Met een beetje mazzel is mijn mannetje lekker bijtijds vandaag :dance:
Ik ga zo rauwe andijvie stamppot maken met spekjes en een gehaktschnitzel
@Sarah wrote:
@Miekje wrote:
Ja knientje die JAAAAAAAAAAA was voor jou!![]()
Your wish is my command :lol:
TOP! zei iedereen dat maar :lol:

Ik wilde eigenlijk spaghetti maken vandaag, maar Tjip moest nog gehakt en champignons meenemen :roll:
Nu is het kiezen tussen snijbonen (geen zin in), broccoli en bloemkool (ook geen zin in) of pannekoeken (wel zin in :drool: , maar niet gezond en dat gourmetten van gisteren was ook niet echt het toppunt van gezond… :think: )
Ga er nog maar eens even diep over nadenken… :eh:
Hihi Miekje, Sterre vindt je avatar erg mooi. Zit hier naast me heel hard ‘STRAND, KINDJES, ZEEEEEEEEEE!!!’ te roepen :inlove:
@Ke wrote:
Hihi Miekje, Sterre vindt je avatar erg mooi. Zit hier naast me heel hard ‘STRAND, KINDJES, ZEEEEEEEEEE!!!’ te roepen :inlove:
Oooh wat lief! Geef haar maar een dikke :-* !
Enne…wij eten ook niet gezond…morgen wel weer hoor, en overmorgen and the day after tomorrow and and and :eh:
Dikke kus terug van Sterre :-* , ook voor Wouter :-* en Emma :-*
Hm, het idee om pannekoeken te eten is toch wel erg verleidelijk :think: :drool: (al was het maar omdat Sterre dan voor de verandering een keer wél eet :oops: )
@Ke wrote:
Hm, het idee om pannekoeken te eten is toch wel erg verleidelijk :think: :drool: (al was het maar omdat Sterre dan voor de verandering een keer wél eet :oops: )
Ja zo denken wij ook wel eens hoor, Emma en Wouter eten dramatisch :roll:
Hihi dikke kus terug van Emma en Wouter :-* lief van Sterre :inlove:
:dance: :dance: :dance: (Sterre doet een rondedansje van geluk na die dikke kussen van Emma en Wouter! )
Denk dat we toch maar voor de snijbonen gaan, want als ik ze nog een dag langer laat liggen, lopen ze weg, vrees ik :eh:
Ja gelijk heb je dat is echt zonde!
Wat een schatje die sterre! :inlove:
Zooo,wij hebben het eten alweer achter de kiezen. Heerlijk, rode bietjes! Lijkt me zo lastig dat kinderen niet willen eten… Ons mannetje kan echt heerlijk en veel :shock: eten! Hangt er wel vanaf wat hoor, gisteren gingen de sperziebonen ook niet heel snel, hihi! En vlees, vind Tycho echt heeeeerlijk! Hij heeft vaak wel afleiding nodig, iets in de handen. Anders is het vaak brulen in het begin. En drinken tussendoor. Maar ik ben al blij dat ie eet!
Tycho is ook steeds vroeg wakker. Ik las dat Sterre dat ook steeds is Heske? Tycho rond 6.15 uur. Kan het vaak rekken tot 6.30 uur, dan krijgt 'ie een fles en dan leg ik 'em nog ff in bed, maar slapen…nee hoor! Vaak poept 'ie na de fles en dan slapen…natuurlijk niet! Niet met vieze billen, heeeel begrijpelijk!
Sarah, dat wordt spannend voor je morgen!!! Ik duim voor een super positieve test! Ik hoop ook zo da’k ze morgen binnen heb! Dan doe ik er 's avonds al een denk ik, langer kan’k dan echt niet wachten! Maak mezelf helemaal gek! :roll: (begin mijn borsten ook al wat te voelen…psygisch?)
Shantala is een vrouw die helemaal op baby’s gericht is en voor baby’s dingen heeft ontworpen en ontdekt. Ik heb namelijk een babymassagecursus gedaan aan de hand van haar theorie. Prachtig! Ze heeft ook wel boekjes geschreven. De tummytub+standaard is idd prachtig!
Zo, nu ga ik ff foto’s kijken op ons show topic!
xxx (sarah, nogmaals toi, toi, toi voor morgen!)
Dag meiden,
Ben heel erg druk geweest de afgelopen dagen dus had geen tijd voor jullie, maar zo te zien hebben jullie je niet verveeld! Wat hebben jullie weer een boel geschreven! Leuk!
Spannende dagen voor een aantal meiden, ik zal voor jullie duimen!
En meteen komen melden hoor! We wachten nog steeds op de eerste…
Wij zijn druk aan het klussen, wel iets te vroeg, maar je weet het maar nooit! Manlief helemaal in zijn sas natuulijk. Van hem mag het nog wel een maandje langer duren ( van mij niet ik wil nu nu nu nu)
Zondag naar de jongegezinnen beurs geweest. Tgen een vrouw gelogen en gezegt dat ik al 3 maanden zwanger was :liar: … Was leuk om te zeggen :inlove:
Zo, wij hebben lekker spaghetti gegeten.
Mét gehakt en kaas, maar zonder champignons. Dat doe ik er eigenlijk nooit in, maar het lijkt me wel lekker dus dat ga ik volgende keer eens proberen.
Net gedouched met Leon, nu ff bankhangen en straks Gooische Vrouwen (herhaling) kijken.
De laatste van dit seizoen alweer, jammer
Ik ben toch al wel een beetje zenuwlappig voor morgenvroeg hoor!
Duimen jullie voor me?
Enne, wanneer kan ik het beste testen?
Ik moet altijd om een uur of 6 naar de wc, en daarna om half 9/9 uur weer (dan ga ik pas uit bed :oops: :mrgreen: )
Moet ik dan om 6 uur testen of om 9 uur?
Denk…denk… mijn man gaat er om 6 uur uit, als ik dan iets eerder wakker word dan hij, kan ik beter dan testen, want stel dát het toch positief is?! :think:
Ben ik ook weer eens. Ik kan jullie nu eventjes niet bijhouden hoor. Ik vind het wel erg gezellig. Ik heb een beetje een dipje door die stomme ovulatietesten. Ik ben erg aan het twijfelen op het moment.
Ik heb de afgelopen 1,5 jaar nette cylcussen gehad van 28 dagen en een enkeling van 29 of 30 dagen. Ik voelde altijd prima mijn eisprong en dacht het deze keer ook te voelen. Alleen zeggen die stomme ovulatietesten van niet. Zou ik dan ineens geen eisprong meer hebben? Als je een regelmatige cyclus hebt, wil dat nog niet zeggen dat je ook een eisprong hebt, las ik ergens. Maar nu krabje vanmorgen schreef dat haar testen ook niets aangaven, begon ik toch weer een beetje hoop te krijgen.
Ik snap er nu even niks meer van, voel me er ook echt niet lekker bij. Ik reken er maar op dat het deze maand nog niet raak is en aan ovulatietesten doe ik ook maar even niet meer.
Sorry voor mijn egoverhaal, maar ik moest het even kwijt.
Verder hebben we het de afgelopen dagen druk gehad. Weinig aan het huishouden gedaan, dus dat heb ik vandaag maar even goedgemaakt. Het huis is nu wel weer helemaal aan kant en de was en strijk is ook weggewerkt .
Sarah, ik zou om 6 uur testen, dat heb ik toen bij de eerste zwangerschap ook gedaan. Je maakt het wel spannend hoor!
Miek, :naughty: zeggen dat je al 3 maanden zwanger bent . Succes met klussen!
Wij hebben vanavond andijvietaart op en het was me toch lekker :drool: . Gewone andijvie is niks aan, maar dit was echt lekker. Zeker voor herhaling vatbaar.
Sarah ik zou het ook om 6 uur doen. Maar wil je niet samen met je man testen? Mocht het nou wel raak zijn…
Hope ik zou eerder op je eigen gevoel afgaan dan op die stomme testen. Misschien werken ze bij jou gewoon niet zoals het moet (of zeg ik nu iets heel doms) Volgens mij maken die testen je alleen maar onzeker, ik zou er inderdaad maar even mee stoppen. En waarom zou het niet raak zijn? Kan toch best!
Zijn jullie soms allemaal tv aan het kijken? Is het daarom zo rustig?
Voor als er nog iemand komt… Weltrusten :-*
Hey, wat toevallig, ik zat me net te bedenken dat we Miek al even niet gezien hadden, maar daar is ze weer! :dance:
Hihi, Miek, hier ook al zo’n man die ineens vindt dat het nog best een maandje langer mag duren, die is helemaal in zijn element met al dat geklus :lol: (alleen zit ie nu nog steeds te werken, dus geloof dat we vanavond rustpauze hebben :evil: )
Hope, ga gewoon op je gevoel af meis, en op het verhaal van Chantal . Gewoon je nod laten staan, straks een testje er tegenaan gooien en als het dan niet raak is, of je cyclus blijkt anders te zijn dan je dacht, kun je altijd nog met ovulatietesten in de weer. :hug:
Sarah, ik zou ook om 6 uur testen, toch fijn als je man er nog bij is! Enne… meteen ff hier laten weten hoor, dan hebben de vroege vogels onder ons ( ) ook wat te lezen :mrgreen:
Memmie, Sterre is idd ook steeds erg vroeg wakker, meestal tussen 5 uur en half 6
Hey, ik hoor gerommel beneden. Zou meneer de work-a-holic dan toch nog naar boven komen :eh: :oops: (ooooh, wat zijn mannen toch heerlijk voorspelbaar :lol: )
Nou, ik ben er weer weg van dus, blijkbaar :lol: klusserdeklus! :lol:
xHeske
Saaaaaaaraaaaaaahhhhh, waar beeeeeeeeeeeeeeeeeen jeeeeeeee??? Het is 6 uur geweest, en ik ben zooooo benieuwd! :shifty: Haha, ik werd vanmorgen wakker, en dacht meteen aan je, hoop zo dat je ons straks een positieve test kunt laten zien!
Ik heb iig wel goed nieuws (denk ik :shifty: ), m’n temperatuur was gestegen van 35.7 naar 36.0, dus denk dat ik er nu wel echt vanuit kan gaan dat m’n eisprong geweest is. Dus dan is m’n nod de 17e :shifty: Tjip en ik gaan van 14 tot 16 november naar Londen (voor het eerst sinds Sterre er is, met z’n tweetjes weg :shifty: :inlove: ), en ik denk dat ik m’n testen dan maar meeneem. Moeten jullie dus wel tot de 17e wachten op de uitslag :mrgreen: , als de duivels tenminste niet voor dat weekend al komen… (ik heb heel sterk het gevoel dat het nÃet raak is :? ).
xHeske
Sarahhhhh, waar ben je?! Ik ben ook zooooo benieuwd!
Ik hoop echt op goed nieuws!
SAAAAAAAAARRRRRRRAAAAAAAAAAHHHHHH!!! Kom je bed eens uit joh, we houden het niet meer van de zenuwen!!! :shifty: :shifty:
Net ovutest gedaan en het 2e streepje is nog maar heeeeeeeeel licht, dus ik geloof dat ik het zowaar een keertje snap!
Hope, hoe is het met jou? Ovutesten definitief vaarwel gezegd? Denk het wel he…
Memmie, nog geen duivels? Ga je vanavond nog testen?