Goedemorgen, meiden!
Mex, ja, ik voel me wel iets beter, maar de bekende klachten blijven. Vrijdag moet ik naar de longarts.
Anita, buikpijn is normaal, hoor… je baarmoeder is aan het veranderen. En bruinverlies kan nog oud bloed zijn of innestelingsbloed… Maar ik weet uit eigen ervaring dat dit vreselijk spannend is! :hug:
Jeremy, digitale testen testen idd later positief… en je NOD is er nog niet, of wel?
Ik had mijn cyclus van 31 dagen aangehouden, maar ik heb 8 feb mijn eisprong gevoeld. Dus dat zou betekenen dat vandaag mijn NOD is
Ik heb je alvast op het lijstje gezet als je het niet erg vindt Jeremy! Klopt het zo?
Ja Hanneke zo klopt het helemaal
hoi meiden
even snel
jeremy en anita
alle 2 van harte gefeliciteerd
spannend zeg
voor alle zieke beterschap
jippo las dat je een beetje bruin had verloren je bent over de 7 weken kan met de innesteling te maken hebben gehad
verder weet ik het niet meer
zit niet lekker in mijn vel
ik heb de hele dag pijn
kan bijna niets meer
is te hopen dat het staks iets beter gaat anders worden het hele zware 27,5 week ik zie mijn geest al kruipen dat ik nog 27 weken met pijn moet gaan lopen
verder heb ik wel goed nieuws
is vroeg maar toch gisteren hebben we de kleine spruit gevoelt
bij devano was dit al met 13.5 week en nu met deze met 12.5 week
verder niets te vertellen ga lekker zo nog een uurtje slapen en energie bij tanken
meiden tot snel
dikke kus en knuffel tamara
@Anita & Jeremy: Alvast een voorzichtige felicitatie. Ik hoop dat jullie snel een dikke streep zien.
Bij mij zijn helaas de :twisted: :twisted: :twisted: gearriveerd. Best balen, al zeg ik het zelf. Het is wel raar, want meestal begint het gelijk goed te lopen zeg maar even. Maar nu heb ik 1 1/2 dag eerst een beetje bruin verlies gehad en nu is het pas doorgezet. Dit had ik in december ook, toen heb ik geen positieve test gehad, maar wel een paar dagen overtijd. Zou het kunnen zijn dat het nu weer zo is dat er wel een bevruchting heeft plaatsgevonden, maar dat het zich niet goed heeft ingenesteld? Weet iemand of dit kan? Heb nu deze ronde ook geen test gedaan. Mijn NOD was maandag, maar toen kwamen we net terug uit Zeeland en had dus geen test bij. Maandag avond begon het bruinverlies, dus dacht ik het heeft toch geen zin om te testen. Ik zal wel weer ongi worden. En dat is dus ook het geval, helaas . Ik had ook bewust gewacht met testen tot ik ongeveer 3 dagen overtijd zou zijn. Bij mijn eerste zwangerschap teste ik op mijn NOD nog negatief en pas 4 dagen later vaag positief. Dus heb ik nu ook weer gewacht en heb dus niet hoeven testen. Baal er deze ronde wel meer van dat het niet is gelukt. Had er toch een gevoel bij, maar het mag niet zo zijn. We blijven wel positief. Het zal toch een keer moeten lukken. Dat we het kunnen is al bewezen, ik heb een geweldige knul :inlove: . Dus op naar ronde 7 inmiddels.
Jeremy, dan zou je morgen toch eens met die digitale kunnen testen!
Tamara, jeetje, wat vreselijk dat je nu al zo’n pijn hebt :hug:! Zou osteopatie niets voor je zijn?
Francisca, balen zeg! :hug: Het kan heel goed dat er wel een bevruchting, maar geen innesteling heeft plaatsgevonden, hoor! Ik heb dat idee zelf ook al vaker gehad!
Ben een beetje boos op Arwen… ze wil - voor de 2e opeenvolgende dag - niet slapen 's middags. En dat terwijl ik mijn rust ook hard nodig heb (ik ga ook naar bed als zij gaat slapen). Maar ze blijft dus spoken. Omdat ze bleef roepen op me heb ik haar bij mij in bed laten komen, maar gezegd dat ze wel moest gaan slapen. Nou, niet dus! Ze bleef druk en wild en toen ze me ook nog in mijn gezicht krabte (ik sta er mooi op nu, zeg!) ben ik boos geworden, heb 'r een tik op 'r billen (nou ja, luier ) gegeven (zoiets doe ik normaal nooooit trouwens) en haar naar haar kamer gestuurd. Pffff. Ik ben zelf maar opgestaan (zij ligt nu dus weer in bed), maar ik heb knallende hoofdpijn. Ze slaapt trouwens nog niet, ik hoor haar zachtjes. Zodra ze me roept mag ze wel op, maar nu mag ze nog ff lekker in bed blijven! :snooty:
Goedemorgen!
Ik heb net naar de huisarts gebeld… ik heb zo’n ontzettende pijn in mijn schouder; het straalt helemaal uit naar de voorkant. Ik heb er vannacht erg slecht door geslapen. :? Om 14.00 uur kan ik terecht. Helaas niet bij mijn eigen huisarts, maar bij een andere uit de praktijk.
Het houdt niet op hier :?.
Ik lees hier goede berichten! :inlove: Een voorzichtige felicitatie! Ik heb ook digitaal getest voor mijn NOD en die was toen meteen positief. Maar ja, kan verschillen natuurlijk!
Trying: het houdt niet op lees ik wel! Nog maar een dikke knuffel voor jou! Ben voorzichtig met je schouder, dat dan weer wel…
Goede morgen dames!
Ik was gister bij de gyn,en kreeg meteen hele andere dingen te horen.
Ze heeft een kweek gemaakt,dat is voor evt een infectie/ontsteking uit te sluiten.Ik moest helaas wel weer bloed laten prikken.Ik heb ook een inwendige echo gehad,en ze liet me de eierstokken met eitjes zien!(dus ik heb ze( nog)wel gelukkig :dance: )
Ik krijg 14 maart een diagnostische hysteroscopie,oftewel ze gaan kijken in mn baarmoeder.Zo kunnen ze misschien poliepen of andere on-effenheden ontdekken en meteen verwijderen.(dat gebeurd dan onder plaatselijke verdoving).
Dus ik mag even niet zwanger raken,totdat ik die hysteroscopie gehad hebt.(hubbie ging meteen zoeken naar de rubbers :lol: )
Daarna moet ik terug komen,dan krijg ik meteen de uitslag te horen en wat ze verder gaat ondernemen.
Ze zei ook dat ze nu even geen medicatie voor kan schrijven,omdat ze dus h.e.e.a. uit wil sluiten…want dat kan dan verkeerd uitwerken zeg maar.
Dus eindelijk word de molen in werking gezet!!!
Trying,das minder…het zit je echt niet mee he…dikke :hug: voor jou :-
Anita,ik hoop dat je straks een duidelijkere test hebt.
Marlia,nu kan je eindelijk er helemaal voor gaan! :dance:
Mex,ken ik jou??? zo niet als nog welkom hier!
Tamara,ik hoop dat de klachten afnemen meis,dit is echt balen… ook voor jou een dikke :hug:
Francisca, das balen meis…op naar de volgende ronde dan maar he!
Verder niemand vergeten???
Liefs Mary :-
Linda :lol: :-*
Mary, fijn dat er nu verder gezocht wordt! Balen natuurlijk dat je even niet zwanger mag worden, maar het onderzoek is gelukkig al snel! :thumbup:
Even snel in de baas zijn tijd
Jeremy: GEFELICITEERD!!! Weer een zwangere erbij!
Anita: jij ook alvast voorzichtig gefeliciteerd. Ik hoop dat je een dezer dagen een heel duidelijke tweede streep te zien krijgt!
Mary: wat een toestand… Maar zoals mijn voorgangster al zegt: goed dat er nu verder gezocht wordt. Wel jammer inderdaad dat je voorlopig niet zwanger mag worden.
Trying: jeetje, je treft het niet inderdaad… Veel sterkte met je schouder!
Voor de rest kan ik het niet zo snel bijlezen. Ik geef jullie allemaal gewoon even een dikke knuffel!
Ik ben nu hevig ongi. Het begon vrijdag met bruinverlies, maar sinds zondag is het dan ook goed losgebroken (tja, als je het dan doet, moet je het ook goed doen blijkbaar…!). Het mag van mij nu wel wat minder worden. Wil graag weer aan de klus aankomend weekend!
Liefs,
Marlia
Marlia, werk ze
Jeremy & Anita: gefeliciteerd
Mary balen, maar wel fijn dat er nu wat gaat gebeuren
Trying balen weer, sterkte!
Alle anderen: Hoooiii en sorry dat ik niet op iedereen heb gereageerd :oops:
Voor de rest even kort en ego:
Mijn allerbeste vriendinnetje is NU bezig met bevallen :inlove: . Ze heeft al vanaf vannacht weeën en toen ze me vanmorgen om 10.00 uur belde had ze 3cm ontsluiting. SPANNEND!! Ik kan echt mijn hoofd niet bij het werk houden vandaag!!!
hallo meiden,
jullie zien me hier niet zo vaak maar ik lees wel trouw alles mee hoor, heb alleen zelf zo weinig te melden!
maar nu lees ik hier toch wel zo’n goede berichtjes dat ik toch écht even moet reageren:
Marlia; wat ontzettend fijn dat je ongesteld bent geworden! En laat dit dan ook maar meteen de laatste keer zijn voorlopig, okee? Ik duim voor je dat het snel raak mag zijn!
Enne…Anita en Jeremy; dit klinkt erg zwanger hoor…dus alvast een voorzichtige gefeliciteerd! Maar kan me voorstellen dat jullie het amper durven geloven…komt vast goed!
liefs, Caro
Jeremy en Anita, gefeliciteerd meiden.
Super, weer 2 zwangeren erbij :dance:
Anita, maak je nog niet teveel zorgen om het bruine verlies en de pijn.
Ik heb in de eerste weken van mijn zwangerschap ook steeds wat buikpijn gehad, en het is helemaal goed gekomen.
@ Mary, wat vervelend allemaal zeg, maar fijn dat er nu goed wordt onderzocht.
@ Lotte,
Dat is wel zo, maar je weet dat ik eigenlijk nu bijna gelijk met jou op had moeten gaan. Dus elk beetje bruin is dan toch een beetje eng!
En nu even EGO bericht…
Maar ik heb een mooie test vandaag!
In het echt is ie nog wel wat duidelijker, de foto is een beetje wazig, aar er is een streep!
Mary dat is balen zeg.
sjaantje wat spannend zeg weet je al wat meer?
ik heb vanmorgen de digitale test gedaan en er stond heel duidelijk zwanger. Ik ben nu op mijn werk en mijn rolluiken vallen dicht. Heb totaal geen puf vandaag en kan me tot niets zetten.
Jeremy, super zeg!! Fijn hé dat je een duidelijke test krijgt te zien!!
Sterkte met werken, of doen alsof… :mrgreen:
Sjaantje, spannend van je vriendin! Hou je ons op de hoogte?
Caro :-*
Anita en Jeremy :dance:
Nou, mijn oudste zus is met me mee geweest naar de huisarts.
Het is gelukkig geen ontsteking, maar de spieren. Frappant was wel dat hij tijdens het onderzoek zei dat ik heel warm aanvoelde; hij zei dat ik toch zeker verhoging moest hebben, en hij vond ook dat ik benauwd was. Ik zei dus dat dat allebei klopte, en heb in het kort verteld wat er aan de hand was. Hij las het daarna ook in de computer (het was een andere arts). Hij vroeg of doorgegeven was aan de longarts dat mijn oppas ook hardnekkige klachten heeft en haar dochter en schoonzoon in Afrika zijn geweest. Ik zei dus dat ik een brief heb voor de longarts waar dat eerste in staat, maar dat het laatste me pas later ingevallen was. Ik moest het absoluut doorgeven aan de longarts :?. Hij zei ook dat ze me goed moesten onderzoeken om uit te vinden wat er met me aan de hand is. Hij wilde ook nu niets anders geven dan paracetamol, 3-4 x per dag 2 stuks. Nou, ik heb meteen paracetamol genomen, maar ik barst (een uur later) nog steeds van de pijn. Mijn zus is net weg, ze is ff koffie blijven drinken, was wel fijn haar weer te zien. Ik kijk ff hier rond en dan ga ik nog wat liggen voordat het peutergeweld weer thuis komt, hihi.