oktoberstopsters 07 deel 4 * 9 zwanger, nog 10 te gaan!! *

Oooeeehhhh… Francisca… spannend! Duim, duim, duim!!!

Jeremy, ik heb je een PB gestuurd met mijn aangepaste versie. Kijk maar of je d’r wat mee kunt (naast de aantekeningen van trying).

Heel veel succes. En ben benieuwd naar de afloop.

Trying dank je wel ik heb er veel aan gehad.

En Sjaantje ik heb erover gedacht om de brief zelf af te geven, maar ik ben nog steeds woedend en denk dat het niet handig is om dit te doen. Het heeft even tijd nodig voor mij om te zakken. En dan zien we wel weer.

Francisca erg spannend hoor ik hoop dat het raak is.

Graag gedaan, Jeremy :-*! Fijn dat je er iets mee kan.

hoi meiden

vandaag geen goed nieuws gekregen

vandaag is de man van de collega van fer overleden

ik ben er kapot van

de man is pas in de 40

heeft een hartaanval gehad

en aangezien ik hun ook ken doet het veel pijn

ik kom vandaag ook niet online ga het even laten bezinken

fer is er ook kapot van

meiden tot snel

dikke kus en knuffel tamara

@ Poemmelke: Doe je rustig aan? Is nooit leuk nieuws.

@ Linda: Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag. Ben je nou nog steenbok of ben je al waterman? Ikzelf ben a.s. donderdag jarig en ik ben waterman.

@Chris en Francisca: Ik duim voor jullie.

@ Sjaantje: Heel veel plezier in Mexico.

Ik heb zelf niet zoveel te melden. Ben vanmorgen naar de fysio geweest en hij heeft wat staan drukken op mijn bekken en onderrug. Eventjes hoorde ik een knak. Maar gelukkig deed het geen pijn. De rest van de dag weinig last gehad, al heb ik wel het gevoel dat ik beurs ben op de plekken waar hij duwde.

A.s. Vrijdag moet ik weer naar fysio, maar nu moet ik naar een manueel therapeut en wordt de echo van mijn heupen gemaakt. Ik ben erg benieuwd.

Voor de rest heb ik gewoon gewerkt.

@Tamara: wat een naar bericht. Kan me goed voorstellen dat je het op dit moment even moet verwerken. Succes en sterkte, ook voor je hubbie.

@Pattycoat: Hoop dat je snel van je klachten af bent. En dat er op de echo niets schokkends te zien is. Ik duim voor je.

Voor de rest nog geen :twisted: gespot. Voel wel een hoofdpijn opzetten net als gisteravond. Heb dat normaal als ik ongi ben ook wel vaak. Hoop dat het niet doorzet. Vanavond maar een keer op tijd naar bed. Ben erg moe ook nog van een druk weekend.

Misschien komt je hoofdpijn juist door het drukke weekend??

Als ik me erg druk maak heb ik ook altijd hoofdpijn…

Tamara: Bah wat een vervelend bericht!! Laat het maar even goed tot jullie bezinken, zoiets verwacht je ook niet!

Pattycoat: Ik ben waterman, op mijn verjaardag begint de periode van de waterman! Jij alvast een hele fijne verjaardag! :slight_smile:

Francisca: Spannend!!! Ik ga duimen draaien, het wordt wel weer eens tijd voor een positieve test hier!! :slight_smile:

Goede morgen meiden!

@Tamara,jeetje das minder…begrijp dat je het even moet laten bezinken dikke :hug: voor jullie.

@Sjanie, wow mexicooooooo!! lekker genieten hoor!!! :mrgreen: (heb je nog een plaatsje vrij in je koffer?? :stuck_out_tongue: )

@Francisca, spannenddddd!!hoop echt voor je dat het raak is!

@Pattycoat,hoop dat de fysio aanslaat.

Verder weinig te melden,ja die :twisted: zijn eindelijk

vertrokken! :dance:

vanmiddag naar de gyn,ben benieuwd wat er uit die testen te voor schijn komt… wait and see… :shifty:

ga nu boodschappen doen…doei :-*

@ Tamara: jemig wat een schrik! Kan me goed voorstellen dat je er helemaal van ondersteboven bent. Mijn moeder heeft een dik jaar geleden namelijk ook geheel onverwachts een hartaanval gehad. (Ze is nu 56 jaar.) Gelukkig is zij er wel weer goed bovenop gekomen. Maar je schrikt er heel erg van en je beseft je des te meer dat het leven niet oneindig is. Ik wens jou en je man heel veel sterkte.

Ikzelf heb vanmorgen de huisarts gebeld. Kreeg natuurlijk een assistente aan de telefoon die erg goed is in “mensen afschepen”… De vorige keer liet ik me wel afschepen, maar dit keer wou ik toch wel erg graag een afspraak. Niet alleen omdat ik steeds meer last krijg van mijn onderrug (wat uitstraalt naar mijn rechterheup en been), maar ook omdat ik nog steeds niet ongesteld ben. Vooral ook omdat ik nog steeds niet ongesteld ben, kan ik beter zeggen. Ik wou dus morgen (= mijn vrije dag) een afspraak. Maar de dokter had het druk zei ze en ik moest me vooral niet druk maken om het feit dat ik nog steeds niet ongesteld ben geworden. Dat komt vaker voor. Ja, dat weet ik ook wel! Toen zei ik tegen haar dat ik gezien mijn leeftijd en onze kinderwens me wel druk maak daarover. Toen kon ze het opeens wel begrijpen… :? … Anyway, volgende week woensdag mag ik dan toch eindelijk langskomen.

Overigens las ik gisteren nog een artikel over het feit dat mensen steeds meer gaan internetdokteren… Vind je het gek als je huisarts nooit eens tijd voor je heeft? (Alhoewel ik ook wel begrijp dat je niet om elk wissewasje naar de huisarts moet gaan.)

Verder heb ik sinds gisteravond een ongigevoel. Dit zou kunnen kloppen. Aangezien ik ca. anderhalve week geleden mijn ei meen te hebben opgespoord, zou ik dus rond aankomend weekend ongi kunnen worden. Maar ik heb wel weer iets raars… :? :o … Ik heb op 11 januari een ovutestje gedaan: twee even dikke strepen, goed zichtbaar. Op 17 januari nog eens zo’n ovutestje gedaan. Weer twee strepen, de teststreep wat lichter dan de controlestreep. (Ik dacht: dat kan kloppen, want volgens mij heb ik mijn ei al gehad.). Maar afgelopen zondag 20 januari uit de gein nog eens zo’n testje gedaan: weer twee strepen? Teststreep iets lichter dan controlestreep, maar allebei goed zichtbaar… Vind het een beetje raar. Ben blij dat ik volgende week naar de huisarts mag, want ik ben natuurlijk zelf ook even gaan internetdokteren :smiley: en ik hoop niet dat ik PCOS ofzo heb.

Zo, na dit lange verhaal ga ik gauw weer aan het werk :smiley: !!

Liefs,

Marlia

Gisteravond zouden we gezellig uit eten gaan, maar natuurlijk voelde ik me beroerd… Echt zo zonde! Mijn vriend heeft snel al het eten opgegeten en toen zijn we snel naar huis gegaan waar ik lekker op tijd onder de wol ben gegaan. Heb dus niet echt een leuke verjaardag gehad. (zondag was wel gezellig, maar vermoeiend)

Heb wel een afspraak kunnen maken voor de 20-weken echo bij een onwijs leuke dokter! Voor 10 euro extra krijg je extra foto’s en een gesproken dvd. En nog een verzegelde envelop met roze of blauwe sokjes. (al denk ik niet dat ik het wil weten, ben er nog niet helemaal overuit…)

Marlia: heb je ook een zwangerschapstest gedaan? Bij mij gaf de ovu-test juist ook twee strepen aan toen ik zwanger bleek te zijn…

Oh ja, hebben jullie mijn banner gezien?!?? :smiley:

Goedemorgen dames,

een kort berichtje van mij, ik ben ziek dus heb geen zin uitgebreid te gaan reageren. Ik werd gisteren verschrikkelijk misselijk wakker om 5:00 en moest echt naar de wc rennen :sick: . Ik voel me opzich wel iets beter. Gisteren had ik hele rare krampen bij mn schaambeen, deed echt pijn. Nog nooit eerder gehad en daarbij last van mn onderrug … Verder nog geen ongi te bekennen.

Succes allemaal Ik ga even rustig bijlezen nu!

:-* Chris

Hmn Chris… dat klinkt op zich veelbelovend… Of beterschap of we hebben weer een nieuwe zwangere in ons midden!! :slight_smile:

Goedemorgen meiden!

Ff snel vanaf mijn werk… Het is nog niet hoe het moet zijn, dus ik ga om 13.00 uur ff terug naar de ha. Maar ik ben dus wel op het werk.

Ik kan hier niet uitgebreid reageren, sorry.

Wel ff: Tamara, wat een naar nieuws! :frowning: :hug:

Chris, oeh, spannend :wink: :thumbup:

Nu moet ik echt verder! :-*

Kan even niet op iedereen reageren maar:

@Marlia: Bij mij duurde het ook langer voordat ik ongesteld werd na het stoppen met de pil, sterker nog ik was meteen zwanger.

Mijn ontrekkingsbloeding was 27 september, pas 10 november testte ik positief. Ik had dus ook een langere cyclus dan de ‘gemiddelde’ 28 dagen. Was ervan overtuigd dat ik niet zwanger was, heb toen om dezelfde reden als jij de huisarts gesproken…

Wat Linda zegt is waar he, je kunt met een ovu-test ook zien of je zwanger bent, wie weet… Hoop voor je dat je snel ongesteld wordt of zwanger bent natuurlijk!

@ Chris: heb je al een testje gedaan? Het kan inderdaad beide kanten op… Griep gaat rond, maar je zit ook bijna op je NOD… :smiley:

Ik heb nog niet getest. Laatste keer dat ik getest heb, was twee weken geleden. Toen was 'ie negatief. Ik had toen getest, omdat ik een positieve ovutest had. En ik wilde uiteraard weten of mijn ei eraan zat te komen of dat ik zwanger was. Nu test ik aankomend weekend pas weer. Ook omdat ik volgende week woensdag naar de HA moet. Hij zal daar ook wel naar vragen denk ik…

@ Marlia: nee ik heb nog niet getest, ik denk dat ik een griepje heb hoor… Maar als ik donderdag nog niet ongi ben doe ik een test. Misschien dat ik nog wel stiekem een ovulatietestje doe :lol:

Maar voor jou kan het ook nog beide kanten opgaan dus :pray:

Lunch

Jippo, hoe is het nu met je?

Marlia en Chris, spannend hoor! :mrgreen: :thumbup:

Oh ik heb net een toch stiekem een ovulatietest gedaan de streep word net zo donker als de teststreep… Gelijk al na hem in de urine te hebben gehad. Maar nu heb ik net mn urine weg gegooid…ik ga denk ik vanmiddag / vanavond nog maar een testje doen

Oh jee nu word ik toch wel heel zenuwachtig

Ik doe er nog even een foto bij

streei is veel donkerder nu trouwens… :smiley: