Oktoberstopsters '07, 13 zwanger!

Jippo!!! Geweldig nieuws!!! Dit is je zo gegund!!!

En Trying: Voor jou weer een dikke :hug:

@Trying wrote:

Hoi meiden, net naar de ha geweest en ik heb weer een ab-kuur te pakken… ik hoest weer zo erg, en mijn holtes zitten helemaal dicht :(. Om te voorkomen dat ik dadelijk weer met 40 graden koorts plat lig deze kuur! Ik heb de ha ook naar Arwen laten luisteren; die hoest hetzelfde. Ze heeft een infectie aan de bovenste luchtwegen, maar heeft niets gekregen. De rest klinkt zuiver en ze heeft verder ook geen koorts en zo.

Jippo, ik duim heel hard voor je! :thumbup: :hug: :-*

Meisje toch… Ik hoop zo dat het nu eindelijk eens over gaat, maar het lijkt wel of er telkens weer een kink in de kabel komt. Ik :thumbdown: :thumbup: voor je dat het vanaf nu eindelijk eens de goede kant op gaat! Dikke :hug: van mij.

Inmiddels zit ik enigsinds op een roze wolk! De echo van gisteren was zo geweldig mooi… Eigenlijk moeten we nog wachten op de uitslag van de combinatie test (hopelijk volgende week) maar omdat de nekplooi meting zeer gunstig was hoop ik er op dat de de bloedtest ook oke is.

Gisteren nog even langs mijn werk geweest, ook al was ik vrij. Het verteld aan een collega, ze had al een zwaar vermoeden (wat ik ook al dacht) en haalde meteen het kadootje wat ze al gekocht had tevoorschijn! Was wel erg grappig. Verder was ik vanmorgen weer wat misselijk snel maar weer wat gegeten en ik merk wel dat dat helpt, hoop wel dat de vermoeidheid snel wat minder gaat worden, want er komt niet veel uit mijn handen, het huis is een puinzooi…

Verder iedereen een heel goed paasweekend, niet teveel eitjes eten (weet niet of ik mijzelf daaraan ga houden… :stuck_out_tongue: )

Linda en Jippo, jullie zijn sweeties :-*!

Jippo, aaaah, wat leuk van je collega, zeg!!!

Ik hoop dat je je snel beter voelt! Laat dat huis maar de boel de boel, hoor… jij en je pukkie zijn nu belangrijk! :wink: :hug:

Ik heb Irry-me al een tijdje niet gezien trouwens :think: Hoop dat er niets met haar is!

Hele fijne Pasen voor iedereen!!

Wij zijn vandaag lekker thuis. Morgen gaan we op visite bij mijn ouders. Hubbie is F1 aan het kijken, dus kan ik even lekker op KOK.

Jippo: super hoor dat je echo er goed uitziet. En de nekplooi meting ook gunstig (heb er geen verstand van, dus die getallen zeggen mij niets), wat kun jij lekker genieten deze Paasdagen. Het is je gegund :dance: .

Trying: alweer een kuur voor jou. Het wordt tijd dat de lente echt begint voor jullie of niet? Schiet zo niet echt op. Veel beteschap gewenst :hug: .

Ga nu even op het showforum kijken hoor.

Groetjes

Mijn hubbie zit ook F1 te kijken! :lol:

Fijne Pasen allemaal!!! :-*

Mijn mannetje is ziek, erg gezellig pasen dus…

Enne… zijn jullie mannen ook altijd zo zielig als ze een keer ziek zijn?? Kan me er zo aan ergeren he… :?

goedenmorgen allemaal,

Iedereen een lekkere en leuke paasdagen achter de rug?

Ik heb veel bij te lezen ben er een tijdje niet geweest…

Jippo: wat leuk om te lezen dat bij de echo de nekplooimeting in orde was en ik duim dat de bloeduitslag ook positief is :wink:

Ik ga zo kijken in het showforum naar jou mooie echofoto’s.

Trying: Het zit je niet echt mee hé de laatste tijd wat een gedoe zeg meid.

Ik hoop maar dat het er nu beter voor je uit gaat zien ik duim ervoor.

Hanneke: Ben je al verhuist?

Voor iedereen die ik vergeten ben alvast “Sorry” :oops:

Hier lekkere luie paasdagen achter de rug…1ste paasdag gourmet met mijn ouders hier.En voor de rest het huis een beetje opgeruimd.

Wel leuk die sneeuw voor de kinderen.Alleen ik ben de hoop een beetje kwijt op een mooie warme zomer,misschien houden ze een elfstedentocht in de zomer?!?!?!?!?! :shock:

En in de winter zitten we allemaal aan het strand…hahahahaha

Nou ja, we zullen zien hé?

Voor de rest ik duim voor iedereen die in een nieuwe ronde bezig is of waar de NOD voor nadert.

Iedereen een fijne dinsdag…

Marleen

@Lindaaa wrote:

Mijn mannetje is ziek, erg gezellig pasen dus…

Enne… zijn jullie mannen ook altijd zo zielig als ze een keer ziek zijn?? Kan me er zo aan ergeren he… :?

Yip :wink:. Heel herkenbaar!

Marleen, ja, de natuur staat echt op z’n kop, hè :doh:

Hier gaat het wel. Heb een paar dagen zeurende ongipijn gehad, maar dat gaat nu weer. Wel kan ik erg irri zijn over dingen. :? Voor de rest geen kwaaltjes, dus ik wacht maar rustig af… Ik heb géén testen in huis, zo kom ik ook niet in de verleiding! 8) :wink:

Mijn duimen draaien!!

Thanx :-*

Ik ben nu ook vaag misselijk, maar ja, dat kan door vanalles komen, toch :think:

Heb overigens nog geen pijn aan mijn (o)(o) gehad so far, terwijl ik dat de laatste tijd wel heb een paar dagen voor mijn NOD. Ik heb nu wel weer een zeurende ongipijn én pijn in mijn onderrug… Ik wil er niet mee bezig zijn, maar het wordt wel heel moeilijk zo :(. Misschien ga ik straks toch maar een CB-test halen (de gewone zijn heel gevoelig). Bij Arwen testte ik 2 dagen voor mijn NOD al vet positief…

Maar nu eerst naar peutergym met Arwen! :inlove:

Haal maar gewoon joh! Toch altijd spannend om zo’n test te doen!!

Ik ben benieuwd!! Zou toch echt geweldig zijn!!

Spannend… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Ha meiden… ff snel… heb na peutergym een test gekocht en gedaan, maar negatief. Ik maak me er niet zo druk om, het is nog vroeg (en niet met ochtendurine). :roll:

Hmn… jammer! Nu toch maar even wachten op de NOD en als het nog nodig is, weer proberen! Mijn duimen draaien heel hard!!!

Thanx! :mrgreen:

Hoi iedereen!

Even snel een egoberichtje. De verhuizing is heel goed gegaan. Sinds een uurtje hebben we ook weer internet. We voelen ons al helemaal thuis hier. Ik ga zo weer verder met uitpakken maar wilde even laten weten dat alles hier goed gaat. Mijn lijf is wel erg moe en ik heb buikpijn gehad van de rare bewegingen af en toe maar mag verder niet klagen. Kindje beweegt nog goed! Oja… binnenkort maak ik wat foto’s van het huis en zet ik deze op het sf!

Ik heb nog niet teruggelezen, hoop ik morgen weer te kunnen doen, maar ik zag dat het voor jou spannend is Trying! Ik :thumbup: mee voor alsnog een positieve test!

Groetjes, Hanneke

Trying: mijn duimen draaien voor jou. Hoop dat er nu iets te vieren valt na al die zieke weken!

Hanneke: gefeliciteerd met je nieuwe huis, en fijn dat je je al thuis voelt. We zijn benieuwd naar de foto’s. Rust verder lekker uit.

Linda: is je mannetje alweer beter? Volgens mij is het met alle mannen zo dat als ze ziek zijn ze heel erg schreeuwen om aandacht. Die van mij kan ook heel zielig zijn dan (tenminste dat vind hij dan zelf) :wink: .

Verder geen nieuws te melden. Mijn vruchtbare dagen zijn als het goed is komend weekend, dus dat komt goed uit :wink: . We zullen weer af moeten wachten of het ons deze ronde gegund is.

@Francisca: Mannetje is al iets opgeknapt, vanavond onderweg naar de VK heb ik hem even verteld dat we het even niet over zijn zieligdoenerij gingen hebben, maar dat het even over mij zou gaan… :wink: Morgen schop ik hem gewoon weer naar zijn werk… haha Enne… voor jou ga ik duimen dat het een heel mooi klusweekend gaat worden en dat het nu een keertje raak is!!!

Ben dus naar de VK geweest vanavond en alles was uitstekend! Voor mijn bekkenklachten moest ik maar eens even een fysio bellen of cesartherapie, moet maar eens even kijken wat beter voor me is. Denk dat ik altijd wel wat aan cesar zal hebben, zeker ook met mijn werk in de kinderopvang. Iemand ervaring?

Hoi meiden!

Vanmorgen ook getest, helaas weer negatief. Het is ook nog vroeg, al denk ik eigenlijk wel dat ik ongi word. Heb veel last van buikpijn, ook rugpijn en nu doen mijn (o)(o) wel zeer. Moest wel lachen om mezelf… keek net nog ff naar de test van vanmorgen voordat ik 'm in de prullebak mieterde… stond een mooi, maar licht kruisje! Maar goed, heel onbetrouwbaar na zoveel uur, dus daar ga ik ook maar niet vanuit, haha! Ik ben wel bij vlagen misselijk, maar ach, dat kan ook aan de ab liggen. Als ik morgen nog niet ongi ben koop ik nieuwe testen, en dan test ik zaterdagmorgen (dat is ook mijn NOD). We’ll see…

Hanneke, fijn dat je weer internet hebt :mrgreen:

Doe je het wel rustig aan! :naughty:

Francisca, veel knufplezier! :mrgreen:

Linda, fijn dat alles goed was bij de vk!

Ik heb tijdens mijn zwangerschap fysio gehad voor mijn bekken, maar of ik daar nou zoveel baat bij gehad heb :think:. Ik weet niet precies wat Cesar inhoudt, maar fysio is voor mijn iig niet optimaal geweest.