Oktoberstopsters '07, 13 zwanger!

Ja, wat goed hè?

Soms beangstigd het me ok wel een beetje want er moet nog zoveel gebeuren.

Deze week wordt er begonnen met de “opbouw” (behangen, schilderen) van de kinderkamer.

Dat is op dit moment de grootste klus.

Als dat eenmaal af is en je ziet echt resultaat dan wet ik zeker dat het rust geeft.

Goedenmorgen,

Een nieuwe week is begonnen…wat gaat de tijd snel zeg :shock:

@lotte: dat is heel normaal dat je het eng vindt dat de tijd zo snel gaat en het liefst wil je alles af hebben zodat je daar niet meer druk om hoeft te maken!!Wordt alleen maar erger :wink: hahahahaha nesteldrang!!!

@mexx: wat leuk om iemand tegen te komen die dichtbij woont.Jij ook al een tijdje zwanger hoe verloopt de zwanger schap?

Voor de rest eigenlijk weinig te melden…ik wens iedereen een goede en fijne maandag toe :slight_smile:

Groetjes van Marleen

@ Sjaantje ja ik heb hem opgestuurd. Inmiddels hebben we een gesprek gehad. En we hebben besloten om ze nog een kans te geven. Weet je wat het is als we naar een ander gaan kan het ook gebeuren, maar zij zal bij ons 10 keer nadenken nu.

@Lotte het is zeker normaal hoor om je zo te voelen. hihi wordt alleen maar erger

@Marleen wat irritant die moeheid misschien is het bloed na laten kijken wel een slim idee.

Hier gaat alles goed. Drukke week. Morgen op een kleintje van 2 maanden passen omdat zijn moeder geopereerd word. kan ik alvast oefenen hihi.

Goedemorgen allemaal!

Allemaal een goed weekend gehad?

@ Jeremy: toch goed dat je het gedaan hebt! En ze zal zich inderdaad twee keer bedenken. Hopenlijk doet ze dat bij andere ouders ook. Soms zijn artsen zich er misschien ook niet van bewust. Mijn oma is een keer heel kwaad geworden op haar dokter. Later kwam hij bij haar langs om haar te bedanken… Succes met oppassen. Lekker druk met 2 kids :smiley:

@ Lotte: wel fijn dat je nu de babykamer doet. Nu ben je 21 weken en moet rustiger aan doen hè! Dus je MOET het laten doen. Hoef je alleen maar aanwijzingen te geven :mrgreen:

Heb verder ook niks te melden. Geen :evil: maar wel nog buikpijn. Morgen meer!

groetjes

Nu al nesteldrang :shock: Dat beloofd nog wat voor straks :mrgreen:

Maar moet je het vanaf 21 weken altijd rustiger aan gaan doen?

Nooit geweten.

Zullen ze op mijn werk blij mee zijn. :mrgreen:

Vind ikke niet zo erg hoor, vind het werken soms al best wel zwaar.

Ik bedoel ook eigenlijk dat je het uit moet buiten :mrgreen: in de goede zin van het woord dan :lol: Een paar keer lichtjes steunen en zuchten misschien… haha! Maak je wel foto’s van het resultaat? Wij zijn natuurlijk allemaal heel erg benieuwd. En dat geldt natuurlijk ook voor alle andere zwangeren!

Hallo dames!

@Lotte: Tsja… het hoort erbij he. Ik begin er ook al een beetje last van te krijgen maar op het moment zit ik alleen maar tussen de verhuisdozen! :thumbdown:

@Sjaantje: Ik duim nog steeds!

@Pattycoat: Leuk hoe iedereen reageert!

Vanmorgen weer bij de VK geweest. Ze vond dat ik echt al een mooie zwangere buik had met (bijna) 22 weken. Ze kreeg een harde schop tegen haar hand van onze kleine. Daar moesten we erg om lachen en ze was verbaast over de kracht :inlove: . Het hartje was weer duidelijk horen en mijn bloeddruk was weer mooi laag zoals altijd (110-60). Helemaal tevreden dus. Ik heb nog even wat leuke zwangerschapskleding gekocht en nu ben ik even aan het lunchen. Kortom, het gaat hier allemaal zeer voorspoedig. Oja… we gaan trouwens in het paasweekend verhuizen!

Ik heb ook weer een nieuwe buikfoto geplaatst.

Fijne dag iedereen!!!

Hoi allemaal,

@Sjaantje: zou jij de volgende zijn? Spannend hoor, kun je nog wachten tot morgen? Als je nu al buikpijn hebt maar nog geen :twisted: zou het best kunnen zijn dat je zwanger bent. Ik :thumbup: voor je. Succes met wachten.

Verder met iedereen goed als ik het zo lees. Hier ook, de vruchtbare dagen komen er weer aan. Zou het deze maand ook voor ons mogen gebeuren? Vind het toch best spannend, en vooral dan die weken wachten daarna. Maar daar hebben er wel meer last van zo te zien. Verder geen bijzonderheden, ik moet maar eens wat gaan doen in huis. Het hele weekend weg geweest dus is er niets van gekomen. Spreek jullie later.

Ohhh Hanneke wat schattig dat jullie kleine de vk heeft geschopt!!

Ik ga zo nog even naar je buikfoto’s kijken.

Voor de rest:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

• Voor iedereen die gaat klussen
  • Voor iedereen die zwanger is voor een voorspoedige zwangerschap en een fijne bevalling met een gezond kindje
  • Voor mezelf dat ik morgen stiekem toch niet ongesteld wordt (hoewel mijn gevoel het tegendeel blijft zeggen)
  • En voor iedereen die ik vergeten ben

hoi meiden

marleen hoe is het nu met je ?

lotte mooie echo

hanneke ook een mooie echo

verder vergeef mij ik vergeet alles de laaste paar dagen

voor alle klussers succes

voor alle zwangere geniet er van voor je het weet zijn die negen maanden voor bij

----

hier gaat het zijn gangentje

ben nog steeds niet helemaal fit

de ene dag gaat het goed de andere dag zo beroerd als iets

met mijn bekken gaat het iets beter

niet meer heel veel pijn maar het is wel aanwezig

buikje begint nu echt heel goed te groeien

met devano gaat het ook goed

hij is al

3 weken zonder speen overdag

ook al 3 weken geen laaste fles meer

en sinds vandaag een hele dag zonder luier en netjes op de wc geplast en vandaag ook de grote boodschap gedaan

alleen net voor het eten was hij aan het spelen en we hadden gevraagd of hij naar de wc moest en wilde net met hem gaan gebeurde een ongelukje

hij was heel verdrietig en dacht dat wij boos gingen worden

maar hebben hem uitgelegd dat het kan gebeuren en dan we niet boos zijn

onze boef wordt een grote jongen

verder niets te melden

maak deze week een buik fot en die zet ik dan hier neer

meiden tot snel

dikke kus en knuffel tamara

Een goedenmorgen Dames,

Gisteren naar de huisarts geweest en een formulier mee gekregen om bloed te laten prikken dat kan alleen sóchtends dus dat moet ik zo doen.De huisarts controleerd mijn bloed op ijzer kreatine(iets met nier)En op schildklier.

Vrijdag om 8.20 uur terug komen bij de huiarts en dan bepsreken we de uitslag en moet ik ochtendurine mee nemen om naar andere afwijkingen te kijken van mijn nieren of zo…

Ik weet het niet…ik heb een huisarts die denkt dat de meeste vermoeidheid van buitenaf komt stress etc.

Als ik gestresst was zou ik daar niet zitten :shock: Hoe kan ik dan tegelijk pijn in mijn heupen hebben en in mijn eierstokken nu al bijna 1 week!!!Ik niet begrijp!!

Ik heb de hele tijd het gevoel dat ik ongesteld moet worden gisteren na het douche was het zo erg dat ik er :sick: van werdt.

En daarna werdt het minder het was weg toen ik op bed ging liggen.

Dus ik ga zo bloed prikken en ik wachte vrijdag maar af hé?

Iedereen een fijne Dinsdag…

Marleen.

Hoi allemaal,

Ik ben (helaas) niet iemand die zo vaak reageert, maar lees wel vaak even mee :smiley: .

@ Sjaantje: ik zie dat je op je niet-ongidag zit… Spannend zeg! Nog geen tekenen van een naderende ongi? Heb je al stiekem getest? Ik duim in elk geval voor je! :pray:

@ Marleen: jeetje wat een toestand…Ik hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt wat er met je aan de hand is. En dat de uitslag meevalt uiteraard!

