Dank jullie wel voor de felicitaties.
Ik wordt er helemaal emotioneel van
Mijn kleine meisje is geen baby meer.
Hoewel, ze was vanmorgen echt niet anders dan gisteren :mrgreen:
Smsje van Trying:
Bij controle gisteren was bd erg hoog, maar bloed en urine ok. Mocht dus naar huis. Maar moest vanmorgen erg overgeven, erg beroerd. Zkh gebeld, moest komen. Onderzoeken gehad, alle uitslagen zijn goed, maar toch ter observatie blijven
Trying :hug: Ik hoop dat je morgen weer lekker thuis bent. Anders laat je je maar lekker verwennen door de verpleegsters.
Lotte: van harte gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Yinthe!
Hebben jullie een leuke dag gehad?
Vera: jeetje meid, da’s niet het nieuws wat we willen horen!
Hoop dat je met rust snel weer naar huis mag.
Ik duim voor je.
Sjaantje: echt super die luiertas :inlove:
Zou hem ook zo willen hebben.
Ga lekker genieten van jullie vakantie en probeer goed uit te rusten.
Hopelijk kom je dan ook van je harde buiken af.
Hier vandaag een echte zwanger zijn dag gehad.
De hele dag super moe en goed misselijk geweest.
Niet alleen de ochtend, maar tot na het avondeten.
Echt weinig gedaan vandaag. Gelukkig was ik vrij.
Alleen met Fabian boodschappen gedaan en de rest op de bank gehangen
met de tv aan. Ik weet het erg fout, maar vandaag was niet mijn dag.
Hopelijk voel ik me morgen wat fitter.
Trouwens, vanochtend had ik MvM over de vloer. Heb gelijk al een krat met flessen gehad.
De test was hartstikke positief, dus dat was wel weer leuk om te zien.
Nu mag ik gaan sparen totdat we op vakantie gaan in september.
Ben benieuwd of ik een beetje kan opsparen.
Trying :hug: Hopenlijk ben je snel weer thuis!
Hoezo fout Francisca? Gewoon lekker aan toegeven!!! Ennu… ik kan je wel even laten weten waar ik de tas vandaan heb hoor
Lotte, hoe was Yinthes eerste verjaardag? Hebben jullie een leuke dag gehad? Hoe reageerde ze zelf? Heb je nog leuke foto’s gemaakt? Ik zie er niet zoveel van jullie kleine (grote) meid voorbijkomen dus ben erg benieuwd :mrgreen:
Morgen box en wiegje ophalen, allebei via MP gekocht Hebben we het gros van de spullen bijelkaar. Best jammer eigenlijk dat internetneuzen is best leuk!!!
Hoi lieverds,
Ff heel snel een berichtje van mij! Patricia, je bent een schat voor het doorgeven van mijn sms, dank je wel! :-*
Vanmorgen was de ctg en bd iig goed. Ik ben wel nog heel misselijk en kreeg het gevoel dat ze me daar wilden houden. Maar ze hadden gezegd dat ik naar huis mocht als de uitslagen goed waren. En ik wou ook héél graag naar huis. Dus ik mocht gaan, onder de voorwaarde dat ik me meteen weer zou melden als het erger wordt of als ik andere klachten krijg. Beloofd!
Ik ben heel blij om weer thuis te zijn, maar ben wel erg moe en heb hoofdpijn, dus ik ga weer ff op de bank. Dank jullie wel voor jullie lieve reacties, doen me goed! Ik heb heel ff door de berichtjes heen gehupst, maar heb nu geen puf om te reageren. Maar dat snappen jullie vast wel.
Tot snel!
Liefs! Vera
Fijn dat je weer thuis bent vera! Hopelijk gaat het nu gewoon weer veel beter!
Die luiertas is echt SUPER!! :inlove:
Ik werd net helemaal niet lekker in de AH. Ik voelde me draaiierig worden en duizelig. Ik ben toen snel naar buiten gegaan, gelukkig was ik met hub. Buiten even gezeten (in de regen :wall: ) en toen ging het gelukkig beter. Dacht echt dat ik flauw ging vallen. Nu voel ik mij nog steeds een beetje licht in mijn hoofd. Ik denk dat ik weer een heel lage bloeddruk heb, dat verklaard die extreme vermoeidheid ook. Bij Mats had ik ook een bloeddruk van 45/110. Erg laag dus.
Vera, lekker laten verwennen de aankomende weken.
Hanneke, doe je rustig aan?
Gisteren ben ik zelf naar de kaakchirurg geweest. Ben als de dood voor de tandarts en des te meer voor de kaakchirurg.
Gelukkig is het aardig meegevallen. De kaakchirurg was denk ik mijn leeftijd of jonger en zag er helemaal niet verkeerd uit :lol:
Ik heb nu nog wel erg veel last van mijn kaak, maar ik krijg al een broodje naar binnen. Heel voorzichtig :mrgreen: Gisteren alleen cup-a-soup naar binnen gekregen :think:
Gisteravond wel met een vriendin naar Harry Potter geweest. Erg leuke film, maar ja ik ben dan ook een grote HP fan :mrgreen:
Pattycoat, fijn dat het mee is gevallen… brrrrr… ik vind het ook niks die kaakchirurg :shifty:
Ik heb het lijstje aangepast! Ik mis alleen nog een foto van Joshua en binnenkort komen er weer nieuwe kindjes bij! :inlove: :inlove:
Hanneke, aan de dropjes jij :drool:
Pattycoat… auw! Kaakchirurg, niet fijn! En ik hou helemaal niet van knappe kaakchirurgen, tandartsen, dokters, gynacologen etc. Geef mij maar gewoon een lelijke vent!!! (wel verzorgd overigens want anders ga ik daar weer van over mijn nek).
Vera, doe je lekker rustig aan?! Denk maar aan het kleine mini-mensje in je buik (hoewel, zo mini is die ook niet meer). Tis nog maar ff en voor een goed doel! Sterkte!!
Gisteren box en wiegje opgehaald (Gekocht via MP). Errug leuk allebei. Box voor maar 30 euries, ben weer helemaal blij! Wiegje komt op onze slaapkamer. Wij hebben onze slaapkamer op zolder en ik vindt het toch niet zo’n fijn idee als onze uk een verdieping lager ligt als ie nog zo klein is. Bovendien wil ik BV gaan geven en om in de winter steeds naar beneden te klimmen, brrrrrrr!!! Bovendien is onze kamer groot zat (55 m2 )
Fotootje Sjaantje ???
Is allebei bouwpakket nu… Nog even geduld dus
Lotte, ik kan de foto’s die jij geplaatst hebt niet bekijken, niet in ons eigen showforum en ook niet bij de juli 2008 mama’s
…
Aaaaacchchhh wat een snoepie :inlove: Die staartjes, schattig!!!
Lief joh! En wat een grote meid alweer zeg! :inlove:
Wat gaat de tijd toch snel…
Nog een maand en dan is de volgende beeb er al weer :mrgreen:
hallo dames
yinthe van harte gefelicteerd met je eerste verjaardag
voor de zwangere wat en nieuw bij zijn gekomen gefeliciteerd
vera nog ff en dan mag jij
verder vergeef mij ik weet het niet meer
hier gaat het wel redelijk
met brennen is het moeilijk op het moment
hij heeft zichtbare en verborgen reflux en zijn uiteinde van zijn maagje werkt niet goed en hij verteerd zijn voeding veel te langzaam
nu gaan weer weer aan de medicijnen om te kijken hoe het gaat
dat moeten we 6 weken doen
verder groeit hij wel goed
laaste keer woog hij 9200 gram en hij was 70,5 cm groot
hij zegt papa , mama , kaka(mijn broertje carlo), dada (gedag zeggen)
en hij kruipt staan in de box zit alleen en sinds vandaag staat hij ook los in de box
volgende wek weer voor de apk keuring en zijn prikjes
devano gaat het ook wel goed
hij is alleen ziek
heeft last van eczeem al vanaf hij geboren is en nu heeft hij ook nog eens krentebaard op zijn eczeem dus we moeten nu iedere dag 2 keer smeren met verschillende zalven en vrijdag weer terug
alleen maak ik mij wel zorgen over zijn gewicht en lengte
hij is bijna 1 meter en 2 cm
maar weegt maar 14,5 kilo
dus maandag maar op het cb erover hebben
slapen gaat ook slecht
hij slaapt nu al bijna een half jaar snachts tussen ons in en we hebben al alles geprobeerd om hem terug te leggen maar dat fuctioneerd dus ook niet
we zien het maandag wel
tja en met mij zelf gaat het ook niet echt goed ik ga weer naar de reumatolaag en de ha heeft een heel sterke vermoeden dat ik dus fybromalogie heb
dus het is even afwachten hoe het verder gaat
ik kan soms dagen niets doen
en ik heb ook hele goede dagen en dan kan ik de hele wererld aan en dan doe ik ook zo veel mogelijk met de gevolgen dat ik dus de dag erna niet meer voor uit kom
verder beloof ik wat vaker te komen schrijven
ik heb met hub afgesproken als is het maar een uurtje per avond om even ontspanning te zoeken op het internet of forum
nog even en dan heeft hub ook vakantie en dan gaan we een paar dagen naar de camping om bij te tanken
we hebben het sowieso druk gehad
we hebben verbouwd en alles opgeknapt
ik ga er nu echt een eindje aan typen anders zit ik hier morgenvroeg nog steeds
ik zal ook zo snel mogelijk weer foto’s van devano en brennen plaatsen
meiden tot snel weer
heel veel liefs tamara
Nou meiden ik heb goed nieuws.
De echo was super, we hebben een kloppend hartje gezien :dance: :inlove:
We zijn dolblij.
Verder ben ik het weekend behoorlijk misselijk geweest, dus dat gaat lekker.
Gelukkig voor een goed doel, ik heb het er echt voor over.
Even voor Tamara en Vera :hug:
Doe rustig aan, het komt allemaal goed
:-* Francisca
Ohhh Francisca, wat super meid! Het is jullie echt gegund!!! Lekker genieten van die misselijkheid
Hee Tamara, leuk om weer wat van je te horen. Balen dat het niet zo lekker gaat met jou en de kids. Hopenlijk doet de vakantie jullie goed. Beterschap voor jezelf en je mannetjes.
Nog 3 daagjes werken
Francisca, goed te lezen dat de echo goed was.
Tamara :hug: wat een pech hebben jullie.