hoi
trying nee dat hoeven we niet te doen omdat we partnerschap hebben is dat al geregeld alleen de erkenning niet
partnerschap is gelijk aan het huwelijk
bij devano hoefde we dat ook niet te geregelen dat ging automatische
irry jeetje meid is idd niet leuk om zo aan de kant geschoven te worden
sjaantje doe het rustig aan je lichaam geeft het zelf aan
linda goed dat het oed was bij de vk
leuk he het hartje te horen
jippo succes morgen duim voor je
verder niets te vertellen
ga zo even was aan zetten schoon beddengoed erop gooien
en dan doe ik verder niets meer
meiden mss tot vanavond
dikke kus en knuffel
tamara
Je hebt gelijk, Tamara, dat is idd in 2002 veranderd… Vroeger was dat niet zo, nu wel. Het is toch maar goed dat ik die studie nog eens doe :doh: :lol:!
Even een kort bericht van mij want ik ben erg moe.
Vanochtend bloed geprikt en echo gehad, er was nog niets te zien.
Mijn HCG is gestegen van 468 naar 864. Aanstaande zaterdag weer echo en bloedprikken dit blijven ze elke twee dagen herhalen totdat er iets te zien is of totdat het HCG naar 1500 gaat want dan zou er echt iets te zien moeten zijn, als dat niet zo is is het weer mis.
Meiden deze spanning wens ik niemand toe het is echt slopend terwijl je niets kunt doen behalve afwachten. Het nare is dat ik wel pijn en pijntjes heb ook rechtsonder maar dat heb ik al sinds de vorige zwangerschap dus alles is heel onzeker.
Jippo, toch weer een beetje goed nieuws.
Ik hoop dat je hcg snel stijgt en dat er ook snel iets te zien is op de echo.
Succes, ik duim voor je.
Hallo,
Ik ben Alexandra, maar iedereen noemt me Alex of lexi
Vorig jaar Oktober ben ik gestopt met de pil. A.s. dinsdag is als het goed is mijn NOD dag :lol:
Ik vroeg mij af of ik me bij jullie mocht voegen?
Liefs Alex
Welkom Alexandra,
tuurlijk ben je welkom. Lees maar gewoon mee, dan leer je ons allen vanzelf beetje kennen.
Groetjes patricia
hoi meiden
trying idd is veel veranderd vanaf 2002
hoe gaat het nu met je
jippo toch een beetje goed nieuws
meid ik blijf heel veel voor je duimen dat het echt heel goed gaat
en het is normaal dat je je onzeker voelt
het is ook goed dat ze je zo goed in de gaten houden
alexandra welkom hier kom lekker mee kletsen
is hier gezellig
verder devano ligt al voor de 4 avond zonder zijn laaste fles in bed en het gaat goed
hopelijk blijft het zo gaan
verder tja ik begin in vanalles zin te krijgen
zelfs ijs
en we hadden gisteren geenijs in huis dus vondt ik niet leuk
maar nu wel lekkere cornettos
daddelijk eerst even noog iets gaan eten samen met hubbie en dan lekker een ijsje eten
verder niets te vertellen
ik ga even de dgk kijken en wachten op hubbie
meiden mss tot morgen
dikke kus en knuffel tamara
Dank je wel
Misschien een hele stomme en persoonlijke vraag, maar is iedereen hier ook getrouwd? :oops: En ik zie dat sommige al kinderen hebben, hoelang duurde dat?
Liefs Alex
@Jippo: vreselijk al die spanning! Maar het lijkt allemaal wel erg goed te gaan! Laten we met z’n allen gaan duimen dat zaterdag gewoon wat te zien is op de echo en dat de HCG gestegen is boven de 1500!
@Alexandra: Welkom! (ik ben niet getrouwd hoor, woon zelfs nog maar net samen…)
Hallo!
Ben ik toch weer ff (sorry baas, in jouw tijd).
Welkom bij de club Alex. Ik heb zelf geen kids en ben ook niet getrouwd.
Jippo: lijkt mij toch goed als het stijgt. Mijn duimen zijn bijna versleten van het draaien, maar ik draai hard door en ik blijf heel hard hopen op het beste nieuws voor jou en je hubbie. Kan me voorstellen dat de onzekerheid op dit moment verschrikkelijk is. Sterkte meid :-*
Irry: kan me voorstellen dat je pissig bent. Kan er ook niet tegen als ik het idee heb dat ik aan de kant geschoven wordt :evil:
Trying hoe is het nu?
Linda: Ik snap het even niet met je negatieve bloedgroep. Maakt dat wat uit dan?? Wel fijn zo’n goederenwagon in je buik hè!
Tamara: ik hoop dat het goed blijft gaan met devano’s laatste fles!! Heb je ook wat meer rust hè!
Heb ik iedereen???
Met mij gaat het weer prima. Heb veel geslapen afgelopen twee dagen. Ik wil namelijk toch wel heel graag carnaval gaan vieren :oops:
Hoi meiden!
Jippo, toch weer positief nieuws, maar ik geloof best dat deze spanning slopend is! :hug:
Lexi, van harte welkom bij ons groepje!
Ik ben getrouwd en heb een dochtertje van 2, Arwen. Ik heb voor Arwen 2 mk’s gehad, dus wij hebben haar niet zonder slag of stoot gekregen. De 1e x was ik meteen de eerste ronde zwanger, shocking snel! Maar helaas een mk… En toen hebben we 15 maanden moeten wachten eer het weer raak was! Waar het aan gelegen heeft, weten we niet. We waren net met onderzoeken bezig in het zh, toen ik dus zwanger was. Helaas weer een mk… We hebben toen 2 rondes overgeslagen, omdat ik zo erg vloeide, en zijn toen weer gaan “trying”, met ovulatietesten. En ja hoor, meteen raak! En dat is onze prachtige meid geworden! Nu zijn we sinds oktober dus weer bezig met “trying”, maar deze maand heb ik over moeten slaan omdat ik bepaalde antibiotica moest nemen voor een luchtweginfectie en daar mag je niet zwanger mee worden. Komende maand gaan we (hopelijk) weer proberen. Ik zeg hopelijk, omdat ik nog steeds ziek ben. Ik krijg straks de uitslag van longfoto’s en bloedonderzoek. Misschien moet ik nl. weer ab.
Nou, nu ben je op de hoogte, haha!
Ik ga duimen voor je, je NOD is al snel! :thumbup:
Tamara, lekker aan het ijs :lol:!
Sjaantje, ook een carnavaliste, haha!
Nou, voor mij gaat het helaas niet door. Gisterenavond met hubbie gepraat. Ik laat carnaval dus aan me voorbij gaan dit jaar. Ik baal er wel van, maar ik ben nu lang genoeg ziek geweest. Afgezien van het feit dat ik nog niet beter ben, heb ik ook geen zin om me iets nieuws op mijn hals te gaan halen. De weersvoorspellingen zijn guur, bah. Dus zelfs al ben ik zondag opgeknapt, dan ga ik dus nog niet. Vandaag is het gebruikelijke stappen met collega’s, wat altijd zó gezellig is… Maar ja, het houdt gewoon op voor me. Daarnaast kan ik het natuurlijk ook niet maken naar mijn werkgever toe. Weken ziek en dan wel carnaval vieren, en dan misschien weer ziek. Maar hoe dan ook, ik ben nu nog niet beter, dus het gaat sowieso niet.
En Arwen snapt het toch nog niet echt, dus ze zal er niets aan missen. Al lukt het “met de paplepel erin gieten” natuurlijk niet zo. Hubbie wil ms nog een x 's middags met haar en bv. zijn ouders gaan, maar we hebben sowieso geen pakje voor haar, en eerlijk gezegd hoeft het voor mij ook niet met dit weer. Ze is haar kou eindelijk kwijt!
Hubbie weet nog niet wat hij doet. Vandaag gaat hij iig niet. Normaal gaat hij eerst even met zijn collega’s op stap, en daarna voegt hij zich bij ons groepje en gaan we samen door. Maar er gingen niet veel collega’s van hem, dus dat hoefde voor hem dan ook niet zo. Maar ms dat hij wel een dag met carnaval op stap gaat met onze vrienden. Ik baal echt mega ervan dat carnaval niet net een of twee weken later valt, maar ja, het is het me gewoon niet waard nu. Maar mijn hart huilt wel een beetje, hoor :eh: .
Oh Tamara, dat betekent dus dat ik niet bij je kom plassen
!
Nou, de longfoto’s zijn goed, maar het bloed niet. Het bezinksel was wat te hoog, dus dat betekent dat er ergens toch een infectie nog zit. De assistente ging overleggen met de ha, en ik moet na 14.00 uur terug bellen.
Hallo meiden, even reageren:
Irry-me: wat vaag dat jij geen andere afspraak kan maken en die kennis wel :shock: . Misschien inderdaad tijd om je heil elders te zoeken.
Linda: mooi geluid he dat kloppen van het hartje. Ik keek ook altijd erg uit naar het luisteren van het hartje.
Sjaantje: klinkt inderdaad als een wake-up call. Doe rustig aan, ik ken het zelf ook. Ik geef ook bloed en als je je te druk maakt ga je zo tegen de vlakte. Doe rustig aan met carnaval en veel plezier in Mexico. Wanneer vertrek je?
Jippo: goed nieuws dat je HCG gestegen is. Hoop voor je dat het morgen nog hoger is en dat er snel iets goeds te zien is op de echo. Probeer je te ontspannen, maar kan me goed voorstellen dat dat moeilijk is. Succes, ik blijf hard :thumbup: . Heb trouwens ovulatietesten via internet besteld en die zijn veel goedkoper dan in de winkel. De persona werkt toch op dezelfde wijze of niet? Kun je die testjes in de winkel kopen, en wat kosten die dan?
Alex: welkom in ons klets clubje. Zoals je misschien al ziet heb ik al een zoontje van 2 en ben getrouwd. Mijn eerste zwangerschap was de 4e ronde raak en is zonder probleem verlopen. Leuk dat je hier komt kletsen.
Tamara: midden in de winter en dan zin in ijs. Zijn toch duidelijk de hormonen :lol: .
Trying: Gelukkig zien de foto’s er goed uit. Jammer dat je bloed nog niet oke is. Hoop voor je dat het snel onder controle is zodat je weer groen licht hebt om te “trying” :lol: .
Heb zelf gisteravond een ovulatietest gedaan. Nog steeds geen ei gespot. Tweede streep was vaag te zien dus vanavond nog maar eens proberen. Heb het idee dat komend weekend mijn eisprong is. We zullen het zien. Dit weekend kunnen we een keer uitslapen, Fabian gaat uit logeren. We doen dit niet zo vaak, maar nu hebben we een etentje en mijn schoonzus heeft aangeboden op te passen. En hij mag ook blijven slapen. Zij hebben een dochtertje van 4 en kunnen samen goed overweg. Dus ben benieuwd of hij lekker doorslaapt daar (thuis is het nooit een probleem). Hier dus geen carnaval, woon boven de rivieren dus dat leeft hier niet.
Nou, het was me het middagje wel weer… Ik heb dus vanmiddag gebeld naar de assistente. Zij zei dat de dokter had gezegd dat de verhoogde bezinking paste in het beeld van de luchtweginfectie, en dat de longfoto’s schoon waren, dus hij wilde nu niets geven. Ik zei dus dat ik dat niet snapte, want hij zei dat als iets in het bloed te zien was hij nog antibiotica zou geven. Niet dat ik daarom sta te springen, maar ik snap gewoon niet wat ik nu moet. Verder uitzieken? Tja, zei de assistente, dat weet ik niet, de huisarts is er niet meer. Ik kan wel een afspraak met hem maken voor woensdag. JA, DUS NIET HÈ?! Ik ga écht niet nog zoveel dagen binnen zitten en rusten als het geen resultaat heeft. Ik heb gewoon hoofdpijn ervan. Ik wil er graag alles aan doen, maar ik wil wel graag weten wat. Nou, ik kon dus bij een andere arts uit de praktijk terecht. Snel mijn schoonouders opgetrommeld, want Arwen sliep en hubbie had de auto mee. Gelukkig konden ze komen.
