oktoberstopsters 07 deel 4 * 9 zwanger, nog 10 te gaan!! *

Trying: Voor jou een hele dikke :hug:

hoi meiden

daffie hoe is het nu met je ?

trying jammer dat je ongi bent geworden maar mss is het wel goed want je hebt toch ab keur gehad en je bent ook goed ziek geweest

hoop dat het nu wel gaat lukken voor jullie

jeremy

beterschap met je kleine vent

is idd niet leuk met die tandjes

irry-me

goed nieuws aan 1 kant dat ze niets hebben gevonden

nu even afwachten en ja idd om de dag klussen

marlia idd wat jeremy zegt je bent vanaf het moment dat je zwanger bent tot dat je kindje is geborgen zorgen aan het maken

bij ieder ding wat je voelt gaat het door je hoofd is dit normaal of niet

maar het is normaal dat je die gevoelens hebt (hormonen)

hoop dat het voor jullie ook snel duidelijk wordt hoe en wat

pattycoat op naar de volgende ronde idd balen meid

hier gaat het goed
alleen heeft devano het echt leuk midden in de nacht
hij is nu sinds een paar dagen snachts aan het spoken
en nu heeft mama slaap gebrek
de vermoeidheid wordt met de dag erger
ik slaap sowieso snachts slechter dit is omdat ik niet op mijn buik kan slapen
en man lief is onrustig
maar ja we doen het voor een goed doel

vandaag ga ik aan mijn was beginnen
opvouwen en strijken
en ik heb zo een 4 wasmanden helemaal vol
maar ja komt wel goed

manlief is ook lekker vroeg thuis dus dat scheelt weer

nu ga ik iets doen
en ik spreek jullie straks wel weer

groetjes tamara

@Marlia: kan me goed voorstellen dat je er van baalt :? . Zeker als je graag zwanger wilt worden, zou fijn zijn als je snel een normale cyclus hebt.

@Patricia en Trying: jammer meiden van de ongi. Hoop voor jullie veel geluk bij de volgende ronde :wink: .

@Irry-me: Lastig zo vaak ongi. Gelukkig ziet alles er goed uit. Maar elke dag blijven klussen :shock: , dat is veel zeg. Dat zou ik echt niet voor elkaar krijgen :zzz: .

@Daffie: kl*te zeg dat je nog steeds bloed verliest :frowning: . Hoop echt voor je dat je snel een kloppend hartje mag zien. Geen buikpijn is in ieder geval positief toch?

@Jeremy: vervelend die tandjes, je kunt er ook zo weinig aan doen. Ik vond het ook altijd zielig als hij niet lekker was. Hoop voor je dat ze snel door zijn.

Hier gaat het met mij wel goed, mijn ei zit er weer aan te komen dus de klusperiode is weer aangebroken :smiley: . Alleen is Fabian gisteren ziek geworden. Heeft denk ik de griep te pakken. Hij is heel erg verkouden en moet veel hoesten. Hij lijkt soms wel een blaffende hond. Sinds gistermiddag heeft hij ook hoge koorts en hangt hij de hele dag tegen je aan. Vannacht veel wakker geweest, dus ben helaas ook niet echt fit. Had allerlei plannen voor vandaag maar moet nu maar iets in huis verzinnen. Ga maar een beetje poetsen denk ik :frowning: of ook even bijslapen :zzz: . Als van het weekend de koorts niet is gezakt toch maar even de ha bellen. Hoop dat hij snel weer opknapt. Spreek jullie later.

Thanx iedereen :-. Vandaag reageer ik ff niet, kan me er niet toe zetten, sorry :-!

Trying :hug:

Geeft niks dat je even niet reageerd.

Kan het me heel goed voorstellen.

Lief van je, Lotte! :-*

Trying het komt wel weer af en toe even afstand is ook niet erg hoor.

Irry-me lijkt me niet handig nee zo vaak ongi. Hoop dat je er snel achter komt hoe en wat

Daffie hoop dat alles goed met je gaat.

Ik gebruik ook 1 of ander middeltje voor zijn tandjes, maar nog heeft hij af en toe echt pijn. Vandaag is hij op het kdv en tot nu toe gaat het wel goed geloof ik. Ze hebben nog niet gebeld dat ik hem op moet halen. Dus dat is een goed teken.

Daffie, hoe gaat het met je???

hallo allemaal,

@ Marlia: Ik snap heel goed dat je zo vreselijk baalt! :hug: Maar het komt heus goed, hoor… Je komt er echt wel achter waarom het zo lang duurt, of misschien dat niet eens, maar het wordt wel opgelost. 29 weken :shock: das wel heel vroeg!!! Gelukkig gaat het nu goed, maar ik kan ook begrijpen dat jullie je allemaal een beetje zorgen maken. Gelukkig komen zulke vroeggeboortes niet zo heel vaak voor, dus dit keer gaat het vast gewoon goed! (enne… wen er maar vast aan, want de eerste 2 maanden met baby slaap je zo goed als niet! :wink: :mrgreen: )

@ Lotte: bleeeeghhh… ik hoop dat je wakker kunt blijven!

@ Jeremy: ja, zielig is dat… :frowning: (en ook voor jou hoor! :hug:)

@ Irry: pfff… wat een gedoe zeg! :shock: Maar wel goed dat er zoveel aan wordt gedaan… hihihi iedere dag klussen… daar heb ik niet eens zin in! :lol:

@ Trying: :hug:… ik heb het aangepast… Ik duim voor je volgende ronde! :thumbup:

@ tamara: :hug: ik hoop dat je wat beter slaapt vannacht!

@ Francisca: hmmm… :think: dat klinkt niet goed! Ik hoop dat hij al wat opknapt? anders idd de ha maar even bellen!

@ Lotte: thanx for asking! :-*

Ik weet het even niet meer… Ik kreeg vanmorgen echt heel erge ongi krampen en toen dacht ik dus dat het gebeurd was, maar tot mijn grote verbazing (en vreugde) gebeurde er niets… wel ‘gewoon’ bloed en bruinverlies, maar niet extra veel oid… :dance: Maar… toen ik daarnet weer naar het toilet ging, was er toch wel extra bloed… :cry:, maar heb nu geen buikpijn meer… Ik word er echt gek van! :evil: Maar ja… So far so good… Ik zie nog geen stolsels en volgens de vk moeten die er echt wel zijn las ik een mk krijg, omdat er dus wel een vruchtzakje is met iets erin… Het blijft dus afwachten…

liefs

daphne

hoi meiden

daffie jeetje meid

wat een onzekerheid allemaal

hoop dat het gewoon goed blijft gaan

een knuffel

trying een knuffel van af hier

francisca beterschap met je ventje

verder tja

ik heb al een flink buikje zeg nog tegen hubbie het is net of hij met de dag groeit

ik snap het niet

zo heb ik het met devano niet gehad

ik kreeg pas een hele goede dike buik toen we het aan iedereen vertelde dat ik zwanger was en dat was met 3 maanden

en nu heb ik al een flink buikje

mss maandag toch ff de vk bellen of ik mss eerder kan komen

anders als ik mss verder ben dat ik in de 1ste ronde zwanger ben geraakt dan is het dat ik dan nu al naar de 10 / 11 weken gaan

we zien het wel

devano ligt lekker in zijn bed en is tot nu toe pas 1 keer wakker geworden door de plaatselijke drumband

hoop dat hij vannacht wel doorslaapt

morgen familie bezoek

en zondag werken van 12 uur smiddags tot een uur of 10 / 11 savonds

wel in het cafe dus dat is te doen

dus meiden als ik jullie niet meer spreek een fijn weekend gewenst en tot maandag

groetjes tamara

@ Marlia: Ik weet een heleboel over zorgen om een pasgeboren/tevroeggeboren baby. Mijn tweeling zus is na een zwangerschap van 27 weken bevallen van mijn nichtje. Zo klein zijn ze dan en er kan dan van alles mis gaan. Gelukkig is dat bij mijn nichtje allemaal goedgegaan en word ze over 2 weekjes alweer 3.

@ Poemmelke: Heb je al buikfoto’s? Ben wel benieuwd. Veel plezier met je familiebezoek.

@ Daffie: Ik hoop dat alles goed gaat en blijft gaan.

De afgelopen 2 dagen waren erg druk voor mij. We hadden gisteren inventarisatie op mijn werk en was ik pas half 8 thuis en vandaag de nasleep van diezelfde inventarisatie.

Morgen ga ik de stad in met een vriendin. Even lekker shoppen. Moet in ieder geval een cadeautje hebben voor mijn nichtje.

En dan zondag dan toch maar mijn boom aftuigen :?

Ik wens jullie allemaal een prettig weekend.

Hoi!!!

Gisteren had ik een Clearblue test gekocht, zo’n digitale die zegt “zwanger” of “niet zwanger”.

Ik ben dus niet zwanger, maar dat had ik ook wel verwacht eigenlijk. Wel handige testen trouwens als je twijfelt of je op een gewone test wel of niet een streepje ziet. Ik vind ze ideaal. Alleen jammer dat ze zo duur zijn (bijna 20 euro).

Ik geef de ongi dus nog 2 weken de tijd om door te breken. Zo niet, dan hang ik de 22e (dag 100 na onttrekkingsbloeding) aan de telefoon bij mijn huisarts en wil ik een afspraak.

@ Daffie: hoe gaat het nu met je?

Liefs,

Marlia

Jammer hoor Marlia en ja wat zijn die testen duur he. Maar wat duurt het toch lang bij jou zeg. grrrr laat de :evil: nou maar gewoon komen dan kunnen jullie gewoon een nieuwe ronde in. Alhoewel wanneer zou je dan uiteindelijk je eisprong krijgen dat is maar gissen natuurlijk.

Ik ben op het moment aan het werk, maar heb niet echt zin. Gister en eergisteren was het giga druk. Dus vandaag doe ik rustig aan. Ga ook weer op tijd weg. Vanavond bij een vriendin op kraamvisite en daarna gaan mijn mannetje en ik gezellig een avondje poolen. Jeremy is logeren bij mijn ouders zodat we morgen gezellig met vrienden naar de efteling kunnen.

En Daffie hopen dat de stolsels wegblijven en jullie in Augustus een mooi kindje hebben :hug:

Hoi meiden!

Drukke morgen achter de rug… al veel gedaan! Nu moet ik gaan studeren, maar éérst ff KoK!

Daffie, wat een onzekerheid, pffff… :thumbdown:

Tamara, bij een 2e schijn je altijd veel sneller “uit te pakken” :mrgreen:!

Marlia, balen, wéér een negatieve test :thumbdown: :hug:!

Zoooo, ik ga aan de slag! :-*

Hè wat vervelend marlia.

Een negatieve test is nooit leuk, maar dan ook nog niet ongi worden, lijkt me dubbel zo erg.

Als je niet zwanger bent, dan liever meteen ongi.

Dan zit je ook niet zo in onzekerheid.

Dikke :hug:

Hallo dames!

Marlia,das balen,hoop voor je dat die :evil: vlug komen. :hug:

hoi meisjes,

@ tamara: Bij een tweede kindje krijg je veel sneller een dikke buik. Dat is omdat je banden dan al weten hoe ze moeten uitrekken… :mrgreen: Bij mij is er ook al wat te zien, terwijl het bij Colin echt duurde tot 16 weken voordat iedereen het kon zien. (ik droeg al wel vanaf wk 9 positiebroeken, maar die zaten gewoon lekkerder :oops:)

@ Pattycoat: :shock: 27 weken!! das echt heel klein…

@ Marlia: :hug: Balen zeg, maar wel duidelijk… Het wordt nu toch idd wel eens tijd dat er wat gebeurd!

@ Jeremy: Gezellig weekend, meid! :thumbup: Lekker naar de Efteling… Toevallig dacht ik er van de week aan. Het is zeker alweer 3 jaar geleden dat ik er voor het laatst was… Maar ja, vriend houdt er niet zo van, dus het zal nog wel even duren…

Vandaag begon het goed met alleen bruinverlies, maar inmiddels is het ook weer bloed. Nu ook met slijm (sorry voor het praatje) :frowning: Ik ben bang dat dit de slijmprop is en dat de mk dus echt niet meer lang op zich laat wachten… Maar ja… Toevallig heb ik gisteren nog even op internet gezocht naar info over een afwijkende vorm bij het vruchtzakje en ik kom tot mn grote verbazing op een of ander forum dezelfde vraag tegen, en een antwoord van een gyn die zegt dat het redelijk normaal is als een vruchtzakje niet helemaal rond is! :shock: Dat ga ik dus de volgende keer wel even zeggen tegen de vk! :evil:

liefs

daffie

Jeetje Daffie, wat vervelend die onzekerheid!! Het nadeel van internet is dat je zoveel verschillende antwoorden vindt dat je nog niet weet hoe het nou precies zit. Ik hoop dat de VK die jij op internet hebt gevonden het juist heeft! Sterkte :hug:

Ik heb trouwens een buikfoto geplaatst in het showforum. (Sorry dat ik dat er nu meteen achter plak)

Je kunt de foto HIER zien!

Hallo allemaal,

Ik zat vanmiddag even te Googlen en toen kwam ik opeens dit tegen:

Het zijn Monnikspeper-capsules. Toepassing:

• Bevordert een normale en regelmatige menstruatie
  • Ook na pilgebruik
  • Bij ongemakken voorafgaand aan/rondom/tijdens de menstruatie
  • Libidoversterkend

Botanische naam: Vitex agnus-castus

Productomschrijving: Veel planten zijn al uit de oudheid bekend. Dat geldt ook voor Monnikspeper, oftewel Kuisboom. Monnikspeper is een zeer forse heester, die in het wild een hoogte van maar liefst zes meter kan bereiken. De plant wordt bij ons vooral gekweekt om zijn violet-blauwe herfstbloemen. In de oudheid paste men Monnikspeper vooral toe bij vrouwen, en dan met name bij ‘vrouwenkwaaltjes’. Monnikspeper bevordert een normale menstruatie.

Ingrediënten: 270 mg van de vruchten van de Monnikspeper (Vitex agnus-castus) met minimaal 0,2% flavonglycosiden, magnesiumstearaat; plantaardige capsule: hypromellose. Niet gebruiken bij bekendheid met overgevoeligheid voor Vitex agnus castus.

Combinatie andere middelen:Vitotaal Monnikspeper kan gelijktijdig met andere middelen worden gebruikt.

Aanwijzingen gebruik: Drie maal daags 1-2 capsules met een half glas water na de maaltijd innemen.

Gebruik zwangerschap en borstvoeding: Na de 3e maand van de zwangerschap het gebruik van Monnikspeper stoppen omdat het, wanneer het in latere maanden wordt toegepast, de melkproductie te vroeg op gang kan brengen. Het verdient in het algemeen aanbeveling bij gebruik van welke middelen dan ook tijdens de zwangerschap en de periode waarin borstvoeding wordt gegeven eerst uw arts of deskundige te raadplegen.

Gebruiksduur:Zonodig kan Monnikspeper langdurig worden gebruikt.

Bewaren en houdbaarheid:De capsules dienen uit de zon, droog, bij kamertemperatuur (15-25 °C) en buiten bereik van kleine kinderen bewaard te worden. De datum waarna ze niet meer gebruikt kunnen worden staat vermeld op de flacon en de verpakking achter “Ten minste houdbaar tot einde�.

Plantaardige kwaliteit: Vitotaal Monnikspeper is een plantaardig middel, zonder chemische toevoegingen zoals gluten, gist, kleur-, geur- en smaakstoffen of conserveermiddelen.

De productie geschiedt onder strenge kwaliteitscontrole.

De kracht van kruiden:Bij een pijnlijke menstruatie kunt u Monnikspeper combineren met Citroenmelisse.)

Ben meteen in de auto gestapt en naar De Tuinen gereden :smiley: en heb een potje capsules gekocht. Baat het niet, dan schaadt het niet, denk ik maar.

Mijn vriend moest wel lachen om hetgeen in de bijsluiter staat… Het is namelijk ook libido-verhogend… Ik zei al tegen hem: als ik je bespring, dan weet je wat er aan de hand is!" :lol: :lol: :lol: .

@ Daffie: balen zeg… Jij zit nu dus eigenlijk ook in onzekerheid: gaat het wel of niet goed? Ik hoop voor je dat het gewoon goed blijft gaan. Op een ander forum ben ik wel vaker zwangeren tegengekomen die in de eerste weken bloedverlies hadden, maar bij wie het wel goed is gegaan. Het is gewoon afwachten en hopen op een goede afloop. Heb je nog steeds alleen maar bloedverlies of heb je er ook buikpijn bij?

Liefs,

Marlia

@ Hanneke: mooi buikje heb je al…!!! Ben stiekem wel een beetje jaloers… :oops: , maar onze tijd komt nog wel.