Sjaantje, je hebt er een leuk verhaaltje van gemaakt :mrgreen:
Jammer dat je test negatief was.
Inderdaad de volgende even in een schoon bekertje oid plassen.
Dat heb ik na de eerste keer ook gedaan.
Het is wel dubbel werk, maar je voorkomt dat het venstertje nat wordt.
Hè, je houdt het wel spannend, Sjaantje! :lol:
Tis net een sprookje geworden hè! En het mooiste vindt ik nog het gedeelte waarin mijn vriend voorstelt op het werk een nieuwe test te doen. :lol:
Euhhh… baasss??? Zie jij hier nu een streepje of kijk ik scheel??? :roll:
Hee Trying, hoe voel je je vandaag?? Gisteren weer een beetje een slechte dag las ik? Balen zeg. Hopenlijk gaat het vandaag weer wat beter (en hopenlijk staat het het klussen niet in de weg deze maand :mrgreen: )
Ik wordt hier trouwens wel echt melig van. Volgende maand weer doen??
hihi leuk verhaal Sjaantje, maar toch hoop ik stiekem voor je dat het raak is.
Hier gaat alles lekker. Gelukkig heb ik mijn functioneringsgesprek kunnen vervroegen naar goede vrijdag, want tot half april kan ik mijn buik niet meer verscholen houden. heb er nu al moeite mee. (dat heb je als gratenbaal) Ik wil alleen wel even dat gesprek afwachten, want dan weet ik of ik definitief naar mijn nieuwe functie ga. En dat wil ik niet verpesten door mijn zwangerschap. Ookal weet ik wel dat je daarom niet afgewezen mag worden maar toch.
Met een beetje geluk hebben we die maandag een goede echo gehad en kan ik het na het gesprek misschien vertellen.
Goede vrijdag is over twee weken? Hmn sterkte dan! Ik kon het echt niet voor me houden!
Even snel: want bekaf (as usual de laatste tijd):
Sjaantje: Wat heb je er een leuk verhaaltje van gemaakt! Wel jammer van de uitslag natuurlijk maar wie weet er is nog hoop en heb je te vroeg getest.
Jeremy: ik kan me goed voorstellen dat je het nog even geheim wilt houden. Ik begin nu ook al een behoorlijke buik te krijgen… steeds moeilijker te verstoppen. En alleen mijn bazin weet ervan op mijn werk… Irritante is natuurlijk dat iedereen op mijn werk wel weet dat we aan het ‘proberen’ zijn.
Ik wil het ook pas zeggen na goede vrijdag, dan hebben we de nekplooimeting en hopelijk ziet alles er dan goed uit en durf ik het te gaan vertellen…
De uitslag van de combinatietest hebben we dan natuurlijk nog niet, eigenlijk zou ik daar nog op willen wachten maar ik denk niet dat me dat gaat lukken…
Goedenmorgen dames :lol:
Vannochtend bij de huisarts geweest en een lichamelijke APK gehad en ben gezond verklaart.De uitslag van het bloed onderzoek ik ook helemaal goed.
Heb zelfs een test gedaan om te kijken of de vermoeidheid niet van stress of depressie kan komen en nee,deze dame is gewoon gezond.
Wat een oplichting…
Dus nu maar gewoon middagslaapjes houden en dan komen we de dag wel door hahahahahaha.
Ik ga nu even verder met dagelijkse bezigheden …moet ook gebeuren!
Wens iedereen een heel fijn weekend…
Groetjes van Marleen
oplichting = OPLUCHTING hahahahahaha
Nou dat wordt een GOEDE vrijdag dan over twee weken. En Jippo, kan me voorstellen dat het ook niet echt leuk is dat iedereen weet waar jullie mee bezig zijn! Jeremy, succes ook met je functioneringsgesprek. Hopelijk is de functie voor jou!
Marleen: ik denk toch dat je lijf je een beetje op aan het lichten is dan :mrgreen: .
Vergeet ook niet dat je vier kindjes hebt. Ik ken mensen die al heel moe zijn met 1 kindje, laat staan dat je er vier hebt. Kan me best voorstellen dat dat ook wel heel wat energie kost!!
Hier nog steeds niks.
Sjaantje, gooi er nog een test tegenaan, meis! :lol:
(voor onze gemoedsrust :shifty: :oops: :lol:)
Marleen, gelukkig goed nieuws!
Vanmorgen onderzoeken gehad; mijn luchtwegen zijn iig niet overgevoelig :dance:. Werk gisteren ging iets beter, maar ik blijf zo moe . Arwen ligt net, dus ik ga ook ff plat!
Sorry voor de korte reactie, maar ik moet er nu ff van profiteren dat ik kan gaan slapen!
truste trying :-* Ik hoop dat je snel wat meer duidelijkheid hebt.
En ik ga niet meer testen voor zondag heb ik met mezelf afgesproken. :naughty:
Wat goed dat je het zo lang probeert vol te houden.
Succes.
Goede vrijdag is nog twee weken, maar daarvan zie ik mijn baas maar 1 dag. dus dat scheelt een hoop. verder heb ik niet veel affiniteit met mijn collega’s en dan is het makkelijker om niets te zeggen. Al was er vandaag een uitzendkracht die ik al jaren ken die aan me vroeg of ik zwanger was :shock: dus ik heb het hem wel verteld. hihi. maar hij houdt het wel voor zich dat scheelt.
verder vandaag na mijn werk direct naar een verjaardag. eigenlijk niet zo’n zin. ben zo moe. gisteren lag ik er om 20.15 al in. maar mijn zoon dacht om 1/2 5 goh ik heb het hier niet zo naar mijn zin. Dus uiteindelijk nog een gebroken nacht.
@Sjaantje knap hoor dat je zolang kan wachten
Zoooo, lekker 1,5 uur gerust en ook wat geslapen, dus ik voel me gelijk fitter. Arwen wordt ook wakker, dus ik moet het weer kort houden :roll: :lol:.
Sjaantje, dat je dat volhoudt, meid! :shock:
Jeremy, wat grappig dat die uitzendkracht vroeg of je zwanger bent!
Lekker rustig aan doen, hoor meis! :hug:
Meiden! :mrgreen:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=53141&postdays=0&postorder=asc&start=0
Trying: Wat leuk. Ik wist niet eens dat ze dat bijhielden…
Zoooovvveeeeeelllll??? Jeetje… :shock:
Hoe lang doe je dit al???
Wel gefeliciteerd meid, dit haalt niemand meer in! :roll:
Hier verder geen nieuws, dus blijf voor me aub… Begin langzaam te hopen dat ik te vroeg heb getest…
Maar natuurlijk blijven we voor je
Succes met wachten tot je gaat testen.
En jullie succes met mee wachten :mrgreen: