Jeremy: Ik hoop dat je voorgevoel heel erg fout is, maar ik hoop ook dat de VK je voorgevoel serieus neemt! Een extra controle is dan niet weg. Zelf ben ik er nooit echt onzeker over geweest. Tuurlijk wel eens een klein beetje, maar nooit heel extreem. Zo heb ik het afgelopen weekend veel te veel overgegeven en heb ik maar weinig kunnen drinken, dan ben ik op eens bang dat het dan ook niet goed gaat met de kleine. Maar het voordeel van rond de 20 weken zwanger zijn is dat je het kindje af en toe nog wel eens voelt en gelukkig was hij/zij vanmorgen zo druk dat ik mijn buik gewoon heen en weer zag gaan. Dan ben ik meteen gerustgesteld. Maar als je nog maar zo kort zwanger bent heb je dat niet en dan is het toch fijn als de VK je gerust kan stellen!! Meis, ik ga duimen voor je dat alles goed zit!!
Jeremy, het is vast allemaal goed. Heel veel succes en probeer er ook een beetje van te genieten!!
Jippo: Ik heb zelf geen nekplooimeting gedaan maar ik kan me voorstellen dat je je daar toch zorgen over maakt. Ik heb het eigenlijk voor elke echo. Ook voor de 20-weken echo. En met jouw eerdere nare ervaring is het heel begrijpelijk. Kop op meid, je zal zien dat je vrijdag een prachtige echo hebt! :hug:
Ik ga weer verder met inpakken! Zaterdag ga ik EINDELIJK verhuizen. Ik heb er zoveel zin in! Ik heb deze week vrij genomen om alles in te pakken. Het schiet al aardig op!
Hoi meiden, ff vanaf mijn werk een korte break en bijgelezen, maar sorry, ik kan hier niet uitgebreid reageren! :-*
En inmiddels thuis, maar erg moe.
Vandaag dag 17 en nog geen donkere streep op de ovulatietesten te bekennen :(. Nu las ik op internet ook nog dat door een verstoorde schildklier een eisprong kan uitblijven :(. Nou ja, ik ga gewoon door met testen, heb er nog 2 in het pakketje zitten. We hebben vanaf dag 13 goed geknuffeld, dus hopelijk - als er een eisprong mocht zijn geweest - zitten we toch in de goede dagen…
Wat vreemd Trying! Misschien anders even de huisarts vragen hoe het zit?
Hallo allemaal,
@ Trying, da’s inderdaad vreemd… ??? Zou ik ook even bij de HA navragen :hug:
@ Jeremy ik hoop ook dat je voorgevoel fout is en ik duim vanavond voor je :hug: .
@ Jippo ik ben het met Hanneke eens! :hug:
@ Hanneke, succes met verhuizen!! Leuk!! Zaterdag eerste nachtje in het nieuwe kasteeltje?!
@ Linda, succes morgen! Foootttttoooo’s willen we zien morgen Enne, beterschap :hug:
@ Marlia, jammer!!! Ik duim voor je voor de volgende ronde
@ Irry-me, gelukkig geen gekke dingen. Tja, en die medicijnen, het is natuurlijk even vervelend, maar het is maar goed dat ze er zijn toch! Hoop dat je moe-heid ook verdwijnt.
Heb ik nu iedereen???
En anders sorry :oops:
joehoe alles is goed. we hebben een kloppend hartje gezien. oh wat een opluchting. nu over 4 weken voor de 2e echo en dan gaan we naar het hartje luisteren. ik ben zo blij
Jeremy :dance:
Ik moet deze week toch nog even een afspraak maken bij de ha om de uitslagen van het bloed kort te sluiten (de ha weet niet dat ik inmiddels al contact heb gehad met de internist en zo, haha), dus dan vraag ik het wel…
Wat fijn dat alles goed was.
Nu gaan genieten hè?
ja nu ga ik heerlijk genieten. toch die zekerheid voor zover het kan. maar ach een kloppend hartje is al mooi genoeg
Jeremy! :dance:
Wat een opluchting Jeremy!!
Hoi iedereen,
ben weer terug van een vermoeiend weekend congres.
Jeremy: joepie, fijn dat je eerste echo er goed uitziet. Ga lekker genieten.
Linda: hoe is het? Heb je de echo al gehad?
Trying: wel vreemd dat je nog geen donker streepje hebt gezien. Misschien inderdaad maar even aan de huisarts vragen of het aan je schildklier kan liggen. Succes met “trying”.
Hanneke: veel plezier met inpakken en verhuizen. Zal wel een drukke week voor jullie worden. Doe rustig aan en niet teveel tillen hoor!
Jippo: het zal vast allemaal goed zijn, maar ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent voor vrijdag.
Hier nog geen :twisted: :twisted: gespot, maar al wel wat bruinverlies. Dus denk dat het vandaag of morgen wel doorzet. Vind het niet zo erg als vorige keer. Had niet echt het gevoel dat het raak zou zijn. Ik heb wel duidelijk mijn ei gespot, en toen ook geklust.
Weet een van jullie misschien wanneer het een goed moment is om te klussen als je met ovulatietesten een donkere streep hebt. Volgens de gebruiksaanwijzing vind dan binnen 24 tot 48 uur de eisprong plaats. Nou vroeg ik mij af hoe lang daarna je nog door moet gaan met klussen nadat je een donkere streep hebt gezien. Beetje een vreemde vraag misschien, maar heb het idee dat we deze keer toch niet goed hebben gerekend. Maakt ook niet uit, we blijven vol goede moed volhouden.
Wat is het vandaag rustig hier zeg. Iedereen zich voorbereiden op de Paasdagen of zo?
Ik heb gewerkt vandaag en vanmiddag had ik vanalles te doen.
Zwemmertjes leven 48-72 uur, dus als je die donkere streep ziet en binnen 24-48 je eitje springt, dan zit je dus goed als je die dagen (of iig die eerste dag!) knuffelt. Stel dat je het de 1e dag doet, de zwemmertjes van je man “maar” 48 uur leven en je eitje pas tegen de 48 uur springt, dan wordt het kielekiele. Dus het is dan raadzaam om dag 2, dan wel dag 3 ook nog te knuffelen. Daarna heeft het volgens mij geen zin meer, althans… niet voor een bevruchting :mrgreen:
Hoi meiden,
Ik dacht, laat ik nu toch nog maar even een berichtje typen.
Ik zie dat er al superveel zwanger zijn!!! Wat goed :thumbup: Allemaal gefeliciteerd…
Even een kleine update:
Ik ben inmiddels weer aan de pil en zoals het er nu uit ziet, zal ik daar eind juni weer mee stoppen… :dance: We zijn druk bezig met de verhuizing en met de voorbereidingen op de bruiloft.
Verder vind ik het nog steeds erg moeilijk. Zeker als ik de zwangerschapsverhalen hoor van de meiden die zo’n beetje tegelijk met mij op gingen. Dat is ook wel de rede dat ik hier eigenlijk niet meer meetyp. Maar ik zal jullie zo nu en dan wel volgen, hoor… Zeker als ik weer ga stoppen!
Heel veel succes
liefs
daffie
Wil even snel vermelden dat de echo goed was!!
Daffie, heerlijk om je weer te lezen :mrgreen: :-* Fijn dat het goed gaat én dat jullie in de planning hebben om weer te gaan “trying”!
Linda, super! :thumbup:
Meiden, onlangs heb ik hier een paar x gelezen dat een ovulatietest wel eens gebruikt kan worden als zwangerschapstest. Hoe gaat dat dan in zijn werk? :think:
En willen jullie hier ff kijken? :-*
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=2442438#2442438
Arwen met pony! :inlove:
@ Daffie, hallo meid, fijn om weer wat van je te horen! Kan me voorstellen dat het pijnlijk is Maar hopenlijk heeft de tweede helft van dit jaar nog mooie dingen voor je in 't verschiet!
@ Linda, SUPER fijn dat die echo goed was!
@ Jeremy: gelukkig was je gevoel fout! Super voor je!
@ Trying ??? Kweenie… ik ga zelf zaterdag beginnen met ovulatietesten…
@ Francisca: ik ga toch voor je duimen dat het niet doorzet