Oktoberstopsters '07 *12* Allemaal zwanger of bevallen!!!

Sjaantje, wat een mooie echo :inlove: Fijn dat alles goed was met de beeb!

Sjaantje, wat een prachtige echo! Je ziet al echt het gezichtje! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:



Dames, ik heb vanmorgen niet met de digitale getest maar gewoon met de kruitvattest. Ik denk namelijk dat de digitale nog “niet zwanger” zal zeggen omdat deze minder gevoelig is en dat ga ik zonde vinden. Hij is namelijk niet erg goedkoop.



Maar goed, de kruitvattest was vanmorgen alweer een stuk duidelijker dan gisteren :dance:



Ik denk dat ik mijn banner maar gewoon moet veranderen in een zw.schapsbanner :think:

Hanneke gewoon doen! En volgens mij zijn die digitale testen ook redelijk gevoelig hoor! Ik zou het eens even nalezen op hun website, vooral die ene zeg maar die ook aangeeft hoeveel weken je bent. Mijn vriendin heeft hem ook wat dagen eerder gebruikt.

Maar het lijkt mij harstikke duidelijk :mrgreen:



Ennu… ja, wij weten wat het wordt :inlove: :inlove: :inlove:

En wij mogen dat niet weten? :pray: Ook niet via pb? :pray:

Hanneke GEFELICITEERD!! :dance: :dance: :dance: Vind het echt super voor jullie! Mats krijgt een broertje of zusje…!!!

En wat is het weer snel gegaan zeg…

Sjaantje, wat een mooie duidelijke echo :inlove:



Pattycoat, thanks voor je pb.

Inderdaad, ook 1979 :mrgreen:

Heb toch maar een digitest gedaan… kon niet wachten :oops:



:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:



:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Jeetje, Mats krijgt een brusje.

Ik moet wel even aan het idee wennen hoor.



Heb je het al aan mensen verteld???

Nee nog aan niemand! Hub weet het nog niet eens :mrgreen: Ik ga met hem morgen nog eens de test doen, deze is na een uur al weer verdwenen. Hij wil het toch met eigen ogen zien! :wink:

Jaaaaaaaaaaaaa :dance: :dance: :dance:

Gefeliciteerd!!!

@Matsjo wrote:

Nee nog aan niemand! Hub weet het nog niet eens :mrgreen: Ik ga met hem morgen nog eens de test doen, deze is na een uur al weer verdwenen. Hij wil het toch met eigen ogen zien! :wink:




Dan moet je het hem maar eens heel snel gaan vertellen :mrgreen:

Hij weet allang dat ik al eerder heb getest en heeft de streepjes ook gezien maar hij heeft alleen vertrouwen in deze zegt hij :wall: (ik eigenlijk ook) dus dan moet ie ook maar tot morgenochtend wachten! :mrgreen:

:dance: :dance: Heel duidelijk nu!!!



Mats wordt echt grote broer!!!

Nou als dat niet duidelijk is :mrgreen:



Lotte, ik heb vandaag de uitslag binnen. Ik hoef nu pas weer in 2014 te komen :dance: Stamgasten - Veel succes dinsdag.

2014, wat klinkt dat ver weg.

Had ik de uitslag maar, ik ben er eerlijk gezegd een beetje bang voor.

Geen idee waarom want er is geen aanleiding voor maar toch.

Als er iets niet helemaal goed is is dat niet meteen heel, maar dat ene woord spookt wel steeds door mijn hoofd.

Komt vast helemaal goed… :hug:En 2014 klinkt ver weg, maar is al over 5 jaar :shock:

Hanneke: joepie!!! Heel erg gefeliciteerd met je zwangerschap.

Gelukkig weer lekker vlot, en ook zo vroeg al een positieve test, super!

Voel je al wat?





Sjaantje: Gaaf, mooie foto’s van je echo. Fijn dat jullie beeb het goed doet. Je maakt me wel nieuwsgierig naar het geslacht hoor.



Lotte: maak je maar geen zorgen, zo’n uitstrijkje valt reuze mee. En als je een keer bevallen bent dan is dit een peuleschil.

Moet jullie nog even iets vertellen:



Vorige week gesprek gehad met de fert.arts. Alles wat betreft IVF besproken.

Al onze vragen zijn beantwoord.

Dus nu mochten we bellen als mijn menstruatie begon om ons aan te melden voor IVF.

Nou was vorige week zaterdag mijn NOD, en ik werd niet ongi.

Nou ja dacht ik , misschien duurt het een paar daagjes langer.

Maar na 5 dagen overtijd te zijn toch maar voorzichtig een test gedaan, wetend dat het waarschijnlijk negatief zal zijn.

We werden ontzettend verrast, hij was POSITIEF!!!

We geloven het echt niet, het zou technisch niet mogelijk zijn om natuurlijk zwanger te worden, maar er is een klein wonder gebeurd.

We zijn super blij, maar ook erg terughoudend omdat misschien de kans op een buitenbaarmoederlijke zw.schap groter is vanwege mijn problemen met mijn eileiders.

Heb het ziekenhuis al gebeld, mag nu dinsdag komen voor een echo.

Heel spannend allemaal. We duimen voor een positieve echo, zodat alle toeters en bellen van IVF niet door hoeven te gaan.

Duimen jullie met ons mee?



:-* Francisca

waaaaaaaaaaaaaahhhhhhh WAUW!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: Wat een goed nieuws!! Gefelciteerd!! Echt helemaal tegek!! :inlove: :inlove:

Ik sta echt even te stuiteren nu!! Wat ontzettend gaaf zeg!! Ik ga heeeeeeeeeeeeeeeeeel hard :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: dat het goed mag gaan. Jeetje, wat een WONDER!!! :inlove: :inlove:



Als alles goed is, word je dan ook een maartmama? :inlove: