Oktoberstopsters '07 *12* Allemaal zwanger of bevallen!!!

:lol: Die Mats.

Hoeveel plezier kan je hebben tijdens het eten :mrgreen:

Wat een leuk filmpje!! Wat een plezier heeft Mats…en dan de poes die voorbij komt, bij ons hetzelfde…aandacht is dan even weg van het eten :lol:

Het is idd wel weer eens tijd dat het lijstje aangepast wordt! Dus nieuwe fotó’s graag even hier plaatsen!!

Wat een lief filmpje :inlove:

Foto voor het lijstje… :slight_smile: Alvast bedankt weer Hanneke!

Hier een foto voor het lijstje.

Voor het lijstje

Mary fijne vakantie!

Francisca nog proficiat!

Hanneke, heb het filmpje nog niet bekeken, zit nu op mijn werk, wil het hier ook niet doen… maar ben wel benieuwd.

En wat een super foto’s weer! Een ienie-mini-superman, een echt meisje-meisje compleet met pinnetje :inlove: in d’r haar en een kleine uk met een paar kijkers waar later nog veel vrouwenharten mee gaan smelten…

Ik ben gisteren weer naar huis gegaan vanuit mijn werk. Had echt buikkrampen, verloskundige gebeld, die kon me wel geruststellen maar adviseerde toch om het rustig aan te doen en bij voorkeur een warm bad te nemen. Nu nog niet helemaal lekker… Ik denk toch weer mijn darmen… Niet fijn! Geef me hoofdpijn, keelpijn, oorpijn het maakt me niet uit, ik wil gewoon geen buikpijn :cry:

Sjaantje, wat rot dat je telkens zo’n last hebt van je buik, zitten er ook harde buiken tussen? Ik herinner me dat ik na de 20e week ook een periode heb gehad van veel harde buiken moest toen wat minderen met werken (telkens twee uurtjes eerder naar huis). Gek genoeg is het op een gegeven moment opgehouden en heb ik er volgens mijn geen meer gehad. Hoop dat dit ook voor jou geldt. En idd. neem alsjeblieft lekker je rust, verwen jezelf maar goed, deze tijd komt nooit meer terug! Lekker in het zonnetje of schaduw, voetjes omhoog boekje erbij… Doe hoor!!! :-*

Oja… Mary hele fijne vakantie!

Wilde ik nog even vertellen… Hub en ik hebben morgen allebei vrij genomen en Niels gaat naar de creche. HEERLIJK even een dagje voor ons tweetjes dingen doen waar we verder nooit meer aan toe komen zoals op het gemak even de stad in, terasje pakken en gewoon even tijd voor elkaar (was echt even nodig…). Heb er zo’n zin in!

Oh Jippo wat fijn voor jullie. Goed dat jullie daar echt even de tijd voor nemen, want aan je berichtjes te lezen zit je er toch behoorlijk doorheen! Hopenlijk kun je er na morgen weer een hele tijd tegenaan! :thumbup:

Ja die buikpijn is echt niet fijn :frowning: gisteren had ik wel weer harde buiken, vandaag valt het mee. Gisteren was ons kindje wel enorm beweeglijk, mijn hele buik ging op en neer, maar ik voelde hem overal, linksonder, rechts dan weer links echt ongelooflijk! Vandaag issie wat rustiger maar gelukkig voel ik hem nog regelmatig, geeft toch een gerust gevoel.

Maak me wel een klein beetje zorgen over de vakantie. We gaan volgende week vrijdag voor 2 weken naar Zuid-Frankrijk. Hoop dat ik me dan beter voel :?

Hoi Francisca, hoe voel je je? Gaaf dat je zwanger bent! Gefeliciteerd! :-

Mijn zwangerschapsverlof is officieel begonnen, ja, maar ik was al 5 weken van tevoren verplicht thuis, dus het voelt wel anders.

De aannemer is ver klaar; hij hoeft alleen nog wat dingen af te ronden. Hubbie is vervolgens hard aan de slag gegaan. Wij zijn inmiddels naar de bovenste verdieping verhuisd en nu is Arwen’s nieuwe kamer (onze oude slaapkamer) “under construction”. Met een beetje geluk kan zij komend weekend verhuizen. En dan moet haar kamer weer getransformeerd worden tot babykamer. Dus het wordt krap aan, maar het gaat wel lukken. De tig dozen die nog in de garage staan te wachten, die krijgen we niet meer uitgepakt, maar dat komt dan later maar.

Gefeliciteerd nog met je verjaardag! :-

Sjaantje, dat is idd een heel leuke site! Ik koop daar ook vaker iets, maar idd wel als ze lekker korting geven. :smiley:

Vervelend dat je zo’n buikpijn hebt… Rustig aan, hoor! :hug:

Jippo :frowning: :hug: Ben je al naar de ha geweest?

Heel veel plezier met je dagje hubbie morgen!

Irry, een fijne vakantie! Hoe was de bezichtiging van het huis?

Patty, 8 maanden alweer… :inlove:

Matsjo, heerlijk, die Mats! :inlove:

Rustig hier… :think:

Ja inderdaad rustig hier. Ik heb lekker van het mooie weer genoten de afgelopen 2 dagen.

Vera: wel hectisch die verbouwing, en het is vaak niet op de gestelde tijd klaar. Hoop dat je beeb nog even op zich laat wachten. Dan komt hij/zij in een gespreid bedje.

Hoe vind Arwen het dat ze een nieuwe kamer krijgt?

Voelt ze zich al als een grote zus?

Jippo: hoe was jullie dagje samen? Hoop dat je hier nog even op kan teren!

Hier weinig te melden. Lekker veel buiten geweest vandaag.

Voel me goed, wel erg moe.

Nog steeds een beetje een ongi gevoel en mijn borsten zijn ook gevoelig.

Maar allemaal wel te handelen.

Heb zo’n zin in maandag, dan weer een echo om het hartje te zien.

Hoop zo dat het er allemaal goed uitziet.

Hoi Francisca! Spannend, een echo weer! Die eerste weken blijven toch spannend, hè, pffff :roll:. Maar je klinkt érg zwanger, met je kwaaltjes! :mrgreen: :dance: Heerlijk! :-

Ik hoop ook dat iig de kamers af zijn voordat de baby komt! :pray: Die dozen waar ik het over had staan toch uit de weg in de garage, dus geen kip die erover kan vallen, maar de kamers moeten wel in orde zijn, vind ik.

Arwen vindt het allemaal best relaxt, met de kamerwisseling. Wel zo fijn! Misschien ook omdat we al vanaf het begin hebben verteld wat de bedoeling is. Gisteren heb ik een gedeelte van haar klerenkast uitgemest en de rest opgehangen in haar nieuwe slaapkamer (onze oude klerenkast blijft daar zolang staan totdat ze uit haar juniorbed is gegroeid; dan komt er een tienerkamer). Ik liet het haar zien en ze reageerde erg enthousiast. Zodra hubbie de plinten heeft gezet (waarschijnlijk dit weekend) kan ze in principe verhuizen. Ik probeer dadelijk nog de rest over te brengen naar haar kast. Haar pyama’s, ondergoed, sokken en zwemspullen moeten nog uitgezocht worden. Dan is haar huidige klerenkast ook leeg en dan kan ik dus de babykleertjes gaan wassen! :inlove:

Ze vindt het overigens geweldig dat ze grote zus wordt! Ze kletst af en toe honderduit tegen de buik en vertelt ook dat ze de baby de fles gaat geven etc. Volgens mij is ze straks zo enthousiast dat ik de baby moet beschermen tegen de liefde van grote zus! :lol:

Ik kopieer nog ff het stukje dat ik net bij de november 2005-mama’s heb getikt, dan hoef ik niet 2 x te typen hoe het hier gaat. :wink: :lol:

Hier alles o.k. verder. Had gisteren best veel energie en heb dan ook een paar dingen kunnen doen; fijn! Arwen heeft ook braaf gespeeld, dus dat was ook wel relaxt. Vandaag is ze naar mijn sz, dus ik heb het rijk alleen! Maar het wordt een drukke dag… Vanmiddag om 13.30 uur komt hubbie me ophalen, dan naar het zh voor een uitgebreide controle en groeiecho. Daarna Arwen al ophalen bij mijn sz (want die woont vlak bij het zh en we blijven natuurlijk niet op en neer rijden naar de andere kant van de stad) en naar huis. Oh, onderweg nog ff een stop maken bij de drukkerij, want het proefdrukje van het geboortekaartje is klaar en de enveloppen zijn binnen. Hubbie zou alles gisteren na het werk ophalen, maar zijn vergadering liep uit :twisted: en dus haalde hij het niet. Anyway, vanavond is dan een info-avond voor zwangeren in het zh (ja, toch weer terug naar de andere kant van de stad :roll:), over het hoe en wat van de bevalling. We zijn daar indertijd bij Arwen’s zwangerschap ook geweest, maar het was een heel informatieve avond en aangezien dat ook alweer bijna vier jaar geleden is, is het misschien handig om de boel nog ff op te frissen, haha! Mijn so komen dan op Arwen letten. Dus ik ga het vanmorgen maar rustig aan doen, want de rest van de dag zal genoeg van me vragen! Dadelijk eerst eens beginnen met een lekkere douche… :mrgreen:

Fijne dag, meiden! :-

Trying hoe is het gegaan vandaag???

Speciaal voor Yinthe vandaag:

Ik hoop dat jullie een hele fijne dag hebben. Alweer 1 jaar :dance:

Hoera Yinthe! Fijne verjaardag!!!

Hieperdepiep Hoera!!! Yinthe Gefeliciteerd met je 1e verjaardag, fijne dag samen met papa en mama!! :-*

Hiep, hiep, hoeraaa!!!

Yinthe is 1 jaar!! Gefeliciteerd kleine meid!! En mama mag wel wat verjaardagsfoto’s spammen :mrgreen:

Hoe was de groeiecho Vera? Wat fijn dat Arwen zo positief bezig is met de zwangerschap! Wat zal ze trots zijn over een paar weekjes!

Hier verder alles goed! Voel me weer prima. Heb vrij vandaag, maar wel een hoop dingen te doen. Heb een suuuuuuppppeeer leuke luiertas besteld. SPAM: