Hoi meiden!
Arwen heeft lekker 2 uur geslapen en ik ook ruim 1,5 uur. Maar ik heb wel moeite ermee om op te staan, zou het best lekker vinden om gewoon in bed te kunnen blijven liggen… Maar goed, dat gaat nu eenmaal niet met een peuter. Morgen is ze - zoals gebruikelijk - bij mijn sz, dus dan kan ik wel gaan liggen wanneer ik wil. En vrijdag, dat moeten we maar ff bekijken dan. Ik heb om 10.00 uur een afspraak bij de ha, en ik heb net gebeld of Arwen dan ook mee kan, omdat ze al zo lang verkouden is. Dus echt weg brengen kan ik haar dan toch niet, want we moeten naar de ha. Ik ga hem trouwens vragen om een nieuwe allergietest. In mijn hart geloof ik wel dat ik allergisch ben voor de kat, maar ik vind die twee uitslagen zó raar! Misschien ziet hubbie wel het licht en komt hij vrijdag thuis :lol:, maar dat betwijfel ik ten zeerste :doh:. Hij was gisteren al zo, tja, hoe moet ik het noemen :think:… zielig aan het doen? Natuurlijk komt er meer op hem neer sinds ik ziek ben, maar het is niet zo dat ik niets doe. Maar hubbie vond zichzelf erg tekort gedaan en zag het niet zitten om weer meer te doen :think:. Nou jaaaa. Ik vraag echt nauwelijks iets van 'm :doh:. Toen ik door vroeg zei hij dat ik nu echt niet mocht zeggen dat de vuilnisbak vol is, want hij heeft wel meer te doen :?. Ik dacht écht dat ik iets kreeg! Ik heb geantwoord dat, als hij uit zichzelf de vuilnisbak verschoonde, hij van mij helemaal niets zou horen. En dat, aangezien hij dat dus niet deed, het niet zo gek was dat ik één x op de zoveel dagen zeg dat het ding vol is (hij verschoont 'm dan, omdat we zo’n 50 liter-geval hebben en dat dan best zwaar is voor mijn rug). Meer dan dat ik niets mocht zeggen daarover kwam er niet uit. Dus heb ik hem fijntjes erop gewezen wat ik in die dag nog wel allemaal doe (de was bv.!) en dat ik van hem niets meer vraag dan dat hij wat meer alleen voor Arwen zorgt. Ik snap hem wel, want hij heeft ook gekookt toen ik ziek was, maar om nou al te gaan doemdenken… er kwam ook gewoon niets concreets uit. Als ik al eens iets zeg (bv. dat Arwen geen broeken meer in de kast heeft hangen), bedoel ik écht niet dat hij de hele mand vol strijk die er staat weg moet werken. Maar hij leest dat dan wel eruit. Tja, his problem. Heb hem gezegd dat dat echt niet zo is, dat ik het fijn vind als hij iets strijkt (want dat doet hij nu wel af en toe), maar dat ik echt niet verwacht dat hij dat nu allemaal gaat bijhouden (grappig dat hij dat normaal wel van mij verwacht :think:). Terwijl ik dit schrijf vraag ik me af of de clou er niet in zit dat ik hem niet bedank of zo voor het strijken :think:. Mannen zijn daar toch gevoelig voor, niet :think:? Alsof hij dat ooit bij mij doet :wall: :D! Ach ja, we zien wel hoe het loopt. Ik heb ook tegen hem gezegd dat ik de afgelopen tijd alleen maar bezig ben geweest met mezelf forceren om weer aan de slag te kunnen en dat dat dus niet werkt. Dat de ha nu uitdrukkelijk heeft aangegeven dat ik rust moet nemen. En dat ik dat dan ook wel moet doen. Des te sneller ben ik beter. Dus ja, er zal de komende dagen iets meer op hem terecht komen, maar dan kan ik tenminste wel opknappen. En het is ook niet zo alsof ik niets doe :?, maar minder. Nou ja, we zullen wel zien hoe het loopt. Maar ik voelde me dus enorm tuk gisteren, gaat hubbie ook nog wat zitten simmen over een vuilnisbak, pffff :wall:.
Maar goed, dat ben ik ook ff kwijt :lol:!
Francisca, dat ik nu ziek ben heeft niets met de kat te maken, hoor. Dit is de nasleep van die zware bronchitis en dat kwam niet door de kat, zei de ha. Maar dat ik gevoelige luchtwegen heb, dat wel. Dus die kriebel/irritatie waar ik vaker last van heb.
Tuk dat je ongi bent geworden :hug:!
Ik ga zo ff aardbeitjes schoon maken voor mijn meisje en mij! :-*
Chris gefeliciteerd!! :dance: Geniet ervan!
Trying: Lucht je hart maar hoor, daar zijn we voor. Tsja… mannen!
Even een snel berichtje omdat ik me even weer flink beroerd voel:
Zie je nou wel Chris!!! Gefeliciteerd!!!
Chris gefeliciteerd!! :dance:
Trying, wat kl*te zeg… :hug:
Ik heb gisteren mijn echo gehad.
Alles goed, mooi hartje te zien én te horen!
Ik was iets verder dan gedacht, maar 5 dagen, dus dat is normaal.
Mijn uitgerekende datum is nu officieel 28 augustus.
Hij mag dus in het lijstje… 8)
Groetjes Anneke
Goedemorgen, meiden!
Nou, vandaag heb ik de tent voor me alleen, heerlijk! Arwen is op donderdag altijd bij mijn sz, omdat dat voor mij een werkdag is. Maar gelukkig mocht ze vandaag ook gewoon komen. Kan ik tenminste gaan liggen wanneer ik wil . En voor de rest rustig aan… beetje lezen, beetje KoK-ken… vooral relaxen .
Hanneke, ja idd… mánnen! :lol:
Linda :hug:!
Anneke, wat heerlijk, een goede echo! :inlove: :thumbup:
Heerlijk Trying, een relax-dagje! Ik wilde mij ziek melden vanmorgen, maar ik weet gewoon dat er geen vervanging voor mij is tussen de middag. Vanmiddag probeer ik nog wel even eerder naar huis te gaan, zou leuk zijn! Voelde me vanmorgen namelijk alweer flink beroerd. Had gewoon zin om tanden te poetsen, wetende dat dan alles er wel uit zou komen. Em dat is gelukt! :mrgreen: Moet zeggen dat het wel een opluchting is! NU maar snel de auto in, moet ook nog tanken… :?
Oh arme jij :(! Veel sterkte hoor! :-* :hug:
Hallo dames…
@Daffie; fijn weer iets van je te horen meis… :-
Even op jullie vraag terug te komen;bij mn dochter was ik zonder medicatie zwanger geraakt,maar dat heeft wel bijna een jaar geduurd voordat het zover was. (en was daarvoor ook aan die prikpil,vandaar ik dit gedoe niet snap :think: ).
@Try,lekker tijd voor jezelf nemen hoor,hoop voor je dat het straks helemaal verdwenen is. enne mannen… die komen van mars! :mrgreen:
@Linda; lijkt me niet fijn…hoop dat je er nu iets minder last van hebt.
Voor de andere dames sterkte succes en een
dikke :hug:
Liefs Mary :-
Hoi meisjes,
@ Chris: Jammer dat je zo :sick: bent, maar het is voor de goed zaak!!! En het gaat weer over :mrgreen:
@ Trying: pfff… meis :hug: Dat is hard… Ik zou er niet aan moeten denken dat wij ons gele monster (hond) zouden moeten wegdoen… Goed dat je het nog eens laat testen… En tja, mannen… Wat moet je ermee! Behalve baby’s maken… :mrgreen:
@ Francisca: :hug: ik duim voor de volgende ronde! :thumbup:
@ Anneke: Fijn dat alles goed was, meid! Hartstikke gefeliciteerd! :dance: Een mooiere datum had je niet kunnen kiezen! :lol:
@ Linda: Ik hoop dat het snel beter gaat en dat je er niet 3 volle maanden aan vast zit! :thumbup:
Hier gaat alles weer zn gangetje… We zijn druk met de bruiloft bezig(volgende week jurk passen !!! :dance: ), maar ook met Colin’s feestje voor volgende week zondag… Ik heb vorige week de uitnodigingen al verstuurd en de Bumba taart al besteld… En een lading ballonnen en slingers gekocht. Nu maar hopen dat ook iedereen komt, want anders kom ik hier taart uitdelen! :lol:
liefs
daffie
:think: Ik heb het lijstje wel aangepast, maar mijn comp heeft weer kuren, dus ik krijg m niet op de site… Ik probeer het morgen weer even! Solly :silenced:
liefs
daffie
@Daffie: leuk hé al die voorbereidingen treffen voor jullie trouwdag…weet je al een beetje wat voor jurk je wilt?
@Linda & Trying : hoe gaat ie nu met jullie?
@ Anneke: wat fijn dat je je echo al gehad hebt alles goed! Lijkt mij ook mooi om te zien hoor, Zal nog wel even duren hier denk ik.
Ik ben vandaag gelukkig weer aan de betere hand niet meer misselijk gelukkig en krijg weer wat eten binnen. Hopen dat het even zo blijft.
Ik ga vanmiddag even shoppen met mn vriendin :dance:
Liefs
Hoi meiden!
Mary, hahahaha, idd… mannen komen van een andere planeet
Daffie, leuke dingen voor de boeg! Natuurlijk het feestje voor Colin, maar ooooh, je bruidsjurk is ook zó leuk! :mrgreen:
Chris, lekker baby-shoppen . Offe… je vriendin weet het nog niet tuurlijk, hè?! :roll:
Ik heb net lekker een paar uur geslapen . Nu ff boterhammetje eten en wat KoK-ken… en dan lekker wat lezen, denk ik…
Haha, zat net even het lijstje te kijken en zie dat er iets niet klopt.
Ik ben uitgeteld op de 28ste, Tamara op de 31ste, maar volgens haar banner is ze verder dan mij.
Dus volgens mij kloppen de banners niet helemaal. :lol:
Het is maar wat je bezig houd hé?! :lol:
Trying, lekker dat je even tijd voor jezelf hebt.
Ik vind dat ook altijd erg prettig als ik het heb.
Morgen een broek ophalen.
Ik had bij een babyzaak hier, een Noppies broek laten bestellen.
Op het werk moeten we zwarte broeken aan, en vandaar dat ik die alvast eentje zocht, want die heb ik nog geen.
Maar de xs was te groot, en nu hadden ze iets nieuws deze collectie, namelijk xxs!
Dus die ga ik morgen even ophalen.
Het was echt een hele mooie, hoop dat ik snel een andere vind nog, dan kan ik die ook ‘gewoon’ aan, en op het werk een andere.
Bij Promiss hebben ze ook altijd mooie zwangerschapsmode, Anneke! Maarre… XXS :shock:. Dan heb jij toch een mooi figuurtje, zeg! :thumbup:
Ik heb inderdaad mn eerste babyaankoop gedaan, 3 schattige rompertjes :inlove: Deze vriendin weet wel dat ik zwanger ben, heb het haar gelijk verteld! De rest weet het nog niet,daar wachten we nog een week of 6 mee (als dat me lukt)
:-*
Daffie, leukkkkkkkkkkk, trouwjurk passen.
Je plaatst tzt toch wel een fotootje?
Chris, aaaah, heerlijk hè?! :inlove:
Ff weer een snel berichtje van mij. Ik kon vanmiddag gelukkig wel naar huis! Voel me zo ontzettend draaierig! Niet goed!
hoi meiden
linda nog steeds misselijk meid ik weet hoe je je voelt
chris lekker gaan shoppen gezellig
trying nog steeds niet beter hoop dat je morgen iets meer weet bij de ha
anneke jeetje xxs dat was eens een keer toen ik net in de 20 was ja toen waren de grootste kindermaten mij nog te groot
nu lekker maat 38 in positiekleding
jawel de banners kloppen wel
volgens onze berekeng moet ik nu 9 weken en 1 dag zijn maar maandag weten we het zeker
jij 5 dagen langer zwanger is goed hoor
daffie trouwjurk gaan passen spannend
en idd wel een foto plaatsen
mary is idd jammer dat het niett zo lukt op het moment
voor je het weet is het zover
verder weet ik het niet meer
hier gaat het redelijk
misselijkheid begint al minder te worden
alleen het zo moe zijn
vandaag naar de psz geweest om devano aan te melden en vanaf mei als hij 2 is mag hij 1 halve dag gaan en naar de zomervakantie gaat hij 2 halve dagen omdat ik in augustus moet bevallen is het voor hem beter om nu al te gaan wennen en dan in augustus de hele over stap te maken maar er is dan voor hem ook te veel veranderingen
en naar de nieuwe school en de baby erbij
hij vondt het vanmiddag geweldig hij wilde niet meer mee naar huis
maar een maal op de fiets was het goed
verder niets te melden
alleen mijn kleine boef wordt een grote jongen
meiden vanaf morgen ben ik tot en met zondag afwezig
morgen naar mijn peet oom die ik al 15 jaar niet meer heb gezien
en zaterdag de begrafenis
maandag kom ik wel langs en maandag avond natuurlijk ook om te vertellen wat de vk heeft gezegd
dikke kus en een knuffel tamara
o spannend hoor Daffie een trouwjurk passen. Ook ik ben benieuwd naar een fotootje
En Chris altijd leuk shoppen voor de kleine.
Hier weet ik het ff niet meer. Heb ongi gevoel, maar nog geen :evil: vanmorgen stieken een ovutest gedaan en daar had ik een licht 2e streepje, maar op een zw. test niet. dus ik weet het niet meer. af en toe misselijk en erg Word afwachten hier. al zou het wel een wonder zijn hoor als het zo is.