oktoberstopsters 07 deel 4 * 9 zwanger, nog 10 te gaan!! *

Daffie wat leuk dat jullie een datum hebben geprikt! Mooie datum ook.

Ben je stiekem al een beetje voor een jurk aan het kijken? Ik vond dat zo leuk om te doen! Ik was ook echt een plaatje al zeg ik het zelf :wink:

Succes met de echo binnenkort. Ik zal aan je denken.

Nu ga ik even vanilleijs eten. Gewoon… omdat ik daar zin in heb :oops:

Dikke kus!

Daffie, wat fijn een datum enne… neem lekker de tijd verder!

Zeker gezellig als je hier mee blijft schrijven, je hoort toch ook gewoon bij ons clubbie??

Hallo meiden,

Daffie wat fijn dat je een datum hebt geprikt. Misschien ook wel even iets positiefs om het verdriet even uit je hoofd (proberen) te zetten. Een vriendin vertelde me gisteren dat ze donderdag een curatage heeft gehad. Ook heel verdrietig. Ze gaat er heel dapper mee om.

Blijf maar lekker meekletsen, je hoort er toch helemaal bij!!! En zo blijven wij een beetje op de hoogte van je huwelijksvoorbereidingen!!

Jippo, wat fijn dat je weer meeschrijft. Ik hoop voor jou dat alles snel weer op gang komt en dat je nog in 2008 mag genieten van je kindje.

Marlia: 1 jammer, 2 fijn dat je hét toch hebt :smiley:

Lotte: ben benieuwd naar je kamertje. Zal het showtopic eens gaan bewonderen!

Heb zelf een druk weekend gehad. Zijn nog vanalles uit aan het pakken, heb twee verjaardagen gehad… Pfff

Ik voel me een beetje onverklaarbaar de laatste dagen. Buikpijn, moe, opgeblazen. Volgende week is mijn NOD. Hoop dat die uitblijft. En vriendlief hoopt mee, hij is zo zorgzaam :inlove: alleen al bij de gedachte… Hij vond het maar niks dat ik vrijdag een glaasje wijn dronk, hihi…

Zo, ik ga nu mijn schilderijtjes en geboortebord afmaken. Een beetje een uit de hand gelopen hobby. Ik zal een dezer dagen eens wat foto’s van dingen die ik maak op showforum zetten.

Hele fijne (klus) avond nog!

:-

Hallo allemaal,

wat is het rustig zeg. Iedereen van een lekkere zondag aan het genieten.

@Daffie: Weet dat we aan je denken. Probeer het maar een plekje te geven. Wel leuk dat je wat afleiding hebt met de voorbereiding op jullie huwelijk. Hoop op een mooie dag voor jullie in augustus. Het is denk ik een goede beslissing om even rust te nemen, kun je het goed verwerken en kun je heel bewust van je huwelijk genieten. Succes met de voorbereidingen. En natuurlijk mag je hier verder komen kletsen. Is alleen maar gezellig.

@Sjaantje: heb mijn NOD ook volgende week en ik voel me ook een beetje raar. Inderdaad, moe en opgeblazen. Heb ook last van pukkels terwijl die er normaal niet zijn dus zou het zo zijn? Als het wel zo ik voel ik me anders dan mijn eerste zwangerschap. Maar goed, ze zeggen dat het altijd weer anders kan zijn. Afwachten dus. Jij ook succes met wachten.

@Lotte: handig dat je schoonvader wel wat kan maken. Kun je het helemaal naar eigen smaak uitkiezen. Zal even spieken op het showforum.

@rest: hoop dat jullie een goed weekend hebben gehad en spreek jullie morgen waarschijnlijk weer.

Groeten

@Lotte: doe mij ook zo’n schoonvader! wauw! Ben benieuwd naar het resultaat straks! Ik heb gelukkig ook wel een hele lieve schoonmoeder die de babykamer voor ons betaald, dus eigenlijk mag ik ook niet klagen…

Hallo allemaal.

Zo Jeremy is weer thuis sinds gisteren. En alles gaat goed :dance: Alleen is mijn man ziek, maar dat gaat ook al een stuk beter.

Ik ben bezig met die ovulatie testen ookal zou mijn eisprong al geweest moeten zijn en de streep wordt elke dag wat donkerder :shifty: ben benieuwd hoor. Wie weet is er toch nog hoop deze maand.

Lotte wat een super mooie kamer zeg.

En Daffie wat leuk dat jullie een datum hebben geprikt natuurlijk is het leuk als je lekker blijft kletsen hier.

Verder heb ik niet alles gelezen hoor komt wel weer

Wat fijn dat Jeremy weer thuis is en dat het goed met hem gaat. De schrik zat toch even goed in de benen.

Nu dan maar sterkte met je man. Gelukkig is dat een ā€œgrote jongenā€ en heeft die wat meer afweer dat zo’n klein menke…

Hoi meiden, maar heel ff on line… ik lig sinds gisteren weer met 40 graden koorts in bed :(. Vanmorgen naar de ha geweest. Ab-kuurtje gekregen, een andere deze x, maar met deze mag ik niet zwanger worden, dus we moeten een maandje overslaan. Maar als dat betekent dat ik nu niet meer ziek word, dan moet dat maar.

Ik heb bijgelezen, maar ga nu even niet reageren, sorry :-*.

@Jeremy,fijn dat hij weer lekker thuis is! hopelijk knapt ie vlug op.

en beterschap voor je man.

@Trying,beterschap meis,hoop echt dat deze kuur wel goed aanslaat.

En het is even niet anders,dan maar even overslaan deze maand. :hug:

Hoe gaat het met de rest van de dames???

Ik zelf heb nog geen :evil: :evil: gezien… :shifty: normaal gesproken zou de 1e rond 5 jan. geweest zijn, en de 2e zo rond deze tijd…vreemd hoor… :think: krijg er nu wel heel raar gevoel bij… :shifty:

hoi meiden

ik kom vanavond even reageren wilde alleen even een foto in het showforum neer zetten van mijn buikje zoals beloofd

groetjes tamara

Goh zeg wat zit iedereen toch in de lappenmand! Beterschap voor iedereen!

Ikzelf voel me ook niet 100% Heb al een tijdje (eigenlijk sinds dat ik zwanger was) last van mijn onderbuik maar gek genoeg aan de rechterkant. Het zit ook precies op die plek maar dan gespiegeld dus… Had zelfs toen ik nog van niets wist van de bbz tegen mijn man ā€˜gegrapt’ dat ik hoopte dat ik geen bbz had omdat ik hele tijd dat zeurderige pijntje had…

Ga denk ik morgen toch maar even de huisarts bellen, ik wordt er namelijk wel een beetje ongerust van, ik ga dan dingen denken als: ā€˜straks heb ik een cyste en dan zijn mijn kansen op een zwangerschap helemaal verkeken’. Moet natuurlijk positief blijven maar dat is na zo’n ervaring niet altijd even makkelijk…

Verder had ik vanmiddag een vette streep op mijn ovulatietest. We hebben de afgelopen 10 dagen zoveel geklust (te vroeg dus) dat ik nu eigenlijk niet zo’n zin meer heb… :think:

We zullen zien of manlief vanavond wel te porren is…

@Jeremy: fijn dat de kleine man weer thuis is! Hopelijk gaat vanaf nu alles weer goed!

@Trying, balen meid, maar eerst maar eens gezond worden!

@Daffie: Denk nog steeds aan je :hug:

@Sjaantje: ik :thumbup: :thumbdown: voor je!

Euh… Jippo… een snelle dan maar vanavond :mrgreen:

Bel de HA maar gauw. Niet goed voor je ongerustheidsgevoel dit. Ondanks dat ik niet hetzelfde als jij heb meegemaakt ken ik je gevoelens wel… Toi toi toi dan maar, en ik hoop dat het niets is!!

@Jeremy: fijn dat je kleine mannetje weer thuis is en dat het goed gaat. Alleen nu de grote vent ziek, hopelijk gaat het met hem ook snel weer beter. Kunnen jullie weer aan de klus, gezien de testen is dat wel nodig.

@Trying: Balen dat je nu alweer ziek bent. Misschien was het vorige virusje nog niet helemaal uit je lijf :think: . Hoop dat het met de AB-kuur snel weer over is. En dan kunnen jullie weer verder aan de klus.

@Jippo: Vreemd van de pijntjes. Zelf zou ik ook de ha bellen als ik in jouw situatie zou zitten. Beter een keer teveel dan met onzekerheid blijven zitten. Zal allemaal wel mee vallen, maar voor de zekerheid kan het nooit kwaad.

