Jippo: veel succes morgen! Wist trouwens ook niet dat er verschil is tussen een eierzakje en een dooierzakje. Hoop voor je dat er weer iets gegroeid is. Mijn duimen draaien door voor je.
Heb net even een ovulatietest er tegenaan gegooid. Nu is de streep weer lichter dan de controlestreep. Had dus gisteren de donkerste streep, wat betekend dat mijn eisprong waarschijnlijk vandaag heeft plaatsgevonden. Voor de zekerheid vanavond nog even romantisch knuffelen . Dan hebben we deze ronde er alles aan gedaan. We zullen zien of het effect heeft.
Fijne avond iedereen.
Jippo: Succes vandaag!!
En Francisca: Mijn duimen gaan draaien voor je!!
Hoi meiden!
Ik had gisterenavond geen puf meer om de lt aan te zetten. Maar helaas… nog geen nieuws! De huisarts heeft gisterenavond om ongeveer 17.50 uur gebeld. Hij was zich suf aan het zoeken naar de uitslag. Die was er nl. niet! De assistente heeft - hoewel we het duidelijk over vrijdag 1 februari hebben gehad - het blijkbaar tegenover mij gehad over de uitslag van 30 januari die binnen was (toen ik longfoto’s ben gaan maken en bloed ben gaan prikken), maar die had ik dus al. DE TROELA! Anyway, de arts heeft nog uitslagen opgevraagd bij het ziekenhuis, en kreeg per fax wederom de uitslag van 30 januari. Dus de uitslag van de 1e is er nog niet, máár heel vreemd was dat die ook niet te zien was in het computersysteem van het azM (daar zat mijn arts dus in te kijken). Anyway… hij zou vandaag het ziekenhuis (laten) bellen om na te vragen hoe en wat, en dan hoor ik van hem zodra hij iets weet. Oh ja, hij zei ook nog dat hij verbaasd was geweest als de uitslag er wel al gisteren was geweest, omdat het “diepgaander” onderzoek is. Zal wel op kweek moeten dan of zo, ik weet het ook niet. Hij vroeg nog hoe het ging en zo (vrijdag ben ik bij een collega-arts geweest) en ik heb dus verteld dat het nog hetzelfde is en dat ik wel heel graag wil weten wat er aan de hand is, pffff.
Jippo, veel succes bij de echo vandaag!
Enne, het is geen uitslag voor Arwen, maar mij
Mex, fijn dat het zo goed gaat! :thumbup:
Francisca, en nu maar duimen! :thumbup:
Ik heb net de dokter weer gebeld. De assistente was gelukkig helemaal op de hoogte (was een andere dan gisteren). Ze heeft één van de twee bepalingen binnen, maar de andere nog niet. Ze kon er niets over zeggen, de dokter moet dan bellen. Maar liever als alles binnen is. Nou ja, zucht, o.k. dan maar. Ik neem aan dat als die bepaling niet goed is, dat hij dan wel zelf al had gebeld of dat nog doet (ze bellen altijd in de pauze of na het spreekuur, of had ik dat al gezegd). Maar ik ga van niets meer uit. Hopelijk komt de andere bepaling vanmiddag nog binnen, anders morgen. Als ik niets hoor van de huisarts (dus als de 2e bepaling niet binnen is), dan moet ik morgenmiddag zelf bellen, dan gaan ze het azM weer bellen… wat een gedoe zeg!
Dat is inderdaad een gedoe zeg.
Sterkte met wachten meid. :-*
Thanx, sweetie :-*
Sjonge Trying, je geduld wordt ook wel op de proef gesteld he? Ze mogen er wel wat netter mee omspringen als je het mij vraagt, niet alsof jouw gezondheid iets onbenulligs is. Hopelijk weet je gauw meer :hug:.
Mex :-*. Ze kunnen er ook niet veel aan doen, hoor… Die assistente van gisteren was natuurlijk een oen, maar mijn ha doet zich echt wel moeite.
Jippo, hoe is het gegaan vandaag?
Ik ben vandaag weer bij de vk geweest.
Alles was goed.
En we hebben het hartje weer gehoord :dance: :inlove:
Over 4 weken mogen we weer terug komen.
Dat lijkt nog ver weg, maar de afgelopen 4 weken zijn ook voorbij gevlogen.
Ohhh wat heerlijk om het hartje weer te horen Lotte! Ze luisteren nu elke keer toch? Ik mag de 25ste weer, was het alvast maar zover!!
Lotte :thumbup:, fijn hoor!
Linda, hier luisteren ze elke keer. Volgens mij gaat dat overal wel zo.
Af en toe luister ik zelf ook nog even, heb hier een keer op KOK zo’n apparaatje gewonnen :inlove:.
Hier luisteren ze ook iedere keer even naar het hartje.
Het geeft toch wel weer een goed gevoel als je het gehoord hebt.
Vooral omdat ik nog niet zeker weet of ik de kleine voel.
Het is een bevestiging dat het goed is.
Lotte wat fijn he om dat hartje te horen.
En Trying dat is wel toevallig ja. Griekenland is echt ons lievelingsland.
Marlia waar ben je? is alles goed? laatste keer dat je getikt heb was je net naar de arts geweest die voorspelde dat je wel deze week misschien ongi zou worden en? heb je al nieuws? Ik hoop het zo dat je cirkeltje nu eindelijk eens verbroken is.
Gister had ik een lichte 2e streep op mijn ovu test dus maar even heerlijk geklust. Zal hij vandaag wel donker zijn. Dus vandaag nog maar een keertje knuffelen. Ben wel benieuwd hoor of het nu heet dat ik nu weet wanneer mijn eisprong precies is.
dikke knuffel voor jullie allemaal
Hoi meiden!
Ik heb om 13.40 uur een afspraak bij de ha; ik ben benieuwd!
Lotte, fijn dat alles goed is! :thumbup:
Jeremy, en nu maar duimen! :thumbup:
Trying, succes bij de ha.
Jeremy, jij bent de komende dagen dus veel aan het klussen :mrgreen:
Succes meid.
Sorry allemaal dat ik zo lang niets van me heb laten horen… :oops: :oops: :oops: Dat meen ik echt! Af en toe lees ik nog wel even mee. De reden dat ik niet zo vaak meer hier ben, is omdat ik me toch een beetje eenzaam voel… Een vreemde eend in de bijt zeg maar…Ik ben namelijk de enigste die tot op heden nog steeds niet ongesteld is geworden en daardoor ook nog niet echt aan onze kinderwens kan beginnen. (Hoewel we ook gewoon doorklussen. Echter, is er ook nog een ander probleem… , waar ik gisteravond nog een fikse huilbui over had… Vriendlief wil zo graag kinderen en heeft het idee dat hij nu echt moet presteren, dat “het” niet lukt zeg maar. Als hij bij mij naar binnen wil, wordt 'ie slap… Hij zit er zelf ook heel erg mee. Temeer omdat het wel prima lukte toen ik nog gewoon aan de pil was!)
Al met al dus dingen waardoor ik dus verwacht dat ik niet op korte termijn zwanger zal raken.
Vriendlief en ik zitten er ook een beetje mee, alhoewel we het iedereen heel erg gunnen en ook erg blij zijn voor iedereen, dat iedereen in onze omgeving zwanger raakt en wij het ook zo graag willen. Ook hier is de een na de ander zwanger. Het doet pijn en ik vraag me dus af of alles dus goed zit bij mij binnen.
Laatst ben ik dus naar de huisarts (een man) geweest. Die deed nogal lacherig over mijn niet-ongiprobleem en wimpelde mijn zorgen weg. Ik moet nog maar 3 maanden wachten en dan mag ik weer terugkomen. Dan pas mag ik een bloedtest. Mijn vriend was woest toen hij dat hoorde.
Gisteravond hadden we het daar ook nog over. Ik was zo verdrietig, mijn vriend was er ook helemaal ontdaan van. Ik lees ook allerlei dingen op internet over PCOS enzo, ik ben ook een beetje bang dat ik dat misschien heb. Over 2 weken is mijn huisarts een maand lang weg. Een vrouwelijke collega neemt dan waar. Wij gaan dan samen naar die vrouwelijke collega toe. Mijn vriend wil een goed argument van de huisarts hebben om mij nu nog geen bloedtest af te nemen.
Inmiddels zit ik op dag 117 na onttrekkingsbloeding. Ik ben helemaal geen pillenslikker, maar ik probeer nu van alles. Heb gisteren ontdekt dat Eenhoornwortelcapsules ook helpen als je maar niet ongesteld wordt (en niet zwanger bent). Zo’n potje met 50 capsules (je moet minimaal 3x daags 1 capsule innemen) kost ook al € 19,95. Maar ja, je probeert toch van alles…
Hoop dat het met alle zwangeren hier goed gaat en dat de rest ook gauw positief mag testen!! Al type ik niet zo vaak iets meer, ik lees nog wel mee, want ik ben erg benieuwd hoe het iedereen vergaat.
Liefs van mij!
Oh lieve Marlia, mijn hart breekt als ik je verhaal lees . Wat moet dit ook moeilijk zijn voor jullie… Ik weet hoe het aanvoelt als het lang duurt eer je zwanger bent, iedere maand die teleurstelling (voordat Arwen geboren werd). Maar dat kun jij zelfs nog niet eens doormaken, omdat je die verrekte ongi nog niet hebt gekregen! Jij wacht dáár iedere maand op…
Ik vond het toen al belachelijk dat je niet doorgestuurd werd door die ha, maar ja, wie ben ik… Heel goed dat jullie nu terug gaan bij een andere arts!
En wat je vriend’s probleem betreft… ik snap het wel. Op een gegeven moment ben je er zó mee bezig… En probeer het dan maar eens “los te laten”.
Ik hoop dat jullie nu snel doorgestuurd worden en dat er duidelijkheid komt. En liefje, het is ongelooflijk moeilijk, maar hoe meer je ermee bezig bent, hoe moeilijker het is. Dus probeer er toch even afstand van te nemen. En daarmee bedoel ik… wacht nu eerst de onderzoeken af en focus je niet iedere maand op het klussen. Probeer dat uit jullie hoofd te zetten. Vrij voor de lol, en wacht af wat de gyn zegt. Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan, maar neem het aan van iemand die er ook lang op heeft moeten wachten. En dan bedoel ik niet de ongi, maar de baby. Het is niet hetzelfde, zeker niet, maar het gaat wel je leven beheersen, dus in die zin komt het wel overeen met elkaar.
Heel veel liefs en sterkte! :hug:
Dank je wel voor je hele lieve woorden Trying! Ik zit nu met tranen in mijn ogen op mijn werk (gelukkig is mijn collega op wintersport)…
Wij proberen er zelf ook al afstand van te nemen van “het klussen om een kindje” en proberen het klussen gewoon weer leuk te maken op allerlei manieren. Als het over een tijdje nog niet lukt met klussen, gaat mijn vriend ook even langs zijn huisarts om erover te praten.
Liefs van mij!
Lieve Marlia,
Ik lees met tranen in mijn ogen jouw verhaal. Ik voel je verdriet. En ik snap hem ook heel goed. Je weet gewoon niet waar je aan toe bent en dat is echt klote. Ik snap ook niet dat je dokter er zo lacherig overdoet. Dat helpt niet bepaald voor jullie. Ik hoop echt dat de invaller wel actie wil ondernemen. Misschien moet je gewoon actie eisen.Soms helpt dat heel goed. Want deze situatie is niet te doen.
Ik snap je verdriet als je om je heen kijkt en zwangere ziet. Dat heb ik ook maar ik heb het voordeel dat ik al een kindje heb en dat ik wel een cyclus heb. Dus ik snap helemaal hoe dat voelt. Ik hoop zo dat je heel snel ongi mag worden. hier brand mijn :kaars:
:hug:
Marlia