oktoberstopsters 07 deel 4 * 9 zwanger, nog 10 te gaan!! *

Heb ik weer hoor… Gisteren vertelde ik nog dat ik zo’n last heb van mijn heupen en vandaag ben ik maar naar de dokter geweest.

Nu blijk ik gewoon een slijmbeursontsteking te hebben in beide heupen. Ben ik lekker mooi klaar mee, aangezien ik midden 2006 tot maart 2007 ook al een slijmbeursontsteking had in mijn schouder.

Nu moet ik een afspraak maken bij de fysio en dan gaan we kijken of ik een injectie krijg . :wall: :naughty:

Die heb ik dus al 3 keer in mijn schouder gehad, dus ik weet hoe die aanvoelen. Maar ja als het maar helpt. Dus Hanneke, ik zou misschien toch maar even naar de huisarts gaan, als je dezelfde klachten heb als mij.

Ik werd al sinds mijn 13de onderzocht met deze klachten dus ik verwacht niet dat ik een slijmbeursontsteking heb. Wel heel vervelend voor je zeg! Gelukkig is er iets aan te doen.

Ik heb niet bijgelezen hoor. Wil alleen ook nog even rotnieuws vertellen

Jeremy is opgenomen in het ziekenhuis. Hij was dermate uitgedroogd dat het niet meer te doen was. Door zijn buikgriep gaf hij veel over en had hij koorts.

Ik ben nu net thuis. Henk slaapt vannacht bij hem zodat ik een beetje rust kan pakken na deze hectische dagen.

Ik houd jullie op de hoogte

He getsie wat rot voor jullie! Zo zielig zo’n kleintje in het ziekenhuis! Ik hoop dat Jeremy daar snel weer opknapt en dat je hem snel weer bij je hebt, lekker thuis. Heeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte met hem! :hug:

Jeetje meis das schrikken :shock:

dikke :hug: en heel veel sterkte de komende tijd,hoopdat Jeremy weer vlug beter is

Arm ventje.

Veel sterkte.

Hij is er vast snel weer bovenop.

Hey Dames,

Ik ben weer terug op nederlands bodem…een heerlijke 'klus’vakantie gehad

Ik heb deze maand met de ovulatietesten gewerkt en had gisteren een dikke positieve streep op de test…we hebben de hele week volop geklust dus ik hoop dat het deze keer gelukt is…

Ik heb verder nog niet echt alles terug gelezen, want er is ZOVEEL :shock: geschreven!!! Ben ik wel een middagje voor nodig!

Wel las ik het verschrikkelijke nieuws van Hennie :kaars: :vlinder:

Meiden tot morgen maar weer

:-*

Oh en Daffie :hug: denk aan je

jeremy heel veel sterkte meid

hoop dat je klein ventje snel weer thuis is

ik weet hoe je je voelt

geef hem maar veel knuffels en liefde en dan komt het goed

hij is in goede handen en dat is het belangrijkste

een dikke knuffel van hier

groetjes tamara

Hoi meiden!

Ff vanaf mijn werk tijdens de lunch, dus ik kan niet uitgebreid reageren, maar:

Pattycoat en Jeremy: veel sterkte! :hug:

@ Jeremy veel sterkte met je ventje. Hoop dat hij er weer snel bovenop is :hug:

@ pattycoat: sterkte met je heupen… auw!

@ Francisca & Irry-me: ja, tis tijd voor een nieuwe baan. Ik heb laatst mijn beoordeling gehad en er met mijn baas over gesproken. Ik werk hier al 10 jaar en heb het bedrijf mee opgebouwd. Het is best moeilijk om dat los te laten. Gelukkig kan ik er met mijn baas goed over praten. Ik krijg van hem nu een of ander coachingstraject aangeboden om me te helpen hiermee…

@ Lotte: wat leuk!! Kun je dat hartje horen zonder dat je daar ligt te huilen van blijdschap? Als ik eraan denk hoe het zou zijn krijg ik al de tranen in mijn ogen! Ga binnenkort met mijn dinnetje mee om te luisteren, heb er al zin in :smiley:

Wat erg zeg van Hennie. Ik ken haar helemaal niet maar heb haar verhaal gelezen omdat jullie het erover hadden. Nu laat het mij dus ook niet meer los. En dan zit ik hier met mijn gigantische dip een beetje zielig te zijn… Wat moet haar man en haar familie nu wel niet voelen…

Ik heb al drie dagen last van een opgezette buik en het gevoel dat ik veel lucht in de buik heb. Winden (sorry) laten zou het makkelijkste zijn, maarre, die blijven uit :frowning:

Nu riep ik dat net op mijn werk… mailt mijn collega mij of ik soms zwanger ben… Ze had dat ook bij haar twee zwangerschappen, zo rond haar eisprong… Euuhhh… nu ben ik ff de kluts kwijt :? Maar ik hoop het natuurlijk wel!! Duimen jullie mee??

Mijn duimen heb je hoor! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Hey Chris lekkere vakantie gehad? :mrgreen:

Mijn duimen blijven ook draaien!

Ik heb zeker een mooie vakantie gehad irry-me, helaas weer in het koude nederland …wel weer even wennen.

Waar waren jullie naartoe?

Gran Canaria

25 graden daar :smiley:

Oooww, lekker! Das wel beter dan het kouwe kikkerlandje hier…!!!

Sjaantje, tuurlijk duim ik voor je :wink: :thumbup:

Chris, dat is het betere werk :thumbup:!

Chris, welcome back

Lekker hoor Chris!

Ben ik de eerste hier vandaag? :think: