oktoberstopsters 07 deel 4 * 9 zwanger, nog 10 te gaan!! *

Jahaaaa! Vaag of niet: tweede streepje is tweede streepje!

Heel voorzichtig: GEFELICITEERD! :dance:

een voorzichtige felicitatie Anita.

Ook ik heb toch dat testje gedaan van een ander merk en daar is duidelijker een 2e streep te zien. mijn man ziet het ook en ik heb er een foto van (zal ik morgen even uploaden moet nu eten maken.)

Toch wil ik eerst een hele duidelijke streep voordat ik er echt in durf te geloven. Dus morgen weer testen. Heb nog genoeg strippen liggen hier.

@Jeremy wrote:

een voorzichtige felicitatie Anita.

Ook ik heb toch dat testje gedaan van een ander merk en daar is duidelijker een 2e streep te zien. mijn man ziet het ook en ik heb er een foto van (zal ik morgen even uploaden moet nu eten maken.)

Toch wil ik eerst een hele duidelijke streep voordat ik er echt in durf te geloven. Dus morgen weer testen. Heb nog genoeg strippen liggen hier.

Dankjewel Jeremy!

Voor jou ook een voorzichtige felicitatie hoor!!

:dance: :clap: Maar :pray: dat het goed gaat!

Ik ben helemaal nerveus!

Ohhhh Jeremy en Anita… dat zou geweldig zijn! Ik snap dat jullie nog even wachten op een duidelijkere test maar vanaf hier toch al stiekem gefeliciteerd!

ja hier ook een beetje nerveus en ook onwerkelijk. durf het nog niet echt te geloven.

hier mijn test. in het echt is hij wat duidelijker als hier hoor.

Dat is volgens mij hartstikke zwanger hoor!! :dance:

als ik hem zo zie is hij echt een stuk minder die linker streep :? maar in het echt is hij een stukje donkerder

Wow, en je oudste is pas 9 maanden zie ik. Leuk hoor!! Bij mij kriebelt het ook al erg maar hubbie wil er nog niet aan :smiley:

wij zijn gestopt met de pil sinds Jeremy 6 maanden was. Bewust omdat we heel graag een klein leeftijdsverschil willen. En zoals het er nu uitziet is dat gelukt.

En dit was je 3e? ronde? Na hoeveel maanden was je zwanger van Jeremy?

Dit was mijn 4e ronde. Bij Jeremy was ik in de 2e ronde al zwanger

Wow dames wat lees en zie ik nou???

Kan en mag ik jullie voorzichtig feliciteren?? :shifty:

Francisca,lekker he even helemaal uitwaaien! :wink:

Hoop dat je er nu weer met frisse moed er tegen aan kan gaan. :wink:

Ik hoop voor je dat die :twisted: wegblijven,maar als ik je zo hoor ben ik bang van niet…

FF een ego berichtje:ik moet morgenochtend naar de gyn,ik hoop dat ik dan wat wijzer word daar…en iig iets gaan doen aan die tussentijdse bloedingen.

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs mary :-*

Jeremy en Anita, een vage streep is zwanger hoor! :lol: VAN HARTE GEFELICITEERD, MEIDEN, GAAAAF! :-*

Mary, succes morgen bij de gyn! :thumbup:

@ Jeremy: Ik zie ook een duidelijke 2e streep hoor… :stuck_out_tongue: :dance: Alvast een felicitatie van mij…

@ Francisca: :pray: Ik duim voor je…

@ Anita: Als eerste welkom en als 2e een voorzichtige felicitatie.

Ikzelf heb ook testen van Sensitest liggen. Ik zou graag testen met zo’n digitale van Clearblue, maar dan wil ik er zeker van zijn dat ik dan zwanger ben, aangezien die dingen erg duur zijn.

Ikzelf zit momenteel niet zo lekker in mijn vel. Volgens mij heb ik een griepje onder de leden ofzo. Ik heb al een aantal dagen hoofdpijn en gisteren en vandaag had ik behoorlijk buikkrampen en misselijkheid…

Dus zo even lekker onder een warme douche en dan weer verder lezen…

Ook ik heb die van clear bleu liggen, maar daar wil ik ook nog even mee wachten. overmorgen misschien

Patty, beterschap! :hug:

Jeremy, kun je zo lang wachten? :mrgreen:

Wat lees ik nu allemaal :shock:?? Wat een goeie berichten!

Alvast een paar hele voorzichtige felicitaties hoor Jeremy en Anita! (Streepjes verschijnen er nou eenmaal niet zomaar op he :wink:). Jeremy, het lijkt net alsof ik m’n eigen verhaal lees… Van Layla was ik in de 2e ronde zwanger en toen zij 6 maanden was zijn we weer met de anticonceptie gestopt omdat we een klein leeftijdsverschil wilden. We hoopten op zo’n beetje 1,5 jaar en dat is erg mooi aan het lukken :lol:. Nu was het ook in de 4e ronde raak (oke, had in de 2e ronde nog een heeeele vroege miskraam tussendoor :(). Maarre, toevallig toch?

Francisca, heeft het doorgezet?? (duim, duim!)

Marlia, wat een opluchting meis!

Hoe gaat het nu met jou Trying? Merk je wel vooruitgang?

Zal morgen weer even helemaal bijlezen :oops:…

Bedankt voor de felicitatie’s, helaas ben ik zelf nog niet van de twijfel af.

Zonet bij het wassen, wat bruin op een washandje en ik heb lichte buikpijn onderin… Weet niet wat ik moet denken…

Manlief heeft ook 2e streepjes gezien, dus de testen gaven echt wel aan dat ik zwanger ben, maar toch… :shifty:

Anita heb je de dipsticks van sensitest? Ik merk namelijk dat deze veel lichtere streepjes geven bij mij als de andere merken. die geven veel donkerdere strepen dus misschien hebben ze meer hcg nodig.

Mex dat is inderdaad wel heel toevallig zeg

Trying met die digitale wacht ik echt even langer die heeft meer hcg nodig toch? Dus ik durf die nog niet te doen bang dat mijn hcg te laag is nog.

Vandaag weer 2 testen gedaan van een verschillend merk en allebei toch echt 2 lichte strepen. Ik durf het steeds meer te geloven nu.

Patty ik hoop dat je je snel wat beter voelt. Of dat het misschien door een zeker iets komt. :wink:

Mijn uitgerekende datum is trouwens 30 oktober