Deel 5 alweer!!
We :thumbup: met z’n allen voor meer positieve testen!
Graag veranderingen voor het lijstje even aangeven in een pb.
Iedereen succes met zwanger worden of zwanger zijn!!
Marleen, Vera :hug:
Mooi lijstje weer! Heb meteen een opmerking (:oops: ): je kunt bij mij erbij zetten 1e ronde na bbz als je wilt.
@Jippo wrote:
Mooi lijstje weer! Heb meteen een opmerking (:oops: ): je kunt bij mij erbij zetten 1e ronde na bbz als je wilt.
Zal ik doen! En wanneer ben je uitgerekend?
Jippo: nee wij hebben zeker niet stil gezeten hahahahaha.
Alleen deze keer gaat het niet zo snel als toen maar we doen ons best :lol:
Marleen.
@ Marleen: Welkom bij ons clubje…
In de tussentijd heb ik nu al zo’n 5 testen gedaan hihi… Op de een is het duidelijker dan op de ander, maar hoe je die testen ook draait, er staat een 2e streepje op…
Op zich wil ik dat zo min mogelijk mensen het weten, maar we hebben wel samen afgesproken dat we het donderdag aan zijn ouders vertellen… En dan hopen dat mijn scshoonmoeder haar mond kan houden… :roll:
Ik voel me niet heel vreemd, heb alleen af en toe van die kleine krampjes in mijn onderbuik. Beetje ongi-krampjes. Ik weet ook helemaal niet of het erbij hoort, maar daar ga ik maar vanuit…
Vrijdag heb ik telefonisch consult met mijn huisarts en dan hoor ik denk ik meer… Ik heb ook geen idee hoe het verder allemaal hoort en hoever ik eventueel al zou zijn…Maar dat wachten we maar af…Vind het wel spannend. Gisteravond kon ik al bijna niet in slaap komen…
Pattycoat wat geweldig allemaal! Ik snap dat je het nog even stil wil houden (hoe moeilijk dat ook is).
Ik ben morgen alweer 21 weken zwanger en heb dan de 20-weken echo. Ik begin nu toch echt wel een beetje zenuwachtig te worden hoor. Ik ga er van uit dat het wel goed zit maar ja… ik kan alleen maar hopen!! Ook ben ik zeer benieuwd of ze het geslacht kunnen zien. Ben zo nieuwsgierig!!
Pattycoat…dank je wel voor je welkomst en GEFELICITEERD met je zwangerschap…super zeg!
Op naar 9 mooie bijzondere maanden…
Marleen
@Hanneke25 wrote:
@Jippo wrote:Mooi lijstje weer! Heb meteen een opmerking (:oops: ): je kunt bij mij erbij zetten 1e ronde na bbz als je wilt.
Zal ik doen! En wanneer ben je uitgerekend?
Voorlopig staat de datum op 5 oktober.
@pattycoat het is moeilijk stil te houden he. Ik merk dat hier in de omgeving steeds meer mensen het weten. Alleen op mijn werk nog niemand en dat hoop ik zo te houden
@marleentje welkom hier ik hoop dat je snel zwanger bent.
@Hanneke spannend hoor de 20 weken echo. geniet ervan.
Ik heb net gezellig alle belastingaangiftes zitten veranderen. Jeremy gaat meer naar het kdv, we krijgen kinderkorting en onze voorlopige toeslag klopte niet. dus niet echt leuk werkje.
dalijk even een nieuwe bankrekening openen waar we niet voor hoeven te betalen. we willen weg bij de abn die kost teveel.
verder gaat hier alles goed. voel me goed alleen af en toe moe. ik kijk zo uit naar 17 maart. die bevestiging dat er iets in je bm zit.
@pattycoat proficiat!!
@chris :inlove:
@hanneke: mijn pauze is alweer voorbij :mrgreen:
@marleen welkom, leuk zo’n groot gezin!
@de rest: haallloooo, alles goed vandaag??
Bij mij niets spannend te melden. Volgende week spannend, maar heb helemaal niet het gevoel dat het nu raak zou kunnen zijn. Ga er dus ook niet vanuit.
Het lijstje van de niet-zwangeren wordt wel echt kort, dat is in ieder geval een goed teken . Maar nu wil ik ook wel eens naar de overkant :?
Hihi, ik let ook niet op… Ik ben inmiddels alweer 35… (voor 't lijstje)
Ik heb vandaag lekker een dagje vrij genomen om een beetje aan te trutten in huis en mijzelf eens te verwennen: voetjes, handen, nagels, maskertje etc.
