Oktoberstopsters '07, 13 zwanger!

Vera: wat balen meid, had zo gehoopt op een positieve test! Kan natuurlijk nog alle kanten op… misschien heb je een late eisprong gehad… Ik blijf in elk geval duimen!

Morgen om 9.40 uur, helaas niet bij mijn eigen ha, maar een andere uit de praktijk. Ik zou er wel donderdag terecht kunnen, maar dan moet ik werken en heb ik ook de auto niet. Dus dan zou het alweer vrijdag worden… Dan maar morgen! :wink:

Wat verveledn die onzekerheid.

Ik hoop adt je snel duidelijkheid krijgt.

Als je dan niet zwanger bent, dan maar snel ongi worden.

Idd, Lotte!

Ff update: nog niet ongi, weer nega test (kon het toch niet laten :oops:). Ik heb nu Matcare testen besteld, goedkoop, haha!

De afspraak bij de ha heb ik net verzet. Mijn man had nl. eigenlijk de auto nodig, omdat hij tussendoor terug naar huis komt omdat hij mee gaat naar de psz gaat. Had ik ff niet aan gedacht. :wall: Hij bood wel aan om met de fiets te gaan, maar dat is bijna niet te doen. Dat kost 'm zoveel extra tijd en dan komt hij helemaal bezweet thuis… Daarbij had ik toch al geen afspraak bij mijn eigen ha, en dat voelde ook niet lekker. Dus ik heb vanmorgen gebeld en de afspraak naar vrijdag om 10.20 uur verzet, en dan wel bij mijn eigen ha. We zitten dan wel weer 2 dagen verder, maar ik zie wel hoe de vlag er dan bij hangt. Of ik ben nog steeds niet ongi en test nog negatief, dan vraag ik dus een bloedtest… of ik heb een positieve test en kan meteen doorverwijzing naar de gyn vragen… of ik ben ongi en ik zeg de afspraak af :?.

:lol: Lotte, Arwen kruipt net bij me op schoot en ziet je avatar. Ze vindt 'm leuk! Zegt de hele tijd: “kiekeboe” :lol:

Wat gezellig dat Arwen mee leest :mrgreen:

Nog steeds negatief :think:

Toch vreemd.

Je hoort weleens dat je onbewust je ongi tegen houdt omdat je er teveel mee bezig bent.

Volgens mij kan je niet meer dan afwachten.

Sterkte in ieder geval.

Ik ben helemaal happy.

Gisteravond heeft mijn schoonvader de meubeltje s voor de kinerkamer gebracht.

Hij zou het nog niet in elkaar zetten, maar als verrassing heeft hij dat wel gedaan :dance:

Nu nog even kijken hoe we het precies neer willen zetten.

Ik kon het gsiteravond niet laten, en heb alvast wat spulletjes in de kast gepakt :oops:

Lotte, ja, dat was ik mezelf ook al aan het afvragen of ik dat onbewust doe, haha. Maar het gekke is dat ik deze maand eigenlijk veel minder ermee bezig was. Omdat de ovu-testen niets aangaven ging ik er eigenlijk ook vanuit dat het niets zou worden deze maand. Tuurlijk is het altijd spannend, maar ik ben eigenlijk nog redelijk rustig. :think: Alleen gisterenavond niet zo, haha, toen was ik mega :evil:.

Leuk zeg, dat je meubeltjes in elkaar gezet zijn! :inlove: Heerlijk ook om die spulletjes erin te leggen! :inlove:

Nog geen ongi, maar net na het plassen had ik bij het afvegen wat slijm met wat bloederige draadjes in (lekker smakelijk, sowwie :oops:). Tja… dat kan vanalles betekenen… ik ga nog steeds uit van ongi worden, maar wanneer? :doh:

Vera: klinkt als een beginnende ongi :think: . Hoop voor je dat het snel doorzet dan, kun je weer naar de volgende ronde. Maar het was leuker geweest als jij de volgende van ons clubje kon zijn met een positieve test. Maar misschien is het toch raak en is het een restje van de innesteling. In ieder geval heb je vrijdag meer duidelijkheid. Veel succes met wachten en ik duim nog steeds voor je hoor!

Lotte: leuk is het om de babykamer in te richten. Kan me voorstellen dat je niet kan wachten met inruimen. Doe maar lekker waar je zin in hebt, zal wel met nesteldrang te maken hebben :wink: .

Thanx sweetie :-*

Hello ladies!

ff een up-date van mij…

Ik ben maandag bij de gyn geweest en heb de uitslag van de SIS gehad,die was dus goed.(was niks raars te zien)

nu moeten we dus een samenlevingstest laten doen en mn hub moet zn zaad laten onderzoeken.(is ie heel blij mee…not!)

dat moet dus eerst gedaan worden,lever het vrijdag morgen in en dan horen we over 14 dagen de uitslag.

voorlopig wilt ze mij niet aan de medicijnen zetten(hormonen) want ze moet eerst uitsluiten dat hub zn zaad goed is.

is dat allemaal ok,dan krijg ik dus wss een hormoon preperaat.

mocht zn zaad niet goed zijn,dan word het dus ivf.

alleen hebben we daar nog niet over na gedacht…dus daar moeten we het nog even over hebben.

ik hoop toch dat het via de natuurlijke weg kan…

maar goed,we zien dan wel weer.

Vera,ik hoop dat die :twisted: door breken,dan kan je door naar de volgende ronde(of je moet dus wel zwanger zijn,dan niet he! :wink: )

Meer bloederig slijm en meer buikpijn… lijkt er toch op dat het echt gaat door zetten, meiden! :frowning: :wall:

:hug: :hug:

Helaas… het is over voor deze maand! Het heeft doorgezet. Ik ben gewoon helemaal leeg nu :cry:. Ik verwachtte er deze maand niets van, i.v.m. het ziek zijn, maar ik heb gewoon al 11 dagen buikpijn, pijn in mijn rug, borsten, etc. Dus ik voel me gewoon niet o.k. En als je dan 4 dagen over tijd bent, dan gaat de hoop toch wel aanwakkeren. Maar goed. Ik kan me er wel bij neerleggen dat het niet zo is, maar ik ben gewoon zo moe van het niet lekker voelen en het wachten dat ik het ff heb gehad… :cry:

Hanneke, wil je mijn NOD op 30 april zetten? Thanx!

Ik hou toch maar 28 dagen aan, dat is normaal voor me. Ik zie het dan wel weer.

Jammer Vera… :hug:

Kan me je teleurstelling goed indenken…vervelend dat je lichaam zo’n gekke dingen met je kan doen!

In elk geval weet je nu waar je aan toe bent, dat is in elk geval iets.

Ik :thumbup: voor de volgende keer!!!

Dank je, Caro :-*

Ja, ik ben ook heel blij dat ik nu iig weet dat het niet zo is :wink:

Shit, shit, shit! Kan er niets anders van zeggen Vera. Je gaat toch stiekumpjes hopen… Laten we dan maar hopen dat het met je gezondheid steeds een beetje beter gaat en dat dan de beeb ook niet lang op zich laat wachten.

Irry: Misschien ivf, dat is best een (psychologische) stap lijkt me, maar ik loop vooruit op de feiten nu. Hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen.

Hier niet zoveel te melden; vandaag gewerkt, vriendlief had vandaag vrij genomen en heeft de berging gewit, ziet er super uit! Hij zit een beetje in een dip, hij heeft gisteren een tweede gesprek van een sollicitatie gehad, waarvan wij beiden dachten dat er een aanbod uit zou rollen maar dat liep anders dan gedacht. Hij had een soort psychologische test moeten doen en daaruit bleek dat hij iets te ‘lief’ was voor de functie… Verder vonden ze hem top maar waren bang dat hij uiteindelijk het niet aan zou kunnen, het is een vrij zware management functie iets wat hij nu ook al doet maar met minder mensen ‘onder’ hem. Hij is nu een beetje aan het bedenken of hij echt wel deze richting op wil, want hij kon zich op zich wel vinden in de conclusies.

Verdere voel ik me steeds beter; minder moe en de misselijkheid is ook nagenoeg weg.

Vera: :hug: Kan er niets anders van maken. Had toch de hoop dat je met positief nieuws zou komen. Zeker aangezien het je de laatste tijd niet mee zit (gezondheidstechnisch). Hoop dan ook voor je dat je snel de oude bent en er weer voor kan gaan. Keep the spirit up, ookal is het soms moeilijk (weet ik ook van mezelf).

Irry: Wel positief dat er niets raars te zien is bij jou. Hubbie zal inderdaad wel balen dat hij nou ook in de medische molen moet. Maar goed als het goed is voor een goed doel. Hoop voor je dat dat ook oke is en het gewoon op de natuurlijke weg kan. Zou er zelf ook goed over na moeten denken of ik IVF zou willen. Praat er samen nog maar eens goed over. En misschien een domme vraag, maar wat is een SIS?

Jippo: fijn dat je je beter gaat voelen. In principe zit je nu ook net in het tweede trimester en moet je je dan ook op je best voelen (volgens het boekje dan). Geniet ervan!

Jammer dat het niets geworden is met de functie van je vriend. Geeft altijd wel stof tot nadenken zo’n sollicitatiegesprek. Hoop voor jullie dat er wat positiefs uitrolt.

Hier geen bijzonderheden. We zitten nu in de wachtweken om het maar zo even te zeggen. Voel me goed, dus nog geen vage klachten. Kan nog alle kanten op dus laten we positief denken. Fijne avond allemaal.

@Francisca: Goed aan het klussen? Geloof dat je wel in je klustijd zit nu toch? Dusse… geniet ervan! :mrgreen: En ik ga duimen dat het raak is!!

@Vera: :frowning: :hug: Balen meid! Volgende ronde meer geluk hopelijk, ik duim op een mooie koninginnedag 2008! (hè verdorie, dan ben ik een weekje weg!)

Vera, vervelend dat je toch ongi geworden bent, maar aan de andere kant ook wel fijn dat je nu in ieder geval weet waar je aan toe bent.

:hug: voor jou en alvast veel succes de volgende ronde.