oktoberstopsters 07 deel 4 * 9 zwanger, nog 10 te gaan!! *

Goedemorgen dames!

Ik dacht, ik haal even dit topic naar boven voor hij onder het stof verdwijnt… haha Had de hele week niet overgegeven en zojuist bij het tandenpoetsen ging het natuurlijk weer mis… :frowning: Dag ontbijtje… Ach ja, alles voor het goede doel!! Het is alweer maandag, weer een nieuwe werkweek… Gelukkig ben ik woensdag lekker een dagje vrij, verheug me nu al op het niks doen! :mrgreen:

He jakkes Linda, wat naar…

En toch zit je al rond de grens waarbij de misselijkheid af zou moeten nemen.

Dus hopelijk ben je er snel vanaf!

Ikzelf heb gelukkig nog geen 1 keer overgegeven! :thumbup:

Bij Robin ook niet.

Wel flink misselijk, maar daar blijft het gelukkig bij.

Kennen jullie het bakerspraatje? :angel:

Niet overgeven is een jongen, wel overgeven een meisje. :mrgreen:

Bij mij klopte het de eerste keer in ieder geval.

En volgens de Chinese kalender word het deze keer ook een jongen, dus dat zou kunnen kloppen.

En bij Robin klopte die kalender ook.

Wij willen het geslacht trouwens niet weten.

Jullie?

Jippo, ik wilde je even heel veel succes wensen met je echo vandaag!

Ik twijfel nog steeds, aan de ene kant wil ik het geslacht wel weten en aan de andere kant weer niet… Lastig!

Goede morgen dames! :mrgreen:

Wat kunnen jullie beppen zeg! is gewoon niet bij te houden met jullie! :stuck_out_tongue:

Zag een nieuweling geloof ik, Draakje welkom hier! En op naar de volgende ronde.

Jippo:heel veel succes vandaag.

Vera: beterschap! :-*

Anneke: mooie babykamer en wagen! :thumbup:

Hebben jullie lekker carnaval gevierd? :smiley:

FF een updateetje; ik heb net de afd.gyn gebeld en heb om een vrouwlijke gyn gevraagd!

Vonden ze helemaal geen enkel probleem,dus heb nu een afspraak gemaakt voor 20 feb! :dance:

De ass.vond het ook maar vreemd dat ik zo behandeld werd door een collega van haar…ik mag zelfs een klacht in dienen zei ze (doen we maar niet).

Ik ben nu helemaal gerust gesteld,eindelijk van die *^&%#@ gyn af! :twisted:

Meiden! Ik ben zooo opgelucht! De eerste horde is genomen!

Ben net terug van het ziekenhuis en heb het vruchtzakje in de baarmoeder gezien! HCG was ook netjes gestegen naar 3000. Verder natuurlijk nog niets van te zeggen want veel te vroeg.

Donderdag weer een echo dan moet het vruchtzakje wat duidelijker te zien zijn.

Later meer, ben nu te hyper om normaal te kunnen typen…

Super meid, ik snap dat je opgelucht bent.

Oh Jippo vind het hartstikke fijn voor je :dance:

Wees maar even lekker hyper!!

:-*

Hoi schatten!

Pffff, het is vies weer hier! Ik benijd de carnavalsvierders niet, hoor :wink:.

Arwen is ook ziek. Sinds gisterennacht koorts, ze hoest, ze wil nauwelijks eten en ze is moe. Maar ze drinkt wel en ze speelt ook. Ik heb gisterenavond wel ff de hap gebeld, maar we hoefden niet te komen. Maar wel goed in de gaten houden…

Linda, vervelend hè, dat overgeven! :hug:

Anneke, ik heb een meisje en mén, ik ben misselijk geweest! :roll: :lol: Maar ik kan niet goed overgeven, dus die misselijkheid bleef ook gewoon :sick:. En de keren dat ik moest overgeven kwam ik ook bijna niet weg.

Irry, goed zo dat je een andere gyn hebt! :thumbup:

Jippo, jaaaa, wat een goed nieuws!!! :dance: :-*

Hoi meiden,

@Jippo: wat een opluchting zeg. Gefeliciteerd dat het nu op de goede plaats zit. Kan me voorstellen dat je helemaal hyper bent. Geniet van dit goede nieuws.

@Anneke: leuke kamer en stoere wagen. Ik vind die wagen ook helemaal te gek. Wij moeten het met de vorige wagen doen (als het zo ver is natuurlijk), die is nog goed en het is inderdaad een heel bedrag.

@Draakje: jammer van de :twisted: , op naar de volgende ronde. Hoop voor je dat je dan meer succes hebt, net als ik.

@Linda: balen van je ontbijtje, en inderdaad het kan nu zo over zijn met je misselijkheid. Hoop het voor je.

@Irry-me: goed dat je nu een andere gyn hebt. Hoop voor je dat deze meer voor je kan betekenen.

@Trying: jullie blijven maar in de lappenmand of niet? Beterschap met Arwen en met jezelf ook nog steeds natuurlijk.

@rest: nog carnaval aan het vieren of alweer druk aan het werk?

Hier alles oke. Hebben gister lekker uitgeslapen. Fabian was een nachtje uit logeren en dat is goed bevallen.Hebben lekker tot half elf uitgeslapen, heerlijk. Verder heb ik nog geen eisprong gehad volgend de testen. Gister werd het teststreepje wel wat donkerder, maar nog niet zo donker als de controlestreep. Misschien vandaag meer geluk.

Jippo !! :dance: :dance:

Dat klinkt goed!

JIPPPOOOOOOOOOOOOOOO!!! GEFELICITEERD met dit GEWELDIGE nieuws!!! :smiley: :smiley: :dance: :dance: :smiley: :smiley:

Francisca, heerlijk zeg, zo’n dagje uitslapen! :thumbup:

Hier is het maar koud en nat, bah! Ik mag naar buiten, maar dat doe ik dus echt niet nu. Nou ja, straks wel ff met Arwen naar de HAP… ze is nog steeds flink ziek, dus ik heb vandaag weer gebeld.

Het is rustig hier. :think:

Hoi allemaal,

Ben vandaag lekker vrij en kan wat bijkomen van de afgelopen dagen, heb ik wel nodig ook hoor!

Ben nog steeds wel onzeker hoor. Ik weet nu dat het op de goede plaats zit maar nu ga ik natuurlijk denken “als het maar goed blijft gaan” pffff…

Mijn borsten voelen wat minder gevoelig en de steekjes en krampjes in mijn buik voel ik vandaag ook niet (vanacht nog wel).

Wat kan een mens zichzelf toch gek maken :doh:

Hoop dat met jullie alles goed is en ik wil jullie ook nog even bedanken voor jullie steun, ik heb het echt nodig gehad (en dat zal ook nog wel even blijven ook)!

@Draakje: Ik had je nog helemaal geen welkom geheten, bij deze! Hoop dat het ook voor jou snel raak is!

Heel begrijpelijk hoor Jippo.

Die onzekerheid heeft volgens mij iedere zwangere vrouw de eerste weken.

Het komt vast helemaal goed.

Sterkte.

Liefs Lotte :-*

Ik ben nog steeds onzeker.

Zo check ik nog steeds mijn papiertje na een toiletbezoek… :oops:

Jippo!!! Joeeehooooeeee! Proficiat meid!

Voor de rest sorry, geen tijd. Nog niet zo lang terug van het carnaval vieren en moet koffer gaan pakken!

Tot over een dagje of 10!

groetjessssss

@Sjaantje: Veel plezier de komende dagen!

@Jippo! Jeeeeeeeeee!!! Wat geweldig meid! Ik snap dat je nog heel voorzichtig en onzeker bent. Zeker na wat er is gebeurd maar ik hoop dat je binnenkort toch ook stiekem kunt gaan genieten hoor! Moet je binnenkort weer voor controle?

