oktoberstopsters 07 deel 4 * 9 zwanger, nog 10 te gaan!! *

Hebben vandaag de babykamer besteld… :oops: Vroeg he? hihi Maar we wisten al weken dat we deze wilden hebben en hebben hem ook gewoon besteld, mocht er wel iets mis gaan is het geen probleem. Kregen er een gratis box bij en we hebben er een groene wipstoel en een zwarte maxi-cosi bijgekocht. Tja, zo verspreiden we de grote aankopen ook een beetje…

Hoi allemaal,

Even een ego berichtje van mij. Mijn NOD is over twee dagen en vanmiddag dacht ik puur uit balorigheid om even een Persona testje te doen. Je zou hiermee namelijk ook een zwangerschap mee kunnen opsporen… Wat blijkt? heb een behoorlijk donkere streep… Ik heb ook zwangerschapstesten in huis maar durf ze eigenlijk nog niet te gebruiken bovendien ben ik bang dat 'ie negatief uitvalt… Kunnen jullie mij nog volgen? :roll:

het zou toch wel heel vreemd/bijzonder zijn als ik nu alweer zwanger zou zijn, en dan moet het alles ook nog goed blijven gaan… Baal nu eigenlijk dat ik de test gedaan heb, zit ik toch weer te stressen…

Kan me voorstellen dat je nu loopt te stressen Jippo! Misschien anders nu toch maar even een echte test doen? Die onzekerheid is ook niet prettig, maar ja… de teleurstelling waarschijnlijk ook niet… :? Lastig! Het is je iig wel onwijs gegund! :-*

Ga snel testen Jippo!!! Schiet op… :pray:

Jippo, ik snap je onzekerheid heel goed…je zou natuurlijk nu direct een zwangerschapstest kunnen doen (of dat heb je misschien al gedaan) maar dan wil ik je dit er even bij vertellen:ik heb 1 dag voor NOD hartstikke negatief getest, en ik had zo’n testen in huis waarvan ze zeggen dat je al vanaf 4 dagen voor NOD kon testen. Ik ging er dus heel erg van uit dat ik niet zwanger was…omdat ik maar niet ongesteld werd heb ik 5 dagen na NOD nog eens getest: wél zwanger dus!

Sorry, wil je verwarring niet groter maken hoor, maar zo kan het dus gaan… ik duim voor je!!! :thumbup:

Meiden, ik heb nog niet getest! Ik wil toch nog even afwachten… Vorige keer had ik ook een paar negatieve testen (maar toen was NOD nog onduidelijk) en ineens een positieve. Een beetje zoals jij dus Caro.

Aan de andere kant ga ik ook niet nog een week wachten, mòcht ik zwanger zijn dan krijg ik namelijk zo snel mogelijk een echo om te kijken of het nu wel op de goede plek zit. Hoe dan ook als ik zwanger zou zijn is het wel heel bijzonder hoor, ik heb nu toch een verminderde vruchtbaarheid, uiteindelijk komt dat weer terug (hopelijk) tot 80% a 90%.

Verder heb ik vandaag vrij genomen heb namelijk een verschrikkelijk dik ooglid, ik zie er niet uit! Aangezien ik er voor mijn werk representatief uit moet zien leek het mij beter om maar niet te gaan… Klanten schrikken zich rot als ze mij nu zien… Vanmiddag zalfje halen bij de apotheek hoop dat het snel helpt want het voelt ook niet echt prettig…

@Chris: Even geduld nog! Had ik ook niet bij jou, maar goed… :mrgreen:

@Lindaaa: Leuk joh, ik zou het zo snel denk ik nog niet durven, maar dat is voor iedereen anders.

@Pattycoat: Alsnog gefeliciteerd van mij!

@Marlia: Verschrikkelijk balen, je kunt er zo weinig mee he?

@Daffie: Hoe is 't meid? Veel plezier met de trouwvoorbereidingen!

@Jippo; ja sorry ik werd even erg enthousiast door die donkere streep op je persona! Ik zal geduldig met je afwachten nu :wink:

Hallo meiden,

ben gister lekker een dagje naar de sauna geweest. Was heerlijk, lekker relaxed. Vannacht wel beroerd geslapen. Ik ben verkouden en erg last van kriebelhoest. En die hoest wordt juist erger als je gaat liggen. Volgens mij was het pas na 2 uur voor dat ik sliep. Ben dan ook erg moe nu, ga zo even lekker liggen op de bank :zzz:

@Jippo: je brengt ons wel in spanning hoor. Zou het voor jou nu alweer raak zijn? Ik hoop het wel natuurlijk. Kan me wel voorstellen dat je nu nog even geen test wil doen. Misschien is hij dan negatief terwijl je wel zwanger kunt zijn en heb je dus te vroeg getest. Als je de moed kunt opbrengen zou ik nog even een paar daagjes wachten. Succes, ik :thumbup: :thumbdown: met je mee.

