Oktoberstopsters '08 deel 2! Al 2 zwanger!!!

Welnee Knientje, dat zit wel goed. Ja klopt sperma kan 3 dagen overleven. Iedereen is onzeker en dat zal net zolang duren tot we een positieve test in handen hebben (en dan komt er weer een nieuwe onzekerheid :oops: ) komt goed. Er is maar 1 eigenwijs zaadje nodig! :mrgreen:

Doe anders gewoon die test!

Ja en mijn vriendin had nergens last van, was ze al 8 weken zwanger! Zegt dus niets…

@Sarah wrote:

Misschien is het dan toch handiger om vrijdag/zaterdag af te wachten?! :think:

Mweh die test kost toch niets, haha je kan altijd nog afwachten!

Voor de meiden die al een ukkie hebben (of 2 :wink: )

Heeft een van jullie ervaring met de Shantala??

Het kindje van een vriendin van me word aankomende week gehaald en ik wilde haar een tummytub cadeau doen maar vind deze veel leuker

@Miekje wrote:

@Sarah wrote:

Hihi, je hebt gelijk, en jíj mag ook kiezen dus he!? :wink: :mrgreen: ,

dussss, morgen?! 8)

@Sarah wrote:

@Miekje wrote:
@Sarah wrote:

Hihi, je hebt gelijk, en jíj mag ook kiezen dus he!? :wink: :mrgreen: ,

dussss, morgen?! 8)

Soooo morgen it is?? :pray: ik hoop met jullie mee!!

JAAAAAAAAAAAAA!!!

Euh tummytub ja die zijn ideaal! Ik had gewoon een losse, die zette ik op de commode of in het badje op de standaard (van het badje dus) wouw die is wel heel mooi zeg!

Whahaha ik ben ook echt een sukkel. Denk ik doe voor de gein een zwtest. hartstikke negatief… :?

@Miekje wrote:

JAAAAAAAAAAAAA!!!

Euh tummytub ja die zijn ideaal! Ik had gewoon een losse, die zette ik op de commode of in het badje op de standaard (van het badje dus) wouw die is wel heel mooi zeg!

De Shantala is wat groter zodat ze er iets langer in kunnen.

en stiekem vind ik de standaard wel heeel erg mooi

Ja die is super!! Wil ik ook!!

@Miekje wrote:

JAAAAAAAAAAAAA!!!

Euh, heb je het tegen mij?!

:oops: :mrgreen:

Oeh, ik kijk nu Expeditie Robinson (op RTL gemist), spannend!!!

De uitslag is bezig, ik kijk snel verder… :wink:

Wij hebben een Tummytub, maar die hebben we nooit gebruikt, Sterre vond het gewone badje veel fijner :? Maar als je toch zoiets wil kopen… ja, dan is die shantala wel heel mooi ja :inlove: (die standaard dus, de ‘emmer’ maakt niet zoveel verschil, maar als ie groter is lijkt me dat wel handiger)

Joeoeoeoehoeoeoeoe, Sarah gaat morgen testen!!! :dance: :mrgreen: :pray: :pray: :pray:

Miekje, muts! :lol: :lol: :lol: Veel te vroeg natuurlijk, maar dat wist je zelf natuurlijk ook wel :wink: Maar goed, oefening baart kunst zeggen ze toch, dus wie weet heb je over een week ofzo wel een positieve test :pray:

@Ke wrote:

Miekje, muts! :lol: :lol: :lol: Veel te vroeg natuurlijk, maar dat wist je zelf natuurlijk ook wel :wink: Maar goed, oefening baart kunst zeggen ze toch, dus wie weet heb je over een week ofzo wel een positieve test :pray:
Ja hahaha lekker lomp :mrgreen:

Ja knientje die JAAAAAAAAAAA was voor jou! :wink:

Zo, dat was leuk :smiley: (E.R.)

Ik zal eens gaan kijken wat we gaan eten, hubbie zou boerenkool meenemen maar hij belt net dat hij later komt.

Ik vraag me af of we nog wat bijzonders in huis hebben, maar goed, dat zal ook wel weer goedkomen :wink:

Zo’n shantala is wel heel gaaf om te zien!

Ik heb een tummytub, maar die heb ik maar 3 keer gebruikt ofzo, ik vond het onhandig, een onderuitzakkend kindje en geen handen vrij om hem te wassen.

Ik had gewoon een badje, met zo’n badzitje erin (en op het “grote” bad, ideaal met vullen en leeg laten lopen), dat werkt voor mij nog het beste.

Miekje; MUTS :mrgreen: :wink: (over een weekje of misschien 2 heb jij je 2 streepjes hoor, let maar op :wink: )

Hahaha, nou het zou ook een actie van mij kunnen zijn hoor, ik heb niet voor niks 25 testen besteld :lol: :lol: :lol:

@Miekje wrote:

Your wish is my command :lol:

Ja, zo’n badzitje is ideaal he Sarah, daar hebben wij ook héél veel plezier van gehad, Sterre vond het geweldig!

Hm, en hier nog zo’n vent die weer te laat is :naughty: Nou ja, wel genoeg eten in huis, dus ik ga zo maar vast koken voor Sterre (haha, as if… :roll: ) en mij…

@Miekje wrote:

@Ke wrote:
Ja hahaha lekker lomp :mrgreen:

Idd niet zo handig!

Ongeduldig zullen we maar zeggen he :lol:

@Sarah wrote:

@Miekje wrote:

Your wish is my command :lol:

Haha, zo willen we het zien! :angel: