oktoberstopsters 07 deel 4 * 9 zwanger, nog 10 te gaan!! *

Hallo!!

Er is heel wat gebeurd hier…ff bij lezen hoor.

Jippo,ik feliciteer je maar heel voorzichtig…maar een streep/stip blijft een streep/stip!

Linda,leuk!!! wat voor,heb je al foto,s ervan?(ben niet nieuwschierig hoor)

Trying,das nogsteeds sjips!!! hoop dat je nou echt eens lekker opknapt.

dikke :hug:

Marlia,das balen,hier kan je echt niks mee…hoop dat je ha er wat aan gaat doen.

Heb zelf weinig te melden.

Ik temp nu al vanaf 16 dec,maar zie dus niks veranderen… ja na die :twisted: ging het een klein beetje omhoog,maar daarna zakte het weer…hoe vaag. :think:

Denk dat ik deze maand weer geen ovulatie krijg. :think:

Voor de dames die ik ben vergeten; dikke :hug:

Liefs Mary :-*

Jippo, meid wat maak je het spannend. Wil je voorzichtig al feliciteren, en hoop voor je dat de streep duidelijker wordt. Maar goed dat je een afspraak hebt vrijdag. Misschien geeft de test sneller duidelijkheid voor vrijdag. Ik :pray: voor je dat het goed zit. Sterkte met het wachten.

Hoi meiden!

Ik ben vanmorgen naar de ha geweest. Heb nog steeds tekenen van een luchtweginfectie. Heb nu morgenvroeg een afspraak in het zh, bloed prikken en een longfoto. Donderdag de uitslag. Kijken of het viraal of bacterieel is. In het laatste geval is er nl. iets te zien op de foto en/of in het bloed. En dan krijg ik nog een kuur. Hoe dan ook, uitzieken!

Jippo, jaaaa, geweldig nieuws! Gefeliciteerd! :-* Ik vind de streep/stip duidelijk hoor!!!

Irry, thanx :-*

Jzs meiden, ik zit nu een beetje in de stress, voel af en toe steken in mijn onderbuik en het enge is dat ze precies hetzelfde voelen (alleen minder intens) als bij de bbz… Weet echt niet wat ik nu moet doen, bellen naar het ziekenhuis, mijn verhaal doen en vragen of ik vandaag al langs kan komen of wachten tot vrijdag? :cry:

Sorry meiden ben op het moment erg met mijzelf bezig later reageer ik weer op jullie verhalen…

@ Jippo:ik snap je ongerustheid hoor meid, maar ik heb ook steekjes in mn onderbuik. Volgens mij voel je dat ook bij een "normale"zwangerschap. Maar als je uit je onzekerheid wil, zou ik gewoon bellen hoor! :hug:

Jippo, op de 2e test kon ik geen stipje herkennen, maar dat gaf je zelf ook al aan.

Misschien geeft de digitale cb test duidelijkheid.

Over die steken in je buik zou ik me niet teveel zorgen maken.

Dat heb ik de eerste weken van mijn zwangerschap ook gehad.

@Lotte wrote:

Jippo, op de 2e test kon ik geen stipje herkennen, maar dat gaf je zelf ook al aan.

Misschien geeft de digitale cb test duidelijkheid.

Over die steken in je buik zou ik me niet teveel zorgen maken.

Dat heb ik de eerste weken van mijn zwangerschap ook gehad.

Ik zie echt wel een stip :think:.

Jippo, steekjes in de buik horen bij een zwangerschap, maar met jouw voorgeschiedenis én het feit dat je je zorgen maakt: bellen!!! Maar ik moet je er wel bij vertellen dat bij zo’n prille zwangerschap misschien nog weinig te zien valt op een echo… Maar bel gewoon, stel je vraag en hoor wat ze te zeggen hebben!

Ik heb de foto uitvergroot (had ik nog niet gedaan :oops: )

Moet ik in het midden de vage stip zien???

Daar zit namelijk heel vaag wel iets volgens mij.

Ik ken die testen namelijk niet.

Ik heb zojuist gebeld. Ik heb om 14.40 een afspraak. Niet voor een echo helaas maar met een arts assistent :eh: Niet echt waar ik op gehoopt had maar ja misschien kan ik hem/haar zover krijgen om toch even te kijken.

Nog even over die steekjes: die heb ik ook gehad maar dit zijn andere steken net alsof er met een stompe breinaald door mijn (sorry) anus naar boven gegaan wordt. Beetje vreemd maar zo kan ik het 't best omschrijven…

Jippo, succes zo bij je afspraak. Kan zijn dat er niets aan de hand is en je gewoon normaal zwanger bent (hoop het natuurlijk van harte voor je). Het is wel normaal dat je in het begin van een zwangerschap je steekjes hebt. Heb ik ook gehad en zoals je leest ook andere zwangeren kunnen dat beamen. Hoop voor je dat je zo wat meer weet. Ik :thumbup: voor je, tot later.

Succes Jippo! Laat je het ons snel weten! :-*

Jippo, en en en en???

spannend hoor. Ik hoop echt dat alles gaat zoals het hoort. :pray:

Nog niet terug? :frowning:

Ben net terug van het ziekenhuis.

Ik heb een spoedecho gehad (notabene bij dezelfde echoscopiste als in november, ze kende me zelfs nog). Hierop was was niets byzonders te zien alles zag er normaal uit. Er was ook nog geen zwangerschapsringetje te zien. De echoscopiste zei dat het hiervoor ook wel erg vroeg was en adviseerde om de afspraak voor vrijdag te verzetten naar volgende week. De arts was het hier echter niet mee eens bleek later. Dus toch vrijdag terugkomen en weer kijken.

Ook ben ik geprikt voor HCG, ik moet vanavond bellen voor de uitslag. :pray: Het idee hierachter is dat als het HCG een bepaalde hoogte heeft er iets te zien zou moeten zijn of niet. Waarschijnlijk vrijdag weer prikken.

Pfff… ik ben nu bekaf wat een spanning allemaal… Van al het gedoe ben ik vergeten nog wat zwangerschapstesten te halen en heb ik ontzettende zin in een sigaret terwijl ik al een aantal maanden gestopt ben (blijf ik ook doen hoor :hand: ).

Lief dat jullie zo met mij meeleven! Hopelijk helpt het!

Oh wat spannend, Jippo!!! So far so good! Wel fijn dat je toch vrijdag al terug mag komen!!! Doe lekker rustig aan nu en probeer ff tot rust te komen! :hug:

Ik werd net gebeld door de arts-assistent van het ziekenhuis. Mijn HCG waarde was 468 dus passend bij een vroege zwangerschap.

Ze nemen het allemaal heel serieus want het plan is nu om as. donderdagochtend weer bloed te prikken en 's middags weer een echo te doen. Dit moet ik blijven doen (dus om de paar dagen) totdat er een zwangerschap te zien is…

Op zich ben ik heel blij dat ze me zo in de gaten houden, aan de andere kant begint het wel lastig te worden om het geheim te houden op mij werk. Het is bij ons zowiezo niet makkelijk om wat later te beginnen of een middagje vrij te nemen. Bovendien weten ze inmiddels van mijn kinderwens door de bbz. Ik ben bang dat ik mijn leidinggevende het toch zal moeten vertellen als ik om de paar dagen naar het ziekenhuis moet…

Jippo: wat een opluchting dat het er nu goed uitziet. En natuurlijk gefeliciteerd. Hoop voor je dat alles goed gaat dus nog even een paar onzekere dagen voor jou. Ik blijf heel hard voor je :thumbup: . Het is je zo gegund.

Jeetje Jippo, wat spannend allemaal!! Ik kan me voorstellen dat je even bekaf bent! Ik ga net als alle anderen heel hard voor je meeduimen dat het nu helemaal goed zit!!

Ik ben gisteren weer naar de vk geweest en we hebben het hartje weer gehoord en ons kindje trapte een paar keer heel hard tegen dat apparaatje aan. De vk en ik konden het allebei voelen! Echt heel erg leuk! De kleine heeft een hartslag van 140. Alles is goed, ook mijn buik groeit goed. Ik heb 27 februari de 20-weken echo. Ik ben dan 21 weken.

Spannend… ik heb er zin in!

Hoi meiden,

Ik ga weer niet op iedereen reageren :oops:

Eigenlijk wil ik jullie laten weten dat ik voorlopig niet meer kom kletsen… Ik ben gisteren weer ongi geworden, wat op zich natuurlijk een goed teken is, maar mentaal behoorlijk zwaar op mn dak is gekomen… Daarbij komen nog de voorbereidingen op de bruiloft, die ook behoorlijk wat tijd in beslag nemen en Colin die ook steeds meer aandacht vraagt.

Ik weet niet wie het lijstje gaat overnemen, maar als het nodig is, wil ik best even uitleggen hoe het moet, want het is echt helemaal niet moeilijk… Stuur me maar een pb’tje

Ik zal jullie echt missen. Nogmaals bedankt dat jullie er voor me waren toen ik zo vreselijk in de put zat. Heel veel succes met jullie zwangerschap en de pogingen om zwanger te worden. Ik hoop dat er een heleboel mooie baby’s geboren worden! Speciaal heel veel succes voor Jippo, ik zag dat het alweer gelukt is! Gefeliciteerd meid, dat er deze keer toch echt een heel mooi kindje mag komen!!!

Ik kom zeker zo nu en dan even checken hoe het met jullie gaat!

veel liefs

daffie