast bewaren tot de post er is) want dan kan je de test meteen doen! En anders vang je de urine dinsdagochtend op, dinsdag heb je hem zeker. (Ik zou het nl wel echt met ochtendurine doen)

Spannend! :pray:



Heske, en flink aan het behangen geweest? :lol: Was het nog leuk in de stad?



Ik ben naar mijn opa geweest, god wat gaat die man achteruit :frowning: Hij woont alleen in een kast van een huis en weigert daar weg te gaan maar kan eigenlijk niet voor zichzelf zorgen, dus nu doet onze familie dat. Ik vind het maar niets hoor, maar hij is vreselijk koppig.



Get ik moet morgen werken helemaal geen zin :oops:



Hoe is het met de andere meiden???

@Kittycat wrote:

Wil verder nog even kwijt dat ik het super vind dat vriendlief ook helemaal into baby is en het net zo graag wil als ik, van de week heb ik een nieuwe broek gekocht, waarop het meteen was; misschien kun je die maar een paar maanden aan, besef je dat wel (ja, maar dan zie ik er tenminste in die tussentijd nog lekker uit :mrgreen:). En het leek hem niet verstandig de nieuwe catalogus van de H&M leeg te bestellen aan voorjaarsmode :slight_smile: En de box kan wel daar staan. En wat nu in de toekomstige babykamer staat moeten we maar daar en daar neer zetten. Het schatje :-*




Wat lief! Kunnen jullie er samen heerlijk naar toe leven!

:hug: voor alle tegenslag, als ik wat voor je kan doen moet je het zeggen. Je hart luchten mag hier altijd!

Oh ja knientje, ik ben het met Heske eens, als ik zo naar je grafiek kijk, snap ik er weinig van, maar volgens mij was je ei dan idd de 18e a 19e. Dus dan zou je NOD toch morgen zijn dan? :think:

En beterschap! :hug:

Verhips, ik bedoel de 23e a 24e dag :mrgreen: dus dan zou je NOD idd later zijn

Is iedereen aan het klusserderklussen?? :mrgreen:

Ik ga bankhangen meiden, dikke :-* tot morgenmiddag!

ff snel…Hier nog steeds niets!!!

Ik hoop zo dat de testen morgen binnen zijn, maar denk dat het dinsdag wordt. Heb ze vrijdagavond pas besteld.

Vind het erg spannend! Heb al wel een paar dagen wat een zeurderig gevoel in mijn onderbuik, dus had mijn ongi al wel verwacht, maar tot op heden blijft het weg. Voor de rest nergens last van eigenlijk…een beetje vermoeid, maar dat is mijn man op het moment ook. Vakantie? Welke vakantie?!

Ik houd jullie op de hoogte!,



Ps: ik ben deze cyclus uitgegaan van 30 dagen maar 't kan zijn dat 't toch langer is…

Meiden hier een ramp weekend gehad:



Gister na het werk gingen we, nog voor de verjaardag van schoonpa uiteten.

We gingen naar de griek, vind ik normaal heel lekker.

Eenmaal thuis vond ik het zwaar vallen en vanacht ging het dan ook mis :sick: wel 7 keer moeten braken. :oops:

Gelukkig was Jesse logeren bij mijn broer.

Tot nu toe alleen nog maar thee op…ga zo eens even kijken of fruit erin wil blijven.



Heske; veel klus plezier :dance:

Kittycat, leuk dat je vriend het ook zo leuk vind :thumbup:

Ik ga nog ff liggen :-*

Hai meiden daar ben ik weer :smiley:



@Kittycat: vanaf hier even een dikke knuffel; dat kan je zo te lezen wel even gebruiken!! :hug:



Donderdag bij de bedrijfsarts storte ik even in (ik was heel erg moe en had het alleen maar koud) Prettige bijkomstigheid; hij belt over een week of 2 pas weer…

Vrijdag de begrafenis gehad van de oom van mijn man. Heel heftig!! We hebben hem helemaal naar de oven begeleid… :kaars:



Zoals beloofd heb ik foto’s van onze ukkie kamer :dance:

Willen jullie ze hier zien of kan ik ze in het show forum kwijt??

Nou zeg ben ik terug wil er niemand met me praten :cry: :cry: :cry:

@Miekje wrote:

@Kittycat wrote:
Wil verder nog even kwijt dat ik het super vind dat vriendlief ook helemaal into baby is en het net zo graag wil als ik, van de week heb ik een nieuwe broek gekocht, waarop het meteen was; misschien kun je die maar een paar maanden aan, besef je dat wel (ja, maar dan zie ik er tenminste in die tussentijd nog lekker uit :mrgreen:). En het leek hem niet verstandig de nieuwe catalogus van de H&M leeg te bestellen aan voorjaarsmode :slight_smile: En de box kan wel daar staan. En wat nu in de toekomstige babykamer staat moeten we maar daar en daar neer zetten. Het schatje :-*




Wat lief! Kunnen jullie er samen heerlijk naar toe leven!

:hug: voor alle tegenslag, als ik wat voor je kan doen moet je het zeggen. Je hart luchten mag hier altijd!


Dankjewel. Maar het gaat inmiddels al een stuk beter. Nog morgen even in spanning zitten, maar ik hoop op goed nieuws.

Dankjewel ook andere meiden!



Jaaaa, babykamer!! Doe maar in showtopic? Dan staan alle foto’s bij elkaar.

Heftige week heb je achter de rug zo te lezen.