Oktoberstopsters '07 *12* Allemaal zwanger of bevallen!!!

Hallo!

Francisca en Hanneke gefeliciteerd!!! :dance:

Ben zo blij voor je Francisca! :dance:

Hoop dat je dat IVF traject niet meer in hoeft.

Hanneke,hoe voel je je??

Hoe is het met de rest van de dames hier???

Hier gaat alles zn gangetje.

Ben blij dat het nu vakantie is,lekker rustig aan doen.

We gaan 22 juli lekker op vakantie tot 5 aug.

Heb er zo,n zin in he!! :dance:

heb alleen heel weinig fut de laatste tijd,zal wel door dat klamme broeierige weer komen denk ik. :think:

Allemaal een hele fijne vakantie!!! :-*

Fransisca wat geweldig!!! Ik duim ook heel hard mee hoor dat alles goed blijft gaan!! Gefelicicteerd !!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Francisca, Hier stuiter ik mee :dance: Wat een enorm goed nieuws… Alsnog spontaan :mrgreen:

We duimen voor een goieie echo :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

En we houden van Spam, dus showen je test :mrgreen:

Francisca :shock: :shock: :shock:

Wat een geweldig nieuws :dance: :dance:

Ik heb echt met mega grote ogen je berichtje gelezen, wat goed zeg.

Ik ben zo verschrikkelijk blij voor jullie.

Ondanks dat het allemaal nog spannend is wel proberen te genieten hoor.

Die 9 maanden zijn om voor je er erg in hebt.

Hanneke, nu kan pagina 1 weer aangepast worden :mrgreen:

Mocht je nieuwe foto’s willen, geef je maar een gil…

Bedankt dames voor jullie felicitaties.

Wij zijn ook erg onder de indruk van het nieuws.

Dringt nog niet echt tot ons door, vooral omdat je het niet verwacht.

Ook natuurlijk omdat we een beetje terughoudend zijn of het wel goed zit.

Maar stiekem geniet ik er wel van natuurlijk.

Wie had dit ooit gedacht :shock:

Hanneke: als het goed is ben ik ook een maart-mama “to be”.

Maar hoop dinsdag meer te horen.

Pattycoat: ik heb foto’s van de test, maar moet ze nog even op de computer zetten. Misschien gaat het nog lukken in het weekend.

Mary: een hele fijne vakantie gewenst. Hoop dat jij ook nog met goed nieuws mag komen binnenkort. Gaan jullie naar het buitenland of lekker in eigen land?

Oh Francisca!!! De tranen springen me in de ogen bij het lezen van je bericht! Wat super zeg, het is jullie heel erg gegund!! Wat fijn dat jullie dinsdag al terecht kunnen, laat je direct wat weten dinsdag!?

En nu genieten meid!!! :-* GEFELICITEERD!!!

Wat een geweldig nieuws lees ik hier (kreeg geen mailtjes meer dus heb een hoop gemist zie ik) !!!

Hanneke: ik had je al gefeliciteerd maar bij deze nog een keer: gefeliciteerd!!! wat is het weer snel gegaan zeg, bofkont! :smiley:

Francisca: wat een ongelofelijk geweldig nieuws!!! Zit hier helemaal te stuiteren! Wat een wonder!!! Natuurlijk duim ik voor je dat nu alles goed gaat en dat ‘het’ op de goede plek zit. Moet je ook bloed laten prikken voor je HCG gehalte? Ik had dat met Niels omdat er ook een verhoogde kans was op een BBZ dat, tesamen met in het begin echo’s om de paar dagen. Owwww… ik zit nu al te duimen voor je meid! :-*

Wilde je dit nog even meegeven: mócht er dinsdag nu niets te zien zijn (wat ik uiteraard niet hoop!!!) zorg dan dat er bloed geprikt wordt!!! En dat ze dit ook herhalen na twee dagen (om te zien of het HCG zich verdubbeld) Bij mij wilde ze al bijna gaan opereren en toen was er op de valreep wel wat te zien!!!

Bedankt jippo voor de tip, zal het zeker meenemen bij onze afspraak dinsdag.

hanneke en francisca

van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap

geniet er van

mats jij alvaste gefeliciteerd met je eerste verjaardag

hoop dat je een hele leuke dag hebt en een mooie zonnige dag

tot snel liefs tamara

Deze hadden jullie nog tegoed.

Foto plaatsen lukt niet, moet maar even zien hoe ik dat ga doen.

Misschien is er iemand die kan helpen?

Heb vandaag trouwens nog een test gedaan en deze was zwaar positief :dance:

Nog even volhouden tot dinsdag dan weten we meer :pray:

Hanneke: hoe was de verjaardag van Mats vandaag?

Ben je gesloopt, of leef je nog?

Alvast gefeliciteerd voor morgen, zijn echte 1e verjaardag!

Hanneke hele fijne dag morgen!!! Alweer een jaar geleden dat je hele leven anders werd… :inlove:

Fransisca, goed teken dat ie vet positief is!!

Wat wil er niet lukken met de foto dan? Misschien kan ik je helpen… :think:

Alvast voor morgen:

Alvast voor morgen:

Ahh wat lief! :-*

Francisca, je hebt pb :wink:

We hebben een zeer drukke maar leuke dag achter de rug. Van morgen kwamen mijn zus, schoonzus en de kindjes. 's middags mijn ouders, schoonouders, zwager en schoonzus met kind. Ook kwamen mijn opa en oma en een collega. Gezellig druk dus! Mats is goed verwend :inlove: Hij heeft het allemaal zo goed volgehouden vandaag. Ik ben echt supertrots! Hij was zo vrolijk en heeft zo leuk gespeeld met al zijn nieuwe cadeau’s!

Ik heb door de drukte eigenlijk nog te weinig genoten van hem. Aangezien iedereen ook bleef eten. Maar het was echt heel gezellig.

Morgen zijn we lekker met z’n drietjes en gaan we wat leuks doen.

Ik denk nu echt heel vaak terug aan vorig jaar. Toen wist ik nu nog niks maar hoopte zo dat hij op 6 juli geboren zou worden! Ik vond het een prachtige datum 06-07-08 en ook nog eens een zondagskindje. Maar ik voelde vorig jaar om deze tijd nog niks dus had de hoop al opgegeven. Tot 06-07-08 aanbrak en vrijwel direct de weeën begonnen :dance:

Ben er wel een beetje emo van (uiteraard zijn dat ook de hormonen)

1 jaar alweer… onze baby is een dreumes zucht

Foto’s in het sf! :inlove: