oktoberstopsters 07 deel 4 * 9 zwanger, nog 10 te gaan!! *

@Chris: Niks ovulatietest, ga als de $#$# naar de winkel en koop een zwangerschapstest! :smiley:

@Trying: Naar omstandigheden gaat het heel goed. Heb af en toe een dipje. Soms raken bepaalde dingen me erg zoals reacties (of gebrek daaraan) van sommige mensen. Zullen veel mensen herkennen; bij dit soort zaken reageren maar weinig mensen zoals je zou willen.

Met de stoelgang (:oops:) gaat het heel langzaam iets beter, heb nog steeds een giga buik maar kon gelukkig vanochtend eindelijk redelijk fatsoenlijk naar het toilet… Hoe is 't nu met jou?

@Tamara: Wat vreselijk! Weet niet goed wat te zeggen… Sterkte meid.

@Irry-me: Bedankt voor je berichtje, weet ik hoe het in elkaar steekt bij jou. Hoop dat de huisarts goed nieuws heeft voor je!

Nou ik heb net geplast en getest en ik had

een POSITIEVE TEST :dance: :dance:

Mn hubbie en ik hebben net samen gewacht op het resulaat, oh ik ben helemaal hyper!!

Ik doe er gelijk een foto bij…

Liefs een hele blije Chris

Ik wist het! Gefeliciteerd!

Wow gefeliciteerd meid!!! :dance:

@ Chris: niks griepje, hahahaha. GEFELICITEERD!!! :dance:

niets griepje gewoon zwanger. super hoor. gefeliciteerd.

Even een ego berichtje…

Ben net terug van de gyn.

Blijkt dat ik dus helemaal geen eisprong gehad hebt(wss de maanden ervoor dus ook niet) :shock:

Nou wil de gyn dat ik na de volgende mogelijke eisprong weer bloed laat prikken om te kijken of het dus weer zo is.

Mocht er dus weer geen eisprong geweest zijn,dan krijg ik een onderzoek en medicatie(clomid denk ik??)

Joepie ikke blij…not maar goed het moet maar.

Ik heb nu wel zo iets van: oke wat moet ik hier nou weer mee??? :roll:

Dus afwachten maar weer…op naar ronde 2. :wink:

Chris :dance: Super meid, gefeliciteerd!!!

jeetje Irry dat is minder zeg. Nooit leuk hoor als je moet gaan zitten klooien

Chris van Harte Gefeliciteerd meid… :dance:

hoi meiden,

even een berichtje van mij!

@ Linda: gefeliciteerd!

@ Marlia: :dance: :dance: :dance: gefeliciteerd!!! De allereerste oktober mama!!! :dance: :dance: :dance:

@ Irry: :hug: das rot meid, maar goed, er wordt nu toch aan gewerkt??

ik heb verder wel gelezen, maar weet even niet meer genoeg op op iedereen te reageren :oops:

Ik ben vandaag naar de vk geweest (eindelijk) voor de controle echo. En alles is helemaal mooi schoon. ik verwachtte ook niet anders, heb geen buikpijn oid gehad. Maar, het rare is dat ik stiekem toch nog ergens hoopte een mooi kindje te zien en dat het bloeden van iets anders was. Mijn hoofd wist heus wel dat het niet zo kon zijn, maar stiekem in een hoekje van mn hart zat dat kleine beetje hoop… Best raar als je er zo over nadenkt… Nou ja…

De vk kon ook zien dat mn volgende cyclus alweer begonnen was :shock: en dat ik dus over een week of 2/3 wel weer ongi zou zijn… Ik ben stiekem wel blij dat vriend en ik van de week een condoom gebruikt hebben (met het oog op de bruiloft, natuurlijk!) anders had ik met 30 weken gaan trouwen… Ik wil echt wel graag een kindje, maar liever geen bruiloft met zo’n dikke buik!!! :smiley:

In ieder geval. ik ben opgelucht dat het allemaal goed is en blij dat mn cyclus gewoon weer verder gaat. Nu kunnen we dit achter ons laten en gewoon weer verder gaan met leven… En het plannen van de bruiloft! Onder het knopje www vind je onze trouwsite, daar hou ik alles bij… kom gezellig even kijken!

liefs

daffie

Ik heb eigenlijk heeeeeeleeemaaal geen tijd, maar kon het niet laten ff te spieken…

Chris: gefeliciteerd meid!!! Misselijkheid kan soms toch fijn zijn :slight_smile:

En daffie, ik heb heeeel vluchtig op je site gekeken, volgende keer iets uitgebreider.

Tamara: sterkte

De rest: sorry voor mijn niet-reactie. Daarom allemaal een :-* van mij!

Oja… gisteren heeft iemand mijn geboortebord van snoopy ergens uit een tuin gejat. Geloof je toch niet???

Ben best boos (hoewel diegene blijkbaar wel vindt dat ik mooie borden maak :mrgreen: )

Hoi Dames,

Hier weer even een berichtje van mij, langzaam begint het bij me door

te dringen dat ik zwanger ben. En dat merk ik ook wel nu :sick: of het nou spanningen zijn of al een echte kwaal. Ik heb me voor vandaag maar ziekgemeld want zo kan ik echt niet werken.

Volgende keer reageer ik wel weer even, nu even geen zin in :frowning:

:-*

Hoi meiden!

Chris :dance: :-

Sorry, meiden, ik reageer verder ff niet, ben helemaal stuk.

Zoals jullie weten ben ik gisteren weer terug naar de huisarts geweest. Nou, was ze zei was allemaal niet zo leuk. Ik mag dus absoluut niet werken. Ze was heel stellig. Ze snapte al niet dat ik überhaupt was gegaan. Ze zei dat ik heel erg ziek geweest ben (zware bronchitis) en dat de kuren niet afdoende waren geweest. Ik heb nu nog een infectie aan de bovenste luchtwegen. Ze gaf geen kuur meer, maar ik moest nu gaan uitzieken. Rust nemen, slapen… Ze was daar heel duidelijk in. Ik moet mezelf zeker nog een week gunnen. Nou, lekker dan, ik was net 's morgens weer gaan werken en nu kon ik weer terug om me ziek te melden! Maar daar moest ik me niets van aantrekken, zei ze. Beter nu even uitzieken dan dat ik dadelijk weer met erger ziek zijn plat lig. Ik heb het met haar nog gehad over een test van de luchtwegen. Dat heb ik eerder gehad. Na enig zoeken vond ze de resultaten in de computer. Die test is 3,5 jaar geleden geweest en die was goed. Ik heb die toen ook gehad omdat ik zo vaak luchtweginfecties had. Nou, in die periode is ook een allergietest gedaan. Toen is mij verteld dat ik licht allergisch was voor katten. Maar de ha zei nu dat ik heel erg allergisch ben! Dat zag ze uit de uitslag van toen! Ik was helemaal lam geslagen. Wij hebben dus een kattebeest, ze is nu bijna 16 en ik heb haar al vanaf de dag dat ze 6 weken was! En nu adviseerde de ha om haar weg te doen! Ik zat er helemaal doorheen gisteren… Maar ze zei ook dat ik die beslissing nu niet moet nemen. Ik ben moe, ziek, emotioneel… Dus tja, eerst maar eens uitzieken en tot rust komen. Maar ik ben helemaal stuk. Ik ben gisteren terug naar het werk gereden en heb een gesprek met mijn leidinggevende gehad. Ik heb gezegd dat ik deze week sowieso niet meer kom, en misschien begin volgende week ook niet. Mijn zitting van dinsdag zal al worden overgenomen door anderen. Hij was heel aardig en begripvol. Ik ben toen naar huis gegaan. En nu zit ik dus ziek thuis… vandaag is mijn meisje bij me. Ik had geen puf om oppas te zoeken voor vandaag, het is al zo onrustig voor haar. Daarbij zei de ha ook: ā€œje kleintje slaapt toch nog 's middags… dan ga je dan lekker slapenā€. Dus die verwacht echt niet dat ik de hele dag in bed lig. Dus we doen lekker rustig aan. Ik ben vanmorgen in bed blijven liggen tot ze wakker werd (normaal ben ik al gedoucht vantevoren) en nu zitten we beneden. Ik ga zo samen met haar onder de douche.

Ik wip straks wel weer binnen.

:-

Chris; van harte gefeliciteerd!!! Geniet er van! :dance:

Jippo en Daffie; fijn jullie weer te lezen hier.

Trying; kan me voorstellen dat je je ellendig voelt…neem lekker je rust hoe moeilijk dat misschien ook lijkt. Ziek is ziek! En wat erg van je kattenallergie…wat raar dat het 1st een lichte zou zijn en nu opeens een hele erge…hoop dat je een goede beslissing kunt nemen voor je kattebeest, idd niet nu. Heb zelf 2 katten dus ik kan me je verdriet goed voorstellen…heel veel sterkte en beterschap! :hug:

de rest; sorry maar ik ben hier te weinig om op iedereen te kunnen reageren…raak amper bijgelezen. Maar ik doe mn best!

Met mij alles okee, beebje groeit goed aan mijn buik te merken haha. Kan alleen nog maar zwangerschapsbroeken dragen, en dat vind ik helemaal niet erg!!!

Caro, dank je :-*!

Ik denk dat ik een nieuwe allergietest aanvraag. In mijn hart weet ik wel dat de ha gelijk heeft, want ik voel dat het irriteert en kriebelt als mijn kattebeest bij me zit, maar ja… misschien moet ik het toch nog maar eens laten testen. Sowieso omdat ik écht niet weet waar ik met het beestje heen zou moeten :(…

hoi meiden

dank jullie wel voor de lieve woordjes

het gaat iets beter hier

met mij gaat het ook beter

alleen veel hoofdpijn

misselijk gaat nog wel

—

trying jeetje meid beterschap en doe lekker rustig aan

chris gefeliciteerd meid

marlia goed dat je naar de dokter gaat

daffie vk geweest alles goedgekeurd goed meid

voor de andere weet ik het even niet meer

sorry

heb ook niet veel te melden

ga even opruimen hier

devano is lekker naar oma dus even een dagje voor mij alleen

ga dadelijk even nog een uurtje slapen

kom vanavond nog wel even terug

dikke kus en knuffel

tamara

Chris: van harte gefeliciteerd :dance: . Was dus inderdaad geen griepje.

Trying: vervelend dat je nog steeds niet lekker bent. En dat te bedenken dat het aan de kat ligt. Zou het ook niet leuk vinden om hem weg te doen als je hem al zo lang bij je hebt.

Daffie: fijn dat alles goed is. Ga eerst maar genieten van alle voorbereidingen van je bruiloft. Ik weet nog wel dat ik daar ook erg van genoten heb.

Irry: balen zeg, hoop voor je dat de natuur vanzelf zijn gang weer gaat en zoniet dan zijn er gelukkig medicijnen voor. Heb je die bij de eerste zwangerschap ook gebruikt of ging dat allemaal vanzelf?

Voor de rest zijn bij mij gister toch de :twisted: gearriveerd. Had gister ook een chago-bui dus had al zo’n vermoeden. Wel een beetje teleurgesteld, ondanks mijn gevoel dat het niet raak zou zijn. Bij Fabian werd ik in deze ronde zwanger, dus het duurt nu langer voordat ik zwanger ben. Geen paniek natuurlijk, maar ik heb dat wel in mijn achterhoofd. Ga de volgende ronde maar eens proberen met ovulatietesten te werken. Mijn hubbie is het vele geklus een beetje zat. Heeft een drukke baan en dus is de romantiek er soms een beetje vanaf. Dat gevoel heb ik zelf ook, dus maar eens kijken of ik wijs kan worden met ovulatietesten. Bedankt voor jullie geduim, misschien volgende ronde beter.

Moet nog even mijn banner aanpassen.