Oktoberstopsters '08 deel 2! Al 2 zwanger!!!

Halllllllllllllllllllllloooooo! daar ben ik ook weer eens.

sorry dat ik niet zo veel kom maar zitten is voor mij nog niet zo prettig door de operatie en liggen achter een computer typt zo lastig. bedankt voor de pb’tjes, ik zal het lijstje even aanpasen.



ik heb niet meer in het voruge deeltje teruggelezen :oops:



allereerst… Ankie… wat spannnnnnnnnnnnnend!!! ik :pray: :pray: :pray: :pray: voor je hoor!!!



Een aantal dames positieve ovu-testen las ik… gefeliciteerd! En benutten nu! :dance: Fijn dat je cyclus weer normaal is Heske!

@Sarah wrote:

Meld!



Ik was er al hoor, was alleen ff op i-net aan het strunen en de was aan het doen (opvouwen, opruimen, sorteren, enz.)

Ik ben een beetje ziek :frowning:



Werd gisteren al wakker met een beetje keelpijn. En daar begint een flinke verkoudheid bij mij altijd mee.

Vannacht werd ik wakker en weer keelpijn, vanochtend nog steeds, en suizende oren en verstopte holtes :frowning:




Beterschap! Hoe is het nu? :hug:

@lieke1 wrote:

Meiden hier een ramp weekend gehad:



Gister na het werk gingen we, nog voor de verjaardag van schoonpa uiteten.

We gingen naar de griek, vind ik normaal heel lekker.

Eenmaal thuis vond ik het zwaar vallen en vanacht ging het dan ook mis :sick: wel 7 keer moeten braken. :oops:

Gelukkig was Jesse logeren bij mijn broer.

Tot nu toe alleen nog maar thee op…ga zo eens even kijken of fruit erin wil blijven.



Heske; veel klus plezier :dance:

Kittycat, leuk dat je vriend het ook zo leuk vind :thumbup:

Ik ga nog ff liggen :-*




Ook voor jou :hug: Of heeft de misselijk ergens anders mee te maken? :pray:

En voor Kittycat en Newbe ook nog een dikke :hug:



Wat kunnen veel meiden hier een knuffel gebruiken zeg!! Sterte allemaal!



was ik nog vergeten: Ik snap geen snars van mijn eigen lijf. ik ben gisteren weer ongesteld geworden. slechts 18 dagen na de mk. heb zo het gevoel dat ik geen bloed meer over ga houden! ik zet mijn banner maar op 23 dagen. een beetje gemiddeld genomen na deze 2 keer.



en nu ga ik ff het lijstje aanpassen!

Oeh Lieke, ik hoop ook dat je misselijkheid niet door het eten kwam!! :pray:



Elize, vervelend dat je nog last hebt van de wond. Hoop dat het snel wat beter gaat!



Sarah, hoe is het nu??? Nog ziek? Nog geen duivels? :pray:



M&J, heb je mooi afscheid kunnen nemen van de oom van je man? Wij hebben Lente* ook helemaal naar de oven begeleid. Ik had verwacht dat ik het naar zou vinden, maar ik vond het eigenlijk heel mooi (maar ook heel heel heel erg moeilijk… we hebben zelf de knop ingeduwd, dat was echt het moeilijkste dat ik ooit gedaan heb :cry: ).



Memmie, nog geen duvels??? :pray:



Haha Miekje, je doet hetzelfde fout als ik, met het lezen van de grafiek van Sarah, ik dacht eerst ook de 19e, maar het is de 24e… dus nod is dan vrijdag pas, denk ik :think:

Wat rot dat je opa zo achteruit gaat :frowning: En dat koppige… dat herken ik wel van mijn oma. Die heeft dus ook een veeeeeeel te groot huis. Ze woont er samen met haar broer. M’n opa is jaren geleden al overleden en oma’s broer is tijdens de watersnoodsramp zijn huis verloren en toen is ie bij oma ingetrokken. Hij zorgde nog voor het huishouden (hoewel hij ouder is dan oma, maar wel nog fitter). Alleen kan hij het nu ook niet meer, aderen in zijn benen zijn vernauwd en lopen doet hem heel erg zeer. Nu hebben ze thuiszorg, maar mijn oma heeft zich daar heel erg tegen verzet.

Ja, we hebben lekker gewinkeld gisteren, Tjip heeft een mooie nieuwe jas gekocht :thumbup:

En ja, we hebben druk behangen gisteren :mrgreen: Al snap ik er nu weer geen mallemoer van :roll: Temperatuur was nog steeds laag, maar ovulatietest is toch echt wat lichter dan gisteren. Nog wel positief, maar gisteren was het lijntje écht paarser (geloof ik :shifty: ). Dus ja, heb ik nu m’n ei wel of niet al gehad? Begin dan toch weer te twijfelen of m’n cyclus wel écht weer normaal is. Denk dat ik vanmiddag gewoon nog eens een test doe, kijken hoe ie er dan uitziet…

Is jouw test inmiddels al negatief???



Jany :hug: :hug: :hug: Wat kan een ongi een enorme tegenvaller zijn he… :hug: Hopelijk de laatste keer voorlopig!!! :-*



Wij hebben gisteren wel een gezellige avond gehad met Tjip z’n broer en schoonzusje. We hebben lekker gegourmet :drool: Sterre vond het ook gezellig (ze had een kammetje, spiegeltje, elastiekjes en speldjes van Dora gekregen en liep de hele avond haren te kammen en staartjes te maken bij iedereen :inlove: ) en lag véél te laat in bed. Maar vanmorgen dus wel om 5 uur wakker. Ze heeft vannacht gigantisch liggen hoesten, dus ik heb wéér te weinig geslapen. Vind het dan altijd zo irritant dat Tjip wél overal doorheen slaapt…



Maar goed, zometeen komt mijn schoonmoeder Sterre ophalen en heb ik even mijn handen vrij. Wie weet kan ik dan éindelijk de achterstand van mijn werk inhalen… :eh:



xHeske

Elize, je cyclus kan een beetje van de wap af zijn na de mk (en misschien ook wel door de operatie :? narcose is ook zo’n troep…). Komt vanzelf weer goed meis :hug:

@Ke wrote:

Elize, je cyclus kan een beetje van de wap af zijn na de mk (en misschien ook wel door de operatie :? narcose is ook zo’n troep…). Komt vanzelf weer goed meis :hug:




ja wie weet komt het daar wel door. ik hoop dat het uiteindelijk weer goed komt. het scheelt dat we er nu toch niet meer zo heel veel mee bezig zijn. we hebben gisteren besloten op zijn vroegst in januari weer te beginnen met proberen.

Thanks voor het duimen meiden! Hier nog steeds niets te bekennen :slight_smile:



Beterschap voor de zieke (lieke, sarah)/ herstellende (elize) meiden hier…



Janny, hoe is 't met jou? Al een beetje van je enorme teleurstelling bekomen?



M&J, jij ook sterkte meis!



Kitty, leuk dat je vriend zo mee leeft!

Ik heb dat wel eens gemist bij mijn man… Ik was helemaal in de wolken toe ik zwanger was van Tycho. Ik had het giga verromantisseerd! Ik dacht dat hij wel lekker bij mij zou liggen en over mijn buik aaien etc., maar nee hoor…dan moest ik al zijn hand op mijn buik leggen. Ik denk dat het voor hem tot op het laatst een beetje onwerkelijk was, zelfs na de echo’s. Toen Tycho er was, was het helemaal goed!



Wat lijkt dat me lastig, die ovu testen… Blijf je dus ook nog wel onzeker bij! Ik heb er ook over na gedacht, omdat ik altijd een onregelmatige cyclus heb gehad, maar ik weet niet of ik daar wel mee wil beginnen. Ik zou er denk ik dan alleen maar mee bezig zijn.

Ik hoop dat de uitkomsten zijn/haar vruchten afwerpt!



Voor iedereen: Blijf ik me te pletter :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbup: en hoop op heel veel goed nieuws deze nieuwe maand!



xxx

Hoi meissies!



Hier even snel een berichtje, ik ga zo naar mijn moeder om Leon op te halen (en voor die tijd even brood halen en vitamine C, we zijn hier veel te vaak verkouden/ziek, dus dan toch maar aan de vitamientjes in het vervolg…)



Hier nog niks, temp nog hoog (36.9).



Geen plasje opgevangen vanochtend :wink: , ik las het pas net, en ik weet ook niet of het al nut zou hebben, maar goed, wordt dus op zijn vroegst morgen.

Ik vind het wel spannend hoor!

't Is wel irritant dat ik niet weet wanneer mijn NOD nou is :?

Als ik in het grafiekje 1 dag de temp. met 0,1 verhoog (woensdags geloof ik) zegt FF wél dat mijn ei dinsdags (morgen 2 weken geleden dus) was :think: en aangezien de temp ook steeds met 0.1 verschilt als ik 2 keer achter elkaar temp…

Nou ja, afwachten maar weer, ik word daar nog wel een keer goed in :lol:



Ik ben nog steeds ziek, voel me behoorlijk belabberd.

Gistermiddag viel het wel mee, we zijn nog kleren (zwarte Nikes, stoere spijkerbroek en nepleren "biker"jas) wezen kopen voor Leon, heel stoer :inlove:

We gingen eigenlijk voor laarsjes maar ik zag geen leuke.



We zijn gistereravond toch maar gaan wokken.

Dat was erg geslaagd en lekker, heb niet veel last gehad, maar toen ik thuis kwam was ik wel kapot, en vanochtend is het dus alleen maar erger.



Maar goed, we slaan ons er wel doorheen :lol:



Ik zal jullie straks als ik weer thuis ben even antwoorden.

Ik ga nu maar snel, anders zit mijn moeder te wachten met de koffie (uh, thee :stuck_out_tongue: )



Tot later! :-*



pfff, ik kán ook gewoon geen korte berichtjes typen :roll:

Bedankt allemaal!



Memmie: ja het gaat alweer beter, gelukkig gaan de dagen nu wel weer sneller :slight_smile: Hopelijk heb jij komende week een positieve test :slight_smile: :pray: En de rest van de meiden natuurlijk ook zo snel mogelijk!! :pray: :smiley:

Ah, goed geshopt dus Sarah! Laat je wel ff een foto zien van Leon in zijn nieuwe outfit?

Ik zou morgen gewoon eens testen, als ik jou was, en dan wel in je achterhoofd houden dat het nog te vroeg kan zijn, dus dat je niet meteen van het ergst uit moet gaan als ie negatief is.

Enne… beterschap nog maar een keer!!! :-*



Memmie, wat spannend!!! Wanneer ga je nou testen…? Ik ben helemáál niet nieuwsgierig en ongeduldig! :liar:



Nou, ik ben ook een suffe muts eigenlijk, maar heb net nog een ovulatietest gedaan :oops: . En nu is het streepje nóg lichter :think: Zou ik dan m’n ei gewoon vanmorgen vlak na het tempen hebben gehad ofzo? Maar zo snel daalt je LH dan toch niet? Ooooooh, wat irritant is dit. Als ik nu alleen zou temperaturen dan zou ik denken dat m’n ei nog moest komen, maar als ik alleen ovutesten zou gebruiken, dan zou ik denken dat ie gisteren al gesprongen was. Aan cervixslijm te zien trouwens ook, en ik heb ook geen steekjes meer… Wat zou er nu betrouwbaarder zijn, die testen of de termometer? Ik neig er erg naar om op de testen te vertrouwen, ook omdat ik zelf het gevoel heb dat m’n eisprong gisteren geweest is… (maar dan hebben we eigenlijk net niet goed geklust, denk ik… :? ).



