Ik hoop dat de vezels zullen helpen Jippo! Doe lekker rustig aan!
Goedemorgen, meissies!
Vandaag weer voor het eerst alleen met Arwen. Gaat goed so far, al ben ik nog erg slap. Nadat ik haar net gebadderd had brak het benauwde zweet dan ook uit. Dus maar ff rust met KoK terwijl zij tekent .
Jippo, lekker laten gaan hoor, als je moet huilen! Zo verwerk je het het beste! Opkroppen heeft geen zin!
Die zakjes met vezels heb ik ook gehad. De irritatie werd bij mij alleen maar groter :think: en ik ben dan ook gestopt. Maar het stimuleert de werking van de darmen, en als ze verkrampt zijn dan zal dat zeker prettig werken. Ik had net een ontsteking gehad, dat is dan toch anders. Heb hier nog een hele doos staan :think: :lol:. Sterkte, meis! :-*
Doe jij ook nog even rustig aan Trying? Niet te hard van stapel lopen nu he!
Hoi meiden!
Linda :-*! Ik doe het rustig aan . Ik verzorg mijn meisje, maar voor de rest doe ik eigenlijk niets. Niet, Arwen verzorgen kost genoeg energie, maar dat is ff niet anders. Maar ik ga echt niet staan strijken o.i.d. :naughty:
Mijn meisje ligt in bed, maar hoest om de zoveel minuten, dus ik ben maar weer op gestaan. Voor mij komt er iig niets van slapen op deze manier :?.
Mijn moeder is vanmorgen op bezoek geweest. Straks komt ze weer terug om ff op Arwen te letten. Om 17.20 uur moet ik nl. naar de ha. Ik heb gebeld, omdat ik steeds erger ga hoesten, hoewel ik me an sich wat beter voel. Maar de assistente zei dat, hoewel ze best met de arts wilde overleggen, ze toch dacht dat ik dan beter terug kon komen. Dus nu heb ik vandaag nog een afspraak. Helaas niet bij mijn eigen ha, maar bij een andere uit die praktijk. Ik ben benieuwd. Hubbie is nog niet thuis als ik weg moet en aan het einde van de dag zijn de artsen altijd zó uitgelopen dat mijn moeder aanbood om ff op Arwen te letten. Ze blijft dan ook eten. Mooi geregeld.
Trying schreef:
Daffie, wat is het zwaar, hè ! Het is echt een verlies, en je moet ook als het ware door een rouwproces heen. Gun jezelf de tijd, meis. Het moet een plekje krijgen in je hart en dat heeft tijd nodig! Ik zie je hier heel graag, maar zorg nou eerst maar voor jezelf! Dikke knuffel!
Sluit met hier helemaal bij aan en hoop je nog af en toe te zien hier.
@Jippo: fijn dat het bij de ha allemaal goed was. Hoop voor je dat de vezels goed werken, succes.
@ Trying: succes straks bij de ha. Hopelijk zijn jullie beiden snel van de hoest af.
Hier alles oke. Nog geen tekenen van de :twisted: . Hoop eigenlijk dat ze helemaal niet komen, maar heb er niet echt vertrouwen in. Voel me gewoon goed, geen klachtjes dus zal wel niet deze ronde. Hoop eigenlijk alleen dat de :twisted: dan pas na het weekend komen. Moet nog werken en heb 2 verjaardagen dus erg druk. Ik hou jullie op de hoogte.
Francisca, je hoeft geen klachtjes te hebben, hè . Ik duim gewoon heel hard voor je! :mrgreen:
Trying,succes bij de ha!
Ik heb weing te melden,heb vanochtend weer bloed laten prikken voor hormoon waardes.
Dinsdag naar de gyn,ben benieuwd wat er uit komt.
@Irry-me: Sorry als dit stom/onnadenkend overkomt maar waarvoor moet je geprikt worden op je hormoonwaardes? Je zult het vast al wel eerder geschreven hebben, heb ik denk ik gemist… :oops:
Das een goeie,progest nog iets(kan het echt niet uitspreken ) en nog iets…dat komt vrij na 3 dagen menstruatie.
Progesteron?
Ik was misschien onduidelijk maar waarom/waarvoor ben je dan onder behandeling?
Trying: hoe was het bij de huisarts?
Francisca: Ik hoop voor je dat die :twisted: uitblijven! Mijn duimen draaien!
Hoi meiden, ik ben dus weer bij de ha geweest. Nou, op zich klinkt alles redelijk zuiver. De reden dat ik zo blijf hoesten is volgens de ha te wijten aan hyperactiviteit van de luchtwegen, zeg maar overgevoeligheid na de infectie. Hij vroeg ook of ik last had van astma, bronchitis o.i.d. Nou, buiten de bronchitis die ik net gehad heb heb ik regelmatig luchtweginfecties, dus ja. De ab-kuur die ik heb mag ik gewoon afmaken, maar hij heeft een hoestdrank voorgeschreven waar o.a. codeïne in zit, om de hoestprikkels te onderdrukken, zodat ik niet meer zoveel hoest en alles een beetje tot rust kan komen. In combi met de ab moet het dan afdoende zijn. Ik heb het meteen genomen toen ik thuis kwam en hoest idd stukken minder. Helaas ben ik door de codeïne ook vreselijk sleepy , maar dat komt me vannacht wel ten goede dan, haha! :-*
Hoi dames,
Even een korte up-date van mij.
Ben inmiddels al bij de VK geweest. Geen bijzonderheden verder.
Dinsdag (22ste), de echo, en dan weet ik ook de exacte datum.
Even bloed laten prikken meteen, enz.
Ben ondertussen een weekendje weg geweest, vandaar mijn afwezigheid.
Ook merk ik dat ik even een beetje afstand neem, ook van het ‘9-maanden-mama’s’ topic, omdat ik het soms gewoon niet meer kan bijhouden, en ik niet genoeg tijd heb, om dat allemaal bij te kunnen houden.
Zoveel nieuwe posts, en nieuwe mensen (vooral het 9-maanden topic), en soms is dat even te veel.
Ben erg moe nog steeds…
Misselijkheid gaat met vallen en opstaan.
Heb goede dagen, helaas soms ook slechte…
Ik wens jullie iig allemaal veel succes!
:-*
Kan me wel een beetje voorstellen dat alles een beetje te snel gaat in sommige topic’s. Zeker in een 9-maanden-topic. Nu komen er natuurlijk nog geregeld nieuwe mama’s bij! Dat is over een tijdje wel over en dan hou je het makkelijker bij en lukt dat niet, dan lukt dat niet toch?
@Trying: Fijn dat de huisarts je nog wat voorgeschreven heeft, zodat je hopelijk een beetje fitter het weekend in gaat nu!
@Anneke je hoeft ook niet alles bij te houden toch. Gewoon op je eigen Tempo
@ Trying ik hoop dat je toch snel weer opknapt nu hoor.
@Francisca je hoeft inderdaad geen klachten te hebben en toch kan het raak zijn hoor had ik bij Jeremy ook.
Hier geen klachten, maar is ook niet gek. Deze maand zal het wel niet raak zijn. Mijn vruchtbaarste dagen zaten we in het ziekenhuis. Dus er moet een wonder gebeuren wil het zo zijn. Dus hoop dat mijn :evil: snel komt dan kunnen we naar de volgende ronde. Moet alleen wel weer wat ovulatie testen bestellen, want heb er nu te weinig voor volgende maand.
Verder gaat alles goed. De mannen zijn weer tip top. Ik moet nu het hele weekend werken eigenlijk geen zin, maar ga gewoon af en toe ff hier spieken.
Meiden fijn weekend
@ Jeremy: Waar bestel je die ovulatietesten? Ik heb gekeken bij de etos en die van Clear Blue vind ik ene beetje duur. (Kan ook aan mij liggen hoor)
Ikzelf ben lekker aan het klussen. Volgens mij heb ik ook voor het eerst mijn eisprong gevoelt. Normaal voel ik nooit iets. Maar rond de dag dat het olgens mij was heb ik een halve dag met ongi gevoel gelopen. Zo apart. Ik ben een aantal keren naar de wc geweest om te controleren of ik niet gewoon ongi was geworden.
Ik ben gisteren ook voor het eerst naar de fysio geweest voor mijn heupen. Volgens hem komt het zelden voor dat je een slijmbeursontsteking heb t aan beide kanten tegelijk. En de pijn zit iets te hoog voor een slijmbeursontsteking. Hij heeft er zelfs een manueel therapeut bij gehaald en hebben even gekeken.
Zij zagen een klein bekkenverschil. Dus de kans dat de pijn daar vandaankomt is best groot. Nu gaat de fysio proberen om het weer recht te krijgen en er wordt een echo gemaakt om te kijken of er nou wel of niet een ontsteking zit. DUs mij benieuwen.
Ik moet er mandag weer heen.
Hoe gaat het voor de rest van de dames?
Anneke, kan ik me voorstellen hoor, dat het je af en toe wat te veel is… zeker nu je niet lekker bent :hug:!
Fijn dat alles goed was bij de vk!
Linda :-*
Jeremy, fijn dat je mannen weer beter zijn!
Waar bestel je die testen?
Werk ze! :hug:
Patty, dat zou heel goed je eitje geweest kunnen zijn, ja!
Auw, klinkt pijnlijk, je heupen… :hug:
Ik bestel mijn testen altijd bij L10.nl of sensitest.nl ligt er maar net aan welke goedkoper is (scheelt per keer ivm aanbiedingen) je hebt het ook supersnel in huis.
Anneke, doe het lekker rustig aan meid.
Er wordt in de verschillende topics inderdaad heel wat af gekletst en ook ik kan het niet altijd bijhouden.
Maar ik probeer het belangrijste te onthouden, en erop te reageren.
Het is ook geen schande als je een keer niet reageerd.
Patty: Ik heb de keer dat het raak was de ovulatie ook erg duidelijk gevoeld, dus ga ervoor zou ik zeggen! :mrgreen: Maarre… die heupen… dat klinkt niet prettig!! Heel veel sterkte daarmee!