oktoberstopsters 07 deel 4 * 9 zwanger, nog 10 te gaan!! *

Hier is dan deeeeeel3!!

Iedereen veel succes met klussen, of met je zwangerschap. Ik hoop dat er ook dit deel nog veel positieve testen langskomen!

Wil je aanpassingen voor het lijstje weer even doorgeven in een bericht of pb? thanx! :wink:

ons showforum: klik hier

Uuuuuuuuuuh, daffie, dit is het 4e deeltje :mrgreen:

daffie

meid heel veel sterkte

ik denk aan je

dikke knuffel tamara

Daffie :hug:

Ik :pray: mee dat het allemaal goed blijft gaan. Heel veel sterkte!

Daffie,

ik ga helemaal mee met de anderen… Veel sterkte…

groetjes Patricia

Hallo iedereen,

Als eerste jullie allemaal nog een gelukkig nieuwjaar met veel baby plezier en vruchtbare tijden gewenst.

@Daffie: wat een naar bericht, ik hoop voor je dat het toch goed blijft gaan voor je. Ik denk aan je :hug: .

@Marlia: je wacht nu al zo lang, zou leuk zijn als die streep wat duidelijker wordt of niet? Het is je gegunt.

Hier hebben we ook een rustige oudjaarsavond achter de rug. Mijn schoonouderd waren op bezoek en het was gezellig. Hier was ook ontzettende mist. Was blij dat we dit jaar geen vuurwerk hadden gekocht, want daar was niets van te zien. Mijn schoonouders hebben geprobeerd om met de auto naar huis te komen, maar eind van de straat hebben ze de moed opgegeven en zijn ze toch maar gaan lopen. Het is normaal gesproken een 20 minuten lopen, maar nu iets langer. Je zag echt geen hand voor ogen. Het leuke was dat iedereen uit de buurt zijn vuurwerk had bewaard en dat we nog een show kregen op 1 januari om 17:00. Kon Fabian ook nog genieten van het vuurwerk.

Moet morgen weer werken, dus dan begint het normale leventje weer. Is ook wel weer lekker een beetje regelmaat. Mijn goede voornemen is in ieder geval weer even aan mijn gewicht te denken (zoals elk jaar weer en vele met mij), maar ook hopelijk zwanger worden. Wij zien het jaar zonnig tegemoet.

Groetjes Francisca

Vandaag was mijn NOD. Maar ik kon het eigenlijk ook niet met zekerheid zeggen, aangezien ik erg onregelmatig was.

Alsnog ben ik vandaag ongi geworden, dus misschien zit ik nu weer een beetje in het regelmatige??

Hoelang heeft dat bij jullie geduurd??

Groetjes Patricia

Fijn dat je in ieder geval regelmatiger bent, hoewel je natuurlijk liever zwanger was geweest.

Ik was eigenlijk vanaf het begin regelmatig, nooit op de dag af, maar met met een dag of 2 verschil.

De ene maand iets langer dan de andere.

Daffie: :hug: Ik hoop met heel mijn hart dat het nog goed komt!!!

Hoi allemaal!!

Ik kan even niet op iedereen apart reageren, zit nu op mijn werk namelijk (mijn 1e werkdag na de feestdagen!).

Ik denk zelf niet dat ik zwanger ben eigenlijk. Toch koop ik voor de zekerheid vanmiddag zo’n digitale test van Clear Blue. Ga ik die aankomend weekend even proberen :smiley: . Verder ga ik 22 januari (als ik dan nog niet ongesteld ben) de huisarts weer bellen. Ik zal dan op dag 100 :shock: :shock: na onttrekkingsbloeding zitten. Dan duurt het mij te lang (ook gezien mijn leeftijd: ben nu 33 jaar).

Ik ga nu weer aan het werk. Mijn baas hing al weer aan de telefoon!!

Liefs,

Marlia

@ Daffie :hug: en ik :pray: voor je dat het goed komt :-*

@Lotte wrote:

Uuuuuuuuuuh, daffie, dit is het 4e deeltje :mrgreen:

whahahahaha… ik ben er met mn hoofd niet echt bij!! :lol: maar het is aangepast!

@ Pattycoat: :hug: jammer meis, volgende ronde beter! Bij mij was het zoiezo een rommeltje. Ik heb 1 okt. mn spiraaltje laten verwijderen. Heb vervolgens heel oktober nabloedingen gehad. Toen een cyclus van 29 dagen en 17 nov. de laatste keer ongi geweest… Weet dus eigenlijk niet precies hoe het bij mij in elkaar zit!

@ Marlia: Ik hoop dat die dig. echt wat zekerheid geeft (liefs positief natuurlijk) 100 dagen is inderdaad wel erg lang,zeg! pfff…

@ iedereen: bedankt voor jullie medeleven… Het is inderdaad behoorlijk klt (excuse my language) dat het nu zo onzeker is… Maar aan de andere kant, als het nu misgaat is het niet echt een grote verrassing. Voorlopig gaat het bloeden wel door, maar ik heb nog steeds geen buikpijn. Ik hoop echt dat ik 21 januari gewoon een sterk kloppend hartje kan zien van een gezond kindje en dat die rare vorm gewoon verkeerd gezien is… Maar ja, het blijft afwachten.

liefs

daffie

Hoi meiden,

Ff kort vanaf mijn werk…

Mex, het werken so far gaat goed, alleen toch wel moe :wink:, maar ja, dat is normaal na ziek te zijn geweest.

Jeremy, ik hoop ook dat het toch gelukt is :lol:, maar zie het somber in :wink:.

Hoe was het met je Griekse vrienden?

Caro, fijn je weer te lezen!

Daffie, gatverdegatverdegatver, wat een klte nieuws… Ik :pray: dat het toch goed gaat! :hug:

Pattycoat, balen dat je ongi bent geworden!

Marlia, 100 dagen :shock:!

Ik heb vanmorgen weer getest met een Matcare-4-dagen-voor-de-NOD-test, maar negatief… Ik heb verder ook geen kwaaltjes, alleen gevoelige (o)(o) nog, maar ja, dat heb ik ook als ik ongi wordt, dus dat zegt verder niks… we wachten maar rustig af verder. Ik ga morgen wel weer ClearBlue-testen kopen om zaterdag te testen, dat is dan mijn NOD…

Ik ga weer verder! :-

Hahahaha, geeft niks Daffie, kan gebeuren.

Ik moet nog 20 minuten werken… ik ben zóóóó gaar! :zzz:

@ Daffie: heb nu pas tijd om even op jou te reageren… Jeetje, da’s ook wat :frowning: :shock: … Ik hoop voor je dat alles toch goed blijft gaan. Ik duim voor je en denk aan je!! :hug:

Het is me wel wat hoor… Ik baal een beetje dat ik nog steeds niet ongi ben, omdat ik ook graag zwanger wil worden. Maar tja, als je eenmaal zwanger bent, heb je ook misschien weer zorgen, omdat het wellicht verkeerd zal gaan. Heb het zelf in familiekring ook meegemaakt. Mijn zusje is twee jaar geleden met 29 weken bevallen van haar zoontje (die het nu overigens prima doet). Ze is nu opnieuw zwanger en we zijn met zijn allen toch weer een beetje bang dat het weer te vroeg komt. Anyway, je moet natuurlijk altijd positief blijven denken en zoveel mogelijk van je zwangerschap genieten!!!

Liefs en groetjes,

Marlia (die zo duf is als een konijn, omdat vriendlief vannacht zo onrustig sliep…)

@Trying wrote:

Ik moet nog 20 minuten werken… ik ben zóóóó gaar! :zzz:

Ik moet om 18 uur weer werken, tot ongeveer kwart voor 11, en dan morgen ochtend weer om 7 uur beginnen.

Bleghhhhhhhhhhhhhh, heb helemaal geen zin.

Ben al moe als ik er aan denk.

ohh Daffie ik hoop zo dat het goed komt.

En Marlia ja zorgen blijf je houden hoor tot het eind en daarna beginnen echt nog meer zorgen hoor. jeetje dat had ik nooit verwacht hoe je je wel niet druk kan maken om alles wat je kindje doet. hihi

Hier heel veel last van tandjes. Jeremy heeft vandaag al 5 poepluiers gehad. rode konen en luieruitslag. verder nog redelijk vrolijk, maar af en toe echt krijsen. o vind het zo zielig voor hem :cry:

Met onze griekse vrienden was het zeer gezellig. Al heb ik nu wel slaap tekort hihi.

Hallo en nog allemaal de beste wensen en een heel vruchtbaar jaar!

@Daffie.ik hoop dat het goed komt,duim voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

@Marlia,100 dagen :shock: das wel veel hoor,hoop dat er iets gebeurt,zodat je verder kan.

@pattycoat,hoop dat je nu de regelmaat te pakken hebt :wink:

@Trying,hoop dat je een positieve test hebt :wink:

@Jeremy,zielig zeg,heb je er wel wat voor? ik gebruikte altijd chamodent.

Ik moest zelf 31 dec.bij de gyn wezen.(aangezien ik soms wel 2/3x per maand ongesteld word).

heb een inwendig onderzoek gehad,alles was goed,ook de echo was niks verkeerds op te zien.

Mag nu as dinsdag bloed laten testen op hormonen.

Daarna weer als ik 3 dagen menstrueer,zodat ze kunnen zien of er een ei-sprong is geweest en nog iets :think: maar dat ben ik even vergeten :oops:

Daarna moet ik 22 januari voor de uitslag komen,en aan de hand daarvan gaan ze bekijken hoe of wat.

We moeten wel blijven klussen,het liefst elke dag,maar dat zal niet lukken denk ik.(om de dag dan maar :wink: )

Goedemorgen, meiden!

Ik ben net ongi geworden :(. Ik had niet verwacht dat het raak was deze maand, want zoals jullie weten ben ik erg ziek geweest. Maar ik ben nog steeds niet helemaal beter, en toen ik vanmorgen dus zag dat ik ongi was… ik baal… kan het ff niet zo goed hebben. Niet zozeer dát ik ongi ben, want ik verwachtte het zelf al niet, maar gewoon… ik voel me al niet lekker en dan nu weer buikpijn en zo… pffff :wall:.

Daffie, mijn nieuwe NOD is nu 1 februari. Wil je het aanpassen?

Ik heb wel bijlezen, maar ik reageer nu ff niet. Arwen wordt ook wakker trouwens. Ik ga kijken of ik het nog haal om mijn banner aan te passen, anders straks.

:-*