@Marleen: Ik zal dit weekend wel even nieuwe buikfoto’s in het SF zetten, het gaat namelijk idd erg hard nu! Dan plaats ik ook meteen een foto van onze Nijntje op de muur van de baby-kamer, heeft mijn collega vandaag erop gezet, helemaal leuk!!
@Hanneke: Wat bij mij helpt tegen brandend maagzuur is heel veel melk drinken. Ik dnek dat ik in de afgelopen weken meer melk heb gedronken dan in mijn hele leven (ben nooit een melk-drinker geweest), maar ik heb er echt ontzettend veel aan! Lang leve melk, ik kan er echt niet meer zonder!
En Trying heeft toch een naam, hoi Vera! haha Jammer dat je nog steeds niet positief getest hebt!
Vera, ze zeggen dat je niet naar de stick moet kijken, maar ook ik had voor mijn nod een negatieve digitale test met een vaag 2e lijntje op de stick.
Ik zou er vanuit gaan dat je niet zwanger bent, dan kan het altijd meevallen.
Ik hoop zo dat je “gewoon” zwanger bent.
Nu echt even een paar dagen wachten met testen hoor.
Als de testen nou eens gratis waren… :?
We blijven gewoon hopen, maar ga er idd maar vanuit dat er niks is… Al blijf je de hoop toch houden…
Ja, ik ben normaal gesproken ook voor de “normale” test, maar omdat deze de afgelopen dagen zo onduidelijk was heb ik op aanraden van KoK-leden een digitale gekocht :lol:.
Vanmorgen heb ik opnieuw getest, maar wederom niet zwanger, maar wel een ietsiepietsie duidelijker 2e streepje. Maar goed, daar zou ik dus niet vanuit mogen gaan.
Ik ben overigens nog niet ongi. Maar ik heb wel eens vaker een cyclus van 29 dagen, dus daar kijk ik niet zo van op. Meestal is het 28, en daar is mijn NOD ook op vastgesteld, maar een enkele x komt het een dag later. Ik heb nog steeds vervelende ongipijn, dus tja… ik ga ervan uit dat ik het toch ga krijgen, maar ik weet het … zolang er geen bloed is, is er hoop…
Duimen jullie mee? :mrgreen:
Lindaaa: Ik ga zeker kijken op het sf!!!Ben benieuwd.
Trying: Spannend hoor…
hier voor jou.
Hier geen bijzonderheden…een heerlijke luie zondag.
Vera: mijn duimen draaien op volle toeren hoor!
Hier nog goed nieuws: gisteren na het zwangerschapskleding shoppen (wat overigens redelijk geslaagd was) vonden we op de deurmat een envelop van het ziekenhuis… De uitslag van de combinatietest!
Ik heb een kans van 1 op 3300 op een kindje met Down. Een hele goede uitslag, zeker gezien mijn leeftijd.
Verder zijn we druk bezig met de inpandige berging; van de week is de tegelzetter geweest en nu zijn we de vloer aan het schoonmaken en straks de wasmachine weer op z’n plaats tillen (een loodzwaar Miele apparaat… :x ) 't Is wel heel mooi geworden! (we hadden eerst nog gewoon een kale betonvloer)
Trying !!
Meiden :-*
Jippo, fijn dat je een goede uitslag hebt! :thumbup: Hoe oud ben je dan? :think:
Enne… niet mee tillen hè! :naughty:
@Trying wrote:
Meiden :-*
Jippo, fijn dat je een goede uitslag hebt! :thumbup: Hoe oud ben je dan? :think:
Enne… niet mee tillen hè! :naughty:
Ik ben 35 (november geboren). Ik hoef alleen een beetje te duwen want gelukkig hebben we een steekkarretje. Je hebt wel helemaal gelijk, ik vind het heel moeilijk om sommige dingen aan anderen over te laten zoals tillen, schilderen en dat soort zaken (denk namelijk ook altijd dat ik alles beter kan :think: ) Ik ga bv. nog wel twee deuren schilderen, gelukkig is dat wel half buiten en ik zal braaf een mondkapje dragen!
Goed zo
Vera, duim duim duim.
Vera :thumbup: :thumbdown:
Voor de rest lees ik wel af en toe mee, maar probeer wat te minderen. Ik was er teveel mee bezig en dat werkt ook niet altijd lekker.
Dus sorry, even geen reactie op jullie mails maar wel allemaal een fijne zondagavond!
Jippo: Wat een goed nieuws!!!
Vera: Ik blijf duimen! Geen bloed, geeft moed!!
Oh en zal een kijken of ik foto’s in SF kan zetten. Heb ze al wel op mijn beebiesite gezet, maar de foto’s staan op de computer van mijn vriend. Pb me anders maar wanneer je de url van mijn beebiesite wil weten mocht het me nu niet lukken!
Vera: wat duurt wachten dan lang. Kun je de moed nog opbrengen om te wachten met testen? Hoop voor je dat je snel een positieve test hebt. Mijn :thumbup: :thumbup: :thumbup: draaien voor je.
Jippo: super dat je combinatietest er goed uitziet :dance: . Kun je nu lekker gaan genieten. En rustig aan doen met tillen en verven hoor!
Hier een rustig weekend gehad. Gisteren gewerkt en vandaag lekker lang in pyama gehangen op de bank. Zal zo eens kijken op het sf naar alle buiken en babykamertjes. Fijne avond iedereen en tot later.
Joepie mijn 100 ste berichtje :dance: :dance:
Hoi meiden, ben op mijn werk dus heel kort.
Ik heb vanmorgen weer digitaal getest en wéér negatief. Ik ben normaal ook keurig op tijd, al kan er een enkele keer 1 dag in zitten. Maar zelden of nooit 2 dagen. Hubbie gaat vanmorgen boodschappen doen, dus ik heb gevraagd of hij gewone CB-testen kan meenemen. Ik zorg dan dat ik rond 9.00 uur hier het laatste plas en als ik om 13.15 uur thuis ben ga ik nog eens testen… :think:
Vera, je maakt het wel spannend hoor.
Ik heb al kramp in mijn :thumbdown: :thumbup: van al dat draaien :mrgreen:
Goedenmorgen,
Wat vervelend als je altijd op tijd bent en nu niet en je test iedere keer negatief om gek gek gek van te worden lijkt mij :wall:
Maar de duimen draaien en die zijn net als Lotte net zo blauw :lol:
Hier zijn wij begonnen met de hal verven moest gebeuren.Wij wonen hier nu 1 jaar en er zijn nog een boel dingen die gedaan moeten worden.Maar als we klaar zijn met de hal ziet die er heel mooi uit.De muren zijn nu gewit en aan een kant van de muur komt zwart/wit gestreepte behang die doorloopt langs de trapkant.
Met veel moeite hebben we het behang kunnen vinden want die lijkt wel overal uitverkocht.Maar lang leve internet
Vera 13.30uur kijk ik hoe je dan getest heb…
:thumbup: :thumbdown: