Schattig die pony!!
Ja hè :inlove:
Ik denk dat ik de ovutest iets te diep in het plasje heb gehouden :eh:
Trying wat een lieve pony! :inlove:
Over de ovulatietest: Ik heb er geen ervaring mee maar heb al eens eerder gelezen dat je daar soms op kunt zien of je zwanger bent. Uiteraard hoop ik dat dit voor jou ook geldt! Wel vreemd zo’n horizontale streep. Misschien inderdaad te nat? Ga je opnieuw testen?
Morgen een borrelglaasje gebruiken dan :mrgreen:
Wel lastig met mikken
Daffie: leuk weer wat van je te horen. Druk bezig met verhuizen en een bruiloft plannen. Daar komt heel wat bij kijken. Geniet ervan en ik hoop voor je dat je vanaf juni weer lekker kan beginnen . Begrijp ook wel dat het moeilijk is om al die verhalen van zwangerschappen te lezen. Maar denk maar zo, onze tijd komt ook en dan gaan we enorm genieten. Hoop je snel weer te zien hier.
Linda: goed te horen dat je echo er goed uitziet :dance: .
Bij mij zin de :twisted: :twisted: toch echt doorgebroken. Heb er deze keer niet zoveel last van. Vorige ronde was ik een paar dagen overtijd en had ik veel last van krampen. Nu was mijn cyclus precies 27 dagen en heb ik geen last van mijn ongi (gelukkig). Op naar de volgende ronde, ik ben inmiddels de tel al kwijt.
Francisca: :hug: Op naar de volgende ronde maar weer. Ook deze keer duimen we weer voor een goede afloop!? Ben jij inmiddels ook al aan de ovulatietesten?
Trying: Ik heb de ovulatietest toen als zwangerschapstest gebruikt, gewoon op de normale manier, maar dan aan het einde van de cyclus.
Hanneke, ik ga niet opnieuw testen. Ik zit nu al op dag 21 van mijn cyclus, dus dat heeft weinig zin. Ik wacht nu maar op mijn NOD.
Sjaantje, haha… ik had een plastic bekertje gebruikt. Ik denk alleen dat ik, met mijn slaperige kop, de stick iets te diep in de plas heb gehouden. :eh: :oops:
Francisca, ik hoop dat de :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: snel weg zijn. Op naar de volgende ronde! :hug:
Linda, o.k., ik snap nu dat de 2e streep dan als zwangerschapstest geldt. Ik vroeg me nl. af of die dwarsstreep daarin iets te betekenen had, maar niet dus.
Vandaag weer een hele dag gewerkt en ben nu dan ook weer helemaal kapot. Heb ook het idee dat als ik me zo moe voel ik ook wat last van hartkloppingen en overslagen krijg. Met hartoverslagen ben ik wel bekend maar zo erg heb ik het al in tijden niet gehad, hoop wel dat dat overgaat want 't is niet bepaald prettig…
Verder wil ik heel graag op jullie reageren maar ben nu echt eventjes te moe.
Morgenochtend dus de echo en nekplooimeting, begin er nu wel behoorlijk zenuwachtig voor te worden… Hoop zo dat alles er oke uitziet en ik niet weer een week in de zenuwen hoef te zitten voor de uitslag van de combitest. En dat het kindje nog leeft natuurlijk…
Meiden ik ga straks voor de echo + meting. Willen jullie weer voor mij? Het heeft de voorgaande keren geholpen dus hopelijk deze keer ook!
Laat jullie zsm meer weten.
Jippo: Laat je snel weten hoe het was???
Jippo ik :thumbup: mee voor weer een mooie echo!!
Komt vast helemaal goed!
Hoi meiden, net naar de ha geweest en ik heb weer een ab-kuur te pakken… ik hoest weer zo erg, en mijn holtes zitten helemaal dicht :(. Om te voorkomen dat ik dadelijk weer met 40 graden koorts plat lig deze kuur! Ik heb de ha ook naar Arwen laten luisteren; die hoest hetzelfde. Ze heeft een infectie aan de bovenste luchtwegen, maar heeft niets gekregen. De rest klinkt zuiver en ze heeft verder ook geen koorts en zo.
Jippo, ik duim heel hard voor je! :thumbup: :hug: :-*
Jippo :thumbup: :thumbdown:
:thumbup: :thumbdown:
:thumbup: :thumbdown: Maar het zit vast wel goed!
Trying :hug:
Jippo, ben je alweer terug???
Ook ik zit te :thumbdown: :thumbup:
Ben net terug! Het was PRACHTIG!!! Hartje gehoord en een heel beweeglijk mini-mensje! :inlove:
Nekplooi meting was ook keurig: 1,2 mm!
Ik ben zoooo blij!!! heb een hele rits echo foto’s meegekregen, ga ik straks even inscannen en in het showforum zetten.
Bedankt weer voor jullie geduim!!! :-*
Super meid, gefeliciteerd.
Wat zullen jullie fijne paasdagen hebben.
Lekker genieten hoor, voor je het weet kan je alweer gaan aftellen.
JIPPOOOOO!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Geweldig meid! Eindelijk kun je de spanning loslaten en lekker genieten van je foto’s en wat je hebt gezien! Wat een heerlijk bericht! Ik ga snel kijken in het sf!
Jippo, jaaaa :dance:! Wat een opluchting!!! Geweldig nieuws, meid! :-*
Dankjullie! Ik heb zojuist de foto’s in het showforum gezet:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=2451015#2451015
Aha, ik ga kijken!