Hmm… dat klinkt goed! Ik zou me daar ook vaker de tijd voor moeten nemen! Helaas 40 uur werken, koken, poetsen, etc. en dan mijn geboorteborden hobby (ik ben nu trouwens een zinken teil aan het beschilderen voor mijn vriendin) en mijn tijd is zo goed als op… Wat ik dan nog over heb gaat naar vriendinnetjes.
hoi meiden
sorry dat ik al een tijdje niet meer ben geweest
ben ziek en niet zo een klein beetje het gaat vandaga weer iets beter
maandag bij de vk geweest
ben niets aangekomen en niets afgevallen
alleen bloeddruk iets te laag maar dat heb ik al jaren 110/55
suiker was ook goed
verder met de bekken gewoon blijven bewegen en een band dragen bij zware huishoudelijke taken
de echo was ook goed kleintje groeit goed
alles er op en er aan
over 4 weken weer teruh en dan krijgen we ook meteen te hoeren wanneer en hoelaat we de 20 weken echo krijgen
het hartje was ook goed
140 slagen per minuut
de vk zei al is een mooi hartslag van een meisje
ben eens benieuwd zou wel leuk zijn
verder niets te vertellen
devano gaat het ook goed
meiden ik zal de echo even op het showforum neer zetten
patty gefeliciteerd met de zwangerschap
alle zwangere het gaat goed
marleen welkom
zieke beterschap
klussers klus ze jullie maand komt er ook aan
meiden ik kom vanvond niet op het forum hebben bezoek
goede vriend komt eten en dan hebben wij een mooie gelegenheid om te vragen of hij peetoom wil worden
dikke kus en knuffel tamara
Hoi meiden!
Heb ff bijgelezen, maar het is veel om op te reageren en het is echt tijd om boterhammetjes te gaan maken, sorry!
:-*
Goedenmiddag allemaal,
Vanmiddag maar eens de huisarts bellen ik ben sinds begin deze maand onwijs moe…het begint al om 12.00uur!!!En dan moet ik nog de hele middag met de meiden :shock:
Misschien heb ik wel een ijzer tekort dan zou ik graag pillen willen hebben want dit is gewoon niet te doen met de meiden.
Ik ben alleen maar moe …ben geen gezellige mama dan hé?
En manlief heeft deze week avonddienst dus is dan is de middag helemaal lang…hahahahaha.
Maar vanmiddag kan ik bellen en dan een afspraak maken…we zullen zien.
Leuk om te lezen dat er al zoveel dames al zwanger zijn…en ja,het is best moeilijk om het voor je te houden hé?
Bij de laatste zwangerschap hebben wij heb pas met 20 weken verteld niemand die wat door had…terwijl ik wel al een aardige buik had hahahahaha.
Ze dachten dat het nog van de vorige zo was…dat ik niet afgevallen was hahahahahaha.
Maar we hebben het wel lang voor ons kunnen houden bij de 1ste(3mnd) en de 2de(2mnd) en de 3de zwangerschap.
Is ook wel leuk kan je de drie maanden lekker met elkaar alles delen en erover praten.Zo van "ons"geheimpje.
Maar geen last van erge zwangerschap kwaaltjes?
Iedereen een fijne woensdag middag…ik ga koffie zetten voor mijn mams die komt zo…
Marleen
Ben niet vooruit te branden hier op mijn werk (sorry baas :oops: ).
Marleen moe? Als je niet nog 19 dagen zou moeten zou je bijna denken dat… Wel lastig met vier kids, kun je er ook niet snel aan toegeven…
Ik heb sinds een paar jaar de vervelende eigenschap om in slaap te vallen als ik moe ben. Waar ik dan op dat moment ben maakt niet zoveel uit: op het werk, thuis, op een verjaardag. Als ik moe ben, slaap ik! Laatst de vakantie in Mexico alle avondshows met de ogen dicht gezien Lastig. Ben zelfs een avond even 20 minuten gaan slapen. Helaas zonder resultaat. Mijn vader heeft hetzelfde probleem.
Hanneke, hoe is het gegaan?? Is toch altijd wel spannend hè zo’n twintig weken echo! Ik hoop dat alles goed is. Weten jullie nu ook het geslacht?
En Lotte, is die van jou ook niet bijna? En Caro en Mex als jullie nog meelezen?
Trying, heb je al gewerkt? Hoe is het gegaan?
Ga toch maar weer eens proberen te werken. Maar ik heb GEEN ZIN :wall:
Pattycoat: Dus toch!!! Joehoe!!! Gefeliciteerd!!
En nu ga ik boodschappen doen… gelukkig weer wat uitgerust.
Marleen, laat anders ook je schildklierwaarde eens controleren! Te traag werkend veroorzaakt een enorme moeheid!
Sjaantje, ik begin morgen weer met werken, 3-4 uur…
Duimen jullie voor me? :-*
Trying: Succes morgen! Wie weet helpt het wel een beetje om even in een andere omgeving te zijn! Doe in iedere geval rustig aan en luister goed naar je eigen lichaam!
Zal eens snel boodschappen gaan doen trouwens!
Ik zal me ook even melden in dit nieuwe topic, zodat ik weer mail krijg als er gepost is.
Marleen welkom ne veel succes met zwanger worden.
Sjaantje, ik heb inderdaad ook bijna mijn 20 weken echo.
Vrijdag om precies te zijn.
Ik heb er veel zin in, maar vind het ook heel spannend.
Je weet tenslotte nooit of alles goed is.
Maar we gaan er vanuit dat we een gezond kindje krijgen.