oktoberstopsters 07 deel 4 * 9 zwanger, nog 10 te gaan!! *

@Jippo: Gefeliciteerd met de goede echo!! Het lijkt allemaal de goede kant op te gaan! Succes de komende tijd, je zal wel een beetje in de zenuwen zitten denk ik. Laat je het weten als ik je op het zwangerlijstje moet zetten?

@Draakje: Is al bekend wanneer je nieuwe NOD is? Dan kan ik dat ook weer veranderen!

@Trying: Je bent inderdaad aan het hobbelen zeg! Wat ontzettend vervelend om je zo naar te voelen en ook niet zeker te weten wat het nou precies is. Heel veel beterschap meid!

@Poemmelke: Jeetje, wat vervelend dat je zo’n last hebt van je rug en heupen! Ik moet zeggen dat ik er ook regelematig last van heb maar ik loop nog niet krom! Doe je rustig aan?!

Met mij gaat het goed. Ik werk nu een dag minder. Morgen start de CITO eindtoets dus moet ik mijn 30 kindertjes even flink steunen!

hoi meiden

trying jeetje gaat echt niet goed meid

hoop dat je nu naar alle medicijnen wel beter gaat voelen

en ik zou als ik jou was idd naar sittard bellen mss dat je komende week al terecht kunt

meid ga lekker rusten en doe rustig aan

heel veel beterschap dikke kus

hanneke

1 dag minder gaan werken lekker een dag vrij

morgen citotoest

succes met de kindjes

je sleept ze er wel door heen

nou met mij gaat het nog steeds niet beter

vanmiddag met devano even naar het speeltuintje geweest maar dat was al vermoeiend

huishouden maar een beetje gedaan

hubbie is ook ziek wil niets eten voelt zicht niet lekker en heeft het warm en koud (griepje)

devano ligt al lekker in bed die heeft het ook nodig aangezien hij niet meer wil slapen smiddags

we zien wel hoe het morgen gaat

ga nog even neuzen op het forum en dan bank hangen

meiden mss tot morgen

ligt er aan hoe ik mij voel

dikke kus en knuffel

tamara

Jippo gefeliciteerd met je goede echo wat een opluchting zeg.

Ik heb vandaag wat steekjes rechtsonder in mijn buik. Ik ben benieuwd. We hebben goed geklust tijdens mijn vb dagen dus wie weet.

Hoi lieverds!

Ik heb bijgelezen, maar ff geen puf om te reageren… ben vandaag alleen met mijn meisje (oppas is ziek en niemand anders kon), dus het is een heftige dag…

:-*

Hoi allemaal, hier ben ik dan weer een keer. Sorry dat ik zo lang niets heb laten weten, maar ik heb gewerkt en een druk weekend achter de rug.

@Marlia: meid, vind het echt &^%$# voor je. Ik leef met je mee en hoop voor je dat je bij de vervanger een stapje verder komt. Kan me goed voorstellen dat je even nu niet wilt kletsen hier, maar weet dat je altijd welkom bent. Je hoeft je echt geen vreemde eend te voelen hoor. Graag blijven we van je horen, en veel succes voor jou en je hubbie :hug: .

@Jippo: fijn te horen dat er een mooi vruchtje aan het groeien is. Hopelijk ben je iets gerustgesteld. Aan de andere kant is 2 weken wachten wel weer een tijdje weg, dus snap ik je spanning wel. Je moet maar in gedachten houden dat het er nu normaal uitziet en het ook zo blijft gaan. Veel sterkte de komende tijd met wachten en probeer er wel van te genieten. Ik :pray: met je mee dat het zo goed blijft gaan.

