Oktoberstopsters '07 *12* Allemaal zwanger of bevallen!!!

Ha Hanneke,

Gefeliciteerd met jullie Mats, issie alweer een jaar… de tijd vliegt voorbij! Wat fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad, ik ga snel even de foto’s in het sf checken. Geniet vandaag ook maar lekker met z’n drietjes!!

Lieve Mats:

Van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!!

Dikke kus van Niels.

Lieve Mats, Gefeliciteerd! Dikke kus van Jasmijn & Christa

Ahh wat lief!! :inlove:

We hebben weer een leuke dag gehad vandaag!

Bedankt voor de felicitaties!! :-*

Francisca: Veel succes vandaag. :pray: voor een goede echo.

Lotte, ook veel succes vandaag. Je zal zien het is zo voorbij.

Ik ga me nu eventjes verder aankleden en dan Damian wakker maken. Moet er zo vandoor :cry:

Heel veel succes vandaag Francisca!!! Ik :thumbup: voor jullie!!!

Lotte, jij ook succes!

Hanneke fijn dat jullie gisteren een leuke dag hebben gehad. Nu issie alweer 1 jaar geweest… Fijn trouwens dat je alweer 2 dagen over je NOD heenzit. Hoewel de test niets te raden over liet is het nu toch wel heel zeker hè!

Hadden jullie dat ook… namen… ik wordt er knettergek van!! Kan gewoon niks leuks verzinnen :frowning: We liggen thuis ook niet echt op een lijn…

Sjaantje, bij ons waren de namen ook lastig. Hub had een heel andere "smaak"qua namen dan mij… Wij zaten samen tv te kijken toen de naam "Jasmijn"voorbij kwam en vonden hem allebei erg leuk. Maar dat was al wel in week 35 ofzo :lol:

Jongensnaam hadden we wel al eerder, maar daar heb ik tot het eind over getweifeld… Gelukkig dat het een meisje was!

Hoe laat had Francisca vandaag de echo? :shifty:

Francisa, veel succes vandaag.

Ik :thumbdown: :thumbup: voor je dat alles op de goede plek zit.

Ik kan met een gerust hart een uitstrijkje laten maken want ik ben zeker NIET zwanger.

Als alles mee is gevallen misschien vandaag maar even klussen :wink:

Ik kan jullie blij maken met goed nieuws.

De echo was super!

Er was een mooi vruchtzakje te zien in de baarmoeder, dus helemaal zoals het hoort :dance: :dance: :dance:

Verder nog niet veel te zien omdat het nog erg vroeg is, maar de gyn zij dat het er goed uitziet.

Over 2 weken weer een echo, dan moet het hartje als het goed is te zien zijn.

Hub en ik zijn superblij, wat waren we zenuwachtig vanmorgen!

Nu maar hopen dat het zich verder goed ontwikkeld en volgende keer het hartje te zien is.

Nog even blijven duimen dus.

Oh Francisca wat fijn zeg :smiley: Let maar op, over twee weken een druk bonzend hartje!!!

Chris in week 35 pas :o Phoe… ik hoop toch dat ik ze eerder gevonden heb. Een jongensnaam hebben we min of meer al, ik denk wel dat ie blijft staan maar een meisjesnaam… lastig!

Wauw Francisca, wat super zeg :dance:

Klopt de duur van de zwangerschap ook bij wat je zelf denkt???

Ik heb het uitstrijkje achter de rug.

Het viel me reuze mee.

Nu kunnen we dus echt gaan klussen :dance:

Oh wat een fantastisch nieuws!!! Echt helemaal super!!! Ik duim over twee weken weer voor je hoor!!!

En Lotte fijn dat het uitstrijkje achter de rug is, valt mee he?!

Even ego knip en plak: Niels heeft gelukkig geen koorts meer en is ook wat vrolijker. Het eten en drinken is nu echter dramatisch, hij wil gewoon niets! In totaal heeft hij nu 230 cc melk en een half potje fruit op (alles met zeer veel moeite). Maar na twaalven is er niets meer bijgekomen. Verdorie. Kan verder ook niet kijken of het door tandjes komt oid maar goed maakt niet zoveel uit waardoor het komt. HA en CB kan ik nu niet meer bereiken dus morgenochtend maar weer eens bellen, waarom weet ik eigenlijk niet heeft tot nu toe niets opgeleverd behalve de standaard adviezen. Sorry meiden ik baal er zo van. :wall: WAAROM KAN ER HIER NOU NOOIT EENS IETS SOEPEL GAAN WAT NIELS BETREFT, WERKELIJK ALLES GAAT MOEIZAAM!

Zo dat is eruit… :oops:

Als Niels er gewoon vrolijk bij is zou ik me niet teveel zorgen maar hoor.

Ieder kind heeft weleens een mindere periode wat eten betreft.

Het uitstrijkje viel me inderdaad mee.

Volgens de assistente zag het er van binnen in ieder geval goed uit, dus ik maak me nu al minder zorgen over de uitslag.

@Lotte wrote:

Als Niels er gewoon vrolijk bij is zou ik me niet teveel zorgen maar hoor.

Ieder kind heeft weleens een mindere periode wat eten betreft.

Het uitstrijkje viel me inderdaad mee.

Volgens de assistente zag het er van binnen in ieder geval goed uit, dus ik maak me nu al minder zorgen over de uitslag.

Nou het is hier meer dat er korte periodes zijn dat het wat beter gaat, snap je? Voor de rest is het eigenlijk al bijna 4 maanden aanklooien met zowel drinken als eten (dat laatste ging pas na 3 maanden redelijk). :roll:

Fijn dat het uitstrijkje inderdaad meeviel.

Jippo, ook ik weet niks dan het advies dat je allang gekregen hebt. Maar het frustreert, hier hebben we het ook gehad. :hug: :hug: :hug:

En dan even diep adem halen…

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: Francisca wat goed! Gefeliciteerd!!! Kom je bij de maartmama’s meeschrijven? :pray:

Francisca, Heerlijk een goeie echo :dance:

Lotte, ik ben blij dat het meegevallen is…

Sjaantje, hier was de naam erg makkelijk uit te kiezen. We hebben het er jaren terug weleens over gehad en toen kwam de naam Damian weleens te sprake (eigenlijk ook alleen die naam) Gelukkig werd het ook een jongen, want we zouden het niet geweten hebben voor een meisje :oops:

Bij een eventuele volgende zou ik het ook niet weten…

Jippo :hug:

Hey meiden!

Remember me? :oops: Met sommigen van jullie heb ik wel nog contact via Hyves, maar ik ben echt al schandalig lang niet meer op KoK geweest!

Ik heb het gewoon veel te druk gehad, ook met de verbouwing, mijn studie, etc. Daarnaast ben ik de eerste zes maanden van mijn zwangerschap echt kotsmisselijk geweest. En nu… nu zit ik al vijf weken verplicht thuis i.v.m. hoge bloeddruk. In combi met andere dingen (vocht vasthouden, etc.) is de gyn bang voor zwangerschapsvergiftiging, dus ik moet rusten. Gisteren is officieel mijn zwangerschapsverlof in gegaan.

Anyway, ik rust dus heel veel, maar ik hoop nu toch weer wat meer tijd voor jullie te hebben :wink:. Als jullie dat leuk vinden, tenminste :P!

Ik hoorde iig van Patricia dat er weer zwangeren bij zijn. Geweldig! Van harte gefeliciteerd, Sjaantje, Francisca en Hanneke! Ben echt heel blij voor jullie!

:-*

:dance: Vera is back :dance:

Fijn om ook hier weer wat van je te horen.

Natuurlijk hebben we je gemist, maar we begrijpen allemaal waarom hoor.

Dus ga je daar niet schuldig over voelen.

Geniet nu lekker van je verlof en doe het vooral rustig aan.

:-*