@ Jippo: Jeetje… dat is weer even schrikken! Het gewoon mee voor een goede echo en ik weet zeker dat je die ook krijgt!!! Wij doen ook niks aan valentijn. Mijn man is zooooooooo romantisch dat het hier bijna wekelijks valentijn is! En echt… ik overdrijf niet. Wat dat betreft heb ik echt helemaal niks te klagen! Hij wel… ik ben namelijk helemaal NIET romantisch!!
@Poemmelke: Vervelend hoor dat je al BI hebt! Ik ben er zelf ook een beetje bang voor maar als ik jouw pijntjes lees dan valt het bij mij nog wel mee! Ik heb vroeger zelf heupdysplasie gehad en dat is nooit helemaal goed gekomen. Ik zal altijd een zwakker rechterheup hebben en dat komt met zo’n zwangerschap wel weer even goed opzetten! Toch gaat het tot nu toe nog verrassend goed vind ik zelf.
@Franciska: Ik :thumbup: mee!
@Jeremy: Geweldig zo’n verrassing! En wat knap dat je alles in het geheim hebt kunnen regelen! Ik zou mijn mond niet kunnen houden denk ik.
Hier alles goed. Ik geniet van een vrije dag. Straks ga ik mijn babysound ophalen en eens kijken of ik zelf het hartje kan vinden. Ik heb er zin in! Ik zit alweer in de 20ste week! Bijna op de helft!
Irry, niet ziek worden, hè! :hug:
Hanneke, dat gaat alweer snel, zeg, bijna 20 weken! :shock:
Ik ben weer :inlove:
Ons beebje doet het nog supergoed!
Ik had het hartje meteen te pakken met de babysound! Hij of zij bewoog alleen zo wild dat het pijn deed aan mijn oren!! :inlove: :inlove:
Jippo, logisch dat je schrikt als je bruinige afscheoding hebt.
Ik heb het ook gehad toen ik een week of 8 zwanger was, maar het had niks te betekenen.
Dikke :hug: voor jou.
Het komt vast wel goed.
Hanneke :mrgreen: :thumbup: :inlove:
Jippo: :-
Poemmelke: wat ontzettend rot zeg om al zo vroeg last van BI te hebben! :-
Hanneke: Al bijna 20 week, jeetje wat gaat de tijd snel! (al ben ik ook al hard op weg naar de 20 weken trouwens…)
Verder weet ik het even niet meer… haha (word echt gek van mezelf, ik vergeet echt zoveel!)
Hier gaat alles prima trouwens!
Hoi meiden!
Vanmorgen naar de huisarts geweest en daarna een longfunctie-onderzoek gehad. De huisarts heeft een spoedafspraak bij de longarts aangevraagd, nu kan ik a.s. vrijdag terecht. In de tussentijd moet ik de Ventolin blijven gebruiken.
Uit het longfunctie-onderzoek is iig gekomen dat ik geen astma heb, maar ik heb wel maar 85 % longinhoud. Tja, niet gek nu! Ze heeft me wel tips meegegeven waar ik thuis op kan letten (vochtigheid bv.).
De huisarts bleef maar vragen of ik niet in contact was gekomen met iemand die tb heeft, of iemand die uit het buitenland kwam… Het gekke is nl. dat mijn oppas dezelfde hardnekkige klachten heeft. Ik heb ontkennend geantwoord, maar toen ik thuis kwam wees mijn hubbie erop dat de dochter van de oppas (mijn vriendin) en haar man naar Afrika zijn geweest. Dus ik heb dit net nog maar telefonisch doorgegeven aan de assistente van de huisarts. Ben benieuwd of ik er nog iets van hoor. :think:
Hoi meiden!
Rustig hier…
We zijn even naar de bibliotheek gereden hier in de buurt. Ik was al 2,5 week te laat met het inleveren van boeken, en hubbie zou ze voor me gaan inleveren vandaag, maar we zijn samen gegaan. Kon ik gelijk nieuwe uitzoeken.
Kom ik daar dus een collega tegen! Bah, dan voel je je k*t… Niet voor haar, maar gewoon… ben toch ziek thuis en dan kom je de eerste de beste keer dat je naar buiten gaat iemand van je collega’s tegen! Hubbie zei dat ik me er niet druk om moet maken. Ik mag naar buiten, en mijn leidinggevende weet dat ook, maar toch, haha. Hoe is het mogelijk! Maar goed, kan er niets aan veranderen dat ik ziek ben. Ik heb haar heel kort gesproken, ze stond met iemand anders te kletsen. We zijn weer naar huis gereden. We zijn nog geen 25 minuten weg geweest, en ik ben doodop… niet te filmen. Hubbie en Arwen zijn nu boodschappen doen.
Nou, ik ben weer zo off, ga ff lekker plat op de bank.
Fijn weekend!
Hoi iedereen! Even een egoberichtje:
ik heb dus zo’n babysound om naar het hartje te luisteren. Nu heb ik dat inmiddels 3 keer gedaan. Ik krijg al heel snel een mooi hartje te pakken maar… en nu komt het… aan de andere kant van mijn buik hoor ik weer een snel hartje! Kan het dat je het hartje op 2 hele verschillende plaatsen kan horen of zit er toch echt meer in mijn buik? Even ter herinnering: op de eerste echo zagen ze ook 2 hartjes. Op de tweede echo nog maar 1 dus zeiden ze dat wat er ook was, het was er nu niet meer. Nu hoor ik dus weer 2 hartjes. Echt alletwee heeeeeeeeeeel hard en duidelijk! Ook is mijn buik al zo flink en voel ik zo veel bewegen dus ik ben toch weer gaan twijfelen! Of is dat niet nodig denken jullie? Mijn vraag is dus eigenlijk of je 1 hartje gewoon op meerdere plekken duidelijk kunt horen?
pffff… anders weten we pas meer over 1,5 week!
Hier de stiekume meelezer weer die even inbreekt :mrgreen:
Hanneke Zou wel helemaal te gek zijn natuurlijk, maar weet je zeker dat het een hartje is, aan de voorkant van je buik? Er schijnt daar ook een heel dik bloedvat te lopen, waar je dan je eigen hartslag heel goed van hoort…
:shifty:
:-*
Het is zeker niet mijn eigen hartslapg, die gaat niet zo snel maar ik las net dat het ook de navelstreng kan zijn. Daar schijn je het hartje ook te kunnen horen! Bedankt voor je reactie!
Ja dat klopt, inde navelstreng is het hartje ook te horen. Daar had ik nog even niet bij stil gestaan!
Wel spannend hoor!!
En geen dank. Ik lees graag met jullie mee ik wil eigenlijk ook wel weer…
:-*
Hoi meiden!
Rustig hier…
Hanneke, oh dat is even schrikken, hè, 2 hartjes :lol:! Maar het mysterie is al opgelost, lees ik !
Hoi allemaal!
Ik doe ook weer mee ! Ben gisteren na 124 dagen EIN-DE-LIJK ongesteld geworden! :dance: Nu hopen dat ik niet weer zo lang hoef te wachten op mijn volgende ongi. Die mag alleen wegblijven als ik zwanger ben!
@ Hanneke: ik zat net op een ander forum en volgens mij kwam ik jou daar ook tegen… Over de Angelsound en het horen van twee hartjes… Apart hoor… Misschien zijn het inderdaad wel 2 kindjes… Je weet het niet. Een vroegere vriendin van mij is namelijk ook eentje van een tweeling. Een verborgen tweeling… Bij de echo’s zagen ze telkens maar echt 1 kindje. Pas bij de geboorte bleken het er twee. Het bleek dat zij de hele tijd achter haar broertje lag! Nu komt dat niet zo vaak voor hoor, maar het is toch mogelijk. Ben benieuwd wat ze op de eerstvolgende echo zien! En vraag anders ook maar even hoe het kan dat je toch echt 2 hartjes hoort.
Liefs en een fijn weekend!
Hey Marlia wat fijn zeg dat je ongi geworden bent :dance: nu mar hopen op een normale cyclus.
En Hanneke wat spannend toch he als je dat zo hoort. Al is het mysterie wel opgelost.
Hier is het rustig heb het huis voor mezelf de hele avond joehoe. Met mij gaat alles goed. Al ben ik s’avonds nog steeds super moe. En heb ik heel erg last van uitschieters in mijn humeur. Gister mijn vent de huid vol gescholden ging nergens over. snapte niet waar het vandaan kwam. Dus hoop dat het ergens mee te maken heeft. Verder geen klachten.
Hoi meiden,
Ik laat ook even snel wat van me horen… Hebben jullie het ook zo koud? Ik ben zowiezo een koukleum maar de laatste tijd is het echt erg… Ik ga daarom vaak 's avonds nog even lekker in bad om wat op te warmen… Is toch niet erg voor de vrucht? Heb namelijk weleens iets over sauna’s gelezen…
Verder heb ik eigenlijk nergens last van behalve mijn borsten en tepels(gevoelig), wat buikpijn (ongi-pijn, steekjes ed.). Gelukkig heb ik geen bruinverlies meer gehad (afkloppen). Maar omdat ik zo weinig zwangerschapsverschijnselen heb ben ik nog steeds vreselijk onzeker, nog een week dan eindelijk de echo…
@Marlia: Geweldig! :dance: nu positief vooruit kijken he?!
@Hanneke: Stel je toch eens voor he :lol: , maar ik lees nu dat het waarschijnlijk toch niet zo is.
@Trying: Hoest met je?
Marlia, jaaaa, goed nieuws!!! :dance:
Jeremy, ik hoop met je mee !
Jippo, in bad gaan is geen enkel probleem, maar het mag niet te warm zijn!!!
Hier gaat het wel. We zijn gisteren nog een klein half uurtje gaan wandelen hier, dat ging goed, maar daarna was ik helemaal stuk. Vandaag heb ik toch wel wat gerommeld in huis, maar weinig geslapen, dus ik ben alleen ff de tuin in geweest voor een frisse neus. Wandelen is me nu te veel. Morgen maar weer…
Marlia: Jaaaaahhhh hehe!! Nu weer blik vooruit en gaan met die banaan!! :dance:
Ben gisteren naar de 9-maandenbeurs geweest en was het hele weekend al niet fit. Maar ik moest en zou gewoon die kant op! haha Heb gewoon een buggy van mijn moeder gekregen… Heb nog niet eens een kinderwagen, maar al wel een buggy! haha Maar hij was zo leuk! Hoort ook nog eens bij de verzorgingsstas die ik al had en hij was niet duur. Hij staat wel goed op zolder…
Ja na een hele poos kom ik me hier ook maar weer eens melden.
Was een beetje vergeten dat ik hier ook ooit gestart ben… :oops:
Na een miskraam doe ik graag weer mee. Hoop dat ik binnenkort ook weer tot de zwangeren mag horen.
Welkom terug Anita!
Uh… ik wist helemaal niet dat je een miskraam hebt gehad?! :oops: :oops: Schaam me diep… mijn excuus is dat ik in december aan het bijkomen was van mijn bbz… :think:
Hoe gaat het nu met je? Heb je 't al een beetje kunnen verwerken?