@ Zwangere dames onder ons: jullie hebben inderdaad mooie echo’s! Het lijkt me ontzettend leuk om je frummeltje op zo’n schermpje te zien.

@ Tamara: goed zeg van Devano dat hij al op de WC kan… En sneu dat hij verdrietig wordt als het per ongeluk mis gaat. Inderdaad, je kleine mannetje wordt groot! Maar ach, elke fase heeft weer zijn hele leuke kanten (lijkt mij).

Ikzelf ben nu druk aan de klusserdeklusserdeklus (hahaha, op dit moment dus niet; ik zit op mijn werk :stuck_out_tongue: ). Laatst schreef ik dat het niet zo goed ging; vriendlief kreeg last van de druk en zijn erectie wilde niet meewerken. Maar de laatste week gaat het gelukkig weer toppie! Nu maar hopen dat het zo blijft!

Liefs en een knuffel van mij!

Ego bericht: hier nog niks… En toch heb ik echt het gevoel dat 't nog komt… Zou het van de zenuwen weg blijven? Of is mijn cyclus in de war van Mexico (kan dat??)

@ Sjaantje: hoe gaat het er nu mee??

@ Hanneke: Je kan mijn uitgerekende op 4 november zetten. Daar kwam de huisarts ook op uit…

Ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest. Even van alles doorgenomen… Nu bleek dat er een heleboel niet klopt in mijn medisch dossier. Ik weet dat ik af en toe met mijn zus door elkaar gehaald wordt (zelfde achternaam, zelfde geboortedatum), maar op mijn verwijsbrief naar de verloskunde staat in 2007 loopgips…Geen idee dus… Ik heb vorig jaar dus geen loopgids gehad en mijn zu ook niet.

Ook staat er dat ik vorig jaar een prematuurtje heb gekregen met 33 weken. Mijn zus heeft wel een prematuurtje gekregen, maar dat was in 2005 en was met 27 weken geboren.

Dus zoals je ziet gaat er iets mis hier…

26 maart moet ik voor de eerste keer naar de verloskunde. Ik ben wel benieuwd hoor… Heb geen idee wat ik van moet verwachten. Ze hebben wel gezegt dat deze eerste afspraak 3 kwartier duurt en de rest van de afspraken een kwartiertje. Dus mij benieuwen.

Euuhh, hier nog niks…

Vriendlief wil pas vrijdag testen (28ste dag). Ik wil eigenlijk nu al!

Loop de hele dag naar de wc (ff checken)…

Ik houdt jullie op de hoogte.

@Sjaantje wrote:

Euuhh, hier nog niks…

Vriendlief wil pas vrijdag testen (28ste dag). Ik wil eigenlijk nu al!

Loop de hele dag naar de wc (ff checken)…

Ik houdt jullie op de hoogte.

Spannend! Waarom zou je nog zo lang wachten?

@Sjaantje wat spannend zeg. ik zou het ook niet meer houden

@pattycoat wat slecht zeg dat ze zo omgaan met jullie gegevens

@Marlia ik gun het je zo deze ronde

ik heb gisteren het nieuws aan mijn broer verteld. Zegt hij ineens wij zijn ook zwanger. hihi ze is 2 weken verder dan ons. wordt nog een drukke boel in oktober.

Oh wat leuk, zijn jullie samen zwanger!

Tja, ik wil ook graag testen maar mijn vriend wil toch afwachten. Ik ga hem proberen om te praten!

Heb wel weer buikpijn in onderbuik en nog steeds het gevoel dat het eraan zit te komen…

@Sjaantje…Ik DUIM EN DUIM hier voor je :thumbup: wat spannend zeg.

Ohhh, de poetsvrouw hier op het werk zei dat mijn gezicht anders is…

Ik maar een heel verhaal opgehangen dat ik sinds die vakantie in Mexico weer helemaal lekker in mijn vel zit bladie bla. Maar ik weet dat ze dat wel eens zeggen van zwangere vrouwen. Zou het?

Ik heb vriendlief overgehaald en we gaan vanavond testen. Maar ik heb ook salsales en meidenavond dus ik probeer jullie zsm op de hoogte te brengen!