Daffie, word je niet onderhand gestoord van die onzekerheid? :hug:
Hanneke, mooi buikje!
Marlia, en nou maar hopen dat ze helpen! Ik heb er idd al vaker over gehoord. :thumbup:
hoi hoi,
@ Hanneke: geeft niet hoor, mooi buikje!!!
@ Marlia: whahahah dat ga ik onthouden voor als ik bevallen (als ik ooit nog ga bevallen) ben! Dan is je libido ook ver te zoeken en als dit echt helpt! :dance: haleluja! Ik hoop voor jou dat het ook effect heeft op je cyclus⦠Enne⦠je kunt ook een maansteentje kopen, dat schijnt ook effect te hebben op je cyclus.
Mijn beste dinnetje had het ook heel erg. Bij haar hebben ze zelfs gezegd dat ze een mk had (rommeltje in bm) en dat ze gecurr. moest worden. Bij de echo vlak voor curr. bleek er gewoon een sterk kloppend hartje te zien! :shock: Zij was toen niet zo blij met de vkā¦
@ Tying: ik word er knettergek van! Zit al dagen te tellen voor ik weer naar de vk kan.
Verder gaat hier alles zn gangetje⦠Het bloedverlies is toch wel weer iets meer geworden, al heb ik het idee dat het niet meer alleen bloed is⦠het is naar mijn idee nl iets rozer dan alleen bloed⦠Maar ja, ik ben geen expert! Ik had daarstraks een beetje bandenpijn in mn rechterzij, en nu echt een hele rare pijn vlak onder mn borstbeen⦠het doet een beetje aan weeen denken, maar toch niet helemaal⦠Ik hoop echt dat het niet de mk is, maar dat zou natuurlijk toch wel kunnen⦠Nou ja, ik ga lekker mn bedje in, ben helemaal afgedraaidā¦
truste meiden,
liefs
daffie
Hoe voel je je nu Daffie??
Hebben gisteren ook fotoās van mijn buik gemaakt, het is net of ik al 5 maanden zwanger ben ofzo! maar goed, had altijd al wel een stevige buik en die zet nu natuurlijk flink uitā¦
hoi meiden,
Ik weet niet goed hoe ik dit moet brengen, dus zeg ik het maar gewoon: ik heb vannacht een mk gehad⦠Het is nog steeds bezig, dus heb niet echt zin om uitgebreid te reageren⦠Ik denk dat ik later in de week even een update kom gevenā¦
liefs
daffie
Heb het net al bij de augustus-mamaās gezet: maar meis, neem de tijd en heeeeel erg veel sterkte! :hug:
Oh lieve Daffie :(, ik verwachtte het eerlijk gezegd al, als ik je berichtjes zo las⦠ik heb het zelf ook 2 x meegemaakt nl. Maar zolang je hoop had⦠ik ga altijd uit van het eigen gevoel, dus zolang dat bij jou nog goed zat, hoopte ik met je mee! Helaas mocht het niet zo zijn⦠Oh meis, ik vind het zó erg voor je :hug:
Arwen ligt nu voor het eerst in bed met dekbedje en kussen! Vanmorgen erin gelegd en haar geroepen om te komen kijken. Nou, ze vond het gewĆĀ©ldig! Moest meteen in bed liggen en wilde dār toen niet meer uit :lol:! Maar vanmiddag ging ze dus niet slapen⦠denk dat ze het toch spannend vindt⦠maar nu is het eindelijk stil! :dance: Ik ben blij dat we het vanmiddag voor het eerst geprobeerd hebben en niet 's avonds.
Vanmiddag wordt de stadsprins carnaval uitgeroepen, maar ik ben bang dat we het niet gaan halen om te gaan kijken. Wel jammer, maar ach ja. Heel erg vind ik het ook niet⦠we hebben de hele morgen gepoetst. Het was allemaal een beetje blijven liggen doordat ik ziek ben geweest, dus het moest wel ff nodig gebeuren weer. En dus ben ik nu wel moe.
Gaan jullie kijken, Tamara?
Fijne middag nog! :-*
@ Daffie: heel veel sterkte :hug: ⦠Is geen leuk begin van het nieuwe jaarā¦
Liefs,
Marlia
Och Daffie toch :hug: :hug: sterkte meisā¦
@Marlia; dat had ik eerder moeten weten
Als het echt werktā¦dan ga ik het ook eens proberen,baat het niet, dan schaad het niet ,toch?
@Try;leuk dat ze nu een eigen dekbed &kussen heeft!weer een mijlpaal!
Hoop dat ze vanavond er ook onder wilt slapen.
So far so good, Irry⦠ze ligt heerlijk te slapen nu! :thumbup:
Daffie :hug:
Heel veel sterkte deze tijd! Ik vind het echt vreselijk voor jullie! Dikke knuffel voor jou.
Oh daffie⦠wat vreselijk naar voor jullie⦠Ik weet niet zo goed wat te zeggen. Heeel veel sterkte meid! :hug:
Daffie heel veel sterkteā¦
Hey Daffie, hoe is het nu met je, lieverd? :hug: (Ik weet het antwoord natuurlijk al: zwaar kl*te⦠maar toch⦠ik denk aan je :hug:!)
Sluit me helemaal bij Trying haar woorden aan, dat was ook wat ik hier wilde vragenā¦
Goedemorgen meiden,
Daffie, wat een ontzettend k*tnieuws!
Ik vind het echt vreselijk voor jullie.
Doe maar lekker kalm aan, en neem je tijd om het te verwerken.
Trying, wat stoer dat Arwen al onder een dekbed slaapt!
Ze zijn dan meteen weer een stukje groter he?! :inlove:
Wat mij betreft, ik ben al eventjes niet meer geweest, maar voel me dus echt beroerd.
Heb het hele weekend ziek op bed gelegen, en de misselijkheid begint nu op te spelen.
Ik eet niet veel, want van de geur en/of aanblik word ik al misselijk.
Ik voel me zelfs onpasselijk bij de geur van mijn Blistex die ik nu op heb⦠:sick:
Mijn geur is ontzettend sterk, en zo zat ik vrijdag in de kantine op het werk, en rook handdoeken en vaatdoekjes die op de verwarming aan het drogen warenā¦
Nou, zit je dan met je boterham waar je ook amper naar kunt kijken of je begint te kokhalzen.
Met mij gaat het dus even wat minder momenteel.
Vrijdag weekendje weg, hoop dat ik me dan iets beter ga voelenā¦
Groetjes Anneke
Oh vreselijk Anneke! Hoop dat de misselijkheid snel minder wordt!!
Ik hoop het ook!
Met Robin had ik het ook, maar dan zakte het na de middag vaak weer.
Nu maakt het niet uit welk tijdstip het is⦠:evil:
Das minder Anneke,hoop voor je dat je van het weekend een beetje minder last van hebt.
Daffie :hug: denk aan je :hug:
Daffie, vind het echt verschrikkelijk voor jullie⦠kan er verder geen andere woorden aan geven.
:hug: voor jou.
Oh, als ik ook maar iets van āmezelfā zou kunnen geven aan alle meiden waarbij het mis gaat of waarbij het maar niet wil lukken, dan deed ik dat meteen⦠wat kan het leven toch oneerlijk zijn!