@Trying: gaat lekker zo met je, ik heb wel medelijden met je. De ene na de andere infectie, het schiet niet op. Heb je het een beetje overleefd vandaag alleen met je dochter? Hoop voor je dat je snel opknapt en dat de longarts iets voor je kan betekenen. Beterschap :hug:

Met mij gaat het zo zijn gangetje. Heb nog ongeveer een week te gaan voor mijn NOD. Ben wel moe, maar dat kan ook van een druk weekend komen. Verder heb ik het gevoel dat ik ongi ga worden, dus wat vage krampjes in de onderbuik. We gaan dit weekend met de familie weg naar Zeeland. Ik twijfel dan ook of ik een test mee ga nemen. Hoop dat ik mezelf kan bedwingen en kan wachten tot na het weekend. Jullie horen het nog wel.

hoi meiden

trying hoe is het vandaag gegaan

hopelijk ga je je snel beter voelen

francisca spannend een week voor je nod

lekker een weekend naar de zee geniet er lekker van

ben benieuwd of je je kunt bedwingen met een test

hier gaat het redelijk

ben vandaag met devano een uurtje gaan fietsen maar dat valt niet mee

heb nu heel veel pijn in mijn bekken en mijn schaambeen

maar heb wel iets leuks mee gemaakt vandaag

devano heeft voor het eerst op de wc geplast

en een hele dag zonder fopspeen

wat ben ik super trots op mijn kleine grote vent

jeetje hij wordt echt groot

verder niets te vertellen

meiden mss tot morgen

dikke kus en knuffel tamara

hoi meiden

vanmiddag om 11:30 uur naar de ha voor te kijken waar de pijn vandaan komt

tot dan

dikke kus en knuffel tamara

Goedemorgen meiden!

Francisca, oeh spannend… die ongikrampjes kunnen ook van iets anders komen, hè :wink:.

Alvast veel plezier dit weekend!

Tamara, zoooo, Devano is echt al een grote jongen! :thumbup: :clap:

Succes bij de ha!

Het is gisteren nog wel gegaan met Arwen. Mijn sv is haar 's middags nog komen halen voor een uurtje of twee. Vandaag helpen mijn so ook weer uit, ze hebben haar vanmorgen opgehaald en zijn nu met haar naar peutergym. Voor het middageten brengen ze haar terug. Daarna gaat ze slapen en hopelijk slaapt ze dan goed door de gym, zodat ze een paar uurtjes onder zeil is. Als ze wakker wordt zijn het dan nog zo’n twee uurtjes voordat hubbie thuis komt, en dat is wel te overbruggen als ze braaf speelt.

Het hoesten is wel minder rauw en diep. De ab slaat wel aan en de inhaler brengt veel meer rust met ademen, dus dat is wel goed. En nu maar hopen dat ik deze keer wel helemaal opknap!

:-*

:lol: Tamara, gisterenavond heb je om 21.09 u gepost en vanmorgen om 09.21 uur… grappig!

Poemmelke ik hoop dat ze erachter komen wat het is. lijkt me niet echt prettig die pijn.

Francisca spannend he een week voor NOD. dat heb ik ook. Ook ik verwacht er niets van ondanks de ovu testen. ben ook erg moe s’avonds. terwijl ik overdag barst van de energie. Iets wat ik al maanden niet heb gehad. Maar buiten dat geen rare dingen. Hier en daar een steekje, maar ja dat zegt helemaal niets.

hoi meiden

ben net terug van de ha

ik moet naar de mensendieck

ik heb last van bekkeninstabiliteit en moet daar oefeningen gaan doen om de spieren te trainen

en als het binnen 2 weken geen verbetering is moet ik terug naar de ha

ook heeft hij gezegd dat als ik de hele zwangerschap last er van blijf houden dat een thuisbevalling er mss niet in zit

maar ik ga met mijn ouders even boodschappen doen

tot vanmiddag anders vanavond

dikke kus en knuffel

tamara

Hoi allemaal,

mijn onderbuik gevoel wordt nu vandaag weer heftiger. Het is net of ik ongi ben. Tevens het gevoel dat ik mijn borsten meer voel dan gewoon (een beetje pijnlijk). Mijn hoop is nu wat gestegen. Duimen jullie mee voor een positieve test? Heb er met hubbie over gehad, en we nemen inderdaad geen test mee. We laten het weekend niet verpesten door een negatieve test. Het is ook lastig om te testen, want we zitten met mijn schoonouders en schoonzusje in hetzelfde huisje. Dus gaan we braaf wachten. Neem voor de zekerheid maar wel wat mee voor het geval ik ongi ga worden, maar hoop het natuurlijk niet nodig te hebben :wink:

Tamara, balen van je klachten. Het ziet er niet positief uit dat je zo vroeg in de zwangerschap al last hebt van je bekken. Had je dat bij Devano ook? En wat knap dat hij al op de WC is geweest. Wij zijn ook aan het oefenen. En het gaat de ene keer heel makkelijk, de volgende keer wil hij absoluut niet. Hij krijgt iedere keer een beloning (sticker) als hij op de WC is geweest. Dit werkt meestal wel. We doen het nu spelender wijs en hopen dat hij van de zomer echt zinnelijk wordt. Succes!

Jeremy, kapotmoe 's avonds? :wink:

Tamara, oeh balen zeg, nu al BI! :thumbdown:

Francisca, je maakt het erg spannend! Ik duim mee! :thumbup:

Deze maand kunnen we trouwens weer overslaan met de ab en de inhaler en de hoeveelheid paracetamol die ik nu moet slikken… :thumbdown:

Hoi meiden!

Wat een vervelende berichten allemaal! Maar gelukkig ook een paar hoopgevende…

@Francisca: Klinkt toch wel hoopvol hoor, ik duim voor je…

@Tamara: Wat balen zeg, hopelijk helpt de mensendieck je wat. Ik heb een vriendin en die heeft het bij beide zwangerschappen gehad, inderdaad geen pretje…

@Trying: Fijn te horen dat de ab wat lijkt aan te slaan, deze keer hopelijk ook echt definitief!

@Jeremy: Hmmm… moe, steekjes klinkt ook hoopvol hoor!

Met mij gaat het op zich goed. Vanochtend ben ik wel heel erg geschrokken… Ik was naar de wc gegaan en bij het afvegen had ik een heel klein beetje bruinige afscheiding. Bloed kun je het nauwelijks noemen hoor, maar de schrik zit er nu wel weer in nu…

Voor de zekerheid toch maar even het ziekenhuis gebeld ook al wist ik al wat ze zouden zeggen: afwachten, kan heel goed nog zijn van de innesteling. Als het erger gaat worden of als ik krampen krijg (duh, die heb ik al sinds het begin van mijn zwangerschap :eh:) dan weer aan de bel trekken.

Pfff, de volgende echo is pas over ruim anderhalve week…

Iets heel anders: doen jullie of jullie mannen eigenlijk nog iets aan Valentijnsdag? Wij doen er eigenlijk nooit aan maar stiekum hoop ik dat vriendlief er deze keer wel aan denkt… Kan het eigenlijk wel gebruiken na alle spanningen van de afgelopen maanden…

Ff een heel snel berichtje:

Francisca: De duimen draaien, je klachten zorgen zeker voor een beetje hoop!!

Jippo: Ik snap je onzekerheid, maar het hoeft niks te zijn he… :-*

Jippo: was weer even schrikken dus vanochtend. Hou je maar vast aan het feit dat het waarschijnlijk oud bloed is van de innesteling. Je zenuwen draaien overuren deze dagen volgens mij. Hoop voor je dat je hubbie iets voor valentijn heeft bedacht. Kun je je gedachten even daar op focussen. Mijn hubbie is niet zo romantisch (helaas :frowning: ) en ik denk dat ik niets kan verwachten morgen. Zelf heb ik er ook niets aan gedaan hoor. Hoop op een mooie dag voor je morgen.

Ik voel me nog steeds hetzelfde. Heb het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn, maar durf het niet uit te spreken. Gelukkig heb ik genoeg afleiding de komende dagen. Moet morgen de hele dag werken en dan gaan we vrijdag begin van de middag richting zeeland. Ik verheug me er nu al op :dance: . Moet ook nog alle spullen pakken. Vandaag de boodschappen al gedaan, dus dat is in ieder geval binnen. Ik zal dan ook de komende dagen hier niet verschijnen. We komen maandag terug, misschien dat ik dan nog iets laat horen (ligt eraan hoe laat het wordt). Anders horen jullie dinsdag pas weer van mij. En ik hoop dan met positief nieuws :pray: .

Spreek jullie later, alvast een goed weekend voor iedereen.

hoi meiden

nee dit is de eerste keer dat ik er last van heb bij devano heb ik tot op de laaste dag gewoon alles kunnen doen

is gewoon even afwachten

ik heb ook geen energie om te reageren sorry

kom morgen wel even kijken

alsvast welterusten

dikke kus en knuffel

tamara

franciska mijn duimen draaien voor je

en poemmelke wat rot zeg en dat al zo vroeg in je zwangerschap

toch verwacht ik er deze maand niets van. ik hoop het natuurlijk wel, maar ja die teleurstelling elke maand.

wij doen niets aan valentijn. wel heb ik volgende maand een weekendje in een bungalow geboekt. We zijn dat weekend 5 jaar bijelkaar en dan gaan we met zijn 3en heerlijk naar zeeland. Mijn vent weet nog van niets. Ik heb hem eerder naar huis gelokt door zijn tandarts afspraak die dag om 16.15 te plannen. dus nu maar hopen dat ik mijn mond kan houden tot die tijd.

HAPPY VALENTINE’S DAY! :-*

Goedemorgen, meiden!

Jippo, oh, dat is schrikken weer, hè! :hug: Wat dat betreft is na je vorige ervaring deze zwangerschap gewoon niet zorgeloos… je staat op scherp, en dat is heel begrijpelijk! We slepen je wel door de dagen heen, hoor!

Valentijnsdag is voor ons bijzonder, omdat dat de dag is waarop mijn hubbie en ik 20 jaar geleden verkering gekregen! Ondanks het feit dat we getrouwd zijn nu, doen we er toch altijd iets aan. Dit jaar zouden we het groots vieren, maar dat gaat nu ff niet door… Wel heb ik vanmorgen een lieve kaart van hem gekregen! En we halen het in juli goed in, als we 10 jaar getrouwd zijn.

Ik hoop dat je mannetje eraan denkt! :-*

Francisca, je maakt het erg spannend, haha :lol:! Ik hoop dat het raak is, hoor! Ik duim hard voor je! :thumbup:

Tamara, dikke :hug:!

Jeremy, leuk, zo’n verrassing! :mrgreen: :thumbup:

Arwen is vandaag, zoals gewoonlijk op donderdag als ik werk, naar mijn sz, want ze was gisteren zó druk, dat ik helemaal gesloopt was in die 2 uur voordat mijn hubbie thuis kwam :o!

Goede morgen!

Jippo,das zeker even schrikken he! dikke :hug: hoop dat het gewoon oud innestelingsbloed was!

Francisca,hoop dat het raak is, mijn duimen draaien overuren!

Tamara,das niet zo mooi, zo vroeg in je zwangerschap al last hebben van BI. Hoop dat die therapie aanslaat. :hug:

Vera,kan het me voorstellen hoor,vooral als je nog niet helemaal beter bent,dan heeft het een groot inpact. jij ook een :hug:

Kayleigh knapt al aardig op gelukkig,ze is sinds vanochtend koortsvrij.

Maar nu begin ik me niet zo lekker te voelen…denk dat ze me heeft aangestoken. :eh:

Allemaal een happy valentinesday!!

Liefs Mary :-*