Ik heb ook het verhaal gelezen. wordt er ook erg van.
Bij mij is ook mij placenta verwijderd in de ok en heb ik heel erg veel bloed verloren. Als ik dan zoān verhaal lees moet ik altijd even slikken. Ik heb wel geluk gehad het had ook zo kunnen gaan. Dat is iets wat voor mij nog steeds moeilijk is. Zeker ook met mijn wens voor een 2e. Dan maakt zoān verhaal mij toch weer onzeker over de volgende bevalling. pfff ik leef echt mee met de mensen die ze achterlaat.
Lees vanaf mijn werk even snel meeā¦
Jeetje, wat erg van Hennie zeg⦠Ben er helemaal van ontdaan en moet er nu steeds aan denken. Arm kindje ook; ze zal nooit haar moeder leren kennen. Afschuwelijk gewoon, voor alle nabestaanden. Een paar jaar geleden is een collega van mijn vader iets soortgelijks overkomen. Net bevallen, moest een nachtje overblijven voor de zekerheid (ze voelde zich niet goed), de volgende ochtend overleden. Vreselijk. Mijn vader heeft zich ook een aantal dagen totaal verdrietig en naar gevoeld. En mij laten zulke gebeurtenissen ook niet gauw los. Ik blijf er aan denken⦠Wat eigenlijk de mooiste belevenis van je leven moest worden, wordt een complete nachtmerrieā¦
Gek is dat hĆĀ©, dat het je zo bezig houd.
Ik kende haar ook niet super goed. Zag haar met regelmaat voorbij komen op het forum, omdat ik eigenlijk overal wel een beetje lees.
Wist ook dat ze bijna uitgerekend was, en was ook benieuwd wat het geworden was.
Als je dan zoiets leest, sta je even met je oren te klapperen.
Het komt ook zo dichtbij, je maakt gebruik van hetzelfde forum, je bent allemaal met hetzelfde bezig, en dat is het moederschap.
Dat iets wat voor jou zo speciaal is, voor een ander zo vreselijk afloopt.
Hier dan maar wat goed nieuws, na het verschrikkelijke nieuws over Hennie.
Ik ben vandaag bij de vk geweest, en we hebben een hartje gehoord :dance: :dance:
Ben super blij.
Hallo dames
Ik las net het treurige nieuws van Hennie/Missygirlā¦ben er helemaal van ontdaan
Hoe staat het met de dames hier?
Lotte, mooi geluid is dat he? :inlove:
Sjaantje, miss tijd voor een andere baan?
andere dames,het is eigenlijk niet te bevatten heā¦zo iets tragischā¦
gelukkig komt het niet zo vaak voorā¦maar triest is het welā¦
@Lotte, wat een geweldig nieuws. Vond het altijd erg leuk om het hartje weer te horen. Geeft je toch weer zekerheid en stelt je gerust of niet? Kun je fijn blijven genieten van je zwangerschap.
Ik ga zo nog even sporten, dus ik meld me morgen weer.
Groetjes
@ Lotte: Het lijkt mij het mooiste om te horen als je zwanger bent. Het horen kloppen van het hartje.
Vanaf vandaag is mijn ongi helemaal weg. Zoals ik altijd had toen ik nog gewoon de pil slikte. 4 a 5 dagen en dan weer weg⦠Ik hoop dat de regelmaat nu weer is begonnen, al hoop ik natuurlijk helemaal niet meer ongi te worden .
Vandaag heb ik zelf maar een keer een afspraak gemaakt met mijn huisarts, aangezien ik al zeker 4 maanden last heb van mijn heupen. Zelfs al langer ook denk ik. Ik ben al een ker geweest voor mijn linkerheup, maar nu doen beide kanten pijn. Dus mij benieuwen. Waarschijnlijk word ik wel weer doorgestuurd naar de fysio, maar ja op deze manier gaat het ook niet meerā¦
@Pattycoat wrote:
Vandaag heb ik zelf maar een keer een afspraak gemaakt met mijn huisarts, aangezien ik al zeker 4 maanden last heb van mijn heupen. Zelfs al langer ook denk ik. Ik ben al een ker geweest voor mijn linkerheup, maar nu doen beide kanten pijn. Dus mij benieuwen. Waarschijnlijk word ik wel weer doorgestuurd naar de fysio, maar ja op deze manier gaat het ook niet meerā¦
Wat heb jij aan je heupen dan? Ik heb er namelijk ook heel veel last van. Als kind heb ik heupdysplasie gehad (schijnt trouwens erfelijk te zijn dus wordt ons beebje daar ook op gecontroleerd) en heb toen gips gehad. Op mijn 21ste ben ik geopereerd aan mijn rechterheup voor een zogenoemde āsnapping hipā wat inhoudt dat je bot niet soepel in de kom blijft. Bij elke stap had ik een āknikā. Behoorlijk pijnlijk was dat.
