Oktoberstopsters '07, 13 zwanger!

Vera: Ik blijf duimen op positief nieuws! Toch apart dat je nog steeds niet ongi bent terwijl je anders altijd op tijd bent! (of kan dat ook aan de AB liggen?) Kom maar op met die positieve test!!!

Heb foto’s in SF gezet! :smiley:

:lol: Thanx meiden!!! :-*

Ik duim ook nog steeds Vera. Ik ken je gevoel en hoop dat het bij jou beter uitpakt dan bij mij de vorige keer!

TJIES, wat moet ik plassen! :lol:

Nog 20 minuten, dan mag ik naar huis…

Hier nog eentje die flink duimt

Ik ben vandaag bezig met onze website af te maken. heb alle foto’s er nu op. Nu maar hopen dat het goed gaat.

Morgen vier ik mijn verjaardag en dan krijgt Jeremy zijn mooie shirt aan. Niet heel mijn familie is er dus met zijn verjaardag mag hij dat shirt nog een keertje aan. ben benieuwd. nu nog een paar dingen regelen zoals de boodschappen en dan ben ik klaar.

Meid nog even volhouden, je mag bijna naar huis. :mrgreen:

Negatief :wall:

Echt duidelijk negatief, of toch heel vaag???

Misschien moet je toch nog een paar dagen wachten voordat je nog een keer test.

Of bestel wat van die goedkope testen via internet.

Het blijft een dure hobby dat testen.

Ik heb ermee gedraaid en gedraaid in het licht, maar er is gewoon niets te zien. :frowning: Ik heb er nog één liggen, kijken of ik morgenvroeg nog test met ochtendurine, of gewoon wacht. Ik vind het zó raar! :doh:

:frowning: Jammer Vera!

Wacht nu toch nog maar even een paar dagen af… En als je over paar dagen nog niet ongi bent, maar ook nog geen positieve test hebt gewoon even naar de huisarts.

Ik blijf :thumbup:

@Jeremy wrote:

Morgen vier ik mijn verjaardag en dan krijgt Jeremy zijn mooie shirt aan. Niet heel mijn familie is er dus met zijn verjaardag mag hij dat shirt nog een keertje aan. ben benieuwd. nu nog een paar dingen regelen zoals de boodschappen en dan ben ik klaar.

Ik ben zeer benieuwd naar de reactie!!

Vera, balen meid dat hij nog steeds negatief is. Ook omdat je altijd heel regelmatig bent is het nu wel vreemd. Ik blijf duimen voor een positieve test :pray: .

Jeremy: alvast gefeliciteerd. Hoop voor je dat de reacties leuk zijn op de aankondiging. Veel plezier :slight_smile: .

Marleen: hoe is het met jou. Ben je weer opgeknapt? Je wat een tijdje zo moe, of ben je er alweer overheen. Veel succes met de hal.

Hier een oververmoeid kind. Hij ligt nu lekker te slapen, maar mijn hemel wat was hij vervelend vanochtend zeg. Geen land mee te bezeilen, en heel erg tegen de draad. Kreeg ook nog eens een driftbui net voor het slapen, dus ben blij dat het nu even rustig is. Kan ik zo weer even stofzuigen en puinruimen. Misschien spreek ik jullie vanavond nog.

Vera: :hug: wat vervelend zeg…

Fransisca: Ik voel mij eigenlijk heel goed.Maar dat komt ook omdat ik s’middags lekker op bed ga liggen.Dan kan ik er de hele dag tegen aan.

Voel me alleen een beetje een oud wijf met die middag slaapjes.Maar ja,zolang als ze mij de dag door helpen neem ik er geen afstand van :stuck_out_tongue:

En de meiden liggen dan samen met mij op ons bed en de tv staat dan aan en na 5 minuten liggen ze allemaal lekker te slapen…hahahahaha.

Ik weet niet zo goed wanneer ik nou mijn eisprong heb de ene maand voel ik hem en de andere maand weer niet.Ik denk dat ik maar eens moet gaan beginnen met tempen dan weet ik in ieder geval wanneer mijn eisprong is.

Ik ga nu lekker met de meiden in de achtertuin spelen.

Fijne middag allemaal.

Vera :hug: Hopelijk snel duidelijkheid want dit is ook niks!

Ik heb EINDELIJK wat foto’s van ons nieuwe huis in het SF gesmeten! Zie hier

Thanx meiden, dat jullie zo meeleven! :-

Jeremy, gefeliciteerd! :-
Ik hoop dat je een geweldige dag hebt! :wink:

Ff heel snel, want ik ben op mijn werk…

Ik had die ene test nog liggen, dus toch maar gedaan vanmorgen. Maar weer negatief getest :frowning: Maar nog steeds niet ongi, én ik was misselijk vanmorgen :? Ik weet het echt niet meer! :wall:

Vera: wat vervelend zeg!

Ik had bij mijn laatste zwangerschap dat ik pas na 4 dagen positief teste maar dan heel licht.Het hangt er natuurlijk ook vanaf wanneer de innesteling is geweest.

Maar je zal wel denken als ik toch niet zwanger ben laat die rode duivels dan komen.

Ik kan weinig zeggen dan alleen maar ik leef met je mee.

Succes meid.

Vera: nog steeds negatief :think: . Je kunt nog steeds niet genieten van een positieve test. En vreemd dat je ook misselijk bent, zou het dan toch zo zijn maar dat het langer duurt voor je positief test. Heel veel succes met wachten, ik duim nog steeds voor je.

Ja, ik weet het écht niet meer, hoor! :frowning: Aan het eind van de morgen was ik weer licht misselijk op mijn werk. Maar vanmiddag heb ik weer ongipijn. Ik denk dat ik de ha maar ga bellen voor een afspraak morgen. Ms kan hij een bloedtest doen.

Hangt in de wacht bij de ha