oktoberstopsters 07 deel 4 * 9 zwanger, nog 10 te gaan!! *

hoi meiden

ik ga niet reageren sorry mijn hoofd staat er niet na

ruzie met hubbie

wil er niet al te veel over kwijt maar als je na een nieuwjaarsreceptie pas om 02:30 uur snachts thuis bent zegt genoeg

ik ga lekker zo even in bad liggen en relaxen

meiden tot morgen

groetjes tamara

Halo meiden

@Jippo,geen idee dus ik kan je helaas geen duidelijkheid verschaffen.

@Chris,ik heb dat ook wel eens gehad,gewoon witte vloed noemen ze dat, kan geen kwaad. :wink: en beterschap met je migraine :hug:

@Poemmelke,das minder meis dikke :hug: hoop dat jullie het weer goed maken…

Jippo, ik zou in ieder geval nog een keer gaan klussen.

Het kan zeker geen kwaad.

Maar hoe het nu precies zit met de positieve test weet ik niet.

Volgens mij is het zo dat je binnen een X aantal uur na een positieve test een eisprong hebt, maar dat weet ik niet zeker.

Ha meiden,

Ik ben super chagarijnig (zal toch wel ongesteld moeten worden dan, grrrrrr…) maar ik zal lief voor jullie proberen te zijn (mijn zus heeft het net al moeten ontgelden :wall: )

@ Jippo, ik zou het echt niet weten meid. Is ook niet echt duidelijk dan hè, zo’n test. Ik hoop dat iemand je verder kan helpen.

@ Chris: ik heb wel eens gelezen dat je bij je eisprong wat van dat klonterige slijm hebt (sorry, echt smakelijk klinkt het niet). Je lichaam maakt het slijm wat taaier zodat de sperma van de man zich makkelijker naar boven kan werken.

@ Caro & Trying: beterschap

@ poemelke… sterkte. Hoop dat jullie het gauw weer goedmaken en lekker van jullie zwangerschap gaan genieten.

Zo, dat wassie weer. Nu ga ik denk ik maar slapen, kan ik niet meer vervelend doen tegen iemand (vindt ut helemaal niet leuk ook eigenlijk :cry: )

:zzz:

Hoi meissies!

Caro, je mag wel paracetamol gebruiken als je zwanger bent, maar niet meer dan 5 per dag! Het kan dan echt geen kwaad, mijn ha zei dat nog uitdrukkelijk toen ik de vorige x ziek was toen ik in mijn ww zat!

Neusspray is een zoutoplossing, dus dat lijkt me ook geen kwaad kunnen. Kijk anders ff in de bijsluiter!

Beterschap! :hug:

Jippo, als je een donkere streep hebt komt je ei eraan. Een ei is 24 uur bevruchtbaar, dus het kan nooit kwaad om het de dag erna nog te doen! Maar ik denk idd dat die eerste test dé test is! Hopelijk hebben jullie het gisteren toch nog gedaan :wink:.

Chris, hoe is het met je migraine?

Ik heb dat ook wel eens gehad, zo’n slijm. Dat was volgens mij ook toen ik dacht dat het raak was :think:, maar ja, dat bleek dus niet zo te zijn. :frowning:

Tamara, oeh, dat is een latertje, ja :naughty:. Waar is in hemelsnaam nog een nieuwjaarsreceptie half januari trouwens :? :think:?! Hebben jullie het al bijgelegd? :hug:

Sjaantje :hug:

Hier gaat het. Ik heb een betere nacht gehad, gelukkig, maar ben nog steeds erg brak.

Goede morgen meiden!

Ik heb nu het idee dat ik nu weer een normale cycus krijg/heb.

Ik kreeg vanochtend bezoek van die :twisted: :evil: was meteen super sjaggo! :evil:

18 dec. was mn laatste ongi geweest,heb verder geen tussenbloedingen gehad :think:

Dus ik hoop dat het nu zo blijft! :pray:

Ik had wel vanaf mn mogelijke eissprong(2/3 jan)een doffe druk in mn onderbuik,en mn (.)(.)deden flink zeer.sinds gister avond was het opeens over! :think: en vannacht kreeg ik dus van die ongi krampen… :frowning:

Ik denk dat ik me nu maar eens ga verdiepen in die ovulatie testen :wink: en weer tempen. Heb alleen een nadeeltje,mag vrijdag weer bloed laten tappen :?( weer voor hormonen) Heb ik straks weer een blauwe arm :wall:

Over hormonen gesproken: werd gister avond me toch kwaad! schoot gewoon om niets uit mn slof :roll: dat is me in tijden niet meer gebeurd!

Hormonen doen rare dingen met je! :shifty:

Hoe staat het met de dames hier?

Irry, fijn dat je cyclus normaal lijkt te worden! :thumbup:

Irry wel fijn dat je nu wat inzicht in je cyclys krijgt

en Jippo ik hoop dat het deze maand raak is.

Hier is alles rustig allebei mijn mannen zijn beter. Jeremy is weer goedlachs wat een opluchting hoor. Morgen weer werken dus kan ik me weer op wat anders focussen

Hallo dames,

@Jippo: moet je eerlijk vertellen dat ik je niet kan helpen. Heb geen ervaring met ovulatietesten. Ga ze de volgende ronde misschien maar eens proberen. Dacht te horen dat als je een donkere streep hebt je ei nadert, dus hoop voor je dat je er wat mee kan.

@Chris: Hoop voor je dat de migraine weer weg is. Ik ken het, moet dan echt op bed liggen anders gaat het niet over. Misschien is het deze ronde raak, ik :pray: in ieder geval voor je.

@Tamara: voel je je al weer wat minder boos? Kan me er wel iets bij voorstellen. Misschien reageer je nu iets heftiger als normaal. Maak het maar snel weer goed :hug: .

@Sjaantje: Heeft de nacht je weer wat vrolijker gemaakt of ben je nog steeds chaggie? Kan komen door de hormoontjes, misschien ga je inderdaad ongi worden. Misschien knap je hier van op :lol: .

@Trying: gelukkig gaat het weer wat beter met je. Doe het rustig aan dan ben je snel weer de oude :zzz: .

@Irry-me: fijn dat je cyclus weer een beetje op de rit komt. Hoop voor je dat het zo blijft.

@Jeremy: Lekker is dat als je mannetjes weer beter zijn. Je kunt nu weer ontspannen naar je werk.

Hier met mij geen bijzonderheden. Heb nog steeds geen vage klachten. Af en toe voel ik iets in mijn onderbuik, maar dat heb ik wel vaker. We zijn vanochtend even lekker naar Ikea geweest. Geen grote inkopen gedaan, maar wel leuk geshopt. Ideetjes opgedaan voor een nieuwe kamer voor Fabian als er een nieuwe beeb op komst zou zijn. Het weekend nadert dus nog even en ik weet wat meer over deze ronde. Zou natuurlijk super zijn als het is gelukt, maar mijn gevoel zegt van niet. Ben ik ook niet zo teleurgesteld. Ik hou jullie op de hoogte.

hoi meiden

dank je wel voor de lieve woordjes

het gaat is beter hier

ben nog steeds een beetje boos

praat al wel wat meer tegen hem maar alleen het hoognodige

hij weet het wel

vanavond toch even praten en zeggen hoe ik mij daar onder voel

verder

jippo kan je helaas niet helpen met ovu testen

chris beterschpa hoop dat je je snel weer beter voelt

jeremy fijn dat je ventje naar de betere kant gaat

irry-me fijn dat je cyclus de goede kant op gaat en jammer dat je ongi bent geworden

trying goed dat het iets beter gaat met je

hoop dat het zo blijft gaan

verder weet ik het niet meer

hier gaat het met mij goed

ben alleen de hele dag misselijk en dat is al; sinds 4 dagen ik kan echt bijna niets eten

en ik wordt er echt gek van

dit heb ik helemaal niet bij devano gehad

maar je kom ik ook wel overheen

verder niets te melden

ga nog even met devano tekenen

en dan aan het eten beginnen

meiden mss tot vanavond

groetjes tamara

Hoi dames,

@ Poemelke: ik denk dat ik wel een beetje begrijp hoe je je voelt, mijn hubbie komt soms na een verjaardag ook verschrikkelijk laat thuis…ik lig dan in bed de raarste dingen te bedenken waar die zou kunnen zijn :? Bellen vind ik dan ook weer niet leuk voor hem…maar hebben we er ook geregeld ruzie / woorden over.

@ Fransisca ik duim natuurlijk ook hard voor jou (en de anderen) :pray:

Ik ben gelukkig weer helemaal opgeknapt van mn migraine! :smiley: Verder heb ik geen kwaaltjes die zouden kunnen wijzen op een mogelijke zwangerschap. Wel af en toe een raar gevoel in mn onderbuik, maar dat zegt helemaal niks.

Nog een weekje en dan weet ik meer…

Succes allemaal :-*

Hidihi meiden, ik hop nog ff binnen! :mrgreen:

Hoi meiden,

Sorry dat ik nog niet heb gereageerd terwijl ik dat wel belooft had… Maar ik moet toegeven dat het me toch nog een beetje teveel doet om al jullie verhalen te lezen. Ik dacht dat het wel ging, maar ik moet denk ik nog even wat afstand nemen… vandaar dat ik het reageren nog maar even uitstel. Nog wel even snel een update…

de echo van gisteren heb ik afgezegd en verplaatst naar volgende week dinsdag… Dat mocht gelukkig omdat ik geen buikpijn meer heb en ook bijna niet meer vloei… Verder voel ik me dus nog steeds behoorlijk kl*te en het rotste is dat het me steeds onverwacht bekruipt… Sta ik ineens te huilen bij de babyvoeding in de supermarkt :roll: :oops: Ik keek 's ochtends altijd de verloskundigenpraktijk, maar dat doe ik ook maar niet meer… Nou ja, gelukkig gaat ook dit ooit weer over, maar van mij mag dat snel zijn…

Ik kom zo nu en dan wel even kijken bij jullie en probeer het lijstje ook nog bij te houden, maar ik weet niet wanneer ik weer ‘fulltime’ meeklets…

veel liefs

daffie

hoi meiden

daffie het is te begrijpen dat je je zo voelt

dat duurt nog even endan wordt dat minder

je hebt gewoon even de tijd nodig om het ook een plekje te geven

heel veel sterkte meid en een dikke :hug:

trying hoi

chris spannend

ja idd maar dit is niet altijd hij gaat normaal nooit weg

maar hetis zo dat hij soms geen nee kan zeggen

en ik zie hem zowiezo al weinig en devano ook

voor mij mag hij ook weg gaan maar hij moet ook na denken

ik bel hem wel gewoon dat maakt mij niet uit

verder heb ik weer een foto in het showforum gezet

er zit nu 2 weken tussen

meiden ik ga even iets eten tot morgen

dikke knuffel

tamara

Hoi meiden!

Daffie, wat is het zwaar, hè :frowning: :hug:! Lieverd, een miskraam hebben doet zó veel pijn… Ik heb het zelf 2 x meegemaakt, dus ik weet precies wat je doormaakt. Ik geloof dat ik, buiten toen mijn vader stierf, nooit zó hard gehuild heb als bij die mk’s… Het is echt een verlies, en je moet ook als het ware door een rouwproces heen. Gun jezelf de tijd, meis. Het moet een plekje krijgen in je hart en dat heeft tijd nodig! Ik zie je hier heel graag, maar zorg nou eerst maar voor jezelf! Dikke knuffel!

Tamara, hoi :mrgreen:

even een vlugge reactie:

Daffie,heel begrijpend hoor,het is me nogal wat…doe lekker rustig aan!

Sterkte meis dikke :hug: van mij!

Chris,heel spannend ik duim voor je :thumbup: :thumbdown: :pray:

Tamara,hoop dat julle weer tot elkander komen :hug:

Trying,al iets beter?

Jeremy,fijn dat je mannen weer beter zijn! :thumbup:

Francisca,is ook wel eens leuk ff shoppen!Ik duim voor je dit weekend

:thumbup: :thumbdown: :pray:

Voor de dames die ik vergeten ben,mijn duimen draaien hoor :thumbup: :thumbdown: :pray:

en nu ga ik naar bed!(heb echte nare ongi krampen :frowning: ) :-*

Irry, hoe gaat het vandaag :hug:?

Met mij is het iets beter, al is het nog lang niet hoe het moet zijn :frowning: :thumbdown:. Maar dat komt wel weer.

Rustig hier vandaag…

Hallo dames!

Trying,het gaat wel weer hoor,de eerste dag is meestal het ergst bij mij.(qua krampen dan).

Hoop dat je vlug weer opknapt. :hug:

Is hier een dominee voorbij gelopen??? het is zooo stil hier zeg! :roll:

Ongelooflijk, waar is iedereen?!?

Hoi trouwens! :mrgreen:

Ik ben er wel hoor!

Ben vanochtend naar de HA geweest i.v.m. de pijn rechts onderin mijn buik. Hij heeft een inwendig onderzoek gedaan (heb inmiddels het gevoel dat onderhand half Nederland met z’n vingers bij mij binnen heeft zitten poeren… :eh:).

Baarmoeder en eierstokken voelde normaal aan. Wat hij wel voelde was dat een deel van mijn darmen behoorlijk verkrampt is en dat zou de pijn kunnen verklaren. Volgens hem heeft het te maken met stress… Tsja, zou kunnen natuurlijk, alhoewel ik het idee had dat ik er nu juist zo goed mee omging… (ben normaal nogal een opkropper en piekerig persoon). Morgenochtend receptje ophalen bij de apotheek voor zakjes met vezels.

Hij merkte wel dat ik er nog niet 100% gerust op ben (ja hallo! heb nog maar een eileider over) dus als ik over een tijdje nog erg ongerust over ben dan krijg ik nog een echo.

Verder niet zoveel te melden, we hebben de afgelopen dagen flink geklust, ben eerlijk gezegd blij dat het nu even niet “hoeft” ben toch nog regelmatig flink moe en merk wel dat ik nog steeds bezig ben met verwerken, vandaag zelfs ineens gehuild op m’n werk.

Meiden het allerbeste en vooral Daffie natuurlijk: ik weet hoe je je voelt, huil af en toe maar lekker uit bij je (aanstaande) man en je kleine mannetje!

Liefs,

Jippo