Oktoberstopsters '07, 13 zwanger!

Trying, zeg niet te hard dat je test negatief was.

Ik teste 2 dagen voor mijn nod en dacht ook dat hij negatief was.

Maar toen ik een paar uur later wakker werd en de test in het licht hield zag ik ook een vaag 2e lijntje.

Ik heb toen direct weer getest en toen verscheen er na een minuut of 20 weer een heel vaag 2e streepje.

De volgende dag had ik al een positieve digitale cb test.

Dus zo lang er geen bloed te zien is kan het nog alle kanten op.

Hoi meiden,

Sorry even semi ego:

Meld me weer even, ik schrijf ook mee bij de oktober mama’s en heb net gelezen dat twee meiden vandaag erg slecht nieuws hebben gekregen, ben er zelf helemaal naar van…

Dan besef je weer even dat het in het leven soms oneerlijk verdeeld is; sommige mensen krijgen keer op keer een klap te verduren en anderen flierefluiten overal doorheen… Moest het even kwijt, vriendlief is er vanavond niet dus kan jammer genoeg niet even uithuilen bij hem. Ik dacht dan doe ik het even bij jullie… :cry:

Trying: Ik duim voor je hoor, je weet maar nooit!

Goedenavond dames,

Trying: Ik hoop echt dat het zo voor je mag zijn deze maand :pray: :pray: .

Jippo: oneerlijk verdeeld hé?Ik heb wel eens gelezen bij zwanger worden na mk…die verhalen en foto’s van hun engeltjes Nou je kan mij weg dragen dan…de tranen stromen dan over mijn wangen.

Ik heb helemaal niks te klagen met mijn 4 mooie en gezonde meiden.

En dan is het oneerlijk dat het soms zo verdeeld is bij mensen.

Ik snap je helemaal…

Trying ik duim voor je meid op een positief test.

Hanneke: wat fijn dat de verhuizing soepel verloopt zal wel wennen zijn in jullie nieuwe huis?Of niet?

Hier geen nieuws ik ga zo de meiden in bed leggen en dan Mc Clauds Daughters kijken mijn verslaving…heerlijk 1 uur helemaal voor mijzelf :wink:

Man is naar koopavond met de oudste dus die zie later thuiskomen.

Iedereen een fijne avond en alvast welterusten.

Liefs van Marleen.

Trying: We blijven gewoon hoop houden, zeker na wat Lotte zegt! :wink:

Jippo: Zwanger worden, zwanger zijn, het is helaas een hele oneerlijke strijd. Ik snap dat je het er even moeilijk mee hebt, maar denk er niet te lang aan. Bij jou gaat het nou goed, probeer daar (hoe egoistisch ook) toch wel van te genieten!! :hug:

goedenmorgen allemaal,

Lindaaa: Helemaal vergeten maar ik las dat je bij de VK bent geweest.Fijn om te horen dat alles goed gaat met jou en de baby.

Gaat hard hé die weken heb je al een aardige buik?Of valt het wel mee?

Trying hopelijk blijven die roden :evil: weg voor de komende 9 maanden ik duim.

Trying: nog geen :twisted: , dat klinkt positief. Misschien heb je tot nu toe te snel getest. Het kan nog komen die positieve test. Mijn duimen draaien voor je hoor!

Linda: fijn dat alles goed is met jou en de baby. Wat gaat de tijd snel, alweer de eerste drie maanden voorbij.

Jippo: wat naar is het om te lezen dat andere vervelend nieuws krijgen. Het is inderdaad soms moeilijk te begrijpen. Het heeft voor jou eerst ook niet meegezeten, maar zoals Linda zegt: probeer er van te genieten hoe egoistisch het ook is.

Ben vanochtend met mijn grote knul naar het CB geweest. Alles is prima, hij is helemaal op schema wat lengte betreft, alleen zijn gewicht is wat lichter dan gemiddeld. Weer ik zelf ook wel, het is geen stevige vent. Maar wat wil je met zo’n energie, hij verbrand de calorieen bij het leven. Maar beter zo dan dat je een peuter met overgewicht hebt. Ze waren erg tevreden over hem, ook wat betreft motoriek en taalontwikkeling. Ik ben weer helemaal trots op mijn grote man :inlove: .

zo het is een tijdje geleden, maar druk druk en erg moe

Trying ik hoop zo voor je dat het raak is. Het klinkt wel positief allemaal hoor. Ook die test na uren.

Francisca wat fijn dat alles goed is met je ventje

Linda fijn dat alles goed is met je beeb

Jippo inderdaad vervelend om te lezen he. sommige moeten er zo lang over doen en sommige zijn bevoorrecht dat het zo snel gaat.

Hier gaat alles goed. Wel druk met werken en de kleine. hij staat sinds een kleine 2 weken en doet ook al wat stapjes aan de tafel dus ben er de hele dag achteraan aan het rennen. hihi ach gaat ook weer over.

Lotte, je geeft me hoop, haha! :mrgreen:

Ik heb net nieuwe testen gekocht, eigenlijk voor morgenvroeg… maar zou ik? :think:

Jippo, dikke knuf voor jou :frowning: :hug:

Francisca, fijn dat je knul weer helemaal apk is :mrgreen: :thumbup:

Jeremy, oh heerlijk hè, die eerste stapjes! :inlove:

:-*

Trying als je genoeg testen hebt waarom niet? die spanning blijft de hele dag bij je. Dan kun je beter nu een test doen dan kan je weer aan wat anders denken als aan testen. hihi tenminste dat had ik.

Getest… maar helaas :thumbdown:. Ik dacht trouwens ff dat ik gék werd :shock:, toen ik de test net had gedaan (en de plas dus omhoog trok, zeg maar) verscheen een licht plusje, maar na de wachtminuut was het dus weg :think: :wall:. Ik heb de test nu al 180 x bestudeerd en soms meen ik een schaduwtje te zien, maar ja, dat is wishful thinking, denk ik, haha! Dus ik heb nog één test over, voor morgenvroeg… met ochtendurine. Zucht… :frowning:

Baai de wee, iedereen noemt me hier Trying… ik weet niet of jullie mijn echte naam weten, maar die is dus Vera :wink: :smiley:

Vera, ik wilde je geen vals hoop geven hoor, maar ik ben wel het bewijs dat de wachttijd van de test dus niet altijd alles zegt.

In mijn geval wist ik in ieder geval zeker dat het wel iets te betekenen had, want ik heb oko weleens getest toen ik niet zwanger bleek en toen kwam er ook na erg lang wachten echt helemaal geen 2e streepje.

Ik weet adt het moeilijk is, maar ik zou proberen te wachten met nog een keer testen tot na het weekend.

eerder mag ook wel hoor, want wij zijn ook wel erg nieuwsgierig

Maar ik snap ook heel goed dat je misschien eerder gaat testen.

Wat mijn trouwens echt duidelijkheid gaf was de digitale cb test :think: of had ik dat al gezegd.

Ik ga gewoon morgenvroeg testen met ochtendurine, haha. Ik kan toch niet wachten, weet ik nu al! :oops: Maar misschien ben ik morgenvroeg wel heel stoer en wacht ik tot zondag :think: :liar:.

Is de digitale test dan gevoeliger dan de gewone cb? :think:

Of hij gevoeliger is weet ik niet.

Hij is in ieder geval wel duidelijker.

Dus geen twijfel of je wel of niet zwanger bent.

Ik :thumbdown: :thumbup: voor je hoor.

Nou ja, als ik morgen negatief test, dan koop ik de volgende een digitale :wink: :mrgreen:

Hey meiden!

Ik ben net naar 27 Dresses geweest in de bios, met een vriendin. Erg leuk! :mrgreen:

Welterusten! :-*

is inderdaad een leuke film Vera

En heb je al getest?

Vera wat spannend! Ik kan me voorstellen dat je gek wordt als je eerst een kruisje ziet en dan weer niet! Hier wordt ook nog stevig voor je :thumbup:

Jippo :hug:

Lindaaa wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! De tijd gaat zeker snel!

Verder moet ik nog alles even terug gaan lezen. Ik woon inmiddels alweer een weekje in ons nieuwe huis en heb het er goed naar mijn zin! Het is echt prachtig geworden! Vandaag maak ik echt wat foto’s hoor! Ik heb trouwens de foto’s van onze kinderwagen ook op het SF gezet. Die hebben we gisteren gehaald. :inlove:

Lotte, even een vraagje aan jou: Jij had toch een middel tegen maagzuur? Kun je mij even laten weten wat dat is, of het werkt en waar ik het kan halen? Ik heb er sinds 2 dagen zo ontzettend veel last van dat ik niet meer kan slapen. Als ik lig heb ik het gevoel dat ik van binnen wegbrand en dat ik stik! Echt heel vervelend! Overdag op het werk heb ik ook van die vlagen dat ik niet eens meer kan praten, zo vervelend voelt het! En niet praten… das lastig als je voor de klas staat.

Het middel dat ik gebruik als ik erg veel last heb van maagzuur is Antagel.

Je kan het alleen bij de apotheek kopen (zonder recept) en het helpt bij mij wel.

Ik hoop dat jullie apotheek het ook heeft en dat het voor jou ook werkt, want maagzuur is inderdaad geen pretje.

Sterkte.

Hoi meiden!

Weer getest (gewoon en digitaal), maar negatief…

Maar willen jullie even kijken hiernaar? :pray: :-*

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=2478894#2478894

Hanneke, wat fijn dat het nieuwe huis zo goed bevalt! :mrgreen: :thumbup:

Rennie’s helpen ook bij maagzuur en die mag je gewoon nemen tijdens de zwangerschap!