oktoberstopsters 07 deel 4 * 9 zwanger, nog 10 te gaan!! *

@Jippo wrote:

Welkom terug Anita!

Uh… ik wist helemaal niet dat je een miskraam hebt gehad?! :oops: :oops: Schaam me diep… mijn excuus is dat ik in december aan het bijkomen was van mijn bbz… :think:

Hoe gaat het nu met je? Heb je 't al een beetje kunnen verwerken?

Lieve Jippo, ik kan me voorstellen dat dat aan je voorbijgegaan is!

Zo’n bbz lijkt me ook heftig zeg!

Maar ik zie dat je nu al weer zwanger bent, fijn zeg! Wel extra spannend lijkt mij!

Het gaat nu wel weer goed met me hoor, heb het wel al grotendeels verwerkt. En ik hoop nu snel weer zwanger te zijn.

Alleen soms ga ik wel terug rekenen hoor; ik had nu 18 weken zwanger moeten zijn… :frowning: :oops:

Maar goed dat hou je toch wel denk ik!

Hallo,

Hier ben ik ook weer. Terug van Mexico! En nog even heel ego, want ik heb nog geen tijd gehad om bij te lezen. Allemaal hallo, en de groetjes!

Mexico was supergaaf. Heb alleen in het vliegtuig op de heenweg hele hoge koorts gekregen. Ben bij aankomst dus gelijk gaan slapen en de volgende dag nog koorst. Heb de hoogste dosis paracetemol geslikt die maar mogelijk is en het daarmee volgens mij onderdrukt. Derde dag ging het wel weer, komen ineens een heleboel :evil: :evil: op bezoek… En dat 19 dagen na de laatste menstruatie… Ik weet van vroeger dat ik dat toen ook vaker had. Ik ga er nu maar vanuit dat het komt omdat ik ziek was. Voor nu ga ik gewoon weer uit van een cyclus van 25 dagen.

@Lindaaa wrote:

en gaan met die banaan!! :dance:

HAHAHAHAHA, ik krijg hier een beetje hele rare gedachten bij.... (nou ja, raar... Je hebt nu eenmaal een "banaan" nodig bij het klussen....) :oops: :oops: :oops: :lol: :lol: :lol: :lol:

Hoi Sjaantje,

welkom terug in het koude kikkerlandje.

Dat je nu na 19 dagen wordt, kan ook met de vliegreis te maken hebben. Ik ben in november in Amerika geweest en bij ging het net zo. Grote hoogtes kunnen rare dingen met je lichaam doen…

@Marlia: YES! :dance: Wat fijn dat je er nu weer voor kunt gaan! Succes :thumbup:

@Jeremy: Tsja… zo’n uitbarsting hebben we allemaal wel eens! Kon je ventje er een beetje mee omgaan? Laten we hopen dat het ergens door komt :wink:

@Jippo: Ik heb het aan het begin ook erg koud gehad! Dan kon ik de hele avond onder mijn fleecedekentje tegen de verwarming zitten en zat ik nog te rillen! Fijn dat je bruinverlies gestopt is. Wanneer heb je je volgende echo precies? Oja… heb je ook een PB gestuurd.

@Trying: Hoe is het nu met je? Al een beetje meer energie?

@Lindaaa: Leuk dat je een buggy hebt gekregen! Wat voor eentje?

@Anita: WB! Hoe kun je ons nou vergeten?? Ik hoop dat alles goed met je gaat en dat het inderdaad snel weer raak is!

@Sjaantje: Dat zal wel weer even wennen zijn in Nederland? Balen van je koorts daar maar zo te lezen heb je een prima vakantie gehad. Mooi weer geweest? Mexico lijkt me geweldig!

@Lotte: Ik kan me voorstellen dat de 9-maandenbeurs erg vermoeiend was! Ik ben al kapot na een dag slenteren als ik niet zwanger ben! Nog veel nieuwe snufjes op de markt?

Sorry als ik iemand ben vergeten!

Met mij gaat het prima. Ik heb besloten gewoon de 20-wekenecho af te wachten. Ik ga nog steeds uit van 1 beebje. Vandaag was mijn vrije dag (werk sindskort 4 dagen i.p.v. 5) en ben lekker even de stad ingegaan. Uiteraard kon ik het weer niet laten en heb ik kleertjes gekocht! Ik heb ze op het showforum gezet. Zo lief :inlove: :inlove: !

Fijne avond iedereen!

Hanneke

Hoi lieffies!

Ik heb bijgelezen, maar even geen puf om te reageren, sorry! Ben ook weinig op KoK. Hoop er morgen weer te zijn en dan wat uitgebreider.

:-*

Hallo dames

FF een kort berichtje,ik heb weinig tijd nu,dus ik kom morgen wel op jullie reacties terug!

Liefs Mary :-*

@Marlia74 wrote:

@Lindaaa wrote:

HAHAHAHAHA, ik krijg hier een beetje hele rare gedachten bij.... (nou ja, raar... Je hebt nu eenmaal een "banaan" nodig bij het klussen....) :oops: :oops: :oops: :lol: :lol: :lol: :lol:

hihi jij mag helemaal zelf weten hoe jij het wilt zien.. Maar ik klus toch liever zonder een banaan hoor.. hahahaha

I’m a little nervous… :shifty:

Zaterdagavond getest, niet zwanger.

Maar nu ik vandaag dan ongesteld moet worden ben ik toch wel nog steeds nerveus…Irritant ik denk steeds dat er mss nog een kansje in zit dat ik wel zwanger ben…

Ik voel niks, haha dat klinkt ook apart. Maar ik kan niet zeggen dat ik zwangerschaps verschijnselen heb, maar ook voel ik geen ongi-achtige dingen…

Ik ga geloof ik maar even douchen… :shifty:

@Sjaantje welkom terug

@Trying ik hoop dat het allemaal wat beter gaan met je

@Anita ik hoop ook dat je snel weer zwanger bent

@Hanneke mijn vent moest er gelukkig erg om lachen dus dat scheelt.

Ik kan de laatste dagen het niet van me afzetten dat het nog wel eens zo kan zijn. Heb niet echt veel specefieke klachten, maar dat gevoel dat het zo is word steeds sterker. Ik probeer het van me af te zetten, want ik wil niet teleurgesteld worden, maar dat van me af zetten is erg moeilijk.

Heb al testjes gedaan en op 1 was totaal geen 2e lijn, en op een andere de volgende dag had ik een schaduwlijntje. Nu heb ik het gevoel dat dat lijntje donkerder was op de test vanochtend. (als je van die goedkope tests heb dan test je nou eenmaal vaker :oops:) maar ik ben zo bang voor een teleurstelling

oh ja let niet op mijn nod. die staat op 31 dagen. terwijl ik op vrijdag 8feb waarschijnlijk mijn eisprong had

Ohhh spannend hier!!! Ik hoop op snel nieuwe posi-testen!! :smiley:

Anita en Jeremy, spannend hoor!!! Ik duim voor jullie! :thumbup:

Inderdaad weer spannende tijden hier.

Ik zal mijn :thumbdown: :thumbup: weer aan het werk zetten.

@Lindaaa wrote:

@Marlia74 wrote:
@Lindaaa wrote:

hihi jij mag helemaal zelf weten hoe jij het wilt zien.. Maar ik klus toch liever zonder een banaan hoor.. hahahaha

Hahahahaha, maar ik bedoel met die banaan ook wat anders, ..... Het mannelijk geslacht dus..... :oops: Die heb je toch echt nodig als je voor een kindje klust.... :D

Anita en Jeremy.... Spannend!! Ik duim voor jullie!

Er kwam hier vanmorgen (op mijn werk) opeens een man binnen met een microfoon in zijn handen en een koptelefoon op..... :shock: :shock: :shock: Ik zat hem echt totaal verbaasd aan te staren... Hij bleek van de regionale radio / TV te zijn en moest mijn collega (=makelaar) hebben. Die was de deur uit. Hij had ook geen afspraak ofzo, maar wou een makelaar spreken over een bepaald onderwerp. Ik dacht echt even: wat heb ik nu dan? Hahaha.

Verder hier even geen nieuws.

Hoi iedereen,

@Marlia: wat geweldig voor je. Eindelijk heb je dan duidelijkheid. Hoop voor je dat je nu een regelmatige cyclus hebt. Dan kun je inderdaad “gaan met die banaan” :lol: .

@Anita: dat is inderdaad lang geleden. Maar natuurlijk weer van harte welkom in ons klets clubje. Hoe is het? Je maakt het spannend, blijf ook voor je :pray: .

@Sjaante: leuke vakantie gehad? Alleen balen van je koorts en de :evil: . Hoop dat het de vakantiepret niet heeft verziekt. Kun je weer snel aan een nieuwe ronde beginnen.

@Jeremy: spannend hoor. Hoop voor je op een positieve test. Ik blijf ook voor jou :pray: .

Ik ben gister terug gekomen van een heerlijk weekend Zeeland. We hebben erg genoten van het prachtige weer, de zee en lekker niets doen. Wat was dat lekker. Ik was tot gister ook nog niet ongi geworden, dus dat beloofde wat. Ik dacht als ik morgen nog niet ongi ben dat ga ik testen. Nou, dat was niet nodig. Had gisteravond toen ik naar bed ging na het toiletbezoek iets roze slijm (sorry!). Vanochtend nog niets, maar het begint nu wat meer te worden en ook iets bruiner :? . Ik denk zelf dat het mijn ongi is die nog niet helemaal wil doorzetten. Baal er eigenlijk behoorlijk van :cry: . Had echt het gevoel dat het raak kon zijn deze ronde. Had meer last van krampjes en een beetje misselijk gevoel. Nu maar wachten tot het echt doorzet. Heb wel nu last van krampen alsof ik al ongi ben, dus een beetje verwarrend allemaal. Nou, ga maar even wat strijken. Heb ik even wat afleiding, anders loop ik constant naar de wc om te checken. Tot later.

Francisca ik ben blij dat jullie weekend leuk is geweest. hier nog steeds in spanning.

Heb daarnet alle 3 de testen aan mijn vriendin laten zien en die ziet hetzelfde als mij. Dus heb goede hoop.

Spannend Jeremy! Ennuh Anita, doe vandaag nog een test joh, anders zitten wij zo in spanning… :wink:

Marlia :lol:

Francisca, oh, dat is balen :(. Maarre… zolang er geen ongi is, is er hoop, toch?! :think: :hug: Heb je geen test in huis?

Jeremy, wanneer ga je weer testen?

Anita, ik sluit me volledig bij Jippo aan! :mrgreen:

ze branden in mijn la. Heb namelijk nog een ander merk liggen. Maar zit me te weerhouden. Anders morgenochtend weer. dalijk toch even aan mijn man vragen of hij het lijntje ook ziet. Al is hij nu onduidelijker als een paar uur geleden. Dat viel zelfs mijn vriendin op.

Meiden, ik heb vandaag toch maar een testje gedaan…

Er is een HEEL VAAG 2e streepje te zien !!

Ik ga straks gewoon nog een test doen, heb van die goedkope testen van Sensitest. Dus dat maakt toch niet uit en ik bestel nu ook even nieuwe!

Maar ik vind het zo vreselijk spannend! Ben ontzettend nerveus.

Ik vraag straks even aan mijn man of hij ook een 2e streepje ziet!

:shifty: