@Lindaaa wrote:
Mijn leeftijd is inmiddels veranderd Hanneke, Linda is inmiddels 26!
Ik heb het aangepast!
@Lindaaa wrote:
Mijn leeftijd is inmiddels veranderd Hanneke, Linda is inmiddels 26!
Ben net terug van het ziekenhuis. Helaas er was niets te zien… HCG was gestegen naar 1690. Volgens de arts die ik gesproken heb moet er bij 2000 iets te zien zijn (fijn die tegenstrijdige verhalen, eerst was het 1500).
Volgens de echoscopiste moet er iets te zien zijn bij een week overtijd. In mijn geval zou dat dinsdag zijn.
Ik moet nu maandagochtend bellen voor weer een afspaak voor een echo en bloed prikken. D-day is dus maandag, willen jullie voor mij duimen/bidden/kaarsje aansteken? Wie weet helpt het, ik kan het in ieder geval gebruiken.
Ik kan op 't moment echt niet reageren op jullie verhalen, sorry daarvoor…
Jippo:
:kaars:
Ik duim echt mee voor een mooie echo binnenkort!! Sterkte!
Jippo ik bid en duim hier heel hard voor je!!
:kaars:
Hoi meiden!
Pffff, spannend hoor, Jippo! Ik duim voor je en het :kaars: gaat aan, hoor!
Hanneke, ik ben gisteren - keurig op tijd - ongi geworden. Mijn nieuwe NOD is dan ook 29 februari.
Hier gaat het wel. Ik ben wel moe, dus ik ga zo nog ff liggen. Vanmorgen ben ik, na lang twijfelen, toch naar mijn optometrist geweest voor contactlenscontrole. Ik heb de afspraak al eerder moeten verzetten omdat ik ziek ben. En nu ik naar buiten mag… ik moest trouwens wel, want ik kan deze lenzen nog een week aan en dan moet ik nieuwe, die ik dus nu nog niet heb (ik heb maandlenzen). En aangezien we toch met de auto gingen en de controle niet lang duurt heb ik het er maar op gewaagd. Het ging wel, maar toen ik thuis kwam stond ik alweer mega te trillen, pffff. Maar goed, dat heb ik toch maar gedaan .
Op de terugweg gebeurde trouwens een aanrijding vlak voor ons :shock:. Twee auto’s voor ons reed een Belg knal door het rode licht en ramde een auto die van rechts kwam! :shock: Ik ben uitgestapt en ernaar toe gegaan. Maar in die paar seconden waren er al een aantal mensen bij, en werd er al gebeld voor hulp. Gelukkig was het meisje in de auto die geramd werd buiten bewustzijn en zo te zien viel het wel mee met haar. Dus we zijn verder naar huis gegaan. Maar damn, dat was ff heftig :shock:. Sukkel ook, door het rode licht rijden :snooty: :naughty:!
Fijne dag! :-*
voor Jippo: :thumbup: :kaars:
Jippo, ik :dance: :thumbup: ook mee.
Dat je hcg gestegen is, is al een goed teken.
Sterkte met wachten.
Hello ladies,
Jeetje Jippo, wat lees ik nu!
Spannend meid!
Ik ga zeker voor je duimen!
Maar dat je HCG stijgt is een goed teken! :thumbup:
Ik gun het je zo… :hug:
Hanneke, mijn uitgerekende datum is 28 augustus, die mag ook op het lijstje.
Trying, naar altijd hé, ongelukken… brrr.
Wij hebben gisteren de babykamer en een wandelwagen gekocht! :inlove:
Robin’s wandelwagen en maxi cosi hadden we al de deur uit gedaan en zijn babykamer hebben we nog.
Maar we wilden toch nieuwe spullen… :oops:
Ik zal kijken of ik wat foto’s toe kan voegen.
Wij hebben het trouwens nu aan iedereen verteld, inclusief werk.
Het is ook niet meer te verbergen overigens, er zit al een flinke bult.
Groetjes Anneke
Het is niet echt een heel duidelijk plaatje…
Robin heeft deze kamer ook, maar dan in de junior uitvoering.
De kast dus, en een peuterbed.
Het is grenen, met white wash, geen dekkend wit.
En de wagen, een Quinny Buzz.
Ik werd verliefd op het model, en het bleek ook nog eens de kleinste ter wereld te zijn (qua frame).
En met een hydrolische veer, als hij ingeklapt zit, en je hebt de maxi-cosi of reiswieg met baby in je hand, dan geef je met je voet een tikje tegen de duwstang en hij klapt zichzelf uit, zodat jij je handen helemaal vrij hebt.
Super!
Wij hebben hem in de afgebeelde kleur, Strawberry:
Heb al helemaal zin om met mijn blitse karretje en inhoud :inlove: te gaan wandelen…
Anneke wat een leuke kamer!! Die kinderwagen gaan wij ook kopen. Alleen een andere kleur!
Je uitgerekende datum staat op het lijstje!!
Ik zag het, bedankt!
Ze zijn er in 6 kleuren.
Ik vond zwart ook erg mooi, maar die was ruim 100 euro duurder, en verder helemaal hetzelfde, want daar hadden we expres nog naar gevraagd.
Dus toen was de keuze snel gemaakt.
Zeker omdat we met Robin hebben gezien dat we zo’n wagen niet lang gebruiken. 8)
Jippo mijn duimen draaien nog steeds!!! :kaars: :thumbup:
Pfff… Vanavond werd ik gebeld door de gyneacoloog in opleiding (denk ik, heb inmiddels zoveel mensen gezien) Die me nog even fijntjes vertelde dat ik maandag wel nuchter moet zijn in verband met eventuele operatie! :shock:
Met andere woorden: maandag niets te zien op echo en HCG waarde boven 2000 is opereren… Hier heb ik een heel slecht gevoel over, het lijkt mij nog iets te vroeg om zulke drastische maatregelen te nemen. Volgens de drie echoscopistes is er meestal pas wat te zien vanaf de 5e week… Maandagochtend bellen (als ik erdoorheen kom) en dan maar eens eisen gaan stellen bijv. dat ik nu eens een vaste gyn. wil en niet telkens allerlei arts assistentes.
Ben nu helemaal kapot…
Jeetje Jippo, wat een gedoe steeds! Ik vind het ook erg snel om een operatie te doen! En je hebt groot gelijk dat je een vaste gyn wilt. Niet met je laten sollen! Succes meid! Ik blijf voor je :kaars:
Jeetje Jippo toch…Ik kom extra terug om even te kijken hoe het bij jou is. Wat een rot telefoontje zeg, dat dat nou niet even op een andere manier kan! Maar je bent nog altijd baas over je eigen lichaam hè!! NIET DOEN wat je niet wil!!! Mij lijkt ook dat ze eerst eens moeten afwachten tot er uberhaubt iets te zien kan zijn.
Ondertussen lijkt het mij een heel goed teken dat je HCG stijgt… dus ik :thumbup: :thumbdown: :kaars: voor je!!
Hanneke, lijstje klopt! Hoewel, euh die pauze, ahum euhhh, eergisteren, tja, uhmmm per ongeluk, tjaaa…
Anneke: wauwie: blitse wagen!! Die houdt ik in gedachten voor als het nodig is :mrgreen:
Trying: :hug:
Hoi Iedereen!
Bedankt dat ik hier gezellig mee mag kletsen,
@ Hanneke: Ik ben 25 jaartjes jong :mrgreen:
Helaas ben ik niet zwanger deze maand. IK ben vanmorgen ongi geworden :evil:
Dus dat wordt doorgaan naar de nieuwe ronde…We keep on ‘trying’
Liefs
@ poemmelke,
Wij zijn ook vorig jaar voor het geregistreerde partnerschap gegaan. De ambtenaar van de stand had aangegeven dat indien wij voor kinderen wilden gaan dat wij dan beter konden trouwen, Omdat mijn partner het anders zou moeten erkennen voordat hij familie van het kindje zou zijn.
Nou ik heb dat er best voor over hoor, dat we nog een keer extra moeten gaan om alleen maar het kindje te erkennen. Het is toch een stukje zekerheid meer.
Leuk om te lezen dat jij dat ook gedaan hebt. :oops:
Hoe heb jij het verder aangepakt die dag? Heb jij nog koffie met gebak geserveerd of echt alleen de ceremonie met de getuigen?
@ Trying : Ik zal voor je :thumbup: :kaars:
hoi meiden
even snel een bricht van hier uit het carnaval vierend zuiden
ga zo werken
jippo meid ik duim heel hard voor je dat het maandag allemaal goed is
trying heel veel beterschap meid
maakt niet uit dat je niet komt plassen
volgend jaar beter
voor de dames die ongi zijn op naar de volgende ronde
verder weet ik het niet meer
alex wij hebben gewoon die dag samen met de getuigens naar het gemeente huis
was snel geregeld ceremonie duurde maar 15 minuten
verder geen poes pas erom heen
en savonds zijn ouders en schoonouders gekomen en hebben we gegeten zo hebben wij dat gedaan
en hub heeft devano 3 weken voor we partnerschap hebben afgesloten hem erkend
en nu doet hij dat weer rond de 7 maand pas
wij hebben ook pas het partnerschap afgesloten 12 dagen voor ik ben bevallen
maar je kunt het doen hoe jullie dit zelf willen
hier gaat het redelijk goed
de ene dag wel misselijk de andere dag niet
wel weer 2 dagen hoofdpijn
gisteren geslapen van 22:00 uur tot en met vanmorgen 10:00 uur had het dus nodig
ik kom dinsdag of woensdag weer langs
nu lekker carnaval vieren
meiden fijne dagen gewenst
dikke kus en knuffel tamara
Hoi meiden!
Carnavalszondag… stralend weer! God is een Maastrichtenaar, zoals we hier zeggen . Maar goed… wij vieren toch niet. Nou ja, ik weet niet of hubbie nog gaat. Vanmiddag komt een goede vriend van ons, die in het Zuiden is voor carnaval, op bezoek. Hij wil graag dat hubbie mee op stap gaat, haha. Maar ik ga er eigenlijk vanuit dat hij niet gaat. Arwen is nl. ook ziek! Vannacht gloeide ze helemaal en had 39,3 gr. koorts. Ik heb haar een paracetamol gegeven en haar om het half uur met een koud washandje gedept. Daarna ging het wel en heeft ze nog wat geslapen. Vanmorgen had ze 38,4. Voor de rest is ze wel levendig en eet ze redelijk, maar je ziet dat ze niet lekker is. Ik wacht dus ff af. Als het erger wordt kan ik nog altijd de hap bellen.
Anneke, goed geshopt :mrgreen: :thumbup:
Jippo, jeetje :o. Wat een onrust brengt dit allemaal met zich mee, zeg! Dat is ook niet goed voor jou en bib! :snooty: Gelijk heb je dat je nu op je strepen gaat staan! 8)
Sjaantje :-
Draakje, balen dat je ongi bent geworden! :thumbdown:
Tamara, heel veel plezier met carnaval! Zoals ik hier al boven schreef… Slivveneer is unne Mestreechteneer! Het zönneke sjeint, geweldig! Ammezeer diech! :-
Ook voor de anderen :-*!