Nou ja, ik ga er gewoon nu even niet meer aan denken, morgen nog maar eens tempen, hopen dat ik er dan wijzer uit word. :roll:



xHeske

@Memmie: maat een spannende tijd moet dit voor jullie zijn zeg!! Laat je snel iets horen??



Foto’s van onze ukkie kamer nu op het showforum!



Het zijn er een beetje veel maar we zijn er dan ook erg trots op :oops:



Ook een foto van ons trouwen :smiley:

Zoeffffffffffff… ik ga snel het sf checken! :mrgreen:

Heske

Even uitleg over tempen en ovutesten… (ben geen deskudige maar helaas wel ervaren :? )



Als je een ovutest doet heb je binnen 24 tot 48 uur je ei. Als je test gisteren positief was, kan je in ei vandaag wel in de loop van de dag springen of is net gesprongen. Dan kan het dus idd zo zijn dat morgen je temp pas omhoog gaat aangezien je dan vandaag je ei zou hebben. Dus dan zou morgen je temp met ongeveer een halve graad moeten stijgen.

En wbt het vertrouwen in ovutesten of templijsten…

Ik heb met de ovutesten vaker geen ei gespot als wel. En de templijst geeft (bij mij wel),mite je een goede eisprong hebt, achteraf altijd je ei aan…Dus wat dat betreft is tempen betrouwbaarder.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.


Hele dikke knuff!!!

En hoe gaat het nu wet je?

Liefs, Chantal

Chantal, dank je voor de uitleg! Even afwachten dan wat mijn temperatuur verder doet.

Het gaat verder wel met me, probeer zo stiekem af en toe toch mijn blik vooruit te richten, dat is makkelijker dan achterom, al is het ook moeilijk me voor te stellen dat ik in de toekomst ooit weer net zo happy zal zijn als een maand of 3 (en langer) geleden…In die zin is het dus een beetje eng om vooruit te kijken, ik weet niet wat er komen gaat, of de weg nu echt omhoog gaat lopen, of dat er nog hele diepe dalen op mijn pad komen (ik vrees van wel…). Maar ja, terug in de tijd gaat nu eenmaal niet, en dus is vooruit de enige mogelijkheid…

Nou ja, bedankt voor je berichtje meis! :-*

Ha meiden!!



Nou vanmorgen was er niets meer te zien op de test. Geen streepje niets. Denk dat we niet echt goed hebben geklust, want gisteravond is het er niet van gekomen. Nu maar hopen dat de zaadjes idd 48 uur blijven leven, dan is er nog een kansje. Jammer dat ik mijn ei niet voel springen hoor.



Heske ik las dat je ei 24 uur (tot 36) na je LH piek is. Alleen weet je natuurlijk nooit wanneer die is. (als je om 2 uur smiddags een test doet en die is positief, kan de piek wel de vroige dag om 11 uur s avonds, of 5 uur smiddags zijn geweest) dus ik denk dat je goed zit wat betreft je klussen. Dan zou het tempen, wat Krabje al zei dus inderdaad preciezer zijn, omdat je nooit weet wanneer je LH piek nou precies is.



MEMMIEEEE wat spannend! Wanneer ga je testen!!! :pray: :pray:



Sarah, wel testen morgen hoor! Blijft spannend! En als je NOD vrijdag zou zijn, kan je dinsdag gerust testen, deze kan 4 dagen voor je NOD. Ben echt nieuwsgierig! Fijn dat het eten toch gezellig was. Hoe voel je je nu??



Hupsakeetje, ja door de narcose is vaak je hele lijf in de war. Ik kreeg na mijn operatie een doorbraakbloeding. Gaan jullie er in Jan weer voor? Heb je nog veel last van je litteken?



Jane, ik vind je een kanjer hoor! :-*



Aarrgghhh kan niet verder meer terug lezen, eerst dit posten dan maar. Tot zo!

Ha meiden!!



Nou vanmorgen was er niets meer te zien op de test. Geen streepje niets. Denk dat we niet echt goed hebben geklust, want gisteravond is het er niet van gekomen. Nu maar hopen dat de zaadjes idd 48 uur blijven leven, dan is er nog een kansje. Jammer dat ik mijn ei niet voel springen hoor.



Heske ik las dat je ei 24 uur (tot 36) na je LH piek is. Alleen weet je natuurlijk nooit wanneer die is. (als je om 2 uur smiddags een test doet en die is positief, kan de piek wel de vroige dag om 11 uur s avonds, of 5 uur smiddags zijn geweest) dus ik denk dat je goed zit wat betreft je klussen. Dan zou het tempen, wat Krabje al zei dus inderdaad preciezer zijn, omdat je nooit weet wanneer je LH piek nou precies is.



MEMMIEEEE wat spannend! Wanneer ga je testen!!! :pray: :pray:



Sarah, wel testen morgen hoor! Blijft spannend! En als je NOD vrijdag zou zijn, kan je dinsdag gerust testen, deze kan 4 dagen voor je NOD. Ben echt nieuwsgierig! Fijn dat het eten toch gezellig was. Hoe voel je je nu??



Hupsakeetje, ja door de narcose is vaak je hele lijf in de war. Ik kreeg na mijn operatie een doorbraakbloeding. Gaan jullie er in Jan weer voor? Heb je nog veel last van je litteken?



Jane, ik vind je een kanjer hoor! :-*



Aarrgghhh kan niet verder meer terug lezen, eerst dit posten dan maar. Tot zo!

Sorry, het posten lukte niet, nu dus 2x :lol:



M&J, ik wil graag foto’s zien van jullie trouwen hoor!

(je kan ze ook in een spoiler zetten en ze later verwijderen)



Prachtige foto’s meiden van de kamertjes!! :inlove: :inlove: Nu nog de beebs…

@Ke wrote:

Chantal, dank je voor de uitleg! Even afwachten dan wat mijn temperatuur verder doet.

Het gaat verder wel met me, probeer zo stiekem af en toe toch mijn blik vooruit te richten, dat is makkelijker dan achterom, al is het ook moeilijk me voor te stellen dat ik in de toekomst ooit weer net zo happy zal zijn als een maand of 3 (en langer) geleden…In die zin is het dus een beetje eng om vooruit te kijken, ik weet niet wat er komen gaat, of de weg nu echt omhoog gaat lopen, of dat er nog hele diepe dalen op mijn pad komen (ik vrees van wel…). Maar ja, terug in de tijd gaat nu eenmaal niet, en dus is vooruit de enige mogelijkheid…

Nou ja, bedankt voor je berichtje meis! :-


Hoe moeilijk het ook is vaak heb je die diepe dalen nodig, waarom weet ik ook niet maar dat is vaak zo. Wel stom, ik gun je gewoon veel geluk en niet die diepe dalen.

Meid een hele dikke :hug: :hug: :hug: voor jou!

En je weet wat Kim heeft gezegd wat wij over 2 weken voor je doen!!! Ik ga heel hard :thumbup: :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: :pray: voor een positiev test.



Ik denk aan je :-

Hoi meiden,



Wat is er weer een hoop gekletst!



Sarah, ik zou ook later deze week pas gaan testen. nl 2 weken na je ei dat is toch ongeveer do/vr?



Lieke Vervelend dat je zo ziek bent na het etentje!!!



Heske ik zou ook uitgaan van de temperatuur. Die ovulatietesten zijn vakk wel erg ingewikkeld en het is net wanneer je die test doet…



Hier verder geen nieuws, geen ongi, geen positieve test dus ik denk ook geen ei. Morgen weet ik het zeker.



Liefs