oktoberstopsters 07 deel 4 * 9 zwanger, nog 10 te gaan!! *

klinkt als een serieuze arts trying. Ik heb niet helemaal terug kunnen lezen nog, maar wanneer heb je het onderzoek met de longarts? Het wordt toch ook wel tijd hè dat er wat gebeurd, je bent al zo lang aan het kwakkelen nu. Nogmaals en nog steeds :hug:

Van mijn vriendin nog steeds geen nieuws :? Ik weet hoe lang het kan duren, maar toch. Bij ieder telefoontje krijg ik zowat een hartverzakking. Heb net een klant opgegooid toen mijn mobieltje afging :oops: (sorry meneer van klanteren). Ik heb hem wel nog maar even teruggebeld…

:lol: Ja, dat is spannend hè!!! Ik heb ook een erg lange bevalling gehad en mijn familie en vrienden werden gék!!! Veel sterkte met wachten!!! :-

Ik mag morgen naar de longarts toe. :wink:

Dank je wel voor je lieve woorden! :-

Jaaaaaaa!!! Ze is geboren!

Ze hebben een dochtertje (een echte limburgse naam) Juulke.

Jullie zijn na mij de eerste die het weten, leuk hè!

Alles is goed gegaan, ze moesten wel naar het zkhs omdat ze in het vruchtwater had gepoept. Ze was nu aan het wachten op de hechtingen en ze klonk supergoed.

Mij = blij :smiley: :smiley: :smiley:

:mrgreen: Jaaaa! Gefeliciteerd Sjaantje!!! Leuke naam hoor!!! Juulke… idd Limburgs (kom ik ook vandaan!). Wanneer ga je kijken? :inlove:

@Anita-1982 wrote:

@ Lotte,

Dat is wel zo, maar je weet dat ik eigenlijk nu bijna gelijk met jou op had moeten gaan. Dus elk beetje bruin is dan toch een beetje eng!

Ik snap dat je het eng vind hoor.
Maar ik probeer je en hart onder de riem te steken.

Heb je nog weer bruin verlies gehad??

@Lotte wrote:

@Anita-1982 wrote:

@ Lotte,

Dat is wel zo, maar je weet dat ik eigenlijk nu bijna gelijk met jou op had moeten gaan. Dus elk beetje bruin is dan toch een beetje eng!

Ik snap dat je het eng vind hoor.
Maar ik probeer je en hart onder de riem te steken.

Heb je nog weer bruin verlies gehad??

Lotte, nee gelukkig geen bruinverlies vandaag :thumbup:
Dankjewel :-*

Sjaantje, gefeliciteerd joh, alles goed gegaan met de geboorte van Juulke?

Trying, sterkte morgen bij de longarts :hug:

Sorry kan even niet reageren op iedereen.

Meiden ik ben vreselijk geschrokken en bang… Ben net naar de wc gegaan op mijn werk (ben nu thuis) en had wat roze op het toiletpapier… Dus geen bruin maar echt roze…

Ik zit nu te voelen aan mijn borsten en die lijken ook minder gevoelig dan normaal aan het eind van de dag (dan is het bij mij het ergst). Ben net jankend naar huis gefietst en zit nu te huilen achter de computer…

Maandagochtend pas echo, weer een weekend naar de klote en vol zenuwen, tenzij het voor die tijd al doorzet natuurlijk. Verdomme! waarom gaat het schijnbaar bij sommigen allemaal zo makkelijk en bij mij niet?

Oh Jippo :hug: waarom bel je morgen niet even de vk? misschien dat ze morgen even tijd hebben?

Jippo :hug: Bel inderdaad even met de VK. Misschien kun je dit weekend komen en anders kan ze je misschien een beetje geruststellen. Wat je ook besluit te doen… ik wens je heel veel sterkte en :pray: voor een goede echo. Dikke knuffel!

De VK heeft geen echo apparatuur, daarvoor moet je altijd naar het ziekenhuis hier, dus dat heeft niet zoveel zin. Wat geruststellen betreft: ik weet al wat ze gaat zeggen: kan nog alle kanten op… Ik zal toch echt wel moeten wachten tot maandag…

@Jippo: Meis meis, das zeker schrikken! Balen dat je maandag pas terecht kan voor een echo! Zit je dan het hele weekend in onzekerheid!

Ik ga duimen dat er niks aan de hand is! Sterkte meis!!

@Jippo wrote:

Sorry kan even niet reageren op iedereen.

Meiden ik ben vreselijk geschrokken en bang… Ben net naar de wc gegaan op mijn werk (ben nu thuis) en had wat roze op het toiletpapier… Dus geen bruin maar echt roze…

Ik zit nu te voelen aan mijn borsten en die lijken ook minder gevoelig dan normaal aan het eind van de dag (dan is het bij mij het ergst). Ben net jankend naar huis gefietst en zit nu te huilen achter de computer…

Maandagochtend pas echo, weer een weekend naar de klote en vol zenuwen, tenzij het voor die tijd al doorzet natuurlijk. #&$#@&$! waarom gaat het schijnbaar bij sommigen allemaal zo makkelijk en bij mij niet?

Oh Jippo, wat erg voor je.

Ik bid en hoop dat het toch goed blijft gaan voor je!

Sterkte met die onzekerheid dit weekend! :hug:

Heb net toch maar de VK gebeld. Ze gaat proberen om morgen nog een afspraak voor mij te regelen. Ik hoor morgenochtend waar en hoelaat ik eventueel de echo krijg. Hoop dat het nog gaat lukken, dat zou me in ieder geval een zenuwen weekend schelen…

Jippo, heel veel sterkte… we duimen voor je…

Bij mij gaat het nog steeds hetzelfde. De hoofdpijn is niet weg te krijgen en de buikkrampen komen en gaan en meestal rond dezelfde tijd. Ook kom ik amper mijn bed uit. Misschien ook omdat het bed veel te lekker ligt hoor om 6 uur 's morgens :wink:

Heb straks om half 11 de afspraak voor de echo… :pray: :pray: :pray:

Ik laat zo snel mogelijk de uitslag weten!

Ooooh Jippo, wat een schrik weer… :frowning: Gelukkig kun je wel vandaag terecht voor een echo!!! Ik duim heeeel hard voor je! :hug: :-*

Meiden, ik moet om 13.00 uur naar de longarts. Duimen jullie ook voor mij? :pray:

Jippo, heeeeeeeeeel erg veel succes zometeen. Hopelijk is er helemaal niks aan de hand.

Trying, jij ook vanmiddag. Het wordt de hoogste tijd dat er eens wat duidelijkheid en verbetering komt!

:thumbup: voor jullie!

Trying, ik duim ook voor jou hoor! Hoop dat je nu eindelijk eens goed nieuws krijgt!

@Trying wrote:

Ooooh Jippo, wat een schrik weer… :frowning: Gelukkig kun je wel vandaag terecht voor een echo!!! Ik duim heeeel hard voor je! :hug: :-*

Meiden, ik moet om 13.00 uur naar de longarts. Duimen jullie ook voor mij? :pray:

't hartje klopt!, 't hartje klopt!, 't hartje klopt!, 't hartje klopt!, 't hartje klopt!, 't hartje klopt!, 't hartje klopt!, 't hartje klopt!, 't hartje klopt!, 't hartje klopt!, 't hartje klopt!, 't hartje klopt!, 't hartje klopt!, 't hartje klopt!, 't hartje klopt!,

Ben zoooo dankbaar en opgelucht!!!

@Jippo wrote:

't hartje klopt!, 't hartje klopt!, 't hartje klopt!, 't hartje klopt!, 't hartje klopt!, 't hartje klopt!, 't hartje klopt!, 't hartje klopt!, 't hartje klopt!, 't hartje klopt!, 't hartje klopt!, 't hartje klopt!, 't hartje klopt!, 't hartje klopt!, 't hartje klopt!,

Ben zoooo dankbaar en opgelucht!!!

Jippie, jippie, wat fijn zeg, ik zit hier gewoon te janken… :cry: van blijdschap en de hormonen denk? hihi

Wat ben ik blij voor je zeg!!! :clap: :dance: :inlove:

Oh wat fijn je bent gewoon lekker zwanger !!!

Hebben ze verder nog wat gezegd?

Een hele dikke :-* voor jou!