@Trying: Ik hoop dat Arwen snel weer beter is!

@Draakje: Balen zeg van deze ronde. Op naar de volgende dan maar!! Ik zal het lijstje binnenkort weer even aanpassen.

@Francisca: En? Al een eisprong gehad? Kun je al lekker aan de klus? :wink:

@Irry-me: Fijn dat het geregeld is en dat je nu eindelijk een vaste gyn hebt!

@Anneke: Wij willen het geslacht wel weten!! Ik weet alleen niet of ik het hier vertel. We vinden het leuk om het nog helemaal geheim te houden! Volgens de chinese kalender krijgen we een jongetje. De hartslag van ons kindje (140) duidt volgens de bakerpraatjes ook op een jongen. Ze zeggen dat je van de zwangerschap van een jongen mooier wordt en als je een meisje krijgt dan ben je tijdens de zwangerschap lelijker. Nou als ik kijk naar al die pukkeltjes in mijn gezicht :oops: dan lijkt het weer meer een meisje te gaan worden! Nog 3 weken en dan horen we het als het goed is!

@Linda: Balen he die misselijkheid nog. Ik ben er ook nog steeds niet helemaal vanaf. Ik heb er vooral veel last van als ik erg moe ben.

@Alle carnavalviersters: Ik hoop dat jullie een leuk feest hebben ondanks het vreselijke weer van vandaag en gisteren!

Hier is alles prima. We zijn druk aan het klussen in onze nieuwe woning. Ik heb een weekje vakantie dus dat komt mooi uit. Het wordt allemaal erg mooi. Binnenkort is de babykamer aan de beurt! :inlove:

We hebben heel veel hulp van onze ouders. Dat is echt wel heel fijn! Wij zijn gezegend met onze superhandige vaders!

Morgen alweer 18 weken zwanger. Jeetje, over 2 weken zijn we op de helft! Dat is echt ongelooflijk snel gegaan vind ik!

Iedereen een fijne avond!

Schaam me een ongeluk, ben hier al zo lang niet geweest :oops:. Het was nooit m’n bedoeling om jullie uit het oog te verliezen als ik zwanger zou raken en toch gebeurde het stiekem, vindt het best erg van mezelf :naughty:.

Maar goed, even uit het oog betekent nog niet uit het hart hoor :wink:.

Chris en Jippo gefeliciteerd met jullie zwangerschappen :dance:. Echt super voor jullie meiden!!

Dat is inderdaad lang gelden Mex! Alles goed met je?

Hoi meiden,

ik ben l een aantal dagen niet geweest en heb een heleboel gemist volgens mij.

Jippo: Geweldig nieuws…

Ik heb het erg druk gehad van het weekend. Wel leuk druk. Vriendlief was met een paar collega’s naar Oostenrijk om te skieën. Hij is donderdagavond vertrokken en is gisteravond thuisgekomen.

Mijn zus is samen met haar 3 jarig dochtertje het hele weekend bij mij geweest. Is erg wennen. Zoveel aandacht dat zo’n meisje nodig heeft…

Op zaterdagavond is mijn nichtje voor het eerst uit eten geweest. Was wel goed dat we speelgoed mee hadden genomen en kleurpotloden. Ze heeft zich heel netjes en rustig gedragen…

Mijn zus weet nog niks van onze plannen en laat nou net vrijdag mijn bestelling binnen zijn gekomen met ovilatietesten. Zover ik gelezen had, zou ik vrijdag moeten beginnen met testen. Is de eerste keer dat ik deze testen gebruik…

Vandaag vroeg mijn schoonmoeder ineens of ik nog aan de pil was… Heb wel gezegd dat ik die niet meer slikte, maar dat we het voor de rest gewoon rustig aan doen… En dat we wel zien hoe het loopt…