Hoi meiden!
Oh, ik heb zoveel moeten bijlezen, dat ik het allemaal niet meer weet :oops:. Ben gewoon heel moe, dus reageren valt me even zwaar, sorry!
Ik heb gisteren een longfunctie-onderzoek gehad. Daar weet ik de uitslag nog niet van, maar daar verwacht ik niet zoveel van, want dat heb ik laatst ook bij de ha gehad. Verder toch al een allergietest gehad. Het enige waar ik op reageerde was katten (surprise surprise). Ik heb gisteren geen medicijnen genomen i.v.m. het onderzoek en ik heb dan ook vreselijk moeten hoesten weer. Dus daar zit toch iets wat niet goed is. :? Vrijdag de volgende onderzoeken…
@trying: Jeetje wat een gedoe allemaal momenteel voor je.
Ik hoop dat je het allemaal een beetje kan bijhouden en verwerken lijkt mij erg ingrijpend allemaal.
Beterschap gewenst en rust lekker uit…
@Sjaantje:Nu ga ik elk uur kijken vanavond of je al een uitslag heb …spannend hoor… :thumbup: :thumbup: :thumbup: hoop op positief resultaat.
Fijne woensdag middag verder allemaal.
En Sjaantje, heb je al getest???
Hoezo nieuwsgierig :mrgreen:
Ik ben ook erg nieuwsgierig…
Sjaantje is nog aan het salsa dansen hahahaha en laat ons hier allemaal in spanning…
zo’n vermoeden heb ik ook…
Sjaan, ophouden met salsa dansen en plassen!
We zijn helemaal niet nieuwsgierig hoor. :liar:
Oooooooooh, wat zijn we erg :mrgreen:
SJAAAAAAAAAAAAAAANTJUUUUUUUUUUUUUUH!!! :mrgreen:
Hoelaat is Sjaantje klaar met salsa les?
hahahahahahahaha…wat zijn wij erg zeg met zijn allen hier hahahahaha
Ik ga niet op Sjaantje wachten.
Het is de hoogste tijd om mijn bed op te zoeken.
Hopelijk is er morgen nieuws.
Welterusten allemaal. :-*
Weltrusten Lotte
Ik ga er ook van tussen mannentje komt zo thuis van zijn werk dus ga gezellig met hem ff op de bank zitten en daarna naar bed.
Ik hoop morgen een positieve post te zien van Sjaantje als ze uit gedanst is hihihihihi.
Welterusten allemaal en ik duim voor je Sjaantje.
Marleen
Sjaantje??? Al getest??? nieuwsgierig :mrgreen:
Er was eens een meisje, haar naam was Sjaantje.
Sjaantje wilde heel graag een babytje en was daarom flink aan het oefenen met haar vriend. De resultaten van het oefenen werden dagelijks uitgebreid besproken met haar vrienden van KOK.
Sjaantje was een dag overtijd en wilde graag een test doen. Maarja, eerst had ze salsa-les en meidenavond. En de vrienden van KOK zaten te wachten en te wachten en te wachten…
Uiteindelijk zijn ze toch maar allemaal gaan slapen, want Sjaantje kon maar geen genoeg krijgen van haar salsales!
Sjaantje was inderdaad laat thuis. Wilde eigenlijk die test wel doen, maarrrrrr… ze hoefde niet te plassen???
Tja, en waar ben je zonder dat plasje?? Nergens! Ze besloot om de test de dag erna 's morgens te doen.
Volgende ochtend: Sjaantje was al om 06.30 uur wakker terwijl ze normaal pas een uur later hoeft op te staan. Ze vloog naar beneden, pakte de test, ging op de wc zitten met de test precies in de juiste positie en… één druppel. En toen… niets… en na tien seconden, nog één druppel en toen weer niets. Waar bleef toch die hele waterval die normaal 's ochtends naar beneden stort??? Na weer een paar seconden kwam die waterval waarbij het hele staafje ondergep… werd. Ook het venstertje waarin de test afgelezen dient te worden was nat…
Uiteindelijk na vijf minuten was daar toch een heeeeeeel licht roze controlestreepje. Helaas bleef het andere venstertje leeg.
Dus nu weet Sjaantje het ook even niet meer!
De duiveltjes waren toch nog steeds niet gekomen…
Vriendlief stelde voor dat Sjaantje de andere test mee naar het werk zou nemen en het dan nog eens zou doen. Maar zie je sjaantje al??? Vijf minuten op de plee, alle klanten bonkend aan de deur dat ze moeten plassen…
Nee, Sjaantje heeft besloten om toch nog een paar daagjes af te wachten.
Maar ze denkt dat haar lichaam haar gewoon voor de gek heeft gehouden en dat ze alsnog visite krijgt van de duiveltjes. Het controlestreepje was immers wel te zien.
Dus meiden, bedankt voor jullie support gisteren, errug lief. Ik zat zelf ook nogal in de zenuwen en ik denk dat het daarom niet goed lukte met plassen. We zullen zien. Nu wacht ik toch maar even een paar daagjes af (en je zult zien dat de duiveltjes vandaag komen) en dan zien we wel!
Uiteraard houdt ik jullie op de hoogte.
Allemaal een dikke :-
Je houdt het spannend Sjaantje! Misschien de volgende keer even in een bekertje plassen en dan het staafje erin houden, misschien wat frisser dan… Mijn duimen draaien iig voor je!
Moet ook spannend blijven, hadden jullie wel verdiend na gisteravond
Ik denk niet dat je nog hoeft te duimen hoor. Ondanks dat het niet helemaal goed ging met het plassen was de test toch duidelijk negatief.
De duiveltjes zullen zich vandaag of morgen wel aankondigen… Volgende keer wacht ik toch maar netjes de 28 dagen af voordat ik zenuwachtig wordt.
Sjaantje…jammer dat je (NU) geen positieve test heb.
En ik hoop als die duivels doormkomen dat ze nu ook snel komen en anders een positieve test voor jullie :thumbup: blijf nog wel ff duimen hoor
Fijne dag vandaag groetjes van Marleen
Haha, Linda, goed plan, maarja, weet ik veel! Ben ook nog nooit zo zenuwachtig geweest. Het was een ramp!
Ik wacht nu gewoon even af. Als ik over een paar dagen nog geen duiveltjes heb ga ik testen met een bekertje :mrgreen:
Bedankt voor jullie belangstelling hoor
Maar het was hier gisteren ook wel erg gezellig las ik, hihi!
Met jullie verder alles goed? Ik ben erg egoïstisch geweest!!