Oktoberstopsters '07, 13 zwanger!

Shit, vergeet ik Sjaantje nog! :oops: Meid, aan de ene kant balen dat het deze keer toch niet gelukt is, aan de andere kant dan maar snel ongi worden en op naar de volgende ronde! Ik hoop dat het dan raak is voor jullie!

Hoi meiden!

Terug van de longarts. Ze wijt het idd niet aan de luchtwegen, mijn longinhoud was zelfs heel goed (112 %!). Ze was bang dat het toch aan de kat lag, maar het is wel vreemd dat ik voor deze infecties geen last had van de kat en hoesten en zo. Het zou ook nog zo kunnen zijn dat ik blijf hoesten na die infecties, dat dat een wel heel lange nasleep heeft. Ze zei dat ik iig wel door kan gaan met de medicijnen die ik van de ha heb gekregen (Oxis), omdat die helpen.

Wonderbaarlijk genoeg had zij wel al alle bloeduitslagen! De magnesium is goed (so much for dokter Vera :wink:). De TSH-waarde (schildklier) was binnen de normen, maar voor mijn doen idd aan de hoge kant. Ik ben nl. pas goed ingesteld bij de ondergrens (hij mag tussen de 1 en 3,5 zijn). Tussen de 1 en 1,6 voel ik mij prima. Nu was hij 2,4. Ze heeft me dus gezegd dat ik contact op moet nemen met mijn internist. Ik ben gelijk ff langs gelopen, was toch in het zh., en heb een telefonisch consult met d de internist, maandag tussen 11.00 en 13.00 uur.

Ik hoop dat er nu heel snel duidelijkheid is! :wink:

Mex, tuurlijk weet je hoe het is een dochter te hebben :oops:. Sorry, was ff in de veronderstelling dat het voor jou de eerste wordt :eh: :oops:

Sjaantje, al bijgekomen van je salsa? :wink: :hug:

Jeremy, veel plezier dit weekend!

Jippo, lief van je om dat te zeggen! :-* Iedereen trouwens! :-

Jippo, hoe gaat het met je (o)(o) nu?

Francisca, sterkte met je nachtje afwezigheid! Ik heb in juli 2 dagen cursus met overnachting… vind het nou al niks, haha!

Fijn weekend! :-

Dankje Jippo :smiley:

En voor jou een :hug: , ik kan me je onzekerheid heel erg goed voorstellen. Is ook allemaal niet niks.

@ Francisca, ik duim evengoed voor je hoor, al verwacht je zelf wat anders!

@ Marlia… nog een nachtje, ik denk aan je en :pray: voor je!

Ik heb niks te melden. Heb gisteren een flink stuk van mijn haren afgeknipt, valt nu tot op mijn schouders. Ik heb daar eigenlijk een beetje spijt van :frowning:

Even een ego-bericht.

Heb al een tijdje zeer veel last van mijn bekken, voel de hele dag pijn. Ik had het al een beetje aangegeven aan mijn baas en vandaag kwam ik bij haar binnen en ze zag me lopenen ze heeft me eigenlijk meteen gezegd dat ze niet wil dat ik nog veel op de groep werk. Heb nog genoeg kantoorwerk te doen en overige uren zou ik in de ziektewet kunnen. Ik wist van mezelf wel dat het er aan zat te komen, maar wilde nog niet. Werk is eigenlijk te leuk, kan al die kinderen nog niet missen. Maar goed, moet ook aan mijn eigen lichaam denken… Hoewel je eigenlijk 's morgens toch wel eens met tegenzin gaat werken, is het toch erg vervelend om er een paar maanden tussenuit te moeten. Ik blijf dan nog wel 2 dagdelen ofzo op de groep werken, maar toch heb ik dan het gevoel onwijs veel te missen. Ik moet nog even kijken hoe ik het allemaal ga doen, maar het zou iig wel veel beter zijn. Moet er alleen nog even aan wennen… Het is zo dubbel!

Maar goed, verder gaat het wel en vind ik het nu al ontzettend spannend om dinsdag weer naar de echo te gaan! We willen niet weten wat het wordt, maar stiekem ook weer wel… hahahaha

Mijn duimen draaien voor de meiden die binnenkort NOD hebben!!

Goedemorgen schatjes!

Sjaantje, dat is altijd heftig hè, een stuk van je haar! Maar misschien wel lekkerder, een stuk korter, nu het lekkere weer eraan komt?

Linda, dat is balen, ja, maar het is maar tijdelijk, meis, en je moet nu gewoon ff aan jezelf denken! :-* :hug:

@ allemaal: bedankt voor het duimen!

helaas heb ik vanmorgen negatief getest… :frowning: Maar goed, ik weet niet hoe lang mijn cyclus deze keer is. Voor hetzelfde geld is dinsdag mijn NOD pas en dan zou ik dus te vroeg getest hebben! Wel weet ik zeker door dat tempen (en het invullen op Fertility Friend) dat ik 2 weken geleden mijn ei heb gehad. Hier zijn ook nog geen tekenen van een (naderende) ongi. Meestal begint dat bij mij een paar dagen vantevoren met bruinverlies, maar tot dusver nog niks (gelukkig). Geen bloed geeft moed! Verder heb ik sinds de afgelopen week last van moeheid (voorjaarsmoeheid? Of iets anders?). Als ik dan niet snel genoeg rust neem, voel ik me beroerd (licht misselijk). Gisteravond waren mijn schoonouders hier op de koffie. Om 21.30 uur hoopte ik dat ze weer weg zouden gaan; ik was echt hartstikke moe. Had traanogen en begon wazig te zien. Toen ze om 22.00 uur waren vertrokken, ben ik meteen naar bed gegaan.

Ik ga nu woensdag weer testen (mochten die :evil: :evil: voor die tijd geen roet in het eten gaan gooien!).

@ Sjaantje: ik weet hoe het is, een stuk van je haar af laten knippen. Vroeger had ik haar tot op mijn achterste, daarna liet ik het steeds korter knippen. Maar ik wilde het nooit korter dan halflang, totdat ik laatst overstag ben gegaan en het in een bobline heb laten knippen. Staat heel sportief, maar O O O… wat had ik last van een koude nek, hahahaha. Daar moest ik wel even aan wennen :lol:

@ Lindaaa: sterkte met je bekkenpijn! Ik kan me voorstellen dat dat echt niet fijn is, want volgens mij voel je het bij de minst of geringste beweging. Gewoon lekker rustig aan doen (is natuurlijk gemakkelijker gezegd dan gedaan!). Ben trouwens wel benieuwd of je dinsdag, zodra de echo gemaakt word, het vol kunt houden om het niet te willen weten… :smiley:

@ Trying: ik hoop ook voor je dat je snel duidelijkheid hebt, want dit is zo ook helemaal niks. Ik hoop echter niet dat je allergisch ofzo bent voor je kat…Lijkt me vreselijk dat je niet tegen je eigen huisdier kunt… Onze katten zijn net onze kinderen, wij zijn erg aan ze gehecht. Laat staan dat je misschien voor de beslissing komt te staan om ze weg te moeten doen in verband met je gezondheid. Brrrr, moet er echt niet aan denken…

@ Mex: leuk zeg, weer een kleine meid erbij!!! Ben blij te horen dat alles goed gaat.

@ Hanneke: zoals Sjaantje al zei… ik ben ook benieuwd naar foto’s van de babykamer! Ik mag daar graag naar kijken en bij wegdromen… :smiley:

@ de rest: ik hoop dat alles goed met jullie gaat.

Allemaal een heel fijn weekend! Hopelijk zien we de zon nog even (alhoewel de voorspelling voor morgen voornamelijk regen aankondigt… :frowning: )

Marlia, oeh, je houdt het spannend!!! Ik blijf duimen voor je!

Ons kattebeest is ook echt een kind voor ons. Ik houd zielsveel van haar! We zouden niemand weten waar we haar kunnen brengen, en naar het asiel of naar vreemden, dat doen we niet. Mijn man zei het al heel treffend: “ik laat haar nog liever inslapen dan dat ik haar dat aandoe!” Ze wordt nl. al bijna 16, en ze heeft staar. Dat beestje kan nooit meer wennen ergens anders. Hier weet ze precies alles te staan en kan ze zich redden. Ze is niet blind, maar ze ziet wel minder. Nee hoor, voor die tijd wat ze nog te leven heeft moet ze maar lekker bij ons blijven. :wink:

We zijn vanmorgen met Arwen naar de kapper geweest. Ze heeft het weer voortreffelijk gedaan :inlove: :thumbup:. En ze heeft nu een pony! :inlove:

@Linda: Jesses wat balen, kan me voorstellen dat je het niet leuk vind om nu al te minderen maar als het niet anders kan… In ieder geval wel prettig dat je baas je niet laat ‘aanmodderen’

@Marlia: Geen bloed geeft moed! Ik duim voor je!

Hier niet zo veel te melden, ga straks naar de verjaardag van mijn zwager, jammer genoeg is dat ruim een uur rijden enkele reis, dus ik hoop dat ik straks mijn ogen open kan houden op het feestje… 's avonds stort ik meestal in qua vermoeidheid. Morgen verjaardag van mijn neefje, gelukkig is dat vlakbij. Oja ik heb mijn eerste buikfoto in het showforum geplaatst!

Hello lady’s

Hee trying, ik zie nu pas je berichtje wat je gisteren vóór mij hebt gepost. Ik hoop toch ook dat je niet allergisch bent voor je kat, dat zou echt balen zijn. Hopenlijk weet je snel meer.

En pony van Arwin mag ook best op sf hoor, hihihi!

@ Marlia ik :pray: voor je! Hopenlijk pakt het bij jou wel goed uit!!!

@ Linda: rustig aan dan maar. Balen maar je moet wel naar je lichaam luisteren!!!

@ succes Jippo, ik hoop dat je je ogen openhoud. Ik weet wat het is. Het laatste jaar val ik te pas en te onpas en overal!!! in slaap. Op feestjes, in restaurants enz. Als ik echt moe ben kan ik mijn ogen niet open houden. Heel vervelend!!!

Fijn weekend. Ik ga naar een verjaardag vandaag en morgen ook. Heb vandaag trouwens onze keuken en woonkamer in een paasachtig sfeertje omgetoverd.

Wat een verjaardagsfeestjes allemaal :mrgreen:! Iedereen veel plezier gewenst!

Ik heb nog geen foto van Arwen’s pony gemaakt. Vanmorgen gepoetst in huis, dus een beetje druk geweest. Daarnaast heb ik haar in bad gedaan en haar haren gewassen (dus nat) en gelijk weer een schone pyama aangetrokken, omdat het al laat in de morgen was en we toch niet naar buiten zouden gaan voor haar middagslaapje. Ik probeer er straks één te maken!

Ik ben sinds donderdag bezig met de ovulatietesten, maar nog geen donkere streep. Ik zit al op dag 16 :think:. De laatste keer dat we probeerden (in december) had ik op dag 16 de donkere streep. Ik heb altijd een iets latere eisprong. Maar nu hoop ik toch dat morgen iets te zien is :think:, anders wordt het wel erg laat. Raar. Ik heb overigens ook nog niets gevoeld. Meestal heb ik wel een stekende pijn in mijn buik rond die tijd. Ach ja, we’ll wait and see…

Hallo dames!!!

Ik heb vrijdag die hysteroscopie gehad…en gelukkig was daar geen rare dingen op te zien!( het ligt dus toch aan mn hormoon huishouding. ):wink:

Ik mag nu 25 maart terug naar mn eigen gyn,dan gaat ze uitzoeken wat voor medicatie ik nodig heb om mn hormonen weer in het gareel te

krijgen.

Bij de laatste bloedtest was weer geen eisprong te ontdekken…

ze hebben op nieuw een uitstrijkje gemaakt en die was goed:PAP1!!

dus dat word nog wat met die medicijnen…(ben niet zo,n slikker).

Ik loop nu al 6 maanden te klooien met die tussen bloedingen,dat ik er een chronische vermoeidheid aan heb overgehouden.

Hoop als alles straks weer op regel is,dat ook over gaat. :shifty:

Mijn duimen draaien voor wie ze nodig heeft.

Ik ga nu mn prinses douchen en naar bed doen!

Fijne avond!! :-*

Hallo allemaal!

Wilde even doorgeven dat ik visite heb… Helaas… De ongi is doorgebroken. Het enige positieve is dat ik dit keer een mooie cyclus van 29 dagen heb.

Binnenkort dus weer lekker aan de klus! :smiley:

Fijne avond allemaal!

Liefs van mij.

Marlia, vervelend dat je ongi bent geworden, maar na 29 dagen is wel netjes gezien je vorige cyclus.

Gun je lijf even de tijd om de boel zelf te regelen.

Je bent vast snel zwanger.

Liefs Lotte

Marlia, jammer dat je ongesteld bent, maar een cyclus van 29 dagen is nu toch wel erg mooi!! Succes weer met klussen de komende maand!

Morgen trouwens 20-weken echo!

Vandaag blijf ik ziek thuis, heb van t weekend niet zoveel binnen gehouden, voel me dus net een vaatdoek, maar ook met erg veel spierpijn van het vele liggen…

Marlia jammer dat je ongesteld bent geworden, maar wel fijn dat je nu een korte cyclus hebt.

Linda spannend hoor de 20 weken echo

Ik moet vandaag voor het eerst naar de VK en moet zeggen dat ik heel nerveus ben. Ik heb er op de een of andere manier niet zo’n goed gevoel over. Dus ik ga ook zeker niet weg zonder echo gehad te hebben. Ben zo blij als het half 8 is dan is het achter de rug en heb ik zekerheid.

Hoezo heb je er geen goed gevoel bij?? Heb ik iets gemist? Ga voor je duimen dat alles gewoon goed is!

nee je hebt niets gemist hoor, maar het is een gevoel die steeds sterker wordt. verder geen duidelijke signalen die richting op. maar gewoon een gevoel

gister wel wat bruin bloed verlies, maar bij Jeremy had ik helderrood bloedverlies met 7 weken dus daar maak ik me nog niet eens zo zorgen over.

Maar heb je dat niet zo af en toe gewoon een vaag voorgevoel? ik hoop gewoon maar dat mijn voorgevoel heel fout is.

Jeremy, het zit vast wel goed.

Succes bij de vk.

Hoi dames,

Ik zal hieronder even op jullie reageren. Wij hebben een leuk maar toch wel vermoeiend weekend achter de rug. Gisteren de verjaardag van mijn neefje bij mijn zus gevierd. Ze hebben 3 kindjes dus het was een drukke boel met de nieuw verworven kado’s. Dan merk ik 's avonds toch wel dat ik sneller vermoeid ben en me dan ook sneller beroerd/beetje misselijk voel.

Verder gaat alles nog steeds goed. De dag van de echo en nekplooimeting komt steeds dichterbij (vrijdag) en ik begin daar steeds nerveuzer voor te worden. Ben dan toch bang dat mijn lichaam me voor de gek heeft gehouden en dat het hartje niet meer klopt. Daarnaast ben ik dan weer bang dat het hartje wel klopt maar de nekplooi niet goed is…

Gelukkig heb ik de hele vrijdag vrij genomen waar door ik mijn vrije dinsdag wel ga werken zodat ik ik geen dag vrij heb voor de echo. Zo heb ik ook meer afleiding.

Irry: Toch je hormonen, wel goed dat nu en beetje duidelijk is wat het wel en niet is. Hopelijk kom je nu ook wat beter tot rust… :hug:

Marlia: Jammer maar ik denk dat het toch wel heel positief is dat je nu een normale cyclus hebt gehad. De boel staat zeg maar weer op de rails. Op naar de volgende nod! :thumbdown: :thumbup:

Linda: Beterschap en succes morgen!

Jeremy: Ik begrijp je zenuwen heel goed (zie verhaal hierboven) kan dan ook alleen zeggen dat er op zich geen redenen zijn waarom het niet goed zou zijn, oud bloed is heel normaal, zeker bij de duur van de zwangerschap. Je kunt niets doen geen invloed uitoefenen op de uitkomst dat is best moelijk merk ik ook bij mijzelf… :hug: