oktoberstopsters 07 deel 4 * 9 zwanger, nog 10 te gaan!! *

Ja ik denk het wel haha…

ik heb ook niet veel te vertellen eigenlijk :?

We zitten nu in de wacht weken :pray:

En die tijd gaat zo langzaam dan hè…

Nog iemand leuke plannen voor het weekend?

Hoi!!

Het is hier erg rustig volgens mij… :think: … Iedereen hard aan het werk denk ik! Ik ook hoor, heb nu eindelijk tijd om even stiekem te KOK-ken… :lol:

@ Jeremy: hoe is het nu met je zoontje? Ik hoop dat hij gauw weer beter is. Veel sterkte in elk geval!

@ Daffie: hoe is het nu met je?

@ Jippo: eigenlijk dezelfde vraag als voor Daffie. Hoe is het nu met je?

@ alle zwangeren: ik hoop dat alles nog steeds goed met jullie gaat en dat jullie mooie echo’s hebben!

@ Sjaantje: mmmm, niet zo veel bijzonders gepland voor het weekend. Morgen de wekelijkse boodschappen en de was :frowning: , ach het hoort erbij. Zondag lekker brunchen met familie in verband met een verjaardag.

Ik ben nu aan de Monnikspepercapsules, maar ben nog steeds niet ongi helaas… De kruiden zullen hun werk nog wel moeten doen (hoop ik). Verder via Marktplaats wat leuke boeken gekocht over zwanger worden. Hopelijk komen ze vandaag en morgen binnen. Kan ik lekker lezen dit weekend (want het weer wordt ook niet om over naar huis te schrijven helaas… Het lijkt wel herfst, bah!)

@ iedereen: fijn weekend alvast!!!

Groetjes en liefs,

Marlia

Hallo allemaal,

heb niet zoveel te melden eigenlijk, het gaat goed met mij hoor (bedankt Marlia). Met heel af en toe een dipje. We hebben deze week flink geklust. Denk alleen dat het -behalve dat het ook gewoon leuk is- nog niet veel zin heeft gehad. Heb helemaal geen vruchtbaar slijm (sorry) gehad en van de ovulatie testen die ik gedaan heb wordt ik ook niet veel wijzer… Twee Romed testen gaven maar een streepje en dat zou betekenen dat ze ongeldig zijn, of toch dat er nog geen ei aan zat te komen?

Had van mijn zus al eerder een Persona geleend maar ben er nog niet mee begonnen. Eerst maar eens goed inlezen want het luisterd nogal nauw.

Daffie: hoe is het nou meid? Ik denk aan je en hoop dat je niet teveel verdriet hebt… :hug:

Sjaantje: balen van je werk. Probeer het je niet teveel aan te trekken.

Jeremy: Veel sterkte, hoop dat het snel beter gaat!

Hoi allemaal!

Had woensdag ovulatietesten besteld bij Sensitest… Ik kreeg ze vandaag binnen en ik kon het echt niet laten…

Heb getest en ik zie 2 duidelijke streepjes! Is me dat een opluchting. Ik heb gelukkig wel LH in mijn urine, wat er op wijst dat er een eisprong in aantocht is (of misschien net is geweest, dat kan natuurlijk ook nog).

Misschien komt het door de Monnikspeper, ik heb geen idee… Overigens kan ik al wel melden dat het inderdaad enigszins helpt voor je libido (het werkt libidoverhogend) :smiley: :smiley: . Da’s een leuke bijkomstigheid.

Liefs,

Marlia

Hallo meiden,

Hier weer even een berichtje. Jeremy heeft het Rota virus. Een erg besmettelijke soort buikgriep die kindjes heel snel uitdroogd. Jeremy balanceerde dus goed op het randje. Omdat de dokter en hap geen actie ondernamen. Gelukkig zelf de actie ondernomen om naar het ziekenhuis te gaan.

Hij ligt er nu nog steeds met een lichte verbetering. Hij is wel weer bij hoor, maar zijn ontlasting is nog steeds heel slecht en soms spuugt hij nog. Dus ik vermoed niet dat hij dit weekend al weg mag.

Heb verder niet gelezen hier hoor dat komt wel weer een keer

Jeetje, dat klinkt niet best.

Ik ben blij dat het wat beter gaat.

Sterkte voor jullie en ik hoop dat de kleine man er snel weer bovenop is.

:hug: :-*

@Marlia74 wrote:

Hoi allemaal!

Had woensdag ovulatietesten besteld bij Sensitest… Ik kreeg ze vandaag binnen en ik kon het echt niet laten…

Heb getest en ik zie 2 duidelijke streepjes! Is me dat een opluchting. Ik heb gelukkig wel LH in mijn urine, wat er op wijst dat er een eisprong in aantocht is (of misschien net is geweest, dat kan natuurlijk ook nog).

Misschien komt het door de Monnikspeper, ik heb geen idee… Overigens kan ik al wel melden dat het inderdaad enigszins helpt voor je libido (het werkt libidoverhogend) :smiley: :smiley: . Da’s een leuke bijkomstigheid.

Liefs,

Marlia

Twee duidelijke strepen kan ook zijn dat je zwanger bent, al wil ik je daar geen hoop voor geven natuurlijk… Maar ik heb een ovulatietest gedaan om te zien of ik zwanger was en toen kreeg ik ook twee dikke strepen. LH en HCG lijkt erg op elkaar ofzo. Ik hoop niet dat ik je hoop geef, weet ook niet of je nou al een keer een zw.test had gedaan of pas geleden nog, maar wilde het toch even kwijt…

@Jeremy wrote:

Hallo meiden,

Hier weer even een berichtje. Jeremy heeft het Rota virus. Een erg besmettelijke soort buikgriep die kindjes heel snel uitdroogd. Jeremy balanceerde dus goed op het randje. Omdat de dokter en hap geen actie ondernamen. Gelukkig zelf de actie ondernomen om naar het ziekenhuis te gaan.

Hij ligt er nu nog steeds met een lichte verbetering. Hij is wel weer bij hoor, maar zijn ontlasting is nog steeds heel slecht en soms spuugt hij nog. Dus ik vermoed niet dat hij dit weekend al weg mag.

Heb verder niet gelezen hier hoor dat komt wel weer een keer

Ik werk op een kdv en er belde gisteren een vader met de mededeling dat zijn dochter ook het rota virus had. Ik heb het opgezocht in de GGD map, staat het er niet in. Nu zie ik dus dat het wel erg gevaarlijk kan zijn! Zelf heb ik gisteren ook overgegeven en ben ik in de diarree (lekker smakelijk zo op de vroege ochtend) ik mag dus ook wel uitkijken…

Goed dat je zelf actie hebt ondernomen!! En heel veel sterkte!

Hallo dames

Ik heb zelf ook niet veel te vertellen…

@Jeremy,goed van je dat je naar het zh gegaan bent!

hoop dat hij er vlug van af is…sterkte en geef hem een dikke :hug:

@marlia,wie weet helpt de monnikspeper wel heel goed!!

@Jippo,hoe gaat het verder met je? hoop voor je dat je er een beetje uitkomt met die persona…succes ermee!

en de rest van de dames,hoe gaat het met julle??? :mrgreen:

ook niet veel te vertellen denk ik

dus fijn weekend allemaal!!! :-*

Hoi moppies! Ik heb net bijgelezen en wil gaan reageren, maar Arwen wordt net wakker. Sorry! :-*

Hallo dames,

Inderdaad Irry-me weinig nieuws te vertellen. Nog een week wachten en dan weet ik hopelijk meer. Voel me gewoon, geen bijzondere dingen dus het zal deze ronde wel weer niet gelukt zijn. En dat terwijl we goed geklust hebben. Misschien zijn we te vroeg begonnen en heb ik deze ronde wel weer een langere cyclus :think: . Hoop van niet, maar we zullen toch moeten afwachten.

@Jeremy: wat vervelend zo’n virus. Hoop voor je dat hij snel weer opknapt en naar huis mag. In ieder geval veel beterschap. En wat stom dat de huisarts geen actie ondernam.

@Marlia: goed bericht van de ovulatietest, joepie :dance: . Hoop voor je dat je snel resultaat ziet met een zwangerschapstest. Vooral doorgaan dus met die monnikspeper.

@Chris: lekker is dat een weekje ertussen uit naar de zon. Hoop voor je dat het geklus wordt beloond.

@Lindaaa wrote:

Twee duidelijke strepen kan ook zijn dat je zwanger bent, al wil ik je daar geen hoop voor geven natuurlijk… Maar ik heb een ovulatietest gedaan om te zien of ik zwanger was en toen kreeg ik ook twee dikke strepen. LH en HCG lijkt erg op elkaar ofzo. Ik hoop niet dat ik je hoop geef, weet ook niet of je nou al een keer een zw.test had gedaan of pas geleden nog, maar wilde het toch even kwijt…

Hoi Linda,

Ik meende zelf ook her en der zoiets gehoord te hebben. Dus vandaar dat ik vanochtend heb getest met een zwangerschapstest van Sensitest. Maar ik ben niet zwanger. Ik hoop dus maar dat mijn ei in aantocht is!! Want ik heb net op een ander forum gelezen dat als je een flink positieve ovulatietest hebt, dat nog niet automatisch wil zeggen dat je een eisprong hebt :frowning: … In de meeste gevallen schijnt het overigens wel zo te zijn, dus daar ga ik dan maar van uit.

We gaan dus aan de klus vanavond :smiley:

Liefs,

Marlia

Succes vanaaf Marlia!

Fransisca,ken ut hoor,hoop toch dat het eens raak zult zijn he.

Hier is het een beetje zo zo …heb hele pijnlijke (.)(.) en een dof,drukkend gevoel in mn onderbuik(geen ongikrampen).als ik uit ga van de laatste ongi,dan zit ik er nu vlak voor…(de 18e)…afwachten maar :roll:

Ik heb wel wat te vertellen.

Mijn schoonvader gaat de meubeltjes voor de babykamer maken :dance:

We zijn helemaal verliefd geworden op een kamertje, maar we vinden de kast zo groot.

Nu gaat schoonpapa (die meubelmaker is) dus de meubeltjes na maken, en de kast iets aanpassen, kleiner maken dus.

Ik zal in het sf een foto plaatsen van de kamer die we uitgezocht hebben.

hoi meiden,

Hier ben ik weer… Ik heb nu even niet de tijd om alles terug te lezen, maar dat ga ik zeker morgen even doen (denk ik) en dan zal ik ook op iedereen reageren… Nu wilde ik jullie even een update geven.

Met mij gaat het redelijk. Ik ben nog erg verdrietig en moet ook nog vaak huilen, maar het gaat steeds beter. Alles is voor zover ik kan inschatten goed verlopen. Ik bloed nu nog minimaal en heb ook geen buikpijn meer. Volgende week moet ik een echo laten maken om zeker te weten dat mn bm echt schoon is en ik moet bekennen dat ik daar wel erg tegen op zie. Ik heb twee weken geleden op de echo namelijk wel een vruchtje gezien en ik denk dat ik het wel erg moeilijk vind om nu helemaal niets meer te zien… Het is maar even afwachten.

Verder hebben we besloten om nu eerst te gaan trouwen. En wel op 28 augustus!!! Dat betekend wel dat we het kindje even ‘opschuiven’ (rare term, ik weet het :shifty: ) en dat we pas van de zomer, vlak voor de bruiloft weer voor het echie gaan klussen. Ik ben er nog niet uit of ik in de tussentijd weer anticonceptie ga nemen, of dat we het gewoon voorzichtig doen… Daar moeten we het nog even over hebben…

Maar als jullie het goed vinden, blijf ik gewoon gezellig met jullie meekletsen… Vind het veel te gezellig om weg te blijven! :lol:

veel liefs

daffie

Tuurlijk mag je hier mee blijven kletsen.

Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk.

Een mooie periode om te trouwen.

En wat een zwangerschap betreft, doe waar je jezelf goed bij voelt.

Neem de tijd om alles een plekje te geven.

Hey Daffie, wat leuk dat jullie nu een datum hebben geprikt!! Zomer is inderdaad een mooie tijd om te trouwen.

Ik snap wel dat je het zwanger worden nu even “opschuift”.

En natuurlijk moet je met ons mee blijven kletsen…Gezellig!

Neem de tijd verder hoor met reageren enzo…

:-*

Had daffie al een een prive berichtje gestuurd maar ook nog even hier: Welkom terug, leuk dat je mee blijft kletsen met ons! :-*

Kan me erg voorstellen dat je opziet tegen de echo, is toch erg confronterend.

Ik zelf heb een foto van de laatste echo waarbij je heel goed het vruchtje kunt zien en ik het hartje zag kloppen. Die foto koester ik nu… een paar uur later werd ik geopereerd…

Daffie,gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk!!

Logisch dat je het even “opschuift”.

Hoop dat je het een beetje kan verwerken allemaal.

Gezellig dat je mee blijft kletsen! :mrgreen:

rustig aan meis… :hug:

Lotte,leuk dat je schoonvader de meubeltjes gaat maken!!