Oktoberstopsters '07, 13 zwanger!

Hanneke: leuk te horen dat jouw 20 weken echo er goed uitziet. Leuk is dat om je frummel weer eens live te zien bewegen. Geniet ervan.

Hoi meiden!

Ik wilde net op mijn gemak gaan KoK-ken, toen Arwen wakker werd. Ik heb het topic bij de november 2005-mama’s nog gered, maar het lukt me niet om hier te gaan reageren. Ik heb wel snel bijgelezen.

:-*

Wij hebben vandaag een heel mooi kindje mogen bewonderen. :inlove:

Voor zover ze het op een echo kunnen zien is het helemaal gezond.

We zijn dus weer helemaal gelukkig.

Ik vond het vooral heel mooi om te zien hoe het handje steeds naar het mondje ging, en hoe het mondje begon te “smakken”.

En nu maar steeds naar de foto’s kijken.

Vanavond zal ik ze inscannen en in het sf plaatsen.

Nu eerst weer een paar uurtjes werken.

@ Lotte: ik ben benieuwd naar je echo foto’s

Gisteravond hebben we het verteld aan mijn schoonouders. Jemig we waren allebei zenuwachtig. En al is het nog erg pril, nadat we het verteld hadden, viel er wel een beetje last van onze schouders af hoor…

Mijn schoonmoeder was er uiteraard erg blij mee, die begon spontaan te huilen. Ik ook natuurlijk, want daar kan ik weer niet tegen.

Gelijk haar moeder gebeld, oma dus en ook aan haar verteld. Haar reactie was erg leuk, al had ze op een gegeven moment de vraag: Nu pas??? Ze is al aan het dementeren, maar we zijn er zeker van dat ze dit wel onthoudt.

Tevens zijn we gisteravond langs onze beste vriend geweest. Zijn vriendin heeft al sinds zondag het gevoel gehad dat ik zwanger was. Die wist het dus al eerder dan ik…

Morgen ga ik het aan mijn tweelingzus vertellen. Mij benieuwen hoe ze reageerd. Zij heeft zelf al een meid en zei midden Januari dat ze het leuk zou vinden als ze van mij tante zou worden.

Op mijn werk wacht ik nog even tot het niet meer kan of ik over de 12 weken ben.

@Lotte: Wat leuk zeg …ik ben benieuwd naar de foto’s.

@pattycoat: Wat leuk dat ze zo reageerde dat zal wel even een emotionele bedoening zijn geweest met die traantjes.

Wou even bijlezen hoe het is gegaan met de echo van lotte.

Iedereen een fijn weekend.

Groetjes van Marleen.

Lotte: Ik ben erg nieuwsgierig naar je echo-foto’s!! Nog 17 nachtjes slapen en dan is mijn 20 weken-echo, spannend!!

De foto’s staan in het sf hoor.

Ik moet steeds even kijken, het ziet er zo lief uit :inlove:

@ Lotte: Ik kan me voorstellen dat je er naar blijft kijken…

Vandaag ben ik bij mijn tweelingzus geweest. Ik wilde als verrassing haar kleine meid (3) laten vertellen dat ik een baby in mijn buik had, maar die zei alleen maar jaaaaa… Dus uiteindelijk heb ik het gewoon verteld aan haar. Ik kreeg een hele leuke reactie van haar, maar dat had ik ook wel verwacht natuurlijk…

Ik heb vandaag wel al een zwangerschapsbroek gekocht, want die kwam ik tegen in de aanbieding voor 9 euro. Die kon ik gewoon niet laten liggen…

Lotte! Wat fijn dat het allemaal goed was! Ik ga zo even op sf kijken!

Pattycoat wat leuk dat iedereen zo leuk reageert! En die broek had ik ook niet laten liggen voor negen euro!

Hier niks spannend. Heb nog steeds een beetje buikpijn, opgeblazen gevoel en veel lucht. Maar als ik goed terugdenk heb ik dat volgens mij steeds als ik ongesteld moet worden :frowning: .

We zien wel…

Fijne zondag allemaal!

Pattycoat: Wat leuk dat ze het nu weet kunnen jullie lekker samen beppen over je zwangerschap… :slight_smile:

Sjaantje…ik duim hier voor je… :pray:

Lotte ik ga ook zo kijken naar de echo foto’s…even weg zwijmelen bij die echo foto’s zo leuk.

Hier gaat alles goed manlief is aan het werk :frowning: maar goed overwerk moet af en toe kunnen.Hij is a.s donderdag en vrijdag leker vrij dus dat is dan wel weer lekker.

Hier heb ik afgelopen vrijdag mijn eisprong gehad die was heel erg voelbaar.En nu maar afwachten of het deze maand raak is.Maar dat duurt nog een tijd.

Deze dame gaat zo lekker op bed liggen met de meiden en ff een slaapje doen.

Ben nog steeds erg moe maar morgen maar een formulier van de dokter vandaan halen om bloed te laten prikken.Dus die uitslag zal nog wel even duren.

Iedereen een fijne zondag toegewenst…

Groetjes van Marleen.

Sjaantje spannennnnnnnnnnnnnnnnnd!!! :pray: :thumbup:

Lotte wat een mooie echo

En Sjaantje wat spannend.

Ik verveel me een beetje. Ben op het werk en heb niets te doen. Maar wil ook niet zomaar naar huis, want dat kost me uren en dat wil ik niet.

Zo, ongi geworden… let the new month begin! Hanneke, mijn NOD is 29 maart!

Lotte, fijn dat de echo zo mooi was! :inlove:

Patty, leuk hè, vertellen dat je zwanger bent! :mrgreen:

Sjaantje, ik duim toch voor je, hoor! :wink: :thumbup:

Marleen, goed id, om je bloed ff te laten controleren!

Trying: Hopelijk mag je deze maand gewoon aan de trying!! En ik hoop zo dat het dan ook raak is!!! Heeel erg veel succes deze maand!! Na al dat ziek zijn heb je wel wat leuks verdiend toch?!?

Bleeh niks spannends hoor. Heb een flinke ongesteldheidsbuikpijn nu. Net met poetsen voelde ik mijn rug ook. Puistjes zie ik hier en daar alweer opkomen dus ben er bang voor :cry: Maarja, ik had ook al het gevoel dat het weer niks zou worden. Ik ga nu aan de slag met die testen want ik ben niet zeker van mijn ei-sprong. Dat draderig slijm om maar ff vies te doen heb ik nog steeds, al vanaf woensdag of donderdag.

Maaaar… wel lief dat jullie zo meeleven :smiley:

Heb vanmorgen een hele grote @ op de muur van onze computer/werkkamer geschilderd. Is wel gaaf geworden!! Gisteren heb ik de hele dag op een 3-jarig vriendinnetje gepast. Gisteravond lekker gaan wokken met paps, mams en vriend. Net het hele huis gepoets en dalijk ga ik denk ik weer eens mijn vriendinnetje met babytje opzoeken :inlove: , ben zo verliefd op dat kleine mensje :inlove: . Ik heb een teil voor haar beschilderd! Helemaal cremekleurig, binnenkant oranje en op de buitenkant Sjuulke erop. Erg leuk al zeg ik het zelf. Zal binnenkort eens een foto op sf zetten.

Trying: ik duim voor ons dat de komende maand onze maand gaat worden (en trouwens ook die van alle anderen die nog aan het “oefenen” zijn).

Hee Jeremy,

Ik zag je mailtje van laatst nog in mijn inbox staan en ik ben erg nieuwsgierig! Heb jij ooit die brief nog aan je huisarts gegeven?? Ben wel benieuwd of daar nog iets uit is gekomen!

groetjes Sjaantje

Hoi allen,

Hier niet zoveel te melden. Voel me een beetje bleegh…

Ben niet echt misselijk maar wel een beetje weeig. Maar waar ik eigenlijk het meest last van heb zijn opspelende hormonen, ik zit mijzelf als het ware nogal in de weg! Een beetje depri, chagrijnig en bij vlagen zelfs opvliegend vooral naar vriendlief toe (de arme lieverd…) Pfffff, ik weet dat ik niks te klagen heb maar zo voelt 't wel… Waar blijft de roze wolk? :cry:

Nu even reageren op jullie:

@Sjaan: Balen meid! Ik zou inderdaad eens beginnen met ovutesten of persona staafjes, geeft je op z’n minst wat duidelijkheid en dat is wel prettig.

Trying: Ik hoop zo voor je dat alle gezondheidsperikelen nu minder worden en je vol goede moed kan gaan tryingen! :mrgreen:

@Marleen: Bloed na laten kijken is een goed idee. Of zou je vermoeidheid misschien ergens anders vandaan kunnen komen? :wink:

@Lotte: Wat een prachtige echo!

@Pattycoat:Leuk hoe je schoonouders reageerde! Mijn schoonmoeder (schoonvader leeft niet meer) is ook dol enthousiast, het zal (als alles goed gaat :pray:) haar eerste kleinkind worden.

@De rest: Fijne zondag verder!

Wat heb ik weer een hoop gemist hier :shock:. Ik spring er vanaf hier weer even in hoor! Heb wel wat bijgelezen, maar tis nogal veel :eh:.

Tsja Jippo, roze wolk… :think: Ik blijf het ook typisch vinden dat je je van tevoren je blijdschap toch heel anders voorstelt dan wanneer het echt zo ver is. Ik ben er ook nog steeds supergelukkig mee hoor, maar op de een of andere manier is het ook dagelijkse realiteit geworden. Klink ik begrijpelijk :shifty:? Hopelijk voel je je na een week of 12 als het ergste hormonengedonder voorbij is weer iets beter!

Veel succes met de testen Sjaantje! Hier heb ik ze 2 maanden gebruikt en toeval of niet… Ik was daarvan 2x zwanger.

Marleen, gezellig dat je er ook bijgekomen bent. Je woont trouwens niet ver bij me vandaan (scheelt 1 treinstationnetje :lol:). Goed dat je je eisprong gevoeld hebt, nu afwachten… Niks aan die wachtweken!

Pattycoat, wat grappig… Zal je altijd zien dat zo’n kleintje op zo’n moment het af laat weten :lol:. Maar goed, de boodschap is nu bekend :D.

Lotte, super joh zo’n goeie echo :inlove:!

Trying, je hebt het vast geschreven maar kan het even niet meer vinden :oops:… Hoe gaat het werken?

Hier gaat alles :thumbup:. Ben net als Linda aan het aftellen voor de 20 weken echo. Nog 1,5 week…

Wat leuk dat jullie allemaal zo enthousiast zijn over de echofoto’s.

Tja, het is natuurlijk ook een plaatje, maar dat vind iedere aanstaande moeder.

Ik gun jullie dit echt allemaal, het is zo bijzonder.

Ik zie opeens dat jij al 21 weken zwanger bent Lotte. Wat gaat de tijd ontzettend snel zeg!!! Je bent gewoon al over de helft!!