Nu ik zwanger ben en zwaarder begin te woorden begin ik weer behoorlijk last van mijn heupen te krijgen. Ook ik zal binnenkort fysio krijgen maar tegen mij wordt steeds gezegt: āJe heupen zijn nou eenmaal zwak, leer er maar mee levenā. Echt heel frustrerend!
@ Hanneke: Ik heb dus geen ideeā¦Ik was al voor de linkerkant geweest en kreeg fysio, maar de fysio zei dat ik maar even moest aankijken met mijn nieuwe matras (moest toen nog binnenkomen hoor) en dat matras heb ik nu alweer een tijdje en ik heb er nog steeds last van.
Als ik mijn handen in mijn broekzak heb zitten tijdens het lopen voel ik wel een soort van knikje. Nu hheb ik ook aan de linkerkant last. Ik loop vrij veel, maar kan niet de hele dag lopen zeg maar. Als ik op mijn werk zit (kantoorbaantje) en ik moet na een tijdje opstaan, zijn mijn heupen helemaal stijf en duurt het weer een tijdje tot ze beetje los komen te zitten.
Als ik een film kijk op de bank en ik moe naar de wc toe of wat drinken pakken, loop ik ook krom van de pijn en de stijfheid.
Mijn collega vroeg gisteren zelfs nog of ik niet misschien hetzelfde had als mijn zus. Die is geboren met een heupafwijking en heeft een formaat bekken aan haar rechterheup van een kind.
Dus eigenijk is het gewoon afwachten. Ik kan wel eventjes lekker uitslapen, want ik kan pas om 9.20u terecht en het heeft geen zin om eerst naar mijn werk te gaanā¦
Nou succes morgen, hopelijk heb je wat meer duidelijkheid! Ik heb echt precies dezelfde klachten. Ook ik heb nu een nieuw matras, hopelijk helpt het.
@Francisca wrote:
@Lotte, wat een geweldig nieuws. Vond het altijd erg leuk om het hartje weer te horen. Geeft je toch weer zekerheid en stelt je gerust of niet? Kun je fijn blijven genieten van je zwangerschap.
Het geeft inderdaad meer zekerheid.
Vooral omdat dit een beetje een "stille" periode is.
De kwaaltjes worden minder en je voelt het kindje nog niet.
Sinds de echo had ik er al wel alle vertrouwen in, maar toen was ik "nog maar" 10 weken zwanger.
Er kon in de tussenliggende periode nog van alles mis gaan.
Nu we de 13 weken gepasseerd zijn voelt het toch anders.
We gaan nu ook beginnen met de voorbereidingen voor de kinderkamer enzo.
Het wordt nu allemaal heel echt.
Wel fijn Lotte,dat de spannende eerste weken achter je liggen.
Zal wel een hele geruststelling zijn.
Nu kan je eindelijk gaan beginnen met de babykamer.
Weten jullie al wat voor kamer het word?
Hoi meiden! Ik roep alleen ff hoi⦠heb net weer zoān verdrietige berichten gelezen, over Kiki die haar zoontje Ayden verloren heeft en Sooki die haar dochtertje Quirine verloren heeft . Ik ben er helemaal naar van⦠:-*
Wat een vervelende berichten allemaal. Lijkt wel of het nu allemaal tegelijk gebeurd. Hoor liever goede berichten zoals van Lotte. Leuk dat je kan beginnen aan de babykamer. Heb je al ideeen?
Hier verder niets bijzonders. Gaat zo zijn gangetje. Voel nog niets van een eventuele zwangerschap. Maar is ook wel erg vroeg zo net na je eisprong. Zal dus weer rustig moeten wachten.
Francisca, irritant zijn die wachtweken, hĆĀØ
@irry-me wrote:
Wel fijn Lotte,dat de spannende eerste weken achter je liggen.
Zal wel een hele geruststelling zijn.
Nu kan je eindelijk gaan beginnen met de babykamer.
Weten jullie al wat voor kamer het word?
We hebben eigenlijk nog geen idee wat voor kamertje we willen.
Waarschijnlijk gaan we eind deze week een beetje rond kijken.
Vooral de kleuren vind ik heel moeilijk.
Maar tijdens het kijken zullen we vast wel ideetjes op doen.
Wel ja Lotte,tijd zat toch
Precies, hoewel, over een half jaar is het bal bijna zover.
Ik kan me er nu nog niks bij voorstellen.
Een beetje onwerkelijk nog he?
Ach voor je het weet ben je al bijna zover!
Ik ben er al helemaal uit wat betreft de babykamer. Binnenkort ga ik in het nieuwe huis aan die kamer beginnen! De spullen zijn al in de maak!