Zelf begin ik er een hard hoofd in te krijgen dat het deze ronde raak is. Voel me te goed om zwanger te zijn. Bij mijn eerste zwangerschap had ik allerlei kwaaltjes. Geen grote dingen, maar nu voel ik helemaal niets. Ben alleen erg moe, maar dat zal wel slaapgebrek zijn. Hopelijk weet ik komend weekend iets meer. We hebben een lekker druk weekend voor de boeg met 2 verjaardagen dus kan ik er ook niet zo over in zitten. Als ik dan ongi wordt dan is het zo, mocht ik niet ongi zijn dan weet ik nog niet wanneer ik ga testen. Heb namelijk nog maar 1 test in huis en wil dus niet te vroeg testen.

hoi meiden

jippo fijn dat je er weer bent

jammer dat het nog niet helemaal goed gaat maar doe lekker rustig aan

en als je het niet vertrouwd naar de ha gaan

daffie jeetje meid

hoop dat het snel weer betergaat

en jullie hebben een trouw datum goed zeg

leuk als jullie trouwen zal ik miss liggen te bevallen

en dat jullie het even rustig aan doen voro een neiuwe zwanngerschap kan ik best begrijpen

jeremy gelukkig is je kleine man weer thuis

en gaat het goed

trying weer ziek beterschap meid

de rest sorry mijn hoofd is een vergiet

alle kussers succes

alle zwangere geniet er van

hier gaat het goed

alleen moe maar dat hoort er bij

met devano gaat het ook goed

slapen gaat weer veel beter

verder tja niet veel te vertellen

ga komende dagen lekker rustig aan doen

enn nog 2 weken en dan krijg ik mijn echo

spannend

meiden ik ga bank hangen

hubbie heeft neiuwjaarsreceptie dus de bank en tv voor mij helemaal alleen

lekker

ga ook vroeg naar bed

meiden tot morgen

groetjes tamara

Hoi meiden!

Ff vanuit bed met de lt om hoi te zeggen. Heb bijgelezen, maar geen fut nu om te reageren.

:-*

Hoi en heel erg veel beterschap!!

Beterschap aan iedereen die ziek is!

Ikzelf voel me ook niet zo lekker…heb al dagen hoofdpijn, waarschijnlijk een flinke aankomende verkoudheid. Weet iemand van jullie of je paracetamol en neusspray mag gebruiken als je zwanger bent?

Paracetamol had ik al aan de vk gevraagd, en die zei heel beslist: verzuim is 1000x beter dan pijnstillers… Blijf dus maar een dagje thuis denk ik! Lekker onder de wol :zzz: , samen met mn beebje (ik voel me al echt ā€˜met z’n 2-en’ haha)

Hallo dames

Beterschap!

heb zelf weinig te melden…

Hoi meiden,

Heb voor deze vraag ook een apart topic geopend maar wilde toch ook even jullie mening weten:

Ik heb gisteren een ovulatietest gedaan die gaf een duidelijke streep.

Ik weet dat als je eenmaal een positieve test hebt gedaan het niet nodig is om er nog een te doen. Maar… dat heb ik wel gedaan, het resultaat is wederom een donkerder lijntje dan de referentiestreep, alleen wel wat minder donker dan die van gisteren.

Mijn vraag: is mijn ei nu al geweest en zoja, dan zou het lijntje toch lichter moeten zijn dan de referentiestreep, of duurt dat even?

Hier de foto (bovenste test is van gisteren)

Wat denken jullie? Mocht ik mijn ei nog moeten krijgen dan zouden we nog even ā€œaan de slagā€ moeten maar ik voel me niet 100% dus als het verspilde moeite is sla ik liever over :wink:

Heb trouwens as. donderdag een afspraak met de huisarts.

Groetjes

Hoi Meiden,

@ Jippo: ik zat afgelopen ronde ook erg te twijfelen aan mn ovulatie testen. Ik had vorige week dinsdag een positieve test en heb er de dag na weer 1 gehad. Maar ik heb mn eisprong wel gevoeld die dinsdag…dus dat scheelt weer. Ik heb de dag na mn 1e positieve test niet meer geklust. Ik was het ā€œmoetenā€ klussen ook meer dan zat. We zullen zien of het resultaat heeft gehad :smiley:

@Caro & Trying: beterschap :hug:

@ Fransisca & Irry- me : :pray:

@ Jeremy: geniet maar weer lekker van je mannetje !

Verder ben ik niet gekomen met lezen, maar ik wens iedereen evenveel succes met alles

Vandaag werd ik wakker met een vervelende migraine :sick: voelde me echt zwaar kt…heb mn medicatie genomen en nu gaat het wel weer. Verder voel ik af en toe wel wat rare dingen in mn buik, maar wil me er niet te veel op richten. De vorige rondes was het ook niks dus…

Ik had gisteravond iets geks, ik heb het nog niet eerder gehad…

Toen ik naar bed ging voelde ik iets uit mn vagina lekken / lopen ik keek in mn slip en er zat een hele dikke druppel wit spul in mn slip Echt raar. Heeft iemand anders dit ook wel eens??

Ook had ik eergister en gisteravond rare kloppingen in mn vagina, kan het niet goed omschrijven …???

Liefs :-