De arts vertelde dat de bezinking een langzame graadmeter is, dus die kan nog verhoogd zijn als de infectie al op z’n retour is. Maar ik blijf natuurlijk verhoging/koorts en keelpijn houden, hoesten, moe… Dat vond ze eerder passen in het beeld van andere langdurige en hardnekkige infecties, zoals Epstein Bar (Pfeiffer) of CMV. Ze wilde graag dat ik meteen nog naar het ziekenhuis ging om bloed te laten prikken. Als het goed is heb ik woensdag dan de uitslag. En anders zou ik woensdag pas kunnen gaan prikken i.v.m. carnaval. Gelukkig kon mijn schoonvader nog mee naar het azM. Als niets uit dat onderzoek komt dan is het waarschijnlijk toch de nasleep van de luchtweginfecties. Ze zei dat ik in principe twee infecties achter elkaar gehad heb, die elkaar overlapt hebben. Eerst die zware bronchitis, met 40 graden koorts, die eigenlijk niet helemaal over was en prompt een luchtweginfectie van de hoger gelegen luchtwegen, wederom met 40 graden koorts. Dat is natuurlijk heel heftig. Daarnaast is het een heel hardnekkig virus wat heerst. Maar goed, wederom zei ze dat ze het beeld eerder bij de andere virussen vond passen.
Ik vroeg iig wat ik nu dan moest doen. Ze zei dat ik alles mag wat ik kan. Ik mag zeker naar buiten, het is zelfs goed. Ze zei “ga een blokje om, doe een boodschapje, kijk hoe het gaat”. Ik vroeg dus: “en werken?” Ja, dus niet hè?! Ze zei dat als ik nog iedere middag moest slapen omdat ik zo moe was ik toch echt niet fit genoeg was om te gaan werken. Sowieso nu niet natuurlijk, maar ik dacht meer aan “binnenkort”. Ik antwoordde dat ik in principe volgende week toch vrij gepland had. Ze keek me vervolgens raar aan en ik zei snel dat ik nu natuurlijk nog ziek gemeld was. “Ja”, zei ze, "en dat hou je dus zo, hè! Je gaat je nu niet beter melden, niet voordat we weten wat er aan de hand is. Ik wil eerst die uitslag woensdag zien. "
Dus… dat is het verhaal. Het is maar weeeer even afwachten. Ik probeer morgen iig toch een frisse neus te halen, maar het is vreselijk hoe slap ik ben. Nu ook, naar het ziekenhuis toe, ik zat te trillen in de auto. Niet normaal meer. Maar goed, the story continues…
@Draakje: Welkom hier!! Wat is je leeftijd? Ik zal je dan op het lijstje zetten!
@Trying: Wat balen zeg, ik hoop echt dat je snel weer opknapt! Ik hoop dat snel precies duidelijk is wat je nou precies hebt!
@Jippo: Ik duim met iedereen mee!!
Met mij gaat het eigenlijk wel goed. Ik werk nu nog 4 dagen, dus niet meer fulltime voor de klas. Vandaag op school carnaval gevierd, dat was erg leuk. Ik ben dan wel weer behoorlijk moe nu. Heerlijk een weekje vakantie zodat ik uit kan rusten maar ik hoop ook wat in het huis te kunnen doen.
Ik heb Daffie aangeboden het lijstje over te nemen. Mochten er dus veranderingen zijn meldt het dan even of stuur mij een PB.
Fijne avond iedereen!!
@Hanneke25 wrote:
@Jippo: Zal ik je al op het zwangerenlijstje zetten?
Nee, liever nog maar niet… Ben toch wel erg bang voor de echo morgen, denk eerlijk gezegd dat het niet goed is, steken en bang voorgevoel… Maar ja afwachten maar weer.
@Jippo wrote:
@Hanneke25 wrote:@Jippo: Zal ik je al op het zwangerenlijstje zetten?
Nee, liever nog maar niet… Ben toch wel erg bang voor de echo morgen, denk eerlijk geezegd dat het niet goed is, steken en bang voorgevoel… Maar ja afwachten maar weer.
Prima, succes morgen!! Ik ga echt voor je

Ik ben even aan het kijken of het mij lukt om de lijstjes te maken. Ik kan de aangepaste lijstjes niet op de eerste pagina zetten dus ik plaats ze even hier. Ik heb een aantal NODs berekend. Als er iets niet klopt, laat het dan alsjeblieft even weten?
Mijn leeftijd is inmiddels veranderd Hanneke, Linda is inmiddels 26!
En Jippo, mijn duimen draaien!!!