@Linda: leuk hoor dat je de bebykamer hebt uitgezocht. Wat is het geworden? Welke stijl of kleur?

@Marlia: hoop echt voor je dat je ha woensdag actie onderneemt. Kan me goed voorstellen dat je op dit moment wilt weten waar je aan toe bent. Probeer hem/haar maar over te halen. Succes!

Hoi meiden!

Nou, het is hier nog steeds knudde. Ik word er moedeloos van :cry:. Ik blijf koorts houden (zij het dan niet hoog, maar ja, het is toch niet goed), ben moe, heb keelpijn, moet hoesten… Ik ga dus morgenvroeg maar wéér terug naar de ha! Die week uitzieken is nu om en er zit nauwelijks verbetering in. Dit kan toch niet :doh:! Ik zie carnaval trouwens al in het water vallen zo, maar goed, dat is niet het belangrijkste. Ik wil gewoon beter zijn! :wall:

Zo, en nu ff bijlezen…

Jeremy, ik snap het :wink:!

Ik denk dat je blij bent als het april is en je minder uren kunt gaan draaien, hè?!

Linda, leuk hè, het uitzoeken van het kamertje! :inlove:

Ooooh Jippo, wat spannend!

Zou je voor je gemoedsrust niet toch een test doen, meis? :hug: Misschien morgenvroeg, met ochtendurine…

Balen van je oog, hoop dat het snel over is!

Francisca, beterschap met je kou!

:-*

@ Trying inderdaad ben ik erg blij als het april is

@Jippo het kan makkelijk hoor. Na een miskraam zijn een hoop meiden snel opnieuw zwanger. Ik hoop het voor je. Het is je gegund

@ Linda kamertje is leuk om uit te zoeken he

@Jeremy: maar ik heb geen miskraam gehad he maar een buitenbaarmoederlijke zwangerschap + eileider verwijderd. Da’s echt iets anders dan een miskraam hoor.

Jeremy, nog ff volhouden :wink:

Jippo :-*

o ja dat was het ik kan het af en toe niet bijhouden hoor. Ik hoop voor je dat het raak is en dat het ook op de goede plek zit :pray:

Meiden, ik ga foto’s van ons ledikantje in de maak plaatsen in het sf.

Dus voor iedereen die nieuwsgierig is, snel kijken.

Meiden, ik kon het niet laten, heb net getest…

Het is een heel licht streepje en het duurde ook even voordat 'ie tevoorschijn kwam (zo’n 5 minuten) maar toch:

(klikken is groter)

Ik kan en durf het nog niet te geloven…

Ik zie echt een 2e streepje hoor.

Over een paar dagen nog eens testen.

Maar toch alvast een voorzichtige felicitatie :dance:

Dat is echt wel een streepje!! :smiley: Ooohh dit zou toch wel echt helemaal te gek zijn dat je nu gewoon alweer zwanger bent!! T is je gegund meid! Jullie hebben dit ook meer dan verdiend! Hopelijk gaat deze (mogelijke) zwangerschap wel helemaal goed!!

:pray:

Jippo, een streep is toch echt een streep volgens mij…

Morgen weer testen, en overmorgen weer, en overovermorgen weer…totdat je het gelooft!!!

Een voorzichtige proficiat van mij alvast, het is je heel erg gegund!!!

Jippo GEFELICITEERD :**: het is toch echt een streep meid!!

Goedemorgen allemaal,

Weer even ego berichtje (sorry): Heb vanacht om 4 uur (kon niet meer slapen… :?) een Predictor test gedaan. Als ik eerlijk ben moet ik zeggen dat als ik vlak daarna niet nog een test van het Kruidvat ertegenaan had gegooid ik 'm als negatief bestempeld had… Het is denk ik niet te zien op de foto maar er zit een heeel licht stipje lijkt bijna een soort schaduw…

(klikken is groter)

Godzijdank heb ik al een afspraak voor een echo as. vrijdag! Tot die tijd moet ik maar wat afleiding proberen te zoeken… Ik merk nu al dat ik bij elk pijntje wat lijkt op de bbz van toen in de stress schiet…

Alles met jullie verder goed? :lol: