Lotte, dank je wel voor je lieve woorden! :-*
Haaa Vera!!
Wat leuk dat je er weer bent! Alleen maar gezellig als je weer mee komt schrijven
Thanks voor de felicitaties :mrgreen:
:-*
Dank je, lieverd! :-*
Heee vera!! Leuk je hier weer te zien! :dance: :dance: :dance: Tuuuuurlijk misten we je maar beter laat terug da nooit terug! Jeetje joh, je hoeft echt niet lang meer!
Vera, Welcome back :mrgreen: We zijn wel benieuwd naar buikfoto’s en echo’s he :mrgreen:
Ha meiden!
Buikfoto’s? :oops: Volgens mij heb ik er pas één gemaakt… Ik zal hubbie vragen dit weekend een nieuwe te maken!
We zijn vanmiddag ff naar de stad geweest. Ik mag dus eigenlijk niets doen, maar omdat ik er zo tegenaan zit te hikken dat ik toch nog dingen nodig had, heb ik - na een goed gesprek - van de gyn toestemming gekregen om één keer - onder strikte voorwaarden - naar de stad te gaan om de laatste aanschaffen te doen. Nou, hij had niet zo streng hoeven te doen, pffff, want ik trok het zelf al niet! :? Ben helemaal stuk! En nog niet alles gehaald, dus… Maar goed, dat kan hubbie nog altijd doen en anders wacht het maar. Hubbie en Arwen zijn nu de wekelijkse boodschappen doen en ik hang ff lekker op de bank…
:-*
Doe maar rustig aan Vera. Ik kan me wel voorstellen dat je er af en toe wel even tussenuit wilt.
Heeee Vera!!! Leuk dat je er weer bent, al hadden we via Hyves nog wel contact. Balen dat je zo moe bent meid… Ik snap dat je er af en toe even uit wilt. Hopelijk laat je je wel een beetje verwennen af en toe?
Filmpje van vanochtend: http://www.youtube.com/watch?v=5sRyjjRQHrc :oops:
Patty en Jippo :-*
Niels! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Hoi Vera,
leuk dat je er weer bent. En we nemen je niets kwalijk hoor dat je een tijd niet geweest bent.
Rustig aan doen voor jou als ik het zo hoor.
Wel lekker dat je verlof begonnen is, of niet?
Hoe is het met de verbouwing, is het al een beetje af of zit je nog erg in de puin?
Doe rustig aan en we kletsen snel verder, welkom terug.
Die Niels :inlove: :inlove: :inlove:
Hahaa!! Probeert Niels een brommer na te doen ofzo??? Heerlijk ventje.
Hoe gaat het met je Jippo??
Jippie!! Wij hebben vandaag een kinderwagen gekocht (gekregen :mrgreen: )!! Het is een Maxicosi Mura 4 wieler geworden. Ben voor de zwart met grijze gegaan, dat leuken we wel op met gekleurde dekentjes enzo! En een maxicosi erbij, die wel op kleur trouwens :inlove:
Heb tex voor de babykamer gekocht en een lamp!! Zoo nu kunnen we beginnen (hoewel, we gaan bijna op vakantie…).
OOhhh en gisteren via kleertjes.com een heeeeeeel schattig babypakje gekocht :inlove: . Leuke kortingen trouwens, misschien voor jullie ook de moeite waard om te kijken. Of mag ik geen reclame maken (dan alvast sorry).
Die site ken ik Sjaantje, heel leuk idd. ga maar weer eens kijken…
leuk he die voorbereidingen voor de baby(kamer). Waar gaan jullie heen met vakantie?
Met mij gaat het zozo, de ene dag gaat beter dan de andere. Ben inmiddels wel tot de conclusie gekomen dat ik waarschijnlijk toch wel een lichte depressie ontwikkeld heb. Allerlei klachten die in dezelfde richting wijzen en tsja echt heel happy voel ik me niet…
@Sjaantje wrote:
Jippie!! Wij hebben vandaag een kinderwagen gekocht (gekregen :mrgreen: )!! Het is een Maxicosi Mura 4 wieler geworden. Ben voor de zwart met grijze gegaan, dat leuken we wel op met gekleurde dekentjes enzo! En een maxicosi erbij, die wel op kleur trouwens :inlove:
:thumbup: keus Sjaantje :wink:
Wij hebben een oranje dekentje en een bijpassend lakentje bij de wagen gekocht.
Hallo dames! :mrgreen:
Hanneke,als nog gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je zoon!!
Francisca,we gaan lekker naar Bulgarije!! ff lekker zonnen!!
Vera,fijn dat je weer een beetje fut hebt om mee te schrijven.
Oja,we kregen vrijdag bericht dat we morgen een woning kunnen bezichtigen.
Dus als het mee zit kunnen we na de vakantie gaan verhuizen! :dance:
Ik krijg het nog druk dan.
Nu met de vakantie voor de deur,doen we ff rustig aan met klussen.
Lukt het dan is het goed,lukt het niet dan gaan we na de verhuizing weer verder.
Anders word ik helemaal een stresskip. :lol:
Allemaal hele fijne dag en tot na de vakantie!!! :-*
Irry een fijne vakantie…
Sjaantje, je mag spammen he :mrgreen:
Damian was gisteren 8 maandjes en we hebben voor het eerst een stukje gefietst :dance: Hij vond het geweldig, telkens gilletjes geven onderweg :inlove:
Helaas geen foto, want mijn vriend had mijn camera mee genomen gisteren naar een voetbal wedstrijd. En is hem vergeten in de auto van zijn ex-collega met wie hij mee was :wall: :wall:
Mary: fijne vakantie gewenst met lekker veel zon!
Hoop dat jullie na de vakantie kunnen verhuizen.
En misschien omdat jullie rustig aan doen met klussen gaat het juist lukken, succes :thumbup:
Patty: Leuk is dat voor het eerst op de fiets. Jammer dat je geen foto hebt kunnen maken. Hoop dat het een mooie zomer wordt dan kunnen jullie nog vaak gaan fietsen.
Jippo: Niels is super in het filmpje. Met jou gaat het nog niet zo lekker.
Misschien is het inderdaad zo dat je toch een kleine depressie hebt.
Als je af en toe echt niet kan genieten, dat is erg vervelend.
Kun je er met hub of iemand over praten, of moet je jezelf maar zien te redden?
Ik hoop dat je je snel weer beter in je vel voelt zitten.
Hier weinig nieuws te melden. Heb net nog even klein mijn verjaardag gevierd. Was afgelopen woensdag jarig, maar niet echt gevierd.
Ben ook erg moe en niet helemaal fit.
Zal wel met de zwangerschap te maken hebben.
Voel me soms een beetje beroerd, maar die vermoeidheid is echt erg.
Het is gelukkig voor een goed doel.
Dat maakt het een stuk draaglijker.
Jippo, wat een geweldig filmpje! Niels weet echt wel dat de camera aan staat! Geweldig die geluiden! En hij ligt tegelijkertijd toch zo relaxed! :inlove: :inlove:
:hug: voor jou, hoop dat je je snel beter voelt!
Jammer, geen foto’s van Damian op de fiets, maar wat is het genieten he?! :inlove:
Mary, fijne vakantie! Geniet ervan! :thumbup:
Even een heel leuk filmpje van Mats… feest aan